![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl een kwal is, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), wat je midden in de nacht kwijt moet, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Troel
scherp en bot
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 09:52 schreef H_T het volgende:[..]
Wel dat idee, maar de uitvoering van het Stikhok was toch iets anders

In een kast, minder decoratief en met meer glasscherven
Zekers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:
Ik zie ook enkele verdachte overeenkomsten.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
De grootste dealbreaker voor mij zou zijn dat NailQueen het prachtige Suus van Rona Nishliu niet waardeert
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 13:44 schreef H_T het volgende:Ik moest vandaag het wachtwoord van mijn werklaptop wijzigen, en geheel volgens traditie tik ik nu eerst steeds mijn oude wachtwoord in
Succes de komende dagen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Troel
scherp en bot
quote:
Ja, heel blij nu.
Werkte niet via chrome, dus moest via edge, wachtwoord wijzigingen en ga zo maar door.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut