Heb je abo genomen?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:45 schreef Solotovski het volgende:
Vanaf dit topic bestaat abid niet meer.
Wat heerlijk
Heracles is mijn clubbiequote:Op donderdag 26 september 2024 20:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
DRIE GOUDEN STERREN AJAX AMSTERDAM
Nee, hij is gewoon onzichtbaar geworden. Heel bijzonderquote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon onzichtbaar geworden. Heel bijzonder
Wat een superkracht bezit die gozerquote:Op donderdag 26 september 2024 20:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon onzichtbaar geworden. Heel bijzonder
Moet je wel meteen al zijn kloontjes meenemen hequote:Op donderdag 26 september 2024 20:45 schreef Solotovski het volgende:
Vanaf dit topic bestaat abid niet meer.
Wat heerlijk
Ja!quote:
Tuurlijk juffiequote:Op donderdag 26 september 2024 21:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Noem me nog even juffie![]()
quote:
Beetje depressief wilde eruit gaan maar moet wachten op mijn pakketje. Dus ik ga zo maar even douchen en even snel mijn skincare routine doen voordat de bezorger komt. Daarna naar supermarkt wat junkfood halen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:29 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
@:Abid, ook weer wakker jonge strijder?
Ik draag een overhemd!quote:
heel degelijkquote:
Rood Lacoste shirt.quote:
maar ik rook nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef Solotovski het volgende:
Lol nb 9060
Wat een afzichtelijke units zeg ongekend
Dat is wel een flexquote:
Hahahaha goed grapje John!quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dan moet je een andere broek dragen als die pijn doet.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
huh ik snap het niet
waarom draag je een broek die pijn doet ??
best wel silly
Die karhu zijn wel nice jaquote:
Kruip lekker onder een dekentje en zet Beste Zangers aan op tv.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik heb het koud, herfst is begonnen.
Beste zangers kijk ik niet, maar ik zit nu wel lekker warm in mijn slaapzak.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kruip lekker onder een dekentje en zet Beste Zangers aan op tv.
Oh..quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Beste zangers kijk ik niet, maar ik zit nu wel lekker warm in mijn slaapzak.
heel mooiquote:
Zou wel leuk zijn, wat voor muziek maak je? Ja een beer, lekker slapen. Maar ijsberen hebben het wel zwaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:20 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oh..
Ik ken mensen in de muziekindustrie en ik hoop dat ze binnenkort met mij een nummer op willen nemen: 'Was ik maar een beertje dan kon ik de hele winter slapen'.
Het kinkt een beetje als Engelbewaarder, in die hoek moet je het zoeken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, wat voor muziek maak je? Ja een beer, lekker slapen. Maar ijsberen hebben het wel zwaar.
Sorry, ik heb dat nog nooit geluisterd en ik vind het ook wel eng om dat te gaan doen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het kinkt een beetje als Engelbewaarder, in die hoek moet je het zoeken.
IJsberen hebben het inderdaad zwaar.. Terwijl ze zo leuk zijn. Ik hoorde zelfs dat sommige mensen weten dat het ijs smelt door de opwarming van de aarde en dat ijsberen daarom verdrinken en dood gaan maar dat doet ze helemaal niks en ze gaan gewoon door met het milieu verpesten of ze ontkennen het... Ik vind dat echt raar, hoe kan je zo zijn.
Waarom wil je het niet gaan luisteren? Wat luister je dan wel?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sorry, ik heb dat nog nooit geluisterd en ik vind het ook wel eng om dat te gaan doen.
Ijsberen hebben het heel erg zwaar, helaas. Ik denk dat mensen het milieu puur ontkennen omdat ze niet willen dat het hen iets kost. Sterker nog, als iedere Nederlands per maand 500 euro zou kunnen verdienen, maar in ruil daarvoor kinderen in een ander werelddeel moeten lijden, dan zou het gros van de massa het per direct willen invoeren. Helaas is er geen moraal.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom wil je het niet gaan luisteren? Wat luister je dan wel?
He come to me with money in his hand! He offered me, I didn't ask him, I wasn't knocking someone's door down, I was running from that! When I got out, I was in that. I was already through that, I had that, I had the studio, I went to the studio! I went to Vox Studios. I had it all, and I looked at it and said: 'This is a bigger jail than I just got out of.' I don't want to take my time going to work, I got a motorcycle and a sleeping bag and ten or fifteen girls! What the hell I wanna go off into – and go to work for? Work for what, money? I got all the money in the world!quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dit soort consciousness rap.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:41 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
He come to me with money in his hand! He offered me, I didn't ask him, I wasn't knocking someone's door down, I was running from that! When I got out, I was in that. I was already through that, I had that, I had the studio, I went to the studio! I went to Vox Studios. I had it all, and I looked at it and said: 'This is a bigger jail than I just got out of.' I don't want to take my time going to work, I got a motorcycle and a sleeping bag and ten or fifteen girls! What the hell I wanna go off into – and go to work for? Work for what, money? I got all the money in the world!
I'm the king, man, I run the underworld, guy! I decide whose does what, and where they do it at! What am I, gonna run around and act like I'm some teenybopper somewhere, for somebody else's money? I make the money, man, I roll the nickels, the game is mine! I deal the cards.
allemaal op de block!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Waarom zitten die kneusjes abid te quoten
Akkoordquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet Charles wel uitgenodigd worden natuurlijk.
Vond het eten de vorige keer wel lekker tbh.quote:
Is goedquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het eten de vorige keer wel lekker tbh.
Volgende keer iets Indonesisch?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het eten de vorige keer wel lekker tbh.
Volgende keer iets Indonesisch?
Girl, Im gonna miss youquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:03 schreef Solotovski het volgende:
Ik luister milli vanilli helemaal kapot sinds Monsters
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:03 schreef Solotovski het volgende:
Ik luister milli vanilli helemaal kapot sinds Monsters
Pohhhhhhhhh die staat sws nummer 1 dit jaar op wrapped denk ikquote:
??quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, Morti, jij, Charles en ik?
Fokkie gaat alleen op wereldreis nuquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, Morti, jij, Charles en ik?
Zo even kijkenquote:
Ja ik kom ook, en is fokkie nu echt op wereldreis? Wat is het geworden schwarzwald? Albanië, Marocco of misschien toch gewoon lekker Zeeland/Friesland?quote:
Ben in december weer eventjes thuis. Dan kunnen we gezellig de hort op!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fokkie gaat alleen op wereldreis nu
Doen we datquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben in december weer eventjes thuis. Dan kunnen we gezellig de hort op!
December is wel vies druk met verjaardagen en alles. Moeten we even goed plannen dan!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doen we dat
@:kaneelstokje ?
quote:
ja even goed op tijd datum kiezen iddquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
December is wel vies druk met verjaardagen en alles. Moeten we even goed plannen dan!
Gelukkig maar, was toch wel saai geworden in KLB.quote:
Daar hebben we ook de appgroep voor makker. Dat gaan we niet in onveilig gebied bespreken!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
December is wel vies druk met verjaardagen en alles. Moeten we even goed plannen dan!
Voeg me toe ik heb leuke stickersquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben we ook de appgroep voor makker. Dat gaan we niet in onveilig gebied bespreken!
dan ga je er zeker weer constant in en uit net zoals in de discord destijdsquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voeg me toe ik heb leuke stickers
Vader, zusje, neefje, schoonzus allemaal jarig, Sinterklaas, Kerst met familie Kerst met schoonfamilie.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:19 schreef Solotovski het volgende:
Druk druk druk in december
Ik benijd je niet
zijn jullie mooie steenbokjes?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarna zijn vriend @:Fok-it en ik ook nog jarig vlak na oud en nieuw.
Ja laat de meet maar in het teken staan van leuke cadeautjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarna zijn vriend @:Fok-it en ik ook nog jarig vlak na oud en nieuw.
Waarvan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voeg me toe ik heb leuke stickers
Yes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
zijn jullie mooie steenbokjes?
@VseslavBotkinquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat kameraad @:Kaneelstokje GROOT FAN is van de nieuwste collectie drakendildos
Tip voor de cadeaus![]()
Wacht wat? Slapen met oud en nieuw?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Funfact, @:Fok-it heeft ooit oud en nieuw bij mij gevierd samen met yats en?
Ik kon niet slapen door hun gesnurk!
Not great, not terriblequote:Op vrijdag 27 september 2024 19:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaston van de Postcodeloterij en Peter R
En en en en en en en enquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook aan Monsters begonnen boys.
Eerste 3 afleveringen.
Leuk hequote:Op vrijdag 27 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Eerste 3 afleveringen.
Wel sick hoor poh, volgens mij ook echt nog maar het beginquote:
Zekersquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel sick hoor poh, volgens mij ook echt nog maar het begin
Had jij voor die serie al eens van die zaak gehoord? Als true crime kenner
Klinkt als een leuke vakantie dan als je gewoon fokt en lekker series kijkt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Eerste 3 afleveringen.
Niet jezelf helemaal een delirium in zuipen en snuivenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wacht wat? Slapen met oud en nieuw?
En met Jeffrey Dahmer zekerquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:40 schreef Solotovski het volgende:
Ben al 10 jaar penvrienden met Lyle
nooit gezien om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
vond ik vroeger wel lachen ja toch?
Goatedquote:
Jammer maat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
nooit gezien om eerlijk te zijn
Is nog best wel vroeg, moet gewoon even iets zoeken om te doen.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:40 schreef Solotovski het volgende:
Ben al 10 jaar penvrienden met Lyle
Tijdens vakantie is de enige tijd dat ik tijd heb/maak om boeken te lezen dus dan zou ik eerder dat oen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Goatedzou jij series kijken op vakantie?
Ik kom daar nooit aan toe omdat ik op vakantie met vakantie ben zeg maar.
Zou me zware loser voelen als ik in het hotel de hele avond serie keek.
Ben oud!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wacht wat? Slapen met oud en nieuw?
wat lees je zoal?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Tijdens vakantie is de enige tijd dat ik tijd heb/maak om boeken te lezen dus dan zou ik eerder dat oen.
Vooral boeken van R.L. Stine, ik ben een liefhebber van true crime.quote:
Klinkt wel goed, heb jij tips?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Vooral boeken van R.L. Stine, ik ben een liefhebber van true crime.
Revenge of the Lawn Gnomes vond ik wel goed, maar het is wel griezelig. Dus niet net voor het slapen lezen.quote:
Thanks zal eens kijken, ik lees de laatste tijd weinig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Revenge of the Lawn Gnomes vond ik wel goed, maar het is wel griezelig. Dus niet net voor het slapen lezen.
Is die Kippenvel-reeks die hij geschreven heeft toch?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Revenge of the Lawn Gnomes vond ik wel goed, maar het is wel griezelig. Dus niet net voor het slapen lezen.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is die Kippenvel-reeks die hij geschreven heeft toch?
Meen me te herinneren dat ik die als kind weleens gelezen had, maar als jij aangeeft dat hij best spooky is dan zal ik wel een andere reeks bedoelen
Ja precies, die waren tofquote:
Ja waren leuk al weet ik niet meer hoe het verhaal gingquote:
ikquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:53 schreef Abid-Meher het volgende:
Wie wil morgen meeten met mij? @:questular jij misschien?
Doen we dat maar wel even via geheime app, niet veilig hier. Mensen willen kogels door mijn hoofd en zo.quote:
Dan doe je dat toch lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:25 schreef Rozevla het volgende:
Tyfus kat pist op de bank![]()
Zo’n zin om dat beest dood te gooien tegen de muur
In de supermarkt verkopen ze die in een potje, dan hoef je niet voor elk afzonderlijk kappertje naar buiten maar heb je altijd wat op voorraadquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer van het weer. Wilde even naar de stad fietsen om een kappertje te pakken.
avada kedavraquote:
Was eigenlijk al in die film een lijkquote:
Dat is niet veganquote:
Welke film?quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was eigenlijk al in die film een lijk
Mooie leeftijd bereikt. Mooie carrière gehad. Topleefquote:
Zou er ook een spreuk zijn met "eat dicks" ofzo?quote:
Ook adressen, telefoonnummers, en snapchats!!! PEK EN VERENquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:09 schreef Näsenbar het volgende:
Doxing is strafbaar, namen en rugnummers van de daders.
Dit beasted. Weg met doxersquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook adressen, telefoonnummers, en snapchats!!! PEK EN VEREN
Waarom zijn ICT bedrijven zo kansloos.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:07 schreef FlippingCoin het volgende:
rare kerel die Hof ja
ze hadden die kerel een keer geboekt op mijn werk
Vechten is niet cool.quote:
Deelsquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom zijn ICT bedrijven zo kansloos.
Zeker ook veel types met pronouns in hun signature
Pijnlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deels
Sommige ironisch sommige serieus
Omdat gc vijandelijk gebied isquote:
Nog zoveel last van de operatie?quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:46 schreef Bezsen het volgende:
Vannacht weer eens een stapje gezet.
Ik ben hier fysiek niet voor gemaakt
Jullie zijn gewoon een stel autistische muilezelsquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
In gc mag echt helemaal niets!
Ben kapotquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog zoveel last van de operatie?
Nee jij en die rare pool om enkel wat misplaatste nostalgiequote:Op zaterdag 28 september 2024 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stel autistische muilezels
30 is het nieuwe 60 met een kapot hartquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:49 schreef Bezsen het volgende:
Ook al bijna 30 hè.
De ouderdom tikt aan
Extra subsidie en investeringen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom zijn ICT bedrijven zo kansloos.
Zeker ook veel types met pronouns in hun signature
hart kapot bal kwijtquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
30 is het nieuwe 60 met een kapot hart
Dat is niet zo bestquote:
Ik ben hier ook vaak huiverig voor ja ripquote:
Ja ik vreet me helemaal volquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben hier ook vaak huiverig voor ja rip
Wat maakt het dat je denkt dat je diabetes hebt? Je ongezonde vreetbuien zeker?
Geniet er lekker van!quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:06 schreef Aberkullie het volgende:
Even bitterballen in de airfryer gooien
Wel vega toch!quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:06 schreef Aberkullie het volgende:
Even bitterballen in de airfryer gooien
Liever als diabeet in de kist dan een bitterbal gemist zeg ik maar zoquote:
Sowieso liever in mijn kistquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever als diabeet in de kist dan een bitterbal gemist zeg ik maar zo
Daar zit ik al overheen denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:52 schreef Bezsen het volgende:
Schijnbaar ook ruim 300 euro aan uberkosten gemaakt kkrrrrr zooi
hoe kan 1 rit 3 barkie kostenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar zit ik al overheen denk ik![]()
Bitterballen mee in de kist.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever als diabeet in de kist dan een bitterbal gemist zeg ik maar zo
Oh voor één ritje damnquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
hoe kan 1 rit 3 barkie kosten
Kut overheid
Zo te lezen ben jij daar ook mee bezigquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:13 schreef Bezsen het volgende:
apothekers morgen een pijnlijke dood sterven
Anders kan je altijd nog een ayahuasca tripje naar de Amazone doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Moet van mijn behandelaar even rTMS afwachten
Benieuwd wat daar besproken wordtquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef Bezsen het volgende:
@:Fok-it
Er is nu een HalperNL discord server
Klinkt smerigquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je pizza-ballen van Mora weleens gehad?
Guilty pleasure hier
Als je dan vega wilt snacken is een kroket juist ideaal. Verschilt echt bijzonder weinig met vegaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Gewoon zelf falafel machen op de vega-toer. Als ik bitterballen wil, wil ik ook echte bitterballen.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Als je dan vega wilt snacken is een kroket juist ideaal. Verschilt echt bijzonder weinig met vega
Rundkroket met mosterd op een zacht wit puntje. Dat is gewoon de standaard.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dan vega wilt snacken is een kroket juist ideaal. Verschilt echt bijzonder weinig met vega
vega nuggies ook redelijk
vega frikandellen zijn echt mokerranzig
Zou je wel denken jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:22 schreef Bezsen het volgende:
Van die drie voorbeelden is goede ragout namaken moeilijk.
Perforatorvlees namaken moet wel lukken
Jij komt weleens in Roffa toch? Moet je eens bij Rozey gaan etenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:22 schreef Bezsen het volgende:
Van die drie voorbeelden is goede ragout namaken moeilijk.
Perforatorvlees namaken moet wel lukken
Filmpjes opnemen van users die 5 Thaise hoeren neukenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benieuwd wat daar besproken wordt
Zal het noterenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij komt weleens in Roffa toch? Moet je eens bij Rozey gaan eten
Hallo ben je er alweerquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je pizza-ballen van Mora weleens gehad?
Guilty pleasure hier
Ik eet redelijk veel vega maar kroketten/bitterballen/nuggets moeten niet nagemaakt zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vega nuggies ook redelijk
vega frikandellen zijn echt mokerranzig
Die menukaart ziet er bijzonder smakelijk uitquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij komt weleens in Roffa toch? Moet je eens bij Rozey gaan eten
Er staan geen prijzen bijquote:
Niet iedereen houdt er met liefde een Johan Derksen-dieet op naquote:
Belachelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt er met liefde een Johan Derksen-dieet op na
Tussen tokkies zitten, nee dank je.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:29 schreef Questular het volgende:
All you can eat is af en toe lekker. Onbeperkt vreten wie wil dat nu niet?
Rotterdam hè, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Tussen tokkies zitten, nee dank je.
Is vandaag gewoon nog ingelogd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:49 schreef Bezsen het volgende:
Maak me zorgen om @:Playboy69
Laatste bericht:
[..]
Ja verschrikkelijk. Ik probeer ze te vermijden. Ga alleen nog naar de bieb, de zeilschool en grand café's zegmaar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Rotterdam hè, dan krijg je dat.
Nou Rotterdam, Rotterdamquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Rotterdam hè, dan krijg je dat.
*Zucht.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Rotterdam, Rotterdam
Heel Nederland zit er vol mee
Ja?quote:
Ja. In de provincie is het niet beter inderdaad.quote:
Fijn dat jij wel een geciviliseerde jongeman bent Niels!quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja. In de provincie is het niet beter inderdaad.
Jij ook veronderstel ik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat jij wel een geciviliseerde jongeman bent Niels!
is jau mening!quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik neem even een zachte niet knapperige tosti
Wie is Jau?quote:
Denk dat ik liever zon pak dan dat ik regenpak.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ok, regenpak aan en klaar om boodschappen te gaan doen.
quote:
Ja maar geen tokkiequote:Op zaterdag 28 september 2024 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die menukaart ziet er bijzonder smakelijk uit
is dat all you can eat?
Leeg topic?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:56 schreef tong80 het volgende:
JUI / FOK! bestaat dit jaar 25 jaar...........!
Lege OP. Topic is gewoon lopend.quote:
Ik ga er niet meer op klikken want ik ben een tarantulaquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lege OP. Topic is gewoon lopend.
Nu moet ik lachenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op klikken want ik ben een tarantula
Moet jij wetenquote:
Toch hou ik van jequote:
😍quote:
Sick lines, goat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat ik liever zon pak dan dat ik regenpak.
Bekende van je?quote:
Zwartquote:
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |