Niet zo wanhopig zijn, dat is onaantrekkelijk.quote:Op maandag 23 september 2024 17:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Iedere dag zonder relatie is een dag te lang voor mij.
Hoe moet ik dit probleem oplossen?
Ook een optie, als je blank bent en er voor open staat om naar de Filippijnen o.i.d. te verhuizen.quote:Verhuizen?
Ik uit mijn grote behoefte aan een relatie met iemand alleen op het internet. In reallife probeer ik zelfverzekerd over te komen. Mijn enorme behoefte aan een vriendin laat ik dus niet merken aan de vrouwen in reallife.quote:Op maandag 23 september 2024 17:41 schreef fokexpert het volgende:
Minder hopeloos doen. Daar knappen vrouwen op af.
Dat merken ze echt wel.quote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mijn enorme behoefte aan een vriendin laat ik dus niet merken aan de vrouwen in reallife.
Omdat ik in een nogal kleine plaats in het noorden van het land woon, dus minder potentiële vriendinnen. In een wat stedelijkere omgeving zijn er meer geschikte vrouwen neem ik aan.quote:Op maandag 23 september 2024 17:43 schreef maily het volgende:
Verhuizen?
Waarom zou dat een verschil maken?
In TS zijn geval ergens ‘minder mee bezig zijn’. Is niet zijn sterkste kantquote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Cupfighter het volgende:
Er minder mee bezig zijn, niet te gefrustreerd raken of te wanhopig zoeken dat werkt averechts
Ga daar eerst eens kijken voor je gaat verhuizen.quote:Op maandag 23 september 2024 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat ik in een nogal kleine plaats in het noorden van het land woon, dus minder potentiële vriendinnen. In een wat stedelijkere omgeving zijn er meer geschikte vrouwen neem ik aan.
ook meer mannen dus de uitkomst blijft hetzelfdequote:Op maandag 23 september 2024 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat ik in een nogal kleine plaats in het noorden van het land woon, dus minder potentiële vriendinnen. In een wat stedelijkere omgeving zijn er meer geschikte vrouwen neem ik aan.
Dat is het lastige. Ik ervaar gevoelens van eenzaamheid en jaloezie wanneer ik mensen zie met hun partners.quote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Cupfighter het volgende:
Er minder mee bezig zijn, niet te gefrustreerd raken of te wanhopig zoeken dat werkt averechts
Ja, dat ben ik sowieso wel van plan om te doen voordat ik die beslissing neem.quote:Op maandag 23 september 2024 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ga daar eerst eens kijken voor je gaat verhuizen.
Die signature van je, die staat zeker vol met onzin?quote:Op maandag 23 september 2024 17:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is het lastige. Ik ervaar gevoelens van eenzaamheid en jaloezie wanneer ik mensen zie met hun partners.
Wat is de stad met de hoogste vrouw:man ratio?quote:Op maandag 23 september 2024 17:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
ook meer mannen dus de uitkomst blijft hetzelfde
Dat is lastig, ik heb zelf ook z'n periode gehad dat ik dacht alleen maar stelletjes te zien en dan denk je waarom ik niet maar deze gevoelens helpen je niet in het zoeken naar een partner omdat je dan te gefixeerd raakt erop, ik heb ooit een relatie gekregen in een winkel omdat ik samen met de desbetreffende dame naar dezelfde kaarten aan zoeken was, je raakt in gesprek, ergens wat drinken, en het werd wat, ik was toen helemaal er niet op gericht en dit was spontaan en onverwacht, te geforceerd zoeken werkt averechts, vrouwen voelen dat blijkbaar gewoon aan en dat maakt je voor hun niet aantrekkelijkerquote:Op maandag 23 september 2024 17:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat is het lastige. Ik ervaar gevoelens van eenzaamheid en jaloezie wanneer ik mensen zie met hun partners.
Satire.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die signature van je, die staat zeker vol met onzin?
Klopt.quote:
Geen idee, misschien moet je dan zelfs emigreren dacht dat in scandanavie er meer vrouwen waren dacht ik maar dat weet ik ook niet zekerquote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat is de stad met de hoogste vrouw:man ratio?
Het is moeilijk om deze gevoelens te beperken. Ook met de gedachte dat ik in het verleden toen ik nog niet deze sterke behoefte had, ook geen partner kreeg of dat er een leuke single vrouw met mij een uitgebreid gesprek ging houden.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is lastig, ik heb zelf ook z'n periode gehad dat ik dacht alleen maar stelletjes te zien en dan denk je waarom ik niet maar deze gevoelens helpen je niet in het zoeken naar een partner omdat je dan te gefixeerd raakt erop, ik heb ooit een relatie gekregen in een winkel omdat ik samen met de desbetreffende dame naar dezelfde kaarten aan zoeken was, je raakt in gesprek, ergens wat drinken, en het werd wat, ik was toen helemaal er niet op gericht en dit was spontaan en onverwacht, te geforceerd zoeken werkt averechts, vrouwen voelen dat blijkbaar gewoon aan en dat maakt je voor hun niet aantrekkelijker
https://www.google.nl/amp(...)n-zijn-vrouwenstedenquote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vrouwen houden over het algemeen van mannen met humor maar niet van zure jongetjes. Probeer daar iets aan te doen.quote:
Ik begrijp dat het heel lastig isquote:Op maandag 23 september 2024 17:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is moeilijk om deze gevoelens te beperken. Ook met de gedachte dat ik in het verleden toen ik nog niet deze sterke behoefte had, ook geen partner kreeg of dat er een leuke single vrouw met mij een uitgebreid gesprek ging houden.
Als je in Utrecht niet een vrouw vindt, dan weet ik het ook niet meer. In mijn studententijd liep iedere man daar bij wijze van spreken met een backlog.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik sta vooral realistisch in het leven, zou mijzelf niet als zuur beschrijven.quote:Op maandag 23 september 2024 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrouwen houden over het algemeen van mannen met humor maar niet van zure jongetjes. Probeer daar iets aan te doen.
Dat vind ik ook fijn.quote:Op maandag 23 september 2024 17:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het heel lastig is
btw: fijn dat we kletsen zonder ruzie te maken
Misschien zie jij het anders maar zo kom je niet over.quote:Op maandag 23 september 2024 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik sta vooral realistisch in het leven, zou mijzelf niet als zuur beschrijven.
Nou, kom op dan.quote:Op maandag 23 september 2024 17:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een relatie wil nog niet echt lukken met iemand. Ik heb van alles geprobeerd, maar het gaat nog niet echt. Iedere dag zonder relatie is een dag te lang voor mij. Ik wil graag een partner, maar het zit niet mee. Er zijn een gebrek aan leuke vrouwen in de omgeving. En de interessante vrouwen hebben al een relatie of zijn lesbisch. Hoe moet ik dit probleem oplossen? Verhuizen?
Denk niet veelquote:Op maandag 23 september 2024 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, kom op dan.
Vertel dan eens wat je allemaal al geprobeerd hebt.
Hij zegt wel in de OP ‘ik heb van alles geprobeerd’. Dat wil ik dan wel eens weten.quote:Op maandag 23 september 2024 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk niet veel
R&P / Hoe krijg ik een vriendin?
Mag geen moeite kosten lol
Ik denk dat wat jij verstaat onder ‘lekker genieten van het vrijgezelle leven’ ook niet echt op TS van toepassing is.quote:Op maandag 23 september 2024 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Een relatie is echt veel minder speciaal dan je denkt. Geniet maar gewoon van het vrijgezel zijn.
Ja goed punt. Ik bedoel misschien alles een beetje relativeren, want nu lijkt de keuze een relatie of depressie/wanhoop. Maar uiteindelijk vraag ik me af of dit wel de oplossing is.quote:Op maandag 23 september 2024 18:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat wat jij verstaat onder ‘lekker genieten van het vrijgezelle leven’ ook niet echt op TS van toepassing is.
Als je realistisch in het leven stond was je niet wanhopig op zoek naar een partnerquote:Op maandag 23 september 2024 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 september 2024 18:49 schreef SemperLibertas het volgende:
Je bent een kansloze FOK!ker die komt klagen bij andere kansloze FOK!kers, dat zet je bij voorbaat al op 2-0 achterstand en dat straal je echt wel uit hoor.
Nou, succes ermee en anders koop je er eentje uit de Oekraïne, tegenwoordig voor een spotprijs.
Waar kun je die kopen?quote:Op maandag 23 september 2024 18:49 schreef SemperLibertas het volgende:
Je bent een kansloze FOK!ker die komt klagen bij andere kansloze FOK!kers, dat zet je bij voorbaat al op 2-0 achterstand en dat straal je echt wel uit hoor.
Nou, succes ermee en anders koop je er eentje uit de Oekraïne, tegenwoordig voor een spotprijs.
Ja al veel topics geopend en de vrouwtjes komen niet, wtf.quote:Op maandag 23 september 2024 18:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zegt wel in de OP ‘ik heb van alles geprobeerd’. Dat wil ik dan wel eens weten.
Sowieso datingsapps in het algemeen en het hele dating business in het algemeen. Iedereen onder de 30 is daardoor al helemaal verpest. Of je moet gewoon veel geluk hebben.quote:Op maandag 23 september 2024 18:10 schreef Nismo1991 het volgende:
Volgens mij is het tegenwoordig ook best lastig om te daten als ik dat zo in mijn omgeving hoor?
Ik heb met vrouwen geprobeerd te praten op straat, in het café, in de coffeeshop, in de bus, op de trein en in winkels.quote:Op maandag 23 september 2024 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, kom op dan.
Vertel dan eens wat je allemaal al geprobeerd hebt.
Geen lieve reactie.quote:
Mijn hobby's bestaan vooral uit gamen en sporten. Qua sociale activiteiten ga ik regelmatig met het openbaar vervoer, op het werk met collega's praten en ga ik soms naar de kroeg.quote:Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Document1 het volgende:
Even serieus want liever een ziel geholpen dan in de steek gelaten.
Wat zijn je hobby’s? Kan je dat in teamverband doen of iig iets semi sociaals? Over sociaal gesproken wat onderneem je allemaal? De enige tip die ik je echt kan geven ga niet ergens heen met het doel om te neuken maar om iets leuks te ondernemen en geniet daarvan. Dan komt de rest vanzelf.
De Libelle zomerbeurs.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je post geschiedenis geeft wel sterk dat idee.quote:Op maandag 23 september 2024 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus van alles wat je zou kunnen proberen, heb jij vreemde vrouwen aangesproken.quote:Op maandag 23 september 2024 19:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb met vrouwen geprobeerd te praten op straat, in het café, in de coffeeshop, in de bus, op de trein en in winkels.
Nou, dat vind ik wel moedig.quote:Op maandag 23 september 2024 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus van alles wat je zou kunnen proberen, heb jij vreemde vrouwen aangesproken.
Ja, heel moedig.quote:
Rustig aan, Don Juan.quote:Op maandag 23 september 2024 19:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Qua sociale activiteiten ga ik regelmatig met het openbaar vervoer
quote:Op maandag 23 september 2024 20:53 schreef jogy het volgende:
En alsnog aan jezelf werken, want vrouwen hebben een wanhoop zintuig die ervoor zorgt dat hun vagina veranderd in schuurpapier en maagklachten krijgen alsof ze ongesteld worden.
Je komt erg onzeker over, gezien je topics smacht je naar een relatie, je doet je anders voor bij vrouwen in het echte leven, wat maakt je denken dat die zo gewilde relatie in ene keer duurzaam goed zou lopen wanneer je er opeens zomaar plotsklaps in zou zitten?quote:Op maandag 23 september 2024 17:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik uit mijn grote behoefte aan een relatie met iemand alleen op het internet. In reallife probeer ik zelfverzekerd over te komen. Mijn enorme behoefte aan een vriendin laat ik dus niet merken aan de vrouwen in reallife.
Jeetje wat een goedwerkende zintuig.quote:Op maandag 23 september 2024 20:53 schreef jogy het volgende:
En alsnog aan jezelf werken, want vrouwen hebben een wanhoop zintuig die ervoor zorgt dat hun vagina veranderd in schuurpapier en maagklachten krijgen alsof ze ongesteld worden.
Met het openbaar vervoer is een sociale activiteit?quote:Op maandag 23 september 2024 19:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mijn hobby's bestaan vooral uit gamen en sporten. Qua sociale activiteiten ga ik regelmatig met het openbaar vervoer, op het werk met collega's praten en ga ik soms naar de kroeg.
Meer geen-zin tuigquote:Op maandag 23 september 2024 22:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Jeetje wat een goedwerkende zintuig.
Als je er vrouwen aanspreekt welquote:Op maandag 23 september 2024 22:49 schreef Ixia het volgende:
[..]
Met het openbaar vervoer is een sociale activiteit?
Te realistisch is vaak ook een beetje negatief en of zuur.quote:Op maandag 23 september 2024 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
En wat zijn dan je doelstellingen? Wat is hetgeen je wil 'leren' of 'oefenen' uit zulke contacten?quote:Op maandag 23 september 2024 19:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb met vrouwen geprobeerd te praten op straat, in het café, in de coffeeshop, in de bus, op de trein en in winkels.
Of uit Thailand/Filipijnen. Beetje wapperen met je doekoe daar en je hebt er eentje aan de haak.quote:Op maandag 23 september 2024 18:49 schreef SemperLibertas het volgende:
Misschien kun je vertellen over hoe je Harry hebt ontmoet.quote:Op maandag 23 september 2024 23:40 schreef Sally het volgende:
Oké.
Ik dacht dat dit topic over iets anders ging.![]()
Eh - succes dan TS!Zet 'm op!
Je kan het!
Lang niet gehoord!quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Harry eigenlijk ontmoet?
Ninja edit failedquote:
Dit.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:52 schreef Hexagon het volgende:
Stoppen met al dat wappiegedoe zou denk ik de beste aanpak zijn. Dat vinden vrouwen namelijk zeer onaantrekkelijk.
Ik praat meestal niet over politieke en maatschappelijke onderwerpen voordat ik iemand wat beter ken.quote:Op maandag 23 september 2024 20:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Rustig aan, Don Juan.
Heb je al geprobeerd om te praten over vaccinatieschade, woke overal bij te betrekken en te beginnen over de roverheid?
Mijn doelstelling bestaat vooral uit het leren kennen van mensen. Meestal gaan de gesprekken niet verder dan wat small-talk, wat wel jammer is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En wat zijn dan je doelstellingen? Wat is hetgeen je wil 'leren' of 'oefenen' uit zulke contacten?
Sommige jonge mannen hebben al enorme moeite een vrouw direkt in de ogen aan te kijken, of bepaalde hele lichte 'flirt-achtige' dingen te doen; Dat kun je echter in normale omgang om te beginnen al een beetje oefenen.
Het doel is dan niet gelijk een vrouw te versieren, maar bewust het gesprek aangaan met hele kleine doelen: bv haar tot lachen te brengen, haar naam te vragen, iig zolang in haar ogen kijken zodat je minimaal haar oogkleur je kunt merken (overigens een uitstekende oefeneing juist voor jongemannen die veel natuurlijke terughoudendheid hebben in sociale contacten en onzeker werken) vergt al bepaalde basis sociale skills en ook sociale opmerkzaamheid.
Als je ze dan beter leert kennen jaag je ze alsnog weg. Van je oeuvre op dit forum worden vrouwen namelijk zo droog als Sinterklaas zijn kont.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik praat meestal niet over politieke en maatschappelijke onderwerpen voordat ik iemand wat beter ken.
Maar dan bereik je dus die doelstelling niet...quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Mijn doelstelling bestaat vooral uit het leren kennen van mensen. Meestal gaan de gesprekken niet verder dan wat small-talk, wat wel jammer is.
Ik denk niet dat al je goede adviezen wat gaan opleveren als hij geen hulp zoekt voor zijn psychische problemen waar zijn topics een duidelijke inkijk aan geven.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar dan bereik je dus die doelstelling niet...
Dan moet je kijken wat er veranderd kan worden, of je je eigen insteek moet verbeteren, aanpassen.
In dit geval denk ik echter dat het een onrealistische doelstelling is om echt mensen te leren 'kennen' enkel door mensen in publieke situaties aan te spreken.
Die stap is gewoon behoorlijk groot (tenzij het je werkelijk lukt om bv contactgegevens uit te wisselen, wat echter al een aardige stap is in 'gewone' toevalige ontmoetingen in het publiek, en vereist dat je juist een bepaalde 'match' ervaart, en je vertrouwen kunt winnen).
Juist daarom adviseerde ik overigens initieel de doelstelling veel lager te stellen... eerst bv erop te richten op een veel minder vergaand doel... bv de ander zover te krijgen dat deze haar naam verteld ... wat overigens ook een eerste stap is een oppervlakkig 'smalltalk'-gesprek al een stuk persoonlijker te maken.
Mn andere tip om misschien je 'skills' om zulke persoonlijke gesprekken wat persoonlijker te maken, probeer je na het gesprek te herinneren of je de oogkleur van de persoon met wie je gesproken hebt kunt herinneren... als je dat niet kunt, heb je niet aandachtig genoeg in de ander zijn of haar ogen gekeken, en moet je dat dan beter doen (en een klein beetje opletten dat niet te 'creepy' te doen). Ook dat is een kunstmatig trucje om je eigen voorkomen wat socialer te maken (een gesprek waarbij de ander goed in de ogen kijkt werkt gelijk al een stuk persoonlijker en aandachtiger)
quote:Op maandag 23 september 2024 19:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Qua sociale activiteiten ga ik regelmatig met het openbaar vervoer...
misschien is het niet zo respectvol om je oordeel over andere topics van de TS, plots te gaan botvieren op dit topic van hem dat over hemzelf gaat, en vergt dat hij bepaalde persoonlijke zaken openlegt, wat iemand altijd kwetsbaar maakt.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat al je goede adviezen wat gaan opleveren als hij geen hulp zoekt voor zijn psychische problemen waar zijn topics een duidelijke inkijk aan geven.
quote:Op maandag 23 september 2024 18:38 schreef Aberkullie het volgende:
Te wanhopigVergeet het gehaat niet, TS is zo druk met zijn afkeer van bepaalde partijen en personen dat dat zeker niet alleen tot internet beperkt blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die een transgender consequent met haar oude naam blijft benoemen is gewoon een heel vervelend en respectloos persoon, en dat is nou eenmaal zeer onaantrekkelijk.
Iedere 6 weken hetzelfde "nog steeds geen relatie" topic openen en je ondertussen als een complete hork gedragen op het forum heeft weinig met moedig te maken.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is het makkelijk om een moedig iemand te bespotten. Alsof ik geloof dat jullie Don Juans zijn. Het is kennelijk te moeilijk om jullie eigen ervaringen met vrouwen (zó die er zijn), te delen.
Mijn ervaring is dat je helemaal geen Don Juan hoeft te zijn om interessant te zijn voor vrouwen. Ik kan natuurlijk alleen vanuit eigen ervaring spreken, maar het helpt natuurlijk wel wanneer je positief in het leven staat, niet wanhopig bent, open staat voor andermans mening, en er niet al te extreme denkbeelden op nahoudt.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is het makkelijk om een moedig iemand te bespotten. Alsof ik geloof dat jullie Don Juans zijn. Het is kennelijk te moeilijk om jullie eigen ervaringen met vrouwen (zó die er zijn), te delen.
TS geeft mij niet echt de indruk dat hij hier echt wil onderzoeken wat maakt dat hij moeilijk contact legt met mensen.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké Lienekien, ik begrijp het wat meer. Op mij kwam hij juist wel over dat hij zijn eenzaamheid wilde bespreken. En ik heb geen weet van zijn eerdere topics.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS geeft mij niet echt de indruk dat hij hier echt wil onderzoeken wat maakt dat hij moeilijk contact legt met mensen.
Dan zul je misschien zeggen: vind je het gek met de reacties die hij krijgt. Maar dan zou mijn antwoord zijn dat hij elke paar maanden een vergelijkbaar topic opent dat op weinig uitloopt.
Dat roept bij mij de vraag op of hij wel oprecht advies zoekt en echt bereid is om iets te ondernemen om zijn eenzaamheid aan te pakken.
Uit ervaring met vergelijkbare users met vergelijkbare problemen weten we inmiddels wel een beetje de users te herkennen die niet echt openstaan voor advies, zich wel graag beklagen en dat heel erg lang volhouden.
Ik ben het hier wel mee eens, ik ben het vaak oneens met TS en we hebben zelfs behoorlijke woordenwisselingen gehad maar dit is een topic van een andere categorie waarin er een probleem wordt besproken wat voor mij ooit herkenbaar was en ik denk dan misschien heeft hij wat aan mijn ervaringen over dit verhaal, dat hij in andere topics een hele andere mening dan mij heeft vind ik dan niet relevant plus dat je ook een keer de strijdbijl moet kunnen begraven.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké Lienekien, ik begrijp het wat meer. Op mij kwam hij juist wel over dat hij zijn eenzaamheid wilde bespreken. En ik heb geen weet van zijn eerdere topics.
Toch blijf ik moeite hebben met veel van de reacties. Het is een beetje uitlachen. En dat vind ik niet passen binnen R & P.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens, ik ben het vaak oneens met TS en we hebben zelfs behoorlijke woordenwisselingen gehad maar dit is een topic van een andere categorie waarin er een probleem wordt besproken wat voor mij ooit herkenbaar was en ik denk dan misschien heeft hij wat aan mijn ervaringen over dit verhaal, dat hij in andere topics een hele andere mening dan mij heeft vind ik dan niet relevant plus dat je ook een keer de strijdbijl moet kunnen begraven.
Dus in feite vind ik de reacties hier over wappie etc ook niet passen
Ik ook wel, maar het is toch moeilijk los van elkaar te zien. Een relatie inrollen is niet zo moeilijk als je anderen met respect behandelt, hun mening respecteert, en niet je eigen mening opdringt. Dat zijn drie dingen in welke TS in topics regelmatig moeite mee heeft.quote:
Ja, maar een mening opdringen staat niet gelijk aan wappie, dus dat wappie deel kan achterwege blijven. Voor de rest ben ik het met je eens dat de pohi, of je die er nou bij mag trekken of niet, wel blijk geeft van bepaalde karaktertrekken die het in ieder geval zeker niet makkelijker maken om een vrouw te vinden.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar het is toch moeilijk los van elkaar te zien. Een relatie inrollen is niet zo moeilijk als je anderen met respect behandelt, hun mening respecteert, en niet je eigen mening opdringt. Dat zijn drie dingen in welke TS in topics regelmatig moeite mee heeft.
En met het OV gaan als sociaal activiteit noemen is bij mij op het creepy af, als er iets is waar mensen zich niet sociaal gedragen is het wel in het OV.
Het wappie deel mag van mij achterwege blijven, maar ik denk niet dat iemand snel wappie genoemd zal worden als hij altijd zijn mening voor zich houdt.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar een mening opdringen staat niet gelijk aan wappie, dus dat wappie deel kan achterwege blijven. Voor de rest ben ik het met je eens dat de pohi, of je die er nou bij mag trekken of niet, wel blijk geeft van bepaalde karaktertrekken die het in ieder geval zeker niet makkelijker maken om een vrouw te vinden.
We kunnen wel heel hard doen alsof die 2 dingen los staan van elkaar, maar dat staan ze niet. Maar het topic binnen komen om alleen maar Wappie te roepen en dan verder weer af te taaien is ook nergens voor nodig.
Je kan zijn gebrek aan succes bij vrouwen en zijn algehele gedrag toch niet los van elkaar zien? Als iemand in zijn hoofd zo obsessief bezig is met virussen en met transgenders, dan is het toch duidelijk dat er iets psychisch niet goed gaat. En dat veel dames daar liever met een boog omheen lopen.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:05 schreef RM-rf het volgende:
[..]
misschien is het niet zo respectvol om je oordeel over andere topics van de TS, plots te gaan botvieren op dit topic van hem dat over hemzelf gaat, en vergt dat hij bepaalde persoonlijke zaken openlegt, wat iemand altijd kwetsbaar maakt.
ik zal verder ook graag met hem in discussie gaan in die andere topics (mocht hij daar ooit de moeite nemen om op mn posts en argumenten daar te reageren, wat veelal eerder nagelaten wordt, maar dat terzijde)
In dit persoonlijke geval zie ik vooral iemand die eerlijk en open over een persoonlijk probleem post en dan vind ik het ook dat hij het gewoon verdiend serieuze antwoorden te krijgen die misschien ook behulpzaam zouden kunnen zijn.
Denk dat het inderdaad beter is om het wat persoonlijker te maken en de doelstellingen van gesprekken in het openbaar wat te verlagen. Bedankt voor deze tips. Hoe komt het trouwens dat vrouwen makkelijk een relatie kunnen vinden en mannen niet?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar dan bereik je dus die doelstelling niet...
Dan moet je kijken wat er veranderd kan worden, of je je eigen insteek moet verbeteren, aanpassen.
In dit geval denk ik echter dat het een onrealistische doelstelling is om echt mensen te leren 'kennen' enkel door mensen in publieke situaties aan te spreken.
Die stap is gewoon behoorlijk groot (tenzij het je werkelijk lukt om bv contactgegevens uit te wisselen, wat echter al een aardige stap is in 'gewone' toevalige ontmoetingen in het publiek, en vereist dat je juist een bepaalde 'match' ervaart, en je vertrouwen kunt winnen).
Juist daarom adviseerde ik overigens initieel de doelstelling veel lager te stellen... eerst bv erop te richten op een veel minder vergaand doel... bv de ander zover te krijgen dat deze haar naam verteld ... wat overigens ook een eerste stap is een oppervlakkig 'smalltalk'-gesprek al een stuk persoonlijker te maken.
Mn andere tip om misschien je 'skills' om zulke persoonlijke gesprekken wat persoonlijker te maken, probeer je na het gesprek te herinneren of je de oogkleur van de persoon met wie je gesproken hebt kunt herinneren... als je dat niet kunt, heb je niet aandachtig genoeg in de ander zijn of haar ogen gekeken, en moet je dat dan beter doen (en een klein beetje opletten dat niet te 'creepy' te doen). Ook dat is een kunstmatig trucje om je eigen voorkomen wat socialer te maken (een gesprek waarbij de ander goed in de ogen kijkt werkt gelijk al een stuk persoonlijker en aandachtiger)
De meeste mensen die ik ken met soortgelijke meningen over de maatschappij zijn mannen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:01 schreef Lienekien het volgende:
Als TS zulke specifieke denkbeelden heeft, dan zou je verwachten dat hij veel gerichter zoekt naar mensen die over bepaalde dingen hetzelfde denken. Ik kan die denkbeelden maar moeilijk rijmen met willekeurige vreemde vrouwen aanspreken en dan hopen dat daar een relatie uit voort gaat komen.
Nog meer reden om gerichter te zoeken.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken met soortgelijke meningen over de maatschappij zijn mannen.
Ik zou uitkijken met wat je wenst. Niet alle vrouwen (of mannen) zijn leuk. Genoeg wanhopige kerels die halsoverkop een relatie beginnen en achteraf juist weer blij zijn om vrijgezel te zijn.quote:Op maandag 23 september 2024 17:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een relatie wil nog niet echt lukken met iemand. Ik heb van alles geprobeerd, maar het gaat nog niet echt. Iedere dag zonder relatie is een dag te lang voor mij. Ik wil graag een partner, maar het zit niet mee. Er zijn een gebrek aan leuke vrouwen in de omgeving. En de interessante vrouwen hebben al een relatie of zijn lesbisch. Hoe moet ik dit probleem oplossen? Verhuizen?
Bedoel je relatie of iemand om mee te neuken?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad beter is om het wat persoonlijker te maken en de doelstellingen van gesprekken in het openbaar wat te verlagen. Bedankt voor deze tips. Hoe komt het trouwens dat vrouwen makkelijk een relatie kunnen vinden en mannen niet?
Ik ben geen Don Juan. Maar ik gedraag me in ieder geval op een manier die zorgt dat er vrouwen zijn die me leuk vinden, en niet weggejaagd worden door ongezonde denkbeelden.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:39 schreef Boca_Raton het volgende:
TS is zoals hij is. Wie zijn wij om te bepalen dat hij zijn denkbeelden niet mag hebben?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben geen Don Juan. Maar ik gedraag me in ieder geval op een manier die zorgt dat er vrouwen zijn die me leuk vinden, en niet weggejaagd worden door ongezonde denkbeelden.
En daar gaat het dus helemaal mis met deze TS. Neem alleen al de vier topics die hij opent om oud kamerlid Lisa van Ginneken, die al lang niet meer relevant is, te vernederen. Of topics waarbij overleden mensen gebruikt worden voor antivax-complotten. Als iemand dat blijkbaar heel normaal vind en noodzakelijk om te doen, dan is er ergens iets grondig mis gegaan. En dan heeft het leren van versiertruukjes ook helemaal geen zin. Dan moet er echt teruggegaan worden naar waar het mis ging en vanaf daar verder.
Dit is relevant inderdaad. Als je dit in het topic zet is het respectvol, dit is geen uitlachen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben geen Don Juan. Maar ik gedraag me in ieder geval op een manier die zorgt dat er vrouwen zijn die me leuk vinden, en niet weggejaagd worden door ongezonde denkbeelden.
En daar gaat het dus helemaal mis met deze TS. Neem alleen al de vier topics die hij opent om oud kamerlid Lisa van Ginneken, die al lang niet meer relevant is, te vernederen. Of topics waarbij overleden mensen gebruikt worden voor antivax-complotten. Als iemand dat blijkbaar heel normaal vind en noodzakelijk om te doen, dan is er ergens iets grondig mis gegaan. En dan heeft het leren van versiertruukjes ook helemaal geen zin. Dan moet er echt teruggegaan worden naar waar het mis ging en vanaf daar verder.
Zie het verband met deze.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoe komt het trouwens dat vrouwen makkelijk een relatie kunnen vinden en mannen niet?
Vrouwen weten vaak iets beter wanneer ze zich op de vlakte moeten houden, en weten zich daardoor ook iets aantrekkelijker te gedragen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken met soortgelijke meningen over de maatschappij zijn mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Zeg je dat tegen iedereen die ontspoord is geraakt? Of dingen normaal vind, die we niet normaal willen vinden.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS is zoals hij is. Wie zijn wij om te bepalen dat hij zijn denkbeelden niet mag hebben?
Ontspoord nog wel. Kijk eens naar onze huidige volksvertegenwoordiging, hoeveel ontspoorden daar in zitten.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen iedereen die ontspoord is geraakt? Of dingen normaal vind, die we niet normaal willen vinden.
Mijn lijkt het verstandiger, dat als hij iets van zijn toekomst wil maken, hij hulp zoekt om weer op de rails te komen. Anders wordt dit van kwaad tot erger.
Jij vind het bovengenoemde gedrag in post 101 normaal en wenselijk?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ontspoord nog wel. Kijk eens naar onze huidige volksvertegenwoordiging, hoeveel ontspoorden daar in zitten.
Wie zijn wij om te bepalen dat die mensen moeten veranderen?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij vind het bovengenoemde gedrag in post 101 normaal en wenselijk?
En als bepaalde politici zich onwenselijk gedragen is het ook prima dat TS dat doet?
Hij wil graag een vriendin hebben. En ik zie graag een maatschappij met zo min mogelijk "verwarde personen".quote:Op woensdag 25 september 2024 18:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie zijn wij om te bepalen dat die mensen moeten veranderen?
Nou, verplicht laten opnemen dan maar. En met hem nog vele anderen. Waar kunnen we hem opgeven?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij wil graag een vriendin hebben. En ik zie graag een maatschappij met zo min mogelijk "verwarde personen".
Lijkt me een zeer legitieme reden om te vinden dat hij hulp moet krijgen voor zorgwekkende gedragspatronen voor het kalf verdronken is.
Welk punt zou ik moeten snappen? Dat zorgwekkend gedrag van mensen maar weggerelativeerd moet worden "want zo zijn ze nou eenmaal"quote:Op woensdag 25 september 2024 18:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, verplicht laten opnemen dan maar. En met hem nog vele anderen. Waar kunnen we hem opgeven?
Je snapt echt het punt niet, hè?
Hij gaat toch niet vrijwillig hulp zoeken voor zijn denkbeelden, man. Godsamme.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welk punt zou ik moeten snappen? Dat zorgwekkend gedrag van mensen maar weggerelativeerd moet worden "want zo zijn ze nou eenmaal"
En als hij ooit verplicht opgenomen moet worden dan is het kalf verdronken. Maar tijdige hulp kan dat voorkomen.
Misschien als hij het linkje legt met de reden waarom het niet wil lukken met vrouwen.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet vrijwillig hulp zoeken voor zijn denkbeelden, man. Godsamme.
Dat ligt aan de vrouwen, niet aan hem.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien als hij het linkje legt met de reden waarom het niet wil lukken met vrouwen.
In incel land zeker.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ligt aan de vrouwen, niet aan hem.
Dat kun je ook doen zonder het zo in het extreme te trekken.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In incel land zeker.
Uiteraard kunnen we niks doen om TS richting hulp te bewegen. Maar het benoemen lijkt me toch beter dan door te doen of hij goed bezig is en zo door moet gaan.
De enige die dingen in het extreme trekt is TS. Hence de reden van het openen van dit topicquote:Op woensdag 25 september 2024 20:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kun je ook doen zonder het zo in het extreme te trekken.
Maar TS is degene met het probleem. Wij zijn degenen die hem iets zouden kunnen aanreiken. Wat bereik je ermee om te zeggen dat hij aan het ontsporen is en dat hij behandeld moet worden voor zijn geschifte denkbeelden?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De enige die dingen in het extreme trekt is TS. Hence de reden van het openen van dit topic
Volgens mij heeft niemand gezegd dat hij aan het ontsporen is. Ts lijkt me geen radicaal. Wel iemand die baat heeft bij hulp. Als dat kan helpen bij het verbeteren van sociaal contact dan lijkt me dat een prima adviesquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar TS is degene met het probleem. Wij zijn degenen die hem iets zouden kunnen aanreiken. Wat bereik je ermee om te zeggen dat hij aan het ontsporen is en dat hij behandeld moet worden voor zijn geschifte denkbeelden?
Jawel, hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand gezegd dat hij aan het ontsporen is. Ts lijkt me geen radicaal. Wel iemand die baat heeft bij hulp. Als dat kan helpen bij het verbeteren van sociaal contact dan lijkt me dat een prima advies
Dat heb ik gezegd. En gezien zijn topichistorie is het toch niet zo raar dat hij een zich zorgwekkend aan het ontwikkelen is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand gezegd dat hij aan het ontsporen is. Ts lijkt me geen radicaal. Wel iemand die baat heeft bij hulp. Als dat kan helpen bij het verbeteren van sociaal contact dan lijkt me dat een prima advies
Uhm, TS is schijnbaar een transvrouw (naar zeggen) dus geen idee of TS aangesproken wil worden met "hij", "zij" of "het".quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar TS is degene met het probleem. Wij zijn degenen die hem iets zouden kunnen aanreiken. Wat bereik je ermee om te zeggen dat hij aan het ontsporen is en dat hij behandeld moet worden voor zijn geschifte denkbeelden?
En natuurlijk deze niet vergeten (van Juni 2024):quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben recent als transvrouw uit de kast gekomen op dit forum. De reacties waren erg negatief. Ik vind dat heel pijnlijk, het raakt mij enorm. Het is niet makkelijk om een transvrouw te zijn in de huidige maatschappij.
Dus vrouwen moeten het met een "omgebouwde" (jouw woorden) doen maar jij wilt geen "omgebouwde".quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Hoe krijg ik een vriendin zonder al te veel moeite te doen? Ik wil wel een echte vrouw, geen omgebouwde. Dus heeft er iemand tips voor mij om een vriendin te krijgen?
quote:Op maandag 24 juni 2024 16:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zouden jullie seks hebben met iemand die een transgender is?
TS lijkt mij een trol. Zie zijn/haar/het (whatever hier gebruikelijk is...) postgeschiedenis.quote:
Die coming out van mij was satire.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:18 schreef Ricje het volgende:
[..]
Uhm, TS is schijnbaar een transvrouw (naar zeggen) dus geen idee of TS aangesproken wil worden met "hij", "zij" of "het".
Of ik heb een bericht in een ander topic verkeerd begrepen (kan natuurlijk ook)....
[..]
En natuurlijk deze niet vergeten (van Juni 2024):
[..]
Dus vrouwen moeten het met een "omgebouwde" (jouw woorden) doen maar jij wilt geen "omgebouwde".
Trol of hypocriet.![]()
Of deze 2:
[..]
[..]
TS lijkt mij een trol. Zie zijn/haar/het (whatever hier gebruikelijk is...) postgeschiedenis.
Al je andere berichten toevallig ook?quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Die coming out van mij was satire.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |