Ja je bent toch niet gehandicapt?quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
personal space enzo.. vond ik maar niks
[..]
ik had het over stevig vasthouden
geestelijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja je bent toch niet gehandicapt?
goeiemoggequote:
Ik heb juist een herfstoplevingquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef Recce het volgende:
Jongens, hebben we al last van een herfstdip?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een leven, in tegenstelling tot de rest van ons
Er liggen al wat herfstblaadjes in het bos.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist een herfstoplevingHerfst
Als ik een leven krijg dan zou ik hier ook nog wel mee postenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik heb aioliquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef Recce het volgende:
Dat zeg je nu. Wie weet hoe een leven je doet veranderenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een leven krijg dan zou ik hier ook nog wel mee posten
Ik dacht een eeee-nor-me kwekhekel aan mij?quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een kwekhekel aan jou USquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht een eeee-nor-me kwekhekel aan mij?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me er niet echt een voorstelling van maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Wie weet hoe een leven je doet veranderen
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een kwekhekel aan jou US
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helaas genoeg 'sneue' mensen op de wereldquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:04 schreef Koen66 het volgende:
ach ik irriteer me wel eens aan lieden op Fok, maar een enorme hekel, dan ben je wel sneu als je op een chat blijft hangen als je hekel hebt aan de mede 'bewoners'
Die mensen zijn gewoon jaloers op z'n Porschevelgen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou denken dat er wel een leukere hobby bestaat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:04 schreef Koen66 het volgende:
ach ik irriteer me wel eens aan lieden op Fok, maar een enorme hekel, dan ben je wel sneu als je op een chat blijft hangen als je hekel hebt aan de mede 'bewoners'
En 100 nichtjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon jaloers op z'n Porschevelgen.
Appelsap drink ik echt te weinig terwijl dat best wel lekker is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Ben echt verslaafd aan verse appelsap op het moment
appelaere is lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Appelsap drink ik echt te weinig terwijl dat best wel lekker is.Vooral op zn tijd een lekker koud glas appelsap is wel chill.
Ik drink op vakantie altijd wel troebele appelsap. Thuis eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Appelsap drink ik echt te weinig terwijl dat best wel lekker is.Vooral op zn tijd een lekker koud glas appelsap is wel chill.
Ik begon er vanochtend eigenlijk net een heel klein beetje de charme van in te zien. Maar het is nog moeilijk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef Recce het volgende:
Jaa, ik was het bestaan ook even vergetenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ook, maar dat is voor niemand een reden om weg te blijvenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon 1500 redenen om jaloers op mij te zijn, dat besef ik me terdege maar ik heb gewoon het geluk dat ik een aimabel en bescheiden iemand ben, een echt mensenmens.quote:
Dat ze je niet met rust laten als je het aan het eten bent enzo?quote:
Sommige mensen hebben ook gewoon alles in het leven hè.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon 1500 redenen om jaloers op mij te zijn, dat besef ik me terdege maar ik heb gewoon het geluk dat ik een aimabel en bescheiden iemand ben, een echt mensenmens.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon 1500 redenen om jaloers op mij te zijn, dat besef ik me terdege maar ik heb gewoon het geluk dat ik een aimabel en bescheiden iemand ben, een echt mensenmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |