Oke ga maar weer naar KLB SC.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Precies alles kan weer uit de kast.
Lange truien
Lange broeken
Anne Frank
De temperatuur is gehalveerd sinds zaterdagquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is weer lange mouwen weer. Truien kunnen weer gedragen worden.
Ja klopt. Zo misschien toch maar aan doen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is weer lange mouwen weer. Truien kunnen weer gedragen worden.
Maandag gaat mijn nieuwe energiecontract in dus als ik het tot die tijd red zonder verwarming ben ik blij.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De temperatuur is gehalveerd sinds zaterdag
Dit doet een verder totaal nutteloze huisvrouw met 19 kinderen in een verloren kwartiertje tussendoor nog wel eventjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
Mijn to do list:
- Zin maken om rattenkooi te doen
- Rattenkooi schoonmaken
- Zin maken om naar de Jumbo te gaan
- Nog wat boodschappen doen
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet een verder totaal nutteloze huisvrouw met 19 kinderen in een verloren kwartiertje tussendoor nog wel eventjes.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is wel cutie
[..]
Zie je nu op mensen afrennen met yoghurt
Oe gaan we weer oudemuziekdingendiejijnietweetquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Unaaa palomaa blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, im just a bird in the skyyyyy
Unaaa palomaa blancaaaa, over the mountains i fly, no one can take my freedom away
ik zou deze draaien als ik in een f16 zou vliegen en mensn zou neerknallen, leuk contrast![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wabliefquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Oe gaan we weer oudemuziekdingendiejijnietweet
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wablief
ken je una paloma blanca niet?!
400 meter. 400 keer 1 meter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh antwoord, ze vliegen op 400 meter hoogte waarschijnlijk. Geen idee hoe hoog dit is![]()
Was dat niet de ongewenste zoon van een foute Italiaanse drugsdealer?quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Of ging dit er over dat ik niet wist dat meneertje baker uit Nederland kwam? Dat hebben we al gehad
when the sun shines on the mountaaaain, and the night is on the runquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:53 schreef Modus het volgende:
Ergens is het toch wel vreemd dat we in 2024 voor in de regen fietsen nog steeds geen betere oplossing hebben dan die uienregenpakken.
Jaweeeheelquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wablief
ken je una paloma blanca niet?!
kun je dit misschien aanwijzen, niet op schaal aubquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
400 meter. 400 keer 1 meter.
ja da week toch nog wel jongquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Jaweeeheel
Maar laatst hadden we het toch daarover toen gingen we uitzoeken hoe oud hij en dat nummer was en Earth&FireenEarthWind&fireenJerneyKaagmanenzo
Ja dat is ook wel zo. Maar het is wel kut.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel even matig maar ik heb laatst een keer een timer gezet en het is eigenlijk zo gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |