Je was oké.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n trillend oogspiertje.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:06 schreef Crack_ het volgende:
@:nattekat ik heb mn match
Dat duurde echt heel lang voor matching-begrippen
Ff gegoogled en er is een kans dat je het weekend niet gaat halen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Hersentumor inderdaad. RIP Kersenlipjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff gegoogled en er is een kans dat je het weekend niet gaat halen.
Nog even snel chocola eten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, irritant is dat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan jij en NK daten? FOK! liefdes.
De belangrijkste oorzaken zijn vermoeidheid en stress.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
That makes more sensequote:Op vrijdag 27 september 2024 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de app is niet kieskeurig, de kat is kieskeurig
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan jij en NK daten? FOK! liefdes.
heb mn jurk al lang klaarliggenquote:
Slim om op je profiel in te vullen dat je christelijk bent.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan jullie straks ook allemaal zwaaien?
[ afbeelding ]
@Recce wel. Hier zal ik er weinig van merkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
ik woonde in de 80s ook vlakbij Gilze-Rijen trouwensquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]Ik woonde als kind in een dorp vlakbij de vliegbasis. Was wel een beetje het geluid van m'n jeugd, die dingen.
Oehhhhh jaaaquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik geleerdquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim om op je profiel in te vullen dat je christelijk bent.
Wilde voorstellen om samen te kijken vanaf de uitkijktoren bij het Binnenhof maar die is vast dicht met die storm.quote:
Vliegt hier niet eens over. Tsssquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag ik hopen van welquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wilde voorstellen om samen te kijken vanaf de uitkijktoren bij het Binnenhof maar die is vast dicht met die storm.
quote:
quote:
quote:Ter gelegenheid van het afscheid vliegt een formatie van zes of acht toestellen over locaties in Nederland waar de toestellen de afgelopen 45 jaar actief zijn geweest.
Ja, zelfs met weinig wind voel je 'm al bewegen naarmate je hoger komt. Ben je er al op geweest?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:54 schreef Crack_ het volgende:
Dat mag ik hopen van welwat moet dat eng zijn
Je klautert gewoon op de steigers of wat?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wilde voorstellen om samen te kijken vanaf de uitkijktoren bij het Binnenhof maar die is vast dicht met die storm.
Jaaquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, zelfs met weinig wind voel je 'm al bewegen naarmate je hoger komt. Ben je er al op geweest?
Ik vond het eigenlijk best snel. In 2 uur tijd heel Nederland rondvliegen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo doen ze trouwens twee uur over zo'n rondje, dat lijkt mij echt super lang voor dit kleine stukje Nederland?![]()
Oh wauw dat is wel vet jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:54 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ter gelegenheid van het afscheid vliegt een formatie van zes of acht toestellen over locaties in Nederland waar de toestellen de afgelopen 45 jaar actief zijn geweest.
dat zou te gek zijn
ohquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best snel. In 2 uur tijd heel Nederland rondvliegen.
Alles is een uitkijktoren als je dapper genoeg bent.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je klautert gewoon op de steigers of wat?
Daar gaat Zelensky russen mee voor hun flikker schietenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:56 schreef Crack_ het volgende:
En wat gaat er met die F16's gebeuren?
F-16 MLU Fighting Falconquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhmm ja kan ook aan mij liggen hoor, ben niet zo heel bekend met vliegsnelheden
Leuk! Gewoon laten staan na afloop, zeg ik.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JaaToen waaide het ook een klein beetje, vond dat spannend genoeg. Wel super leuk gedaan met die stukjes geschiedenis erbij
Denk je dat we ze weer terugkrijgen na de Amerikaanse verkiezingen? Dan is de oorlog toch voorbij.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben ze allemaal aan Zelensky gegeven
Elke kamer is een panicroom.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles is een uitkijktoren als je dapper genoeg bent.
Les twee: "bochten".quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F-16 MLU Fighting Falcon
Topsnelheid 2414 km/u
oeiquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat Zelensky russen mee voor hun flikker schieten
ik kan dit niet bevattenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F-16 MLU Fighting Falcon
Topsnelheid 2414 km/u
Zou leuk zijn jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk! Gewoon laten staan na afloop, zeg ik.
Wat bedoelen ze hier eigenlijk met 'actief'quote:De F-16’s vliegen vooral boven locaties waar ze actief zijn geweest.
[ afbeelding ]
Ik vind het heel raar hoe jij denkt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat we ze weer terugkrijgen na de Amerikaanse verkiezingen? Dan is de oorlog toch voorbij.
Ze gaan eigenlijk een rondje boven Bosnië vliegenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze hier eigenlijk met 'actief'
quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gaan eigenlijk een rondje boven Bosnië vliegen
Nu maar hopen dat ze niet zijn gehackt net als die pagers afgelopen week.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gaan eigenlijk een rondje boven Bosnië vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |