Als je een dirigent neerzet zal die risico's nemen en komt die helemaal achteraan in de heilige datalijstjes van oa die honkballer terwijl de loper altijd er goed op komt te staan.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Bommel, Parrott en Sadiq doen het nu leuk, maar verder geen middenvelder of iets die in hun rug dirigeert. Mijnans wordt hier en daar op een klein voetstukje gezet, maar is ook gewoon een LIDL-voetballer die vooral goed kan lopen.
AZ wel makkelijk tweede op deze manier. Hebben een goed elftal staan dat redelijk in balans is een goede vervanger voor Pavlidis.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je een dirigent neerzet zal die risico's nemen en komt die helemaal achteraan in de heilige datalijstjes van oa die honkballer terwijl de loper altijd er goed op komt te staan.
Of Pavlidis goed vervangen is, weten we pas als het niveau van de duels omhoog gaat. Toen kon Pavlidis de boel in zijn eentje fixen.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
AZ wel makkelijk tweede op deze manier. Hebben een goed elftal staan dat redelijk in balans is een goede vervanger voor Pavlidis.
De 2 andere topclubs zijn aan het aanmodderen. Beetje net als met Willem 2 en Heerenveen vroeger.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
AZ wel makkelijk tweede op deze manier. Hebben een goed elftal staan dat redelijk in balans is een goede vervanger voor Pavlidis.
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzonder potje voor Bommeltje. Goal, inleidende fout bij tegengoal en megakans missen
Owusu-Oduro heeft niet z'n beste dag.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft elfsborg 0.2 xg en 2 goals?
Waar is hier?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje ze zenden hier Twente uit.
Big club.
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-0 united @:onlogisch
Eerste deel van de toto gemist in de Maltese zon
Ik mis het ESPN-feestjequote:Op woensdag 25 september 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Helene en Sam van Royen.
Ziggotroep.
Weghorst kan mee bij Man Cityquote:Op woensdag 25 september 2024 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens broekpoeper Wytze is de Europa League het hoogste niveau.
Allerlei journalisten die zeggen dat Twente het niet mag beschouwen als schoolreisje beschouwen het zelf wel als schoolreisje.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:59 schreef RipCity het volgende:
Ziggo doet wel erg overdreven. Het is man utd maar hoor
Ook wanneer de 4-0 valt?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan nog vaak horen hoe FANTASTISCH dit voor Twente is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5-1.quote:
Gezellig, namens iedereen in dit topic (en ikzelf natuurlijk) fijn dat je er bent!quote:Op woensdag 25 september 2024 20:59 schreef hhh38 het volgende:
Bijna vergeten te zappen. Maar ik kijk nu ook naar Twente
Veel plezier namens iedereen in dit topic.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel de 2e helft naar deze wedstrijd
Ik ga eerst naar barcelona - getafe kijken
Is Frenkie al terug?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel de 2e helft naar deze wedstrijd
Ik ga eerst naar barcelona - getafe kijken
Bedankt voor dit warme bad!quote:Op woensdag 25 september 2024 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gezellig, namens iedereen in dit topic (en ikzelf natuurlijk) fijn dat je er bent!
Je lijkt Wilma wel met 9 uur slapenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef fetX het volgende:
Ik ga al lekker naar bed jongens. Veel plezier.
Hopelijk ben je morgen weer FRIS en FRUITIG.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef fetX het volgende:
Naja gezien de omstandigheden waarin je verkeert begrijp ik dit.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef fetX het volgende:
Weltrusten.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef fetX het volgende:
Hij is ziekquote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Je lijkt Wilma wel met 9 uur slapen
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef fetX het volgende:
Fijne nacht makker, en rust lekker uit. Oant moarn.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:05 schreef fetX het volgende:
Wat een OVERACTINGquote:Op woensdag 25 september 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wytze zit echt enorm hysterisch te doen.
Ziggo Free nemenquote:
Het spijt me.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geschreeuw werkt op mij averechts.
Die Wytse is wel echt een verschrikking. Doet ook net alsof we elke wedstrijd naar een once in a lifetime zitten te kijken.quote:
Dat spijt me ook.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik doelde op de commentator.
Dombo is weer eens onzekerquote:Op woensdag 25 september 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik doelde op de commentator.
Het vlaggetjes volk wil datquote:Op woensdag 25 september 2024 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Wytse is wel echt een verschrikking. Doet ook net alsof we elke wedstrijd naar een once in a lifetime zitten te kijken.
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo is weer eens onzeker
Maar dat is helemaal niet nodig
Niet voor het huwelijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat zei kim afgelopen weekend ook tegen mij
@:mortaxx
quote:Like Alert
25-09-2024 @ 21:13:10
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEL/ECL live op donderdagen] #94 Tukkers in Manchester"
Eens, ik haat Ziggo echt heel ergquote:Op woensdag 25 september 2024 21:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik mis de ESPN EL-avonden enorm. Ik mis zelfs Jan-Joost. Ziggo verpest alles.
Als eerbetoon aan Enschede de Eschmarke. Ook een eindstation.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Waarom speelt FC Twente in het tenue van Polen?
Na Hengelo buig ik altijd af richting Oldenzaal/Bad Bentheim.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als eerbetoon aan Enschede de Eschmarke. Ook een eindstation.
quote:
quote:Op maandag 23 september 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers. Thee voor natte kranten.
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 25 september 2024 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ga even een groepenkast configuratie maken bij de sponsor van Twente.
https://www.elektramat.nl(...)id/KIUWE15RFN/?_gl=1*pdc8qw*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjw6c63BhAiEiwAF0EH1GhN27iUoSOrr3cxlB_AUUrOrM2g1VbuajZH0GDeZqKopJ0oxNwHIxoC1RYQAvD_BwE&build=KIUWE15RFN
Heel gaaf.
dit is geilquote:Op woensdag 25 september 2024 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nog vier weken gappie, dan zit ik in het beloofde land.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Dat ze geen switch hebben op het open kanaal maakt het nog erger.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik mis de ESPN EL-avonden enorm. Ik mis zelfs Jan-Joost. Ziggo verpest alles.
Erg zwoel.quote:
Dat kan echt niet meer.quote:
quote:
werkt gewoonquote:
Was dat bij ESPN wel?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Dat ze geen switch hebben op het open kanaal maakt het nog erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef Nober het volgende:
Zingen ze nou:
"Heerenveen doet nooit meer mee, hoerenjong?"
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef Nober het volgende:
Zingen ze nou:
"Heerenveen doet nooit meer mee, hoerenjong?"
Leeft Kuipers nog?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
Die Van Rooij kunnen ze wel weer teruggeven aan NEC, slappe hap.
Ze kunnen een poging doen om Ronnie S terug te halenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
Die Van Rooij kunnen ze wel weer teruggeven aan NEC, slappe hap.
Hap toch niet. Ze spelen tegen Twente. Laat hem ook een keer een goaltje maken.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
voor de rest kan ie het niet meer belopen
Thanks Hansquote:
Ronnie kan zorgen dat iedereen iets harder gaat lopenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze kunnen een poging doen om Ronnie S terug te halen
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon even @:Ambrosius na
Lust > rustquote:Op woensdag 25 september 2024 21:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)04.10.png]afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 september 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:kingroland @:coco @:zipportal
Wat leuk zegquote:Op woensdag 25 september 2024 22:20 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm dit weekend ga ik band of brothers weer terugkijken
dankje vriendquote:Op woensdag 25 september 2024 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk zeg![]()
Eigenlijk is alles aan die serie perfect behalve dat Ross van Friends erin speelt dat haalt me er altijd een beetje uit
PIIVVOOOTT hahaha
Nou veel plezier gewenst!
En nuquote:Op woensdag 25 september 2024 22:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze wedstrijd leeft niet echt he.
FOK-voetbal is dood.
Ik word daar dus echt heel chagrijnig vanquote:Op woensdag 25 september 2024 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Sytze is de nieuwe Jack, een goal keihard verpesten met onnodig geschreeuw.
opa erikssen viel even in slaapquote:Op woensdag 25 september 2024 21:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hap toch niet. Ze spelen tegen Twente. Laat hem ook een keer een goaltje maken.
Op de switch gebeurt ook geen klote op Lazio na.
Ik kan hier ook bijzonder slecht tegen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word daar dus echt heel chagrijnig van
Ik vind Ziggo echt zó kut.
De nieuwe Leo Oldenburger.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Sytze is de nieuwe Jack, een goal keihard verpesten met onnodig geschreeuw.
Het was ooit een talent. Nu is het alleen Wytze die Wytze heel goed vindquote:Op woensdag 25 september 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die moet lekker gaan afbouwen bij Ajax.quote:
En @onlogisch schijnt ook fan van hem te zijnquote:Op woensdag 25 september 2024 22:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het was ooit een talent. Nu is het alleen Wytze die Wytze heel goed vind
Morgen waarschijnlijk weer Albert Mantingh bij Ajax…quote:Op woensdag 25 september 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee omdat het geacteerd isquote:Op woensdag 25 september 2024 22:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Iedereen janken omdat de commentator meeleeft
Waarom niet het originele Engelse UEFA commentaar als optie toevoegen?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een soort Lucas Mouraquote:Op woensdag 25 september 2024 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Lammers van alle spelers die scoort. Die scoort werkelijk nooit.²
Random broek:quote:Op woensdag 25 september 2024 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
AHAHAHAHA!quote:
Man van de grote wedstrijden. Koeman are you watching!? Fuck Zierikzee.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij de senioren:quote:Op woensdag 25 september 2024 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:198 wedstrijden 48 doelpunten
Kampioen kansenmisser.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Man van de grote wedstrijden. Koeman are you watching!? Fuck Zierikzee.
Al 80 wedstrijden niet gescoord ofzo (lol)quote:Op woensdag 25 september 2024 22:30 schreef Marcoss het volgende:
Die van Bergen is snel.. maar dat is het dan ook
Hij teert op de FA Cup-winstquote:Op woensdag 25 september 2024 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe lang mag Erik nog teren op dat gouden pikjaar bij Ajax?
Alleen in wedstrijden die ze serieus nemenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:32 schreef RipCity het volgende:
Speelt die Antony überhaupt ooit nog daar
Ten Hag heeft ook een sikhquote:
Valt me ook wel wat tegen dit. Je kan nou niet zeggen dat hij nou zo'n waardeloze selectie heeft.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe lang mag Erik nog teren op dat gouden pikjaar bij Ajax?
Statiegeldzoeker gespotquote:Op woensdag 25 september 2024 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maguire met een lege blik in zijn ogen.
De CDA-leider?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Zirkzee is niet bepaald een Henri.²
De stand was toen wel hetzelfdequote:Op woensdag 25 september 2024 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Die Twente spelers denken steeds dat ze zeeën van tijd hebben alsof ze tegen PEC spelen
Tegen PEC hadden ze het niet veel lastiger.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Die Twente spelers denken steeds dat ze zeeën van tijd hebben alsof ze tegen PEC spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |