Het kinkt een beetje als Engelbewaarder, in die hoek moet je het zoeken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, wat voor muziek maak je? Ja een beer, lekker slapen. Maar ijsberen hebben het wel zwaar.
Sorry, ik heb dat nog nooit geluisterd en ik vind het ook wel eng om dat te gaan doen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het kinkt een beetje als Engelbewaarder, in die hoek moet je het zoeken.
IJsberen hebben het inderdaad zwaar.. Terwijl ze zo leuk zijn. Ik hoorde zelfs dat sommige mensen weten dat het ijs smelt door de opwarming van de aarde en dat ijsberen daarom verdrinken en dood gaan maar dat doet ze helemaal niks en ze gaan gewoon door met het milieu verpesten of ze ontkennen het... Ik vind dat echt raar, hoe kan je zo zijn.
Waarom wil je het niet gaan luisteren? Wat luister je dan wel?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sorry, ik heb dat nog nooit geluisterd en ik vind het ook wel eng om dat te gaan doen.
Ijsberen hebben het heel erg zwaar, helaas. Ik denk dat mensen het milieu puur ontkennen omdat ze niet willen dat het hen iets kost. Sterker nog, als iedere Nederlands per maand 500 euro zou kunnen verdienen, maar in ruil daarvoor kinderen in een ander werelddeel moeten lijden, dan zou het gros van de massa het per direct willen invoeren. Helaas is er geen moraal.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom wil je het niet gaan luisteren? Wat luister je dan wel?
He come to me with money in his hand! He offered me, I didn't ask him, I wasn't knocking someone's door down, I was running from that! When I got out, I was in that. I was already through that, I had that, I had the studio, I went to the studio! I went to Vox Studios. I had it all, and I looked at it and said: 'This is a bigger jail than I just got out of.' I don't want to take my time going to work, I got a motorcycle and a sleeping bag and ten or fifteen girls! What the hell I wanna go off into – and go to work for? Work for what, money? I got all the money in the world!quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dit soort consciousness rap.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:41 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
He come to me with money in his hand! He offered me, I didn't ask him, I wasn't knocking someone's door down, I was running from that! When I got out, I was in that. I was already through that, I had that, I had the studio, I went to the studio! I went to Vox Studios. I had it all, and I looked at it and said: 'This is a bigger jail than I just got out of.' I don't want to take my time going to work, I got a motorcycle and a sleeping bag and ten or fifteen girls! What the hell I wanna go off into – and go to work for? Work for what, money? I got all the money in the world!
I'm the king, man, I run the underworld, guy! I decide whose does what, and where they do it at! What am I, gonna run around and act like I'm some teenybopper somewhere, for somebody else's money? I make the money, man, I roll the nickels, the game is mine! I deal the cards.
allemaal op de block!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Waarom zitten die kneusjes abid te quoten
Akkoordquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet Charles wel uitgenodigd worden natuurlijk.
Vond het eten de vorige keer wel lekker tbh.quote:
Is goedquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het eten de vorige keer wel lekker tbh.
Volgende keer iets Indonesisch?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het eten de vorige keer wel lekker tbh.
Volgende keer iets Indonesisch?
Girl, Im gonna miss youquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:03 schreef Solotovski het volgende:
Ik luister milli vanilli helemaal kapot sinds Monsters
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:03 schreef Solotovski het volgende:
Ik luister milli vanilli helemaal kapot sinds Monsters
Pohhhhhhhhh die staat sws nummer 1 dit jaar op wrapped denk ikquote:
??quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, Morti, jij, Charles en ik?
Fokkie gaat alleen op wereldreis nuquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, Morti, jij, Charles en ik?
Zo even kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |