Ik eet redelijk veel vega maar kroketten/bitterballen/nuggets moeten niet nagemaakt zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dan vega wilt snacken is een kroket juist ideaal. Verschilt echt bijzonder weinig met vega
vega nuggies ook redelijk
vega frikandellen zijn echt mokerranzig
Die menukaart ziet er bijzonder smakelijk uitquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij komt weleens in Roffa toch? Moet je eens bij Rozey gaan eten
Er staan geen prijzen bijquote:
Niet iedereen houdt er met liefde een Johan Derksen-dieet op naquote:
Belachelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt er met liefde een Johan Derksen-dieet op na
Tussen tokkies zitten, nee dank je.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:29 schreef Questular het volgende:
All you can eat is af en toe lekker. Onbeperkt vreten wie wil dat nu niet?
Rotterdam hè, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Tussen tokkies zitten, nee dank je.
Is vandaag gewoon nog ingelogd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:49 schreef Bezsen het volgende:
Maak me zorgen om @:Playboy69
Laatste bericht:
[..]
Ja verschrikkelijk. Ik probeer ze te vermijden. Ga alleen nog naar de bieb, de zeilschool en grand café's zegmaar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Rotterdam hè, dan krijg je dat.
Nou Rotterdam, Rotterdamquote:Op zaterdag 28 september 2024 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Rotterdam hè, dan krijg je dat.
*Zucht.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Rotterdam, Rotterdam
Heel Nederland zit er vol mee
Ja?quote:
Ja. In de provincie is het niet beter inderdaad.quote:
Fijn dat jij wel een geciviliseerde jongeman bent Niels!quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja. In de provincie is het niet beter inderdaad.
Jij ook veronderstel ik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fijn dat jij wel een geciviliseerde jongeman bent Niels!
is jau mening!quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik neem even een zachte niet knapperige tosti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |