Goed dat je het zegt! Wilde ik ook nog zienquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:34 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk nu Trap er niet influencer?! Ook interessant, omdat er niks van klopt en een hoop onzin is, maar toch boeit het mij altijd
Kwam er vorige week langs. De inhoud verbaasde mij, want zit niet te wachten op influencers maar dit is wel leuk gemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Wilde ik ook nog zien
Het verbaast mij hoeveel mensen zich gek laten maken door influencers...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kwam er vorige week langs. De inhoud verbaasde mij, want zit niet te wachten op influencers maar dit is wel leuk gemaakt
Ja vind ik ook. Vroeger had je idolen, nu influencersquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het verbaast mij hoeveel mensen zich gek laten maken door influencers...
Een idool is toch anders... die verkondigen niet fake-waarheden. Een influencer verkondigen dingen die nergens op gebaseerd zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Vroeger had je idolen, nu influencers
Ik mag het hopen inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een idool is toch anders... die verkondigen niet fake-waarheden. Een influencer verkondigen dingen die nergens op gebaseerd zijn
Graag gedaan lieverdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Hier het gewone wat ik elke avond kijk en Visser
Hier ook Mr Visser. Dna Singers neem ik aan. Te veel reclamequote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Hier het gewone wat ik elke avond kijk en Visser
Goedemorgen lieve Stephanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier ook Mr Visser. Dna Singers neem ik aan. Te veel reclame![]()
Morgen
Terugkijken is wel slimmer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier ook Mr Visser. Dna Singers neem ik aan. Te veel reclame![]()
Morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |