Daar hebben we ook de appgroep voor makker. Dat gaan we niet in onveilig gebied bespreken!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
December is wel vies druk met verjaardagen en alles. Moeten we even goed plannen dan!
Voeg me toe ik heb leuke stickersquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben we ook de appgroep voor makker. Dat gaan we niet in onveilig gebied bespreken!
dan ga je er zeker weer constant in en uit net zoals in de discord destijdsquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voeg me toe ik heb leuke stickers
Vader, zusje, neefje, schoonzus allemaal jarig, Sinterklaas, Kerst met familie Kerst met schoonfamilie.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:19 schreef Solotovski het volgende:
Druk druk druk in december
Ik benijd je niet
zijn jullie mooie steenbokjes?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarna zijn vriend @:Fok-it en ik ook nog jarig vlak na oud en nieuw.
Ja laat de meet maar in het teken staan van leuke cadeautjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarna zijn vriend @:Fok-it en ik ook nog jarig vlak na oud en nieuw.
Waarvan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voeg me toe ik heb leuke stickers
Yes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
zijn jullie mooie steenbokjes?
@VseslavBotkinquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat kameraad @:Kaneelstokje GROOT FAN is van de nieuwste collectie drakendildos
Tip voor de cadeaus![]()
Wacht wat? Slapen met oud en nieuw?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Funfact, @:Fok-it heeft ooit oud en nieuw bij mij gevierd samen met yats en?
Ik kon niet slapen door hun gesnurk!
Not great, not terriblequote:Op vrijdag 27 september 2024 19:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaston van de Postcodeloterij en Peter R
En en en en en en en enquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook aan Monsters begonnen boys.
Eerste 3 afleveringen.
Leuk hequote:Op vrijdag 27 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Eerste 3 afleveringen.
Wel sick hoor poh, volgens mij ook echt nog maar het beginquote:
Zekersquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel sick hoor poh, volgens mij ook echt nog maar het begin
Had jij voor die serie al eens van die zaak gehoord? Als true crime kenner
Klinkt als een leuke vakantie dan als je gewoon fokt en lekker series kijkt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Eerste 3 afleveringen.
Niet jezelf helemaal een delirium in zuipen en snuivenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wacht wat? Slapen met oud en nieuw?
En met Jeffrey Dahmer zekerquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:40 schreef Solotovski het volgende:
Ben al 10 jaar penvrienden met Lyle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |