Verloren jongeren staat op mijn lijstjequote:Op donderdag 26 september 2024 09:47 schreef potjecreme het volgende:
2Doc: Kind van de tijd lijkt mij interessant. Deze ga ik waarschijnlijk terugkijken.
Veel plezierquote:Op zondag 29 september 2024 12:10 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag WK-wielrennen. Is altijd genieten.
Goed dat je het zegt! Wilde ik ook nog zienquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:34 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk nu Trap er niet influencer?! Ook interessant, omdat er niks van klopt en een hoop onzin is, maar toch boeit het mij altijd
Kwam er vorige week langs. De inhoud verbaasde mij, want zit niet te wachten op influencers maar dit is wel leuk gemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Wilde ik ook nog zien
Het verbaast mij hoeveel mensen zich gek laten maken door influencers...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kwam er vorige week langs. De inhoud verbaasde mij, want zit niet te wachten op influencers maar dit is wel leuk gemaakt
Ja vind ik ook. Vroeger had je idolen, nu influencersquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het verbaast mij hoeveel mensen zich gek laten maken door influencers...
Een idool is toch anders... die verkondigen niet fake-waarheden. Een influencer verkondigen dingen die nergens op gebaseerd zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Vroeger had je idolen, nu influencers
Ik mag het hopen inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een idool is toch anders... die verkondigen niet fake-waarheden. Een influencer verkondigen dingen die nergens op gebaseerd zijn
Graag gedaan lieverdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Hier het gewone wat ik elke avond kijk en Visser
Hier ook Mr Visser. Dna Singers neem ik aan. Te veel reclamequote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Hier het gewone wat ik elke avond kijk en Visser
Goedemorgen lieve Stephanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier ook Mr Visser. Dna Singers neem ik aan. Te veel reclame![]()
Morgen
Terugkijken is wel slimmer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier ook Mr Visser. Dna Singers neem ik aan. Te veel reclame![]()
Morgen
Ja klopt heb ik ook met sommige programma’s. Leuker met mensen in een topic, samen kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Terugkijken is wel slimmer.
Alleen ik vind televisie kijken in de avond zo ontspannen
Bondgenoten en Eigen Huis kijk ik live. Ook ivm de topics. En Visser kijk ik morgen na de psycholoog terug. Even ontspannen dan
Oh ja, ik heb ook veel dingen die ik terug ga kijken maar dit is mijn favorietenlijstje voor deze avond. Soms heb je programma's die tegelijk lopen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeeej! Weer een lijstje van @:praadje
Vanavond weer veel leuke televisie
De Bondgenoten, Eigen huis, KvK, Meilandjes en Kees
Vanavodn kijk ik naar De Bondgenoten, blijf dan hangen voor de Meilandjes en kijk KvK terug. Eigen Huis en Kees kijk ik morgen bij het crea-gebeuren terug
Ik had Kees helemaal niet gezien. Vind dat meer voor de dinsdag.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook veel dingen die ik terug ga kijken maar dit is mijn favorietenlijstje voor deze avond. Soms heb je programma's die tegelijk lopen natuurlijk.
Ik zou dol worden als ik alles op een 1 avond moet kijken.
Heb dit weekend de serie (NPO3) Laura H. gebinged. Alleen de laatste aflevering nog. Zeker de moeite waard.
Goedemorgen jij ook een fijne dagquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:18 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Mijn lijstje voor vandaag;
- De bondgenoten
- Urk
- De rijdende rechter
Maak er een mooie dag van
Fijn dat je er zo van genietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
Een vriendin van mij wees op een programma waar ze graag naar keek, ' Holland's got talent' gelukkig niet besmeurd met het Voice-schandaal. En moet zeggen, ik geniet er ook van. Juist omdat er van allerlei talenten langs komen, dansers, acrobaten, zangers etc. Lief talentenprogramma voor entertainment en geen valse jury.
Zou bijna zeggen, bij gebrek aan beter..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo van geniet
Ach in het weekend is het altijd gebrek aan beterquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen, bij gebrek aan beter..Maar van welk programma heb jij genoten?
Leuk, ik snapte nooit wat iemand in dat programma zag, dus heb de laatste serie even gebinged, moet wel zeggen dat ik alle opdrachten doorgespoeld heb, saaaaaai.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach in het weekend is het altijd gebrek aan beter
Ik heb De Verraders gekeken
En nu Criminal Minds
Over een halfuurtje is het bedtijd... hopelijk word ik nog moe..anders later naar bed
Daar kan ik me helemaal in vindenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Leuk, ik snapte nooit wat iemand in dat programma zag, dus heb de laatste serie even gebinged, moet wel zeggen dat ik alle opdrachten doorgespoeld heb, saaaaaai.
Goedemorgen, ik ben het aan het opnemen. Moet alles nog terugkijken maar jouw enthousiasme maakt dat ik er naar uitkijk.quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:16 schreef tong80 het volgende:
Over 10 minuten naar de camping op NED1. Leukste programma van het jaar.
Goeiemorgen.
Het is echt genieten. "We" zouden zeggen dat ze totaal gestoord zijn(Of Willem alleen) maar het zijn geweldige mensen. Zoals "Vroeger" in showroom.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik ben het aan het opnemen. Moet alles nog terugkijken maar jouw enthousiasme maakt dat ik er naar uitkijk.
Vandaag 62 geworden. Vanavond met paar vrienden voetballen gekeken. Zaad wedstrijd maar was desondanks zeer gezellig.quote:
Ohh, nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Maar zo klinkt het wel. Op naar nog heel veel jarenquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag 62 geworden. Vanavond met paar vrienden voetballen gekeken. Zaad wedstrijd maar was desondanks zeer gezellig.
Wat vind jij van het nieuwe concept?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:38 schreef StephanL het volgende:
Kijk nu naar de Slechtste chauffeur van Nederland. Voor vanavond nog geen idee. Waar ik zin in heb
Vind het leuk. Meer op de weg, minder circuit. Leuke instructeursquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vind jij van het nieuwe concept?
Ja... kan me wel vinden in wat je zegt. Al mis ik de risico'squote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vind het leuk. Meer op de weg, minder circuit. Leuke instructeurs
Ook leuk die gasten die nog geen rijbewijs hebben om te volgen. Begrijp wel waarom ze geen rijbewijs hebben
Je bedoelt dat ze weinig zelf meer doen? Fouten maken is ook leerzaam, maar denk dat ze daar te weinig mee doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... kan me wel vinden in wat je zegt. Al mis ik de risico's
Het is wel vermakelijk...
Ik bedoel dat het als een idioot over het parcour gaan misquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze weinig zelf meer doen? Fouten maken is ook leerzaam, maar denk dat ze daar te weinig mee doen.
Hoogtepuntje van het seizoen ja, zoals Anouk vorig jaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het als een idioot over het parcour gaan mis
Natuurlijk dit is veiliger. Alleen de dramatique vond ik erg leuk...
Al lach ik nu ook hoor. Alleen moet even loslaten wat het was
Wat heerlijk voor je. Geniet ervanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag voel ik me gelukkig
Denk dat ik vanavond op Videoland SAS ga kijken, erg leuk programma is dat!
En op de televisie De Bondgenoten. Oh en Oogappels kijk ik morgen terug
Veel plezierquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
Net van Roosmalen, nu VI en straks Theo van Gogh.
Hoe is van Gogh? Ik ben het aan het opnemen dus heb nog niet gekeken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
Net van Roosmalen, nu VI en straks Theo van Gogh.
Ik vond hem niet zo goed gemaakt. Wel erg interessant door van Gogh zelf. Maar als docu. te veel hap snap. Zit geen lijn in en lijkt wel een te gehaaste videoclip. Wel kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoe is van Gogh? Ik ben het aan het opnemen dus heb nog niet gekeken.
Ah oke, thanks. Ja ik ga hem wel kijken. En goedemorgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo goed gemaakt. Wel erg interessant door van Gogh zelf. Maar als docu. te veel hap snap. Zit geen lijn in en lijkt wel een te gehaaste videoclip. Wel kijken natuurlijk.
Goeiemorgen.
Ik heb zelf een psychose gehad. Dat wens je niemand toe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vind het altijd confronterend als mensen bij programma's zoals nu Bureau Maastricht psychotische zijn
...
Praadjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:38 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Mijn lijstje;
- de bondgenoten
- Bureau Maastricht
- Urk
- De rijdende rechter
Maak er een mooie dag van
Ook goed is een tijdje geleden jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed. En met jou? Long time no seen.
Nou ja, ik vind het leuk dat je weer even voorbij komt fladderenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:16 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ook goed is een tijdje geleden ja![]()
Iedereen is er nogquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het leuk dat je weer even voorbij komt fladderen
Volgende week 'Even tot hier.'quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:49 schreef potjecreme het volgende:
Gister was helaas al weer laatste Dit was het nieuws.
Klopt. Was het wat? Het klonk mij als een nogal dommig tv format.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klopt het dat er geen topic is over muscles and brains?
Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet zo leuk... vanavond wil ik niet kijken denk ik ... Het boeide me niet, oninteressante mensen etc.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Klopt. Was het wat? Het klonk mij als een nogal dommig tv format.
Ik zit nog even een aflevering van Overtreders terug te kijken en het valt mij op dat iedereen die een biertje of andere alcoholische versnapering nuttigt naar het Malieveld wordt gestuurd ivm verboden in het centrum.
En aangezien ik een beelddenker ben zie ik nu een heel Malieveld vol zuipende, hangende, stinkende dronkenlappen voor me.![]()
Ja dat idee had ik al. Oninteressant.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet zo leuk... vanavond wil ik niet kijken denk ik ... Het boeide me niet, oninteressante mensen etc.Jij had dus (in je hoofd) een interessante avond
Vanavond lekker leuke programma's inhalen hier. M&B laat ik lekker zitten. Alleen iemand verstapt zich vanavond lelijk, volgens het voorstukje... stiekem wil ik wel weten of het foute boel isquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik al. Oninteressant.
Haha ja, zag er in mij hoofd heel apart uit.
0-2quote:
Wat leuk, geniet ervanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Eerste logeerpartijtje gehad vannacht, komende nacht weer ergens anders logeren
Ja heel bijzonder. Binnenkort maar ff kijken wat ik gemist hebquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:24 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Ik dacht dat Overtreders alleen op woensdag kwam, maar zie nu zelfs op Net5 nieuwe afleveringen en volgens kijk.nl ook door de weeks om 17:55. Dacht dat het alleen oude waren, maar nu dus ook nieuwe.
Niet echt een touw aan vast te knopen
Ja ik ga ook kijken welke ik gemist heb. Leuk om te kijken als er niks is,quote:Op zondag 3 november 2024 07:28 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder. Binnenkort maar ff kijken wat ik gemist heb
Ik ben bij aflevering 10 gestopt. Dus nog 6 afleveringen te bekijkenquote:Op zondag 3 november 2024 09:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ik ga ook kijken welke ik gemist heb. Leuk om te kijken als er niks is,
Bedankt trouwens @potjecreme voor iedere keer de GP tijden te plaatsen. Ik ben daar niet zo in thuis maar ik weet zeker dat het gewaardeerd wordt door de liefhebbersquote:
Dat vermoeden had ik alquote:Op maandag 4 november 2024 10:57 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat ik vandaag voor Hunted ga.
Dat idd, plaatsvervangende schaamte en ongemak, maar op zo'n manier dat je moet kijken naar de rampquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Petertje was weer genant. Maar wel heerlijke televisie.
Ah dat is echt jammer.quote:Op maandag 11 november 2024 11:14 schreef Troel het volgende:
Oogappels gaat stoppen: dramaserie eindigt na zevende seizoen https://www.nu.nl/film/63(...)zevende-seizoen.html
Jammer, maar ze gaan gelukkig niet te lang door. Op den duur zijn de verhaallijntjes opnquote:Op maandag 11 november 2024 11:14 schreef Troel het volgende:
Oogappels gaat stoppen: dramaserie eindigt na zevende seizoen https://www.nu.nl/film/63(...)zevende-seizoen.html
Oh heerlijk meis, het is je zo gegund met alles wat er speelt in je leven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag wordt een goede dag, voel het aan alles
Dank je wel lieverdquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh heerlijk meis, het is je zo gegund met alles wat er speelt in je leven.![]()
![]()
Dat is toch met die autist?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb the Good doctor ontdekt. Dat is wat ik stream tegenwoordig.
Ja klopt. Was huiverig maar het kijkt lekker weg.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch met die autist?
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja klopt. Was huiverig maar het kijkt lekker weg.
Snap ik. Heb in het begin bijna mijn ogen kapot gedraaid. Maar ergens werd het toch leuk en draaiden mijn ogen steeds minder. Niet eens zozeer de autist maar de andere personages zijn/acteren slecht. Dat wordt wel beter.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kwam er ondanks mijn liefde voor dramatique er niet doorheen.
Snap ik! Hij speelt zijn rol wel erg goedquote:Op woensdag 13 november 2024 17:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Snap ik. Heb in het begin bijna mijn ogen kapot gedraaid. Maar ergens werd het toch leuk en draaiden mijn ogen steeds minder. Niet eens zozeer de autist maar de andere personages zijn/acteren slecht. Dat wordt wel beter.
Het is verre van realistisch! Niks in deze serie.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Hij speelt zijn rol wel erg goed
Alleen ik vind het niet "realitisch" genoeg of zo
Die heb ik allemaal al gezien, leuke seriequote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb the Good doctor ontdekt. Dat is wat ik stream tegenwoordig.
Volgens mij is het een heel goede acteur...quote:Op donderdag 14 november 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gezien, leuke serie
Hij speelde ook in een andere serie kan zo niet meer op de naam komen. Ook een hele mooie serie.
Bates motel of zo iets was het geloof ik
Ja ik vind hem geweldig hoe hij speelt.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij is het een heel goede acteur...
(beide series niet gezien, maar wel wat kleine stukjes, en het was heel geloofwaardig)
Het is letterlijk zo goed dat ik het niet aan kan zien. Te ongemakkelijkquote:Op donderdag 14 november 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind hem geweldig hoe hij speelt.
O dat is jammer, dan maar een andere serie kijken.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is letterlijk zo goed dat ik het niet aan kan zien. Te ongemakkelijk
Fijn toch dat je dat leuk vindtquote:Op donderdag 14 november 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, dan maar een andere serie kijken.
Ik vond het heel mooi om te zien en heb alle afleveringen tot nu toe gezien.
Waarom een slechte smaak, ieder heeft zijn eigen smaak en dat is okequote:Op donderdag 14 november 2024 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn toch dat je dat leuk vindt
Er is zoveel op televisie/streamingsdiensten dat er echt ook leuke dingen voor mij zijndie jij misschien niet kan aanzien (dat weet ik wel zeker
ik heb een slechte smaak)
Ach, ik kijk dingen als Pretty Little Liars, reality televisie, Criminal Minds en andere politieseries, het nodige drama etc.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom een slechte smaak, ieder heeft zijn eigen smaak en dat is oke
Een goede politie serie vind ik ook wel mooi hoorquote:Op donderdag 14 november 2024 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, ik kijk dingen als Pretty Little Liars, reality televisie, Criminal Minds en andere politieseries, het nodige drama etc.
Oh ik ben daar echt helemaal fan vanquote:Op donderdag 14 november 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een goede politie serie vind ik ook wel mooi hoor
Reality kijk ik ook wel, maar niet alles, lang niet alles.
Niets mis mee toch!quote:Op donderdag 14 november 2024 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben daar echt helemaal fan van
Lekker ontspanennd op de achtergrond en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |