Vrouwen houden over het algemeen van mannen met humor maar niet van zure jongetjes. Probeer daar iets aan te doen.quote:
Ik begrijp dat het heel lastig isquote:Op maandag 23 september 2024 17:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is moeilijk om deze gevoelens te beperken. Ook met de gedachte dat ik in het verleden toen ik nog niet deze sterke behoefte had, ook geen partner kreeg of dat er een leuke single vrouw met mij een uitgebreid gesprek ging houden.
Als je in Utrecht niet een vrouw vindt, dan weet ik het ook niet meer. In mijn studententijd liep iedere man daar bij wijze van spreken met een backlog.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat is de stad met de hoogste vrouw:man ratio?
Ik sta vooral realistisch in het leven, zou mijzelf niet als zuur beschrijven.quote:Op maandag 23 september 2024 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrouwen houden over het algemeen van mannen met humor maar niet van zure jongetjes. Probeer daar iets aan te doen.
Dat vind ik ook fijn.quote:Op maandag 23 september 2024 17:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het heel lastig is
btw: fijn dat we kletsen zonder ruzie te maken
Misschien zie jij het anders maar zo kom je niet over.quote:Op maandag 23 september 2024 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik sta vooral realistisch in het leven, zou mijzelf niet als zuur beschrijven.
Nou, kom op dan.quote:Op maandag 23 september 2024 17:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een relatie wil nog niet echt lukken met iemand. Ik heb van alles geprobeerd, maar het gaat nog niet echt. Iedere dag zonder relatie is een dag te lang voor mij. Ik wil graag een partner, maar het zit niet mee. Er zijn een gebrek aan leuke vrouwen in de omgeving. En de interessante vrouwen hebben al een relatie of zijn lesbisch. Hoe moet ik dit probleem oplossen? Verhuizen?
Denk niet veelquote:Op maandag 23 september 2024 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, kom op dan.
Vertel dan eens wat je allemaal al geprobeerd hebt.
Hij zegt wel in de OP ‘ik heb van alles geprobeerd’. Dat wil ik dan wel eens weten.quote:Op maandag 23 september 2024 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk niet veel
R&P / Hoe krijg ik een vriendin?
Mag geen moeite kosten lol
Ik denk dat wat jij verstaat onder ‘lekker genieten van het vrijgezelle leven’ ook niet echt op TS van toepassing is.quote:Op maandag 23 september 2024 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Een relatie is echt veel minder speciaal dan je denkt. Geniet maar gewoon van het vrijgezel zijn.
Ja goed punt. Ik bedoel misschien alles een beetje relativeren, want nu lijkt de keuze een relatie of depressie/wanhoop. Maar uiteindelijk vraag ik me af of dit wel de oplossing is.quote:Op maandag 23 september 2024 18:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat wat jij verstaat onder ‘lekker genieten van het vrijgezelle leven’ ook niet echt op TS van toepassing is.
Als je realistisch in het leven stond was je niet wanhopig op zoek naar een partnerquote:Op maandag 23 september 2024 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik sta vooral realistisch in het leven, zou mijzelf niet als zuur beschrijven.
quote:Op maandag 23 september 2024 18:49 schreef SemperLibertas het volgende:
Je bent een kansloze FOK!ker die komt klagen bij andere kansloze FOK!kers, dat zet je bij voorbaat al op 2-0 achterstand en dat straal je echt wel uit hoor.
Nou, succes ermee en anders koop je er eentje uit de Oekraïne, tegenwoordig voor een spotprijs.
Waar kun je die kopen?quote:Op maandag 23 september 2024 18:49 schreef SemperLibertas het volgende:
Je bent een kansloze FOK!ker die komt klagen bij andere kansloze FOK!kers, dat zet je bij voorbaat al op 2-0 achterstand en dat straal je echt wel uit hoor.
Nou, succes ermee en anders koop je er eentje uit de Oekraïne, tegenwoordig voor een spotprijs.
Ja al veel topics geopend en de vrouwtjes komen niet, wtf.quote:Op maandag 23 september 2024 18:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zegt wel in de OP ‘ik heb van alles geprobeerd’. Dat wil ik dan wel eens weten.
Sowieso datingsapps in het algemeen en het hele dating business in het algemeen. Iedereen onder de 30 is daardoor al helemaal verpest. Of je moet gewoon veel geluk hebben.quote:Op maandag 23 september 2024 18:10 schreef Nismo1991 het volgende:
Volgens mij is het tegenwoordig ook best lastig om te daten als ik dat zo in mijn omgeving hoor?
Ik heb met vrouwen geprobeerd te praten op straat, in het café, in de coffeeshop, in de bus, op de trein en in winkels.quote:Op maandag 23 september 2024 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, kom op dan.
Vertel dan eens wat je allemaal al geprobeerd hebt.
Geen lieve reactie.quote:
Mijn hobby's bestaan vooral uit gamen en sporten. Qua sociale activiteiten ga ik regelmatig met het openbaar vervoer, op het werk met collega's praten en ga ik soms naar de kroeg.quote:Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Document1 het volgende:
Even serieus want liever een ziel geholpen dan in de steek gelaten.
Wat zijn je hobby’s? Kan je dat in teamverband doen of iig iets semi sociaals? Over sociaal gesproken wat onderneem je allemaal? De enige tip die ik je echt kan geven ga niet ergens heen met het doel om te neuken maar om iets leuks te ondernemen en geniet daarvan. Dan komt de rest vanzelf.
De Libelle zomerbeurs.quote:Op maandag 23 september 2024 17:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat is de stad met de hoogste vrouw:man ratio?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |