Je was oké.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n trillend oogspiertje.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:06 schreef Crack_ het volgende:
@:nattekat ik heb mn match
Dat duurde echt heel lang voor matching-begrippen
Ff gegoogled en er is een kans dat je het weekend niet gaat halen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Hersentumor inderdaad. RIP Kersenlipjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff gegoogled en er is een kans dat je het weekend niet gaat halen.
Nog even snel chocola eten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, irritant is dat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan jij en NK daten? FOK! liefdes.
De belangrijkste oorzaken zijn vermoeidheid en stress.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
That makes more sensequote:Op vrijdag 27 september 2024 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de app is niet kieskeurig, de kat is kieskeurig
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan jij en NK daten? FOK! liefdes.
heb mn jurk al lang klaarliggenquote:
Slim om op je profiel in te vullen dat je christelijk bent.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan jullie straks ook allemaal zwaaien?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
@Recce wel. Hier zal ik er weinig van merkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
ik woonde in de 80s ook vlakbij Gilze-Rijen trouwensquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:46 schreef Recce het volgende:
[..]Ik woonde als kind in een dorp vlakbij de vliegbasis. Was wel een beetje het geluid van m'n jeugd, die dingen.
Oehhhhh jaaaquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik geleerdquote:Op vrijdag 27 september 2024 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim om op je profiel in te vullen dat je christelijk bent.
Wilde voorstellen om samen te kijken vanaf de uitkijktoren bij het Binnenhof maar die is vast dicht met die storm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |