Fijn dat je er zo van genietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
Een vriendin van mij wees op een programma waar ze graag naar keek, ' Holland's got talent' gelukkig niet besmeurd met het Voice-schandaal. En moet zeggen, ik geniet er ook van. Juist omdat er van allerlei talenten langs komen, dansers, acrobaten, zangers etc. Lief talentenprogramma voor entertainment en geen valse jury.
Zou bijna zeggen, bij gebrek aan beter..quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo van geniet
Ach in het weekend is het altijd gebrek aan beterquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen, bij gebrek aan beter..Maar van welk programma heb jij genoten?
Leuk, ik snapte nooit wat iemand in dat programma zag, dus heb de laatste serie even gebinged, moet wel zeggen dat ik alle opdrachten doorgespoeld heb, saaaaaai.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach in het weekend is het altijd gebrek aan beter
Ik heb De Verraders gekeken
En nu Criminal Minds
Over een halfuurtje is het bedtijd... hopelijk word ik nog moe..anders later naar bed
Daar kan ik me helemaal in vindenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Leuk, ik snapte nooit wat iemand in dat programma zag, dus heb de laatste serie even gebinged, moet wel zeggen dat ik alle opdrachten doorgespoeld heb, saaaaaai.
Goedemorgen, ik ben het aan het opnemen. Moet alles nog terugkijken maar jouw enthousiasme maakt dat ik er naar uitkijk.quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:16 schreef tong80 het volgende:
Over 10 minuten naar de camping op NED1. Leukste programma van het jaar.
Goeiemorgen.
Het is echt genieten. "We" zouden zeggen dat ze totaal gestoord zijn(Of Willem alleen) maar het zijn geweldige mensen. Zoals "Vroeger" in showroom.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik ben het aan het opnemen. Moet alles nog terugkijken maar jouw enthousiasme maakt dat ik er naar uitkijk.
Vandaag 62 geworden. Vanavond met paar vrienden voetballen gekeken. Zaad wedstrijd maar was desondanks zeer gezellig.quote:
Ohh, nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Maar zo klinkt het wel. Op naar nog heel veel jarenquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag 62 geworden. Vanavond met paar vrienden voetballen gekeken. Zaad wedstrijd maar was desondanks zeer gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |