SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Zoenvogel![]()
Het is patat![]()
Zo dan ff bolk typenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De dag schiet al aardig op.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ach dan is het ook niet misCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Na maanden echt bijna niets lezen ben ik weer lekker aan het lezen. Voelt goed.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Fijn.quote:Op maandag 23 september 2024 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Na maanden echt bijna niets lezen ben ik weer lekker aan het lezen. Voelt goed.
Ook fijn dat je je daar weer aan kunt overgeven.![]()
Lullig welquote:Op maandag 23 september 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Stond zo voor mijn neus op BN/DeStem ....![]()
![]()
Er zijn ook kleine Williesquote:Op maandag 23 september 2024 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De grote betonnen Willie van Willie![]()
![]()
quote:Voor Willie snijdt het mes aan twee kanten. De betonnen opperwachtmeester trekt de aandacht van automobilisten. ,,Er wordt op de Moerheimstraat veel te hard gereden. Altijd. Terwijl 30 kilometer per uur de limiet is. Maar niemand die zich daaraan houdt. Nu trappen ze op de rem. Mijn beeld bevordert dus ook de veiligheid in het dorp.’’Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
We'll do it againquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
goed doel doneren toch?quote:Op maandag 23 september 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde meer de weddenschap met Rob afbetalen, maar bolkje bij dezeUw ADH vitamine Worst
dat is niet het antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 23 september 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ook niet echt het idee dat ik er een minuut minder om ga slapenUw ADH vitamine Worst
quote:Ja aan het forum doneren, 25 euro was de weddenschap. Kijk eens in de ticker boven aan te pagina? Had dan wel gefeli willen typen maar de c zat er al aan vast.quote:Op maandag 23 september 2024 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is niet het antwoord op mijn vraagLach met een schone bips![]()
oh ff kijken, ik heb die ticker standaard uit staanquote:Op maandag 23 september 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ja aan het forum doneren, 25 euro was de weddenschap. Kijk eens in de ticker boven aan te pagina? Had dan wel gefeli willen typen maar de c zat er al aan vast.Uw ADH vitamine Worst
Huh?quote:
Geen idee waar het over ging. Ik ben gewoon boos.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Moeje heul nie doen, das zinloos.quote:Op maandag 23 september 2024 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Huh?
Geen idee waar het over ging. Ik ben gewoon boos.Lach met een schone bips![]()
Nee das mijn leven, dat is wat anders.quote:Op maandag 23 september 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje heul nie doen, das zinloos.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 23 september 2024 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee das mijn leven, dat is wat anders.♡♡♡♡![]()
Met Rob wedden, dat doe je ook nooit weer zekerquote:Op maandag 23 september 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde meer de weddenschap met Rob afbetalen, maar bolkje bij deze
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, half twaalf alweer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet niet echt goed hoe hier nu op te reageren, want een leven is nooit zinloos. Al heb ik wel een paar jaar zo'n periode gehad. En wilde eigenlijk alleen op mijn donkere kamer liggen, en niemand zien of spreken. Het moment dat ik daar weer uit kwam, ging er weer een wereld voor me open. En ja ik ben lucky met bepaalde zaken, maar dat maakt gevoelens in de kop niet anders.quote:Lach met een schone bips![]()
Maakt me echt niet uit maatquote:Op maandag 23 september 2024 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met Rob wedden, dat doe je ook nooit weer zekerDit keer was het een donatie aan het forum dus
Lach met een schone bips![]()
Bwoh 8 uur hier... Uitsliepe....quote:Op maandag 23 september 2024 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
En morgen half zeven de wekkert .....Lach met een schone bips![]()
Lekkerquote:Op maandag 23 september 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh 8 uur hier... Uitsliepe....
Kan ik over een paar dagen ook weer![]()
Kut voor je dat je dat toen voelde..quote:Op maandag 23 september 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet niet echt goed hoe hier nu op te reageren, want een leven is nooit zinloos. Al heb ik wel een paar jaar zo'n periode gehad. En wilde eigenlijk alleen op mijn donkere kamer liggen, en niemand zien of spreken. Het moment dat ik daar weer uit kwam, ging er weer een wereld voor me open. En ja ik ben lucky met bepaalde zaken, maar dat maakt gevoelens in de kop niet anders.♡♡♡♡![]()
It was, en denk er ook niet graag aan terug.quote:Op maandag 23 september 2024 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kut voor je dat je dat toen voelde..Lach met een schone bips![]()
Ik vind 8u nog tamelijk vroeg hoor... Nog ff snoozen, en dan heel snel onder het gemalen water door en dan snel naar werk om nog immer als brave burger op tijd te zijnquote:Op maandag 23 september 2024 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker
Kan ik over een paar dagen ook weer
Begrijp ikquote:Op maandag 23 september 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
It was, en denk er ook niet graag aan terug.
♡♡♡♡![]()
Om 8 uur zit ik al bijna in de autoquote:Op maandag 23 september 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind 8u nog tamelijk vroeg hoor... Nog ff snoozen, en dan heel snel onder het gemalen water door en dan snel naar werk om nog immer als brave burger op tijd te zijn![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hee HCquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het heeft mij wel laten inzien dat op een gegeven moment je de wereld weer in een heel ander perspectief gaat zien. Voor mij de kleine dingetjes al, ff een praatje maken bij iemand die ook in de rij staat bij de kassa. Of mensen groeten bij het wandelen. Dat deed ik eerder nooit, en zeker niet in die periode want wilde niemand zien of spreken. Nu is alleen al de glimlach die van sommige mensen krijgt al een portie geluk gevoel wanneer je gewoon iets tegen ze zegt.quote:
En dat vind ik mooi nu.Lach met een schone bips![]()
8u uitrekken, 1x snooze en dan hurry hurry and quick quick quick.....quote:Op maandag 23 september 2024 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
Om 8 uur zit ik al bijna in de auto
Alleen kan ik soms ook gewoon geen zin hebben en dan ga ik pas 2u later
quote:Op maandag 23 september 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
8u uitrekken, 1x snooze en dan hurry hurry and quick quick quick.....
Alleen kan ik soms ook gewoon geen zin hebben en dan ga ik pas 2u later![]()
2 uur later kan ik niet maken ... doe ik ook niet.![]()
Fijn hoorquote:Op maandag 23 september 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het heeft mij wel laten inzien dat op een gegeven moment je de wereld weer in een heel ander perspectief gaat zien. Voor mij de kleine dingetjes al, ff een praatje maken bij iemand die ook in de rij staat bij de kassa. Of mensen groeten bij het wandelen. Dat deed ik eerder nooit, en zeker niet in die periode want wilde niemand zien of spreken. Nu is alleen al de glimlach die van sommige mensen krijgt al een portie geluk gevoel wanneer je gewoon iets tegen ze zegt.
En dat vind ik mooi nu.![]()
En wie is @svann ?♡♡♡♡![]()
hulloquote:
Als ik om 1u kom binnen lopen ook geen probleem hoor. Maar probeer het nu ik weer goed in mijn vel zit wel te beperkenquote:Op maandag 23 september 2024 23:50 schreef maily het volgende:
[..]![]()
2 uur later kan ik niet maken ... doe ik ook niet.![]()
Maar is ook, ik hou geen pauzes. Dus die uren kan ik ook voor later komen gebruiken. En heb na 22 jaar wel wat credit opgebouwd daarKan gewoon mijn gangetje gaan.
Dat is mooiquote:Op maandag 23 september 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik om 1u kom binnen lopen ook geen probleem hoor. Maar probeer het nu ik weer goed in mijn vel zit wel te beperken![]()
Maar is ook, ik hou geen pauzes. Dus die uren kan ik ook voor later komen gebruiken. En heb na 22 jaar wel wat credit opgebouwd daarKan gewoon mijn gangetje gaan.
![]()
![]()
Dunno, die heb ik nog niet eerder gezien hier.quote:
Wel blij met de likeWeer een happy smile.
43 jaar oud en al 22.5 jaar bij zelfde bedrijf, begint ook zeldzaam te wordenquote:
Die post hier nietquote:Op maandag 23 september 2024 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn hoor![]()
En wie is @:svann ?![]()
Ik zie het nuquote:Op maandag 23 september 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De like werd wel gewaardeerd
Da's mooi.
Ik like ook weleens iets in een topic waar ik niet post![]()
![]()
Bijna middernachtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 23 september 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dunno, die heb ik nog niet eerder gezien hier.
♡♡♡♡![]()
een lurkerquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die likete net n bericht dus leest mee blijkbaar
of een stalker van @loveyoulongtime![]()
![]()
Nou ja, dat geeft toch ook alleen aan dat je gevoel hebt? Steuntje in de rug door duimpje omhoog kan voor veel mensen ook wel een hulpje zijn.quote:Op maandag 23 september 2024 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie het nu
Da's mooi.
Ik like ook weleens iets in een topic waar ik niet post
Ik doe dat dan weer veel te weinig want denk er niet aan. Doe niet aan Facebook enzo dus nooit echt aan gewend geraakt. Maar soms denk ik eraan
Oeh.... Ook weer wat nieuwsquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:02 schreef maily het volgende:
[..]
een lurker
of een stalker van @:loveyoulongtime
quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die likete net n bericht dus leest mee blijkbaarUw ADH vitamine Worst
Mailyquote:
Niks mis mee verder toch? Het was dan voor de verandering ook wel een serieuze post.quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die likete net n bericht dus leest mee blijkbaarLach met een schone bips![]()
Kloptquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks mis mee verder toch? Het was dan voor de verandering ook wel een serieuze post.♡♡♡♡![]()
Ik geef heel vaak likesquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En nu niet vergeten een like te geven♡♡♡♡![]()
2 tellen nietquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
Willen alle lurkers deze post liken?
♡♡♡♡![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Maar maakt dat uit? Tuurlijk niet, DTS is niet echt soms he? Heel soms niet het bad waar je ineens in wil stappen dus ik snap gelurk ook wel. Niks mis mee, zou wel mooi zijn als iemand dan uit de schaduw durft te stappen en mee gaat doen.quote:
Begrijp me niet verkeerd, BNW lurken er gigantisch veel. En niemand durft zich uit te spreken afgezien van de doorgewinterde users die wel weten dat een opmerking nu morgen vergeten is. Dat is wel een dingetje soms denk ik voor nieuwe users.Lach met een schone bips![]()
Bnw en Tru enzo zijn ook andersquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar maakt dat uit? Tuurlijk niet, DTS is niet echt soms he? Heel soms niet het bad waar je ineens in wil stappen dus ik snap gelurk ook wel. Niks mis mee, zou wel mooi zijn als iemand dan uit de schaduw durft te stappen en mee gaat doen.
Begrijp me niet verkeerd, BNW lurken er gigantisch veel. En niemand durft zich uit te spreken afgezien van de doorgewinterde users die wel weten dat een opmerking nu morgen vergeten is. Dat is wel een dingetje soms denk ik voor nieuwe users.
Kunt amper wat zeggen.. veel negatieve of troll reacties♡♡♡♡![]()
metooquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
Lig in bed.. nu al re weinig slaapDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welterusten aan degenen die slapen gaan
Ik vind dat ik in BNW een fijnere ontvangst kreeg in het begin dan in DTS, al kende ik wel wat mensen al hier in in DTS maar toch was de achterdocht en ook gesneer vaak meer aanwezig in DTS dan toen ik in BNW begon te posten. En dat was nog voor ik mod werd toen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bnw en Tru enzo zijn ook anders
Kunt amper wat zeggen.. veel negatieve of troll reacties
Ik denk ook wel dat het serieus 2 kanten op werkt, je moet je ook open stellen voor het sub forum waar je in post. Maar dan nog was BNW veel moeilijker om tussen te komen en mee te kunnen posten. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik serieus nu sinds ik hier in DTS post 99,9% van de posters hier gewoon echt leuke mensen vind.
Ik zei bewust even niks over dtsquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind dat ik in BNW een fijnere ontvangst kreeg in het begin dan in DTS, al kende ik wel wat mensen al hier in in DTS maar toch was de achterdocht en ook gesneer vaak meer aanwezig in DTS dan toen ik in BNW begon te posten. En dat was nog voor ik mod werd toen.
Ik denk ook wel dat het serieus 2 kanten op werkt, je moet je ook open stellen voor het sub forum waar je in post. Maar dan nog was BNW veel moeilijker om tussen te komen en mee te kunnen posten. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik serieus nu sinds ik hier in DTS post 99,9% van de posters hier gewoon echt leuke mensen vind.
♡♡♡♡![]()
Ben benieuwd naar die 0,01%...quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind dat ik in BNW een fijnere ontvangst kreeg in het begin dan in DTS, al kende ik wel wat mensen al hier in in DTS maar toch was de achterdocht en ook gesneer vaak meer aanwezig in DTS dan toen ik in BNW begon te posten. En dat was nog voor ik mod werd toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Ik wel, want hier kun je er gewoon tussen rollen. Dat is in BNW soms moeilijker bijvoorbeeld. Al zijn de mensen aan beide kanten gewoon tof. Maar mee doen in het gesprek is hier makkelijker dan een BNWquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zei bewust even niks over dtsAl zijn ze daar weer wat meer open naar een nieuwe user.
Vinnut ook lastig te verwoorden hoor.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die 0,01%...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is prima hoor. We hoeven het niet eens te zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wel, want hier kun je er gewoon tussen rollen. Dat is in BNW soms moeilijker bijvoorbeeld. Al zijn de mensen aan beide kanten gewoon tof. Maar mee doen in het gesprek is hier makkelijker dan een BNWAl zijn ze daar weer wat meer open naar een nieuwe user.
Vinnut ook lastig te verwoorden hoor.♡♡♡♡![]()
CCOolquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
likes van 2 lurkers maar liefst♡♡♡♡![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
likes van 2 lurkers maar liefst
Klikte per ongeluk op dit topic, maar te moe om te posten.
Fijne nacht(rust) voor iedereen![]()
![]()
![]()
Jij aan hema Rookworst lurkenquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klikte per ongeluk op dit topic, maar te moe om te posten.
Fijne nacht(rust) voor iedereenLach met een schone bips![]()
![]()
Ga ik doen, wel eerst nog even wat eten want wel ff honger.. En nee geen grapje, heb echt honger.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik ben al vertrokke...quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best een goed ideeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Okkhomferquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga ik doen, wel eerst nog even wat eten want wel ff honger.. En nee geen grapje, heb echt honger.♡♡♡♡![]()
![]()
?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat heeft een like verdiendquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
likes van 2 lurkers maar liefst![]()
Lol. GMTAquote:
Ik had er in elk geval nog wat extra tijd en moeite aan besteed
![]()
Trustenzzzz
Ik ben maar een luie Surinamer, hè?quote:Op dinsdag 24 september 2024 01:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol. GMTA
Ik had er in elk geval nog wat extra tijd en moeite aan besteedProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tja.quote:Op dinsdag 24 september 2024 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben maar een luie Surinamer, hè?
Dus dat.
Je zegt 't.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Die krijg je retour.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3395 / +159 / +0 / 7698 / 8801
2. aeque / 1557 / +134 / +21 / 3088 / 3599
3. KillemWieft / 998 / +43 / +3 / 408 / 670
4. Lovely / 744 / +52 / +0 / 3029 / 3635
5. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
6. hemarookworst / 580 / +27 / +4 / 1466 / 1873
7. MizzezAmy / 436 / +17 / +0 / 1997 / 2349
8. loveyoulongtime / 420 / +9 / +8 / 1525 / 1760
9. mario390 / 418 / +84 / +0 / 240 / 369
10. HappyCharly / 415 / +7 / +18 / 1283 / 1488
11. marc0871 / 387 / +16 / +0 / 272 / 393
12. AardappelSchotel / 383 / +46 / +0 / 1726 / 1991
13. Pinnenmutske / 363 / +23 / +0 / 824 / 1054
14. Sally / 353 / +2 / +31 / 377 / 512
15. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
16. gebrokenglas / 337 / +20 / +0 / 1102 / 1372
17. drakin / 312 / +1 / +6 / 693 / 880
18. maily / 274 / +17 / +0 / 1200 / 1388
19. Homijn / 250 / +0 / +0 / 136 / 196
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Kijk niet vaak hier hoor.quote:Op maandag 23 september 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dunno, die heb ik nog niet eerder gezien hier.
Zag de ticker bovenaan en ging eens kijken wie dat was. Jij dus.
Even een welkome afleiding als je eigenlijk wat anders moet gaan doen.
Klaar inmiddels, dus lekker snurken nu.
Doei.![]()
![]()
En die kennen we van?quote:Op dinsdag 24 september 2024 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Georgios Kyriacos Panagiotou![]()
Ik had hem er niet in gestopt, maar ieder z’n ding.quote:Op dinsdag 24 september 2024 04:43 schreef marc0871 het volgende:
Oh ja. Of je me even wakker maakt voordat je weggaat.
Ik had hem er niet uitgehaald.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, die had ik in mijn hoofd ook al gemaakt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had hem er niet in gestopt, maar ieder z’n ding.
En nee; ook niet mijn ding![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: