abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215110967
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:44 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
We scoren inderdaad niet best. Een heel bekend voorbeeld daarvan toentertijd begon ook met: "OK, je hebt veel land ingepikt van ons, maar nu beloof je echt dat je het niet meer gaat doen? Toch? We zullen niet ingrijpen als je nu wel belooft om niet nog meer land van ons in te nemen en echt aan je belofte houdt. Ga je dat doen voor ons?".

Komt dat je bekend voor Chivaz? Weet je waar ik het over heb? Hint: de achternaam van een van de betrokkenen begon met een H.
Ah Putin is Hitler, we zijn nu daar aanbeland. De NAVO propaganda heeft echt goed zijn werk gedaan.
pi_215111008
Ik houd het maar weer voor gezien want ik zie dat Jam op ontploffen staat. Toch bijzonder hoe emotioneel instabiel sommigen zijn hier in dit topic.
Van stuk stront, tot fascist tot alt right, het is allemaal weer voorbij gekomen hier in dit deel van het forum wat prat gaat op fatsoen, wat een gotspe.
Ik hoop er toch stiekem op dat dit een act is in plaats van dat hij het echt meent.
Als dit geen act is dan heb ik oprecht medelijden met mensen in zijn omgeving. Een typisch persoon die je met fluwelen handschoentjes moet aanpakken want anders is hij gekwetst.
Een typisch voorbeeld van gebrek aan karakter dat extra gevoed word door een gebrek aan testosteron.
Anyway, toedels en tot de volgende keer xxx
pi_215111012
Er is ook geen ondergrens meer op dit forum he, tering. :')
pi_215111024
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Tja het internet is veilig, daarom hecht ik er ook niet zoveel waarde aan.
Wat dat betreft heb je juist heel veel gemeen met alt right figuren. Poeslief in het echt tot op het nederige af maar owee als ze het internet op gaan dan zijn ze ineens de stoere bink.
Ik doe het precies andersom, ik ben een stuk vriendelijk op internet dan in het echt.
Dit is niet de flex die je denkt dat het is...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215111039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 20:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah Putin is Hitler, we zijn nu daar aanbeland. De NAVO propaganda heeft echt goed zijn werk gedaan.
Oh dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat as wij toentertijd net zo pro Hitler waren als jij nu pro Putin bent, dan had Hitler wel gewonnen. Zonder slag of stoot misschien zelfs. Dus wat dat betreft heeft de pro Putin propaganda wel goed zijn werk gedaan Chivaz.
  vrijdag 27 september 2024 @ 20:59:05 #181
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215111458
Weer een paar pagina’s verder, gefeliciteerd sukkels ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215111869
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 20:07 schreef AnneX het volgende:
Goed dan. Amerikaanse verkiezingen.
Democratische verkiezingen waar een presidentskandidaat claimt dat hij (sic) ver ver voorloopt in de peilingen.
“The likes you’ve never seen before. “ …Het is toch echt een shit hole country langzamerhand. Hoe dat nou toch komt…

[ x ]
Wat me niet duidelijk wordt uit de mails is of ze sjoemelen met hun uitkomsten vanwege de opdrachtgever of lees ik ergens overheen? Het is natuurlijk wel duidelijk dat ze in contact staan voordat ze gepubliceerd hebben.
pi_215112005
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 20:07 schreef AnneX het volgende:
Goed dan. Amerikaanse verkiezingen.
Democratische verkiezingen waar een presidentskandidaat claimt dat hij (sic) ver ver voorloopt in de peilingen.
“The likes you’ve never seen before. “ …Het is toch echt een shit hole country langzamerhand. Hoe dat nou toch komt…

[ x ]
Ik snap de tweet niet. Worden er nu poll bureaus betaald voor uitslagen en of hebben ze contact met een kandidaat ('s team)?
pi_215112058
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 22:05 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ik snap de tweet niet. Worden er nu poll bureaus betaald voor uitslagen en of hebben ze contact met een kandidaat ('s team)?
Ik kan er ook geen chocola van maken. Rasmussen (die al tijden een outlier in het voordeel van de Republikeinen zijn) zou resultaten met mensen uit de Trump campagne delen voor publicatie. In de tweet wordt iets geroepen over dat dat strafbaar zou zijn. Ik ben erg benieuwd wat er dan precies strafbaar zou zijn, want campagnes zelf laten ook gewoon allerhande peilingen uitvoeren.
Maar goed, Twitter dus.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215112076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 22:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik kan er ook geen chocola van maken. Rasmussen (die al tijden een outlier in het voordeel van de Republikeinen zijn) zou resultaten met mensen uit de Trump campagne delen voor publicatie. In de tweet wordt iets geroepen over dat dat strafbaar zou zijn. Ik ben erg benieuwd wat er dan precies strafbaar zou zijn, want campagnes zelf laten ook gewoon allerhande peilingen uitvoeren.
Maar goed, Twitter dus.
Zoals ik het snap mag je als non-profit, zoals het Heartland institute, je (logischerwijze) niet zomaar bezig houden met campagne activiteiten.

Zie bv. https://newrepublic.com/p(...)ly-worked-trump-team
pi_215112309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 22:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar goed, Twitter dus.
Als je informatie deelt met een partij, dan kan deze al zijn media strategie aanpassen, dus publiek beinvloeden, zal wel zoiets zijn?
pi_215112401
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 22:40 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Als je informatie deelt met een partij, dan kan deze al zijn media strategie aanpassen, dus publiek beinvloeden, zal wel zoiets zijn?
Je mag als nonprofit geen campagne voeren. Zie de link naar het artikeltje in de reactie boven je. De klacht gaat dus in feite over het Heartland Institute (naast de verderfelijkheid van Rasmussen).

Daarnaast kan het ook strategie zijn om het publiek weer op te jutten met fake stemfraude claims. Althans, die speculatie kwam ik tegen, maar zoals gezegd, lees ik in de mails niet terug dat ze opdracht geven voor het gunstig masseren van een likely voter model ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 27-09-2024 22:56:27 ]
pi_215112832
Trump wil Google aanklagen omdat ze alleen maar 'slechte verhalen' over hem produceren.

twitter

'It has been determined...' :|W Hoe dan?

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 28-09-2024 02:35:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215113313
twitter

twitter

Kan me nog herinneren hoe boos MAGA's waren omdat Zuckerberg financieel bijdroeg aan de extra kosten waarmee verkiezingskantoren te kampen hadden vanwege de pandemie. ELECTION INTERFERENCE!

Musk die een Trump Super PAC financiert die canvassers voor Trump organiseert en betaald is geen enkel probleem blijkbaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 28-09-2024 06:05:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215113336
Trump heeft een town hall in Michigan:

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 28-09-2024 03:48:48 ]
pi_215113356
Harris bezocht Arizona:

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

quote:
Kamala Harris: It is a choice between common sense solutions, and the same old political games. In the four years that Donald Trump was president, he did nothing to fix our broken immigration system. He did not solve the shortage of immigration judges. He did not solve the shortage of border agents. He did not create lawful pathways into our nation. He did nothing to address an outdated asylum system. And did not work with other governments in our hemisphere to deal with what clearly is also a regional challenge. As overdoses went up during his presidency, he fought to slash funding for the fight against fentanyl. And what did he do instead? Well let's talk about that. He separated families. He ripped toddlers out of their mother's arms. Put children in cages and tried to end protections for dreamers. He made the challenges at the border worse. And he is still and he is still fanning the flames of fear and division. That not the work of a leader. That is not the work of a leader. And that is in fact, I think we all believe, an abdication of leadership. And so, on behalf of all across our nation who want to see these problems solved. I say we cannot accept Donald Trump's failure to lead. Let's not permit scapegoating instead of solutions or rhetoric instead of results.

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 28-09-2024 06:53:20 ]
pi_215115863
twitter

The party of self enriching
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 28 september 2024 @ 13:08:34 #193
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215116067
Goeie bron man! Dit is weer dezelfde mevrouw die vorige keer ook zeker wist dat Harris een bepaald type oorbellen (met speakertjes) had gedragen tijdens het debat, wat dus niet zo bleek te zijn. Dus maar even afwachten of die ketting wel echt van Tiffany is en $70.000 heeft gekost. Mocht dat zo zijn dan is het niet handig, maar ze heeft hem vast niet gejat, dus wat is nou precies het probleem? Natuurlijk zal Harris inmiddels een aardig vermogen hebben, ze werkt immers al jaren niet meer bij McDonalds.
pi_215116233
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:08 schreef kladderadatsch het volgende:
Goeie bron man! Dit is weer dezelfde mevrouw die vorige keer ook zeker wist dat Harris een bepaald type oorbellen (met speakertjes) had gedragen tijdens het debat, wat dus niet zo bleek te zijn. Dus maar even afwachten of die ketting wel echt van Tiffany is en $70.000 heeft gekost. Mocht dat zo zijn dan is het niet handig, maar ze heeft hem vast niet gejat, dus wat is nou precies het probleem? Natuurlijk zal Harris inmiddels een aardig vermogen hebben, ze werkt immers al jaren niet meer bij McDonalds.
Jammer dat ze daar niet meer werkt, ik denk dat ze achter de frietpan beter uit de verf komt.
  zaterdag 28 september 2024 @ 13:36:46 #195
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215116254
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jammer dat ze daar niet meer werkt, ik denk dat ze achter de frietpan beter uit de verf komt.
Zeg dat maar tegen je moeder.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_215116260
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Wel goed van haar dat ze als borderczar eindelijk na 4 jaar de grens heeft bezocht.
Recht langs die verschrikkelijke racistische muur heen. Ze doet het ieder geval beter dan AOC die stond te huilen naast een parkeerplaats.
pi_215116273
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zeg dat maar tegen je moeder.
Gevoelige snaar geraakt? Werk je soms ook bij McDonald’s? Zo ja, daar hoef je jezelf niet voor te schamen hoor. Het is tenminste eerlijk werk en zolang je geen papier hoeft te prikken buiten ben je nog een beetje undercover.
  zaterdag 28 september 2024 @ 13:43:50 #198
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215116299
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Gevoelige snaar geraakt? Werk je soms ook bij McDonald’s? Zo ja, daar hoef je jezelf niet voor te schamen hoor. Het is tenminste eerlijk werk en zolang je geen papier hoeft te prikken buiten ben je nog een beetje undercover.
Nee, gewoon het wel gemeende advies om dit soort misogyne opmerkingen richting je moeder te maken. Want was jij niet juist zo iemand die anonimiteit op internet maar niks vond, ofzo?
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 28 september 2024 @ 13:46:01 #199
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215116322
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Laura Looner als bron gebruiken? :D
Uiteraard ben je af, maar ik vind je wel dapper :Y
pi_215116325
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, gewoon het wel gemeende advies om dit soort misogyne opmerkingen richting je moeder te maken. Want was jij niet juist zo iemand die anonimiteit op internet maar niks vond, ofzo?
Claimen dat Kamala Harris beter achter de frietpan beter tot haar recht komt is nu een vorm van vrouwenhaat? Als je nog verder reikt flikker je straks de sloot in lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')