Vond het eten de vorige keer wel lekker tbh.quote:
Is goedquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het eten de vorige keer wel lekker tbh.
Volgende keer iets Indonesisch?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het eten de vorige keer wel lekker tbh.
Volgende keer iets Indonesisch?
Girl, Im gonna miss youquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:03 schreef Solotovski het volgende:
Ik luister milli vanilli helemaal kapot sinds Monsters
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:03 schreef Solotovski het volgende:
Ik luister milli vanilli helemaal kapot sinds Monsters
Pohhhhhhhhh die staat sws nummer 1 dit jaar op wrapped denk ikquote:
??quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, Morti, jij, Charles en ik?
Fokkie gaat alleen op wereldreis nuquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, Morti, jij, Charles en ik?
Zo even kijkenquote:
Ja ik kom ook, en is fokkie nu echt op wereldreis? Wat is het geworden schwarzwald? Albanië, Marocco of misschien toch gewoon lekker Zeeland/Friesland?quote:
Ben in december weer eventjes thuis. Dan kunnen we gezellig de hort op!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fokkie gaat alleen op wereldreis nu
Doen we datquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben in december weer eventjes thuis. Dan kunnen we gezellig de hort op!
December is wel vies druk met verjaardagen en alles. Moeten we even goed plannen dan!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doen we dat
@:kaneelstokje ?
quote:
ja even goed op tijd datum kiezen iddquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
December is wel vies druk met verjaardagen en alles. Moeten we even goed plannen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |