Oh heerlijk meis, het is je zo gegund met alles wat er speelt in je leven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag wordt een goede dag, voel het aan alles
Dank je wel lieverdquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh heerlijk meis, het is je zo gegund met alles wat er speelt in je leven.![]()
![]()
Dat is toch met die autist?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb the Good doctor ontdekt. Dat is wat ik stream tegenwoordig.
Ja klopt. Was huiverig maar het kijkt lekker weg.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch met die autist?
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja klopt. Was huiverig maar het kijkt lekker weg.
Snap ik. Heb in het begin bijna mijn ogen kapot gedraaid. Maar ergens werd het toch leuk en draaiden mijn ogen steeds minder. Niet eens zozeer de autist maar de andere personages zijn/acteren slecht. Dat wordt wel beter.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kwam er ondanks mijn liefde voor dramatique er niet doorheen.
Snap ik! Hij speelt zijn rol wel erg goedquote:Op woensdag 13 november 2024 17:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Snap ik. Heb in het begin bijna mijn ogen kapot gedraaid. Maar ergens werd het toch leuk en draaiden mijn ogen steeds minder. Niet eens zozeer de autist maar de andere personages zijn/acteren slecht. Dat wordt wel beter.
Het is verre van realistisch! Niks in deze serie.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Hij speelt zijn rol wel erg goed
Alleen ik vind het niet "realitisch" genoeg of zo
Die heb ik allemaal al gezien, leuke seriequote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb the Good doctor ontdekt. Dat is wat ik stream tegenwoordig.
Volgens mij is het een heel goede acteur...quote:Op donderdag 14 november 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gezien, leuke serie
Hij speelde ook in een andere serie kan zo niet meer op de naam komen. Ook een hele mooie serie.
Bates motel of zo iets was het geloof ik
Ja ik vind hem geweldig hoe hij speelt.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij is het een heel goede acteur...
(beide series niet gezien, maar wel wat kleine stukjes, en het was heel geloofwaardig)
Het is letterlijk zo goed dat ik het niet aan kan zien. Te ongemakkelijkquote:Op donderdag 14 november 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind hem geweldig hoe hij speelt.
O dat is jammer, dan maar een andere serie kijken.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is letterlijk zo goed dat ik het niet aan kan zien. Te ongemakkelijk
Fijn toch dat je dat leuk vindtquote:Op donderdag 14 november 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, dan maar een andere serie kijken.
Ik vond het heel mooi om te zien en heb alle afleveringen tot nu toe gezien.
Waarom een slechte smaak, ieder heeft zijn eigen smaak en dat is okequote:Op donderdag 14 november 2024 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn toch dat je dat leuk vindt
Er is zoveel op televisie/streamingsdiensten dat er echt ook leuke dingen voor mij zijndie jij misschien niet kan aanzien (dat weet ik wel zeker
ik heb een slechte smaak)
Ach, ik kijk dingen als Pretty Little Liars, reality televisie, Criminal Minds en andere politieseries, het nodige drama etc.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom een slechte smaak, ieder heeft zijn eigen smaak en dat is oke
Een goede politie serie vind ik ook wel mooi hoorquote:Op donderdag 14 november 2024 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, ik kijk dingen als Pretty Little Liars, reality televisie, Criminal Minds en andere politieseries, het nodige drama etc.
Oh ik ben daar echt helemaal fan vanquote:Op donderdag 14 november 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een goede politie serie vind ik ook wel mooi hoor
Reality kijk ik ook wel, maar niet alles, lang niet alles.
Niets mis mee toch!quote:Op donderdag 14 november 2024 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben daar echt helemaal fan van
Lekker ontspanennd op de achtergrond en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |