hoe kan 1 rit 3 barkie kostenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar zit ik al overheen denk ik![]()
Bitterballen mee in de kist.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever als diabeet in de kist dan een bitterbal gemist zeg ik maar zo
Oh voor één ritje damnquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
hoe kan 1 rit 3 barkie kosten
Kut overheid
Zo te lezen ben jij daar ook mee bezigquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:13 schreef Bezsen het volgende:
apothekers morgen een pijnlijke dood sterven
Anders kan je altijd nog een ayahuasca tripje naar de Amazone doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Moet van mijn behandelaar even rTMS afwachten
Benieuwd wat daar besproken wordtquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:18 schreef Bezsen het volgende:
@:Fok-it
Er is nu een HalperNL discord server
Klinkt smerigquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je pizza-ballen van Mora weleens gehad?
Guilty pleasure hier
Als je dan vega wilt snacken is een kroket juist ideaal. Verschilt echt bijzonder weinig met vegaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Gewoon zelf falafel machen op de vega-toer. Als ik bitterballen wil, wil ik ook echte bitterballen.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Als je dan vega wilt snacken is een kroket juist ideaal. Verschilt echt bijzonder weinig met vega
Rundkroket met mosterd op een zacht wit puntje. Dat is gewoon de standaard.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dan vega wilt snacken is een kroket juist ideaal. Verschilt echt bijzonder weinig met vega
vega nuggies ook redelijk
vega frikandellen zijn echt mokerranzig
Zou je wel denken jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:22 schreef Bezsen het volgende:
Van die drie voorbeelden is goede ragout namaken moeilijk.
Perforatorvlees namaken moet wel lukken
Jij komt weleens in Roffa toch? Moet je eens bij Rozey gaan etenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:22 schreef Bezsen het volgende:
Van die drie voorbeelden is goede ragout namaken moeilijk.
Perforatorvlees namaken moet wel lukken
Filmpjes opnemen van users die 5 Thaise hoeren neukenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benieuwd wat daar besproken wordt
Zal het noterenquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij komt weleens in Roffa toch? Moet je eens bij Rozey gaan eten
Hallo ben je er alweerquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je pizza-ballen van Mora weleens gehad?
Guilty pleasure hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |