Wat vind jij van het nieuwe concept?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:38 schreef StephanL het volgende:
Kijk nu naar de Slechtste chauffeur van Nederland. Voor vanavond nog geen idee. Waar ik zin in heb
Vind het leuk. Meer op de weg, minder circuit. Leuke instructeursquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vind jij van het nieuwe concept?
Ja... kan me wel vinden in wat je zegt. Al mis ik de risico'squote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vind het leuk. Meer op de weg, minder circuit. Leuke instructeurs
Ook leuk die gasten die nog geen rijbewijs hebben om te volgen. Begrijp wel waarom ze geen rijbewijs hebben
Je bedoelt dat ze weinig zelf meer doen? Fouten maken is ook leerzaam, maar denk dat ze daar te weinig mee doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... kan me wel vinden in wat je zegt. Al mis ik de risico's
Het is wel vermakelijk...
Ik bedoel dat het als een idioot over het parcour gaan misquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze weinig zelf meer doen? Fouten maken is ook leerzaam, maar denk dat ze daar te weinig mee doen.
Hoogtepuntje van het seizoen ja, zoals Anouk vorig jaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het als een idioot over het parcour gaan mis
Natuurlijk dit is veiliger. Alleen de dramatique vond ik erg leuk...
Al lach ik nu ook hoor. Alleen moet even loslaten wat het was
Wat heerlijk voor je. Geniet ervanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag voel ik me gelukkig
Denk dat ik vanavond op Videoland SAS ga kijken, erg leuk programma is dat!
En op de televisie De Bondgenoten. Oh en Oogappels kijk ik morgen terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |