abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215106017
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:06 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Toch grappig hoe, je eindeloos kunt lopen zeuren over het westen, maar poetin buiten shcot houdt
Da's vrij standaard gedrag in Magastan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215106043
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ok ik roep op om Putin te stoppen. Zou hij naar mij luisteren of misschien wel naar Kamala Harris? Echt wat is dit voor dom gelul.
Overigens als je zin hebt om te vechten in Oekrane dan is er niemand die je tegenhoud.
Je bent gewoon welkom bij de strijdkrachten in Oekrane, ze hebben een tekort aan alles inclusief manschappen.
En waarom zou het westen dan wel naar je luisteren? Het gaat om je domme opmerking waarbij je duideiijk de bal bij Oekraine en het westen legt maar dat is blijkbaar weer te moeilijk om te begrijpen voor een maga idioot die nooit inhoudelijk in wil gaan de door hem zelf geplaatse shitload aan fake nieuws.

Putin laten stoppen vergt een harde aanpak dat weet iedereen met een beetje werkend brein wel sinds 2008, dus wmb droppen wij in het westen een paar bommen op strategische locaties zoals het hoofkantoor van de FSB, de kans dat Putin nuclear gaat is vrij klein aangezien hij inmiddels aardig aan de leiband van Xi zit.

Met de softe aanpak die jij voorstelt maak je Putin alleen maar sterker en kun je wachten op de volgende inval van een autonoom land en wellicht is dat dit keer een Nato/EU lid en dan zijn wij er zeker bij betrokken.
pi_215106054
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:06 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Toch grappig hoe, je eindeloos kunt lopen zeuren over het westen, maar poetin buiten shcot houdt
Ik kan zeuren over hoe Putin het land niet had mogen binnenvallen etc maar dat is een gepasseerd station. De realiteit is dat Putin is binnengevallen en niet van plan is de veroverde gebieden terug te geven. Wij in het westen hebben daar mee om te gaan, jullie zijn van mening dat we alles op alles moeten zetten om Oekrane te ontzetten al kost het talloze levens.
De extremisten zoals echteliberaal vinden het prima dat zijn landgenoten de belangen van Oekrane gaan verdedigen aan het oostfront. Hij praat zelfs over een regimechange in Rusland. Hij wilt een gigantisch land met kernwapens in een burgeroorlog duwen waar de kans bestaat dat nog guurdere types dan Putin de macht kunnen grijpen in delen van het dan voormalige Rusland.
Ik vind het beter dat we gaan praten, de uitkomst van dat soort gesprekken zal altijd een compromis moeten zijn. Als dat betekent dat Oekrane territorium verliest, so be it. Het is altijd beter dan een honderduizenden doden of zoals echteliberaal voorstelt een regime change in Rusland.
pi_215106111
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kan zeuren over hoe Putin het land niet had mogen binnenvallen etc maar dat is een gepasseerd station. De realiteit is dat Putin is binnengevallen en niet van plan is de veroverde gebieden terug te geven. Wij in het westen hebben daar mee om te gaan, jullie zijn van mening dat we alles op alles moeten zetten om Oekrane te ontzetten al kost het talloze levens.
De extremisten zoals echteliberaal vinden het prima dat zijn landgenoten de belangen van Oekrane gaan verdedigen aan het oostfront. Hij praat zelfs over een regimechange in Rusland. Hij wilt een gigantisch land met kernwapens in een burgeroorlog duwen waar de kans bestaat dat nog guurdere types dan Putin de macht kunnen grijpen in delen van het dan voormalige Rusland.
Ik vind het beter dat we gaan praten, de uitkomst van dat soort gesprekken zal altijd een compromis moeten zijn. Als dat betekent dat Oekrane territorium verliest, so be it. Het is altijd beter dan een honderduizenden doden of zoals echteliberaal voorstelt een regime change in Rusland.
Dus helemaal niks geleerd van 2008 en 2014 want daar kon je duidelijk zien dat Putin zijn zin geven nu niet echt gewerkt heeft tegen het stoppen van de Russische agressie.

Maar het is wel duidelijk dat je niks kritisch over Putin durft te zeggen.
pi_215106116
quote:

[..]
Ik zou zeggen, geef het door aan Zelenskyy? Misschien neemt hij jouw dom gelul (jouw woorden) wel serieus?
pi_215106125
quote:

[..]
Waarom is dat een gepasseerd station, je hele betoog is RUSLAND wil zijn zin en die moeten we ze geven. . Waarom is de optie nooit stoppen met steun en rusland compleet weren, alle banden verbreken geen dialoog niks (dit is de meest neutrale opties). Waarom altijd zo dat rusland er beter van wordt? Wat is het toch met rusland?

En Waarom is een regime change niet de beste oplossing voor ons? Bij compromissen en of negeren heeft geschiedenis bewezen met huidige regime dat ze alleen maar verder escaleren! Dus waarom geen regime change, waarom rusland 5irect of indirect helpen?
pi_215106158
Het is jammer dat Musk direct is gaan censureren en zelfs links naar het dossier verboten heeft zijn platform, maar oei....

twitter

twitter
pi_215106187
Een ander probleem met Rusland zijn zin geven is dat het dan hoogstwaarschijnlijk aardig los zal gaan in Zuid-Oost Azie buiten dat Rusland dan zijn pijlen zal richten op een ander voormalig deel van het Sovjet rijk of de rest van Oekraine.
  vrijdag 27 september 2024 @ 11:36:27 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215106200
Volgens mij kan de EU prima wat extra miljarden in Oekraine steken.
  vrijdag 27 september 2024 @ 11:37:02 #85
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215106208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:30 schreef Ulx het volgende:
Het is jammer dat Musk direct is gaan censureren en zelfs links naar het dossier verboten heeft zijn platform, maar oei....

[ x ]

[ x ]
Dat dossier is trouwens nog gewoon te downloaden als pdf: https://www.kenklippenste(...)35b-95701be97310.pdf

Komt van Klippenstein's site: https://www.kenklippenstein.com/p/read-the-jd-vance-dossier
pi_215106235
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:37 schreef kladderadatsch het volgende:
Dat dossier is trouwens nog gewoon te downloaden als pdf: https://www.kenklippenste(...)35b-95701be97310.pdf

Komt van Klippenstein's site: https://www.kenklippenstein.com/p/read-the-jd-vance-dossier
Ja, sure, da's het probleem ook niet. Maar dat Musk direct ingrijpt bij zoiets terwijl hij de grofste bullshit over Harris laat staan is wel erg opvallend van mr Free Speech.
  vrijdag 27 september 2024 @ 11:46:08 #87
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215106286
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja, sure, da's het probleem ook niet. Maar dat Musk direct ingrijpt bij zoiets terwijl hij de grofste bullshit over Harris laat staan is wel erg opvallend van mr Free Speech.
Ja natuurlijk maar ik had niet anders verwacht van Musk, want het is nu eenmaal in zijn (financieel) voordeel als Trump wint. Ging mij erom dat wie het lezen wil dat nog steeds kan doen.
pi_215106615
quote:
Ik vind het beter dat we gaan praten, de uitkomst van dat soort gesprekken zal altijd een compromis moeten zijn. Als dat betekent dat Oekrane territorium verliest, so be it.
Ja, en dan wederom de vraag die je vrij vaak naar je hoofd krijgt, maar natuurlijk nooit echt een goed antwoord op hebt, wat nou als rus aan dit nieuwe verdrag ook z'n reet afveegt? Zoals ze altijd met verdragen doen? En dus over een x aantal jaar gewoon weer verdergaat?

Ga je dan gewoon op repeat, moeten ze gewoon maar weer territorium weggeven, tot dat ze aan de poolse grens staan ofzo?
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_215107019
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2024 12:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, en dan wederom de vraag die je vrij vaak naar je hoofd krijgt, maar natuurlijk nooit echt een goed antwoord op hebt, wat nou als rus aan dit nieuwe verdrag ook z'n reet afveegt? Zoals ze altijd met verdragen doen? En dus over een x aantal jaar gewoon weer verdergaat?

Ga je dan gewoon op repeat, moeten ze gewoon maar weer territorium weggeven, tot dat ze aan de poolse grens staan ofzo?
Chivaz is anti oorlog. Dus eigenlijk moeten we gewoon heel de wereld maar aan Rusland geven. Want levens verliezen door te vechten is niet leuk, dus beter dat we met zijn allen maar Russisch gaan leren spreken en leven. Dan hoeft niemand dood te gaan in een oorlog met Rusland. Toch Chivaz?
pi_215107618
Toch een wonderlijke draai van de maga conservatieven dat ze pacifist zijn geworden. Tenzij ze het Capitool slopen uiteraard of als Palestina plotgebombardeerd moet worden om dat conflict op te lossen.
  vrijdag 27 september 2024 @ 14:27:04 #91
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215107956
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_215108290
twitter
pi_215108441
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 14:54 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
:|W, Harvey was nogal heftig volgens mij
pi_215108487
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:46 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Ja natuurlijk maar ik had niet anders verwacht van Musk, want het is nu eenmaal in zijn (financieel) voordeel als Trump wint. Ging mij erom dat wie het lezen wil dat nog steeds kan doen.
Maar het publiceren is niet tegen de TOS sinds Musk. Die wijzigde die wegens iets met een laptop en Hunter Biden.
pi_215108529
twitter

Ik ben maar wat blij dat dit incident die heel toevallig in het voordeel van de democraten valt op tijd is opgemerkt.
pi_215108609
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2024 12:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik heb je in een andere post al uitgelegd dat je desnoods NAVO troepen in Oekrane kan stationeren om er voor te zorgen dat de vrede ook echt bewaakt blijft. Ik denk dat het voornaamste moet zijn dat het bloedvergieten moet stoppen en we de relaties met Rusland weer gaan normaliseren.
pi_215108674
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 15:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb je in een andere post al uitgelegd dat je desnoods NAVO troepen in Oekrane kan stationeren om er voor te zorgen dat de vrede ook echt bewaakt blijft. Ik denk dat het voornaamste moet zijn dat het bloedvergieten moet stoppen en we de relaties met Rusland weer gaan normaliseren.
waarom relaties met rusland normaliseren?
pi_215108706
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 15:29 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Goedkoop gas voor Europa. :+
pi_215108711
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 15:29 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Omdat het beter is voor de veiligheid en stabiliteit van de wereld.
Een soort van koude oorlog kan ook de vrede bewaren maar het beste is toch echt wederzijds respect en handel.
pi_215108716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 15:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Goedkoop gas voor Europa. :+
Ook niet onbelangrijk gezien het feit dat de industrie in Duitsland het erg zwaar heeft. Een crisis in Duitsland heeft verregaande gevolgen voor ons hier in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')