Ik val alleen op vrouwen.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:58 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wat heeft dat met homo zijn te maken?
Je hebt transvrouwen en transmannen
Je moet alles een keertje geprobeerd hebben in je leven!quote:Op maandag 24 juni 2024 16:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zouden jullie seks hebben met iemand die een transgender is?
Ben benieuwd.quote:
Als je moest kiezen, zou je het dan liever doen met een vrouw die eerst een man was of een man die eerst een vrouw wasquote:
Dat is het punt niet.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Waarom een kansloos topic?
Het lijkt me niet slecht als een keer duidelijk wordt dat bijna niemand sex met een transgender wil.
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Ach, als de poes aanvoelt als poes en smaakt als poes... who cares?
Het smaakt niet naar poes gezien het kunstmatig is gemaakt of van een penis is gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Ach, als de poes aanvoelt als poes en smaakt als poes... who cares?
Ligt eraan of het geopereerd is.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je moest kiezen, zou je het dan liever doen met een vrouw die eerst een man was of een man die eerst een vrouw was
Jawel want anders zat je niet hier op Fokquote:Op maandag 24 juni 2024 18:09 schreef Cupfighter het volgende:
ik heb er geen spijt van of nare gevoelens over
Ehm die volg ik even nietquote:Op maandag 24 juni 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jawel want anders zat je niet hier op Fok
Ja, het is geopereerdquote:Op maandag 24 juni 2024 20:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ligt eraan of het geopereerd is.
Wat was er nou weer mis met mijn post?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:20 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Kansloos topic maar ok.. ik kijk het even aan[/modbreak]
Je stelt dit als een feit. Dan heb je er dus onderzoek naar gedaan. Kun je dat onderzoek hier posten?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Waarom een kansloos topic?
Het lijkt me niet slecht als een keer duidelijk wordt dat bijna niemand sex met een transgender wil.
Hoeveel transgender-poesjes heb jij al mogen knuffelen? Aangezien je hier stellig dropt dat dit zo is, moet je er wel ervaring mee hebben.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het smaakt niet naar poes gezien het kunstmatig is gemaakt of van een penis is gemaakt.
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, fijn voor ze dat ze zelf denken een meisje te zijn maar ik ga daar niet in.
Oh die heb ik ook, maar niet door het gebeuren met de transgenderquote:Op maandag 24 juni 2024 21:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal geestelijk kreupelen zitten met onverwerkte trauma's enzo
Die vraag mag je best reduceren tot hoeveel poesjes in totaal, dat aantal zal ondergemiddeld laag liggenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:31 schreef SwJ het volgende:
Hoeveel transgender-poesjes heb jij al mogen knuffelen? Aangezien je hier stellig dropt dat dit zo is, moet je er wel ervaring mee hebben.
Dus, vertel.
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan maar het is gewoon een feit. Zelfs transgenders zitten in de regel niet te wachten op sex met een transgender.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:31 schreef SwJ het volgende:
Je stelt dit als een feit. Dan heb je er dus onderzoek naar gedaan. Kun je dat onderzoek hier posten?
En verder: waar om lijkt je dat niet slecht?
En als Beyonce een vuistdikke kloppende erectie had?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee wel met negerin. Maar ook niet alle, maar Beyonce wel bv.
"Is gewoon zo!"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan maar het is gewoon een feit.
Vaginale seks? Had je dat op dat moment echt niet door?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb het ooit gedaan met een transgender, maar ik hoorde pas achteraf dat zij geboren was als man, ik heb er geen spijt van of nare gevoelens over
Vaginale seks inderdaad en ik had niks doorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 01:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaginale seks? Had je dat op dat moment echt niet door?
OT, nee, vind geen enkele beschikbare variatie van een man een aantrekkelijk idee
Dan mag ze haar broek aanhouden, maar zou ik haar alsnog passievol tussen de tieten neuken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En als Beyonce een vuistdikke kloppende erectie had?
Maar de halve fun van beyonce naaien is die billen laten klappen, dus in elk geval achterlangs zou ik wel willen. Dan maar met de oogjes dichtgeknepen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan mag ze haar broek aanhouden, maar zou ik haar alsnog passievol tussen de tieten neuken.
Veel glijmiddel ofzo? Ik probeer me het echt voor te stellen maar van alles wat ik weet hoe een kunstmatige vagina eruit ziet en waar het van gemaakt is, lijkt me het echt lastig eenzelfde ervaring te hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 05:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vaginale seks inderdaad en ik had niks door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |