Ik val alleen op vrouwen.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:58 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wat heeft dat met homo zijn te maken?
Je hebt transvrouwen en transmannen
Je moet alles een keertje geprobeerd hebben in je leven!quote:Op maandag 24 juni 2024 16:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zouden jullie seks hebben met iemand die een transgender is?
Ben benieuwd.quote:
Als je moest kiezen, zou je het dan liever doen met een vrouw die eerst een man was of een man die eerst een vrouw wasquote:
Dat is het punt niet.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Waarom een kansloos topic?
Het lijkt me niet slecht als een keer duidelijk wordt dat bijna niemand sex met een transgender wil.
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Ach, als de poes aanvoelt als poes en smaakt als poes... who cares?
Het smaakt niet naar poes gezien het kunstmatig is gemaakt of van een penis is gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Ach, als de poes aanvoelt als poes en smaakt als poes... who cares?
Ligt eraan of het geopereerd is.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je moest kiezen, zou je het dan liever doen met een vrouw die eerst een man was of een man die eerst een vrouw was
Jawel want anders zat je niet hier op Fokquote:Op maandag 24 juni 2024 18:09 schreef Cupfighter het volgende:
ik heb er geen spijt van of nare gevoelens over
Ehm die volg ik even nietquote:Op maandag 24 juni 2024 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jawel want anders zat je niet hier op Fok
Ja, het is geopereerdquote:Op maandag 24 juni 2024 20:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ligt eraan of het geopereerd is.
Wat was er nou weer mis met mijn post?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:20 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Kansloos topic maar ok.. ik kijk het even aan[/modbreak]
Je stelt dit als een feit. Dan heb je er dus onderzoek naar gedaan. Kun je dat onderzoek hier posten?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Waarom een kansloos topic?
Het lijkt me niet slecht als een keer duidelijk wordt dat bijna niemand sex met een transgender wil.
Hoeveel transgender-poesjes heb jij al mogen knuffelen? Aangezien je hier stellig dropt dat dit zo is, moet je er wel ervaring mee hebben.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het smaakt niet naar poes gezien het kunstmatig is gemaakt of van een penis is gemaakt.
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, fijn voor ze dat ze zelf denken een meisje te zijn maar ik ga daar niet in.
Oh die heb ik ook, maar niet door het gebeuren met de transgenderquote:Op maandag 24 juni 2024 21:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal geestelijk kreupelen zitten met onverwerkte trauma's enzo
Die vraag mag je best reduceren tot hoeveel poesjes in totaal, dat aantal zal ondergemiddeld laag liggenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:31 schreef SwJ het volgende:
Hoeveel transgender-poesjes heb jij al mogen knuffelen? Aangezien je hier stellig dropt dat dit zo is, moet je er wel ervaring mee hebben.
Dus, vertel.
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan maar het is gewoon een feit. Zelfs transgenders zitten in de regel niet te wachten op sex met een transgender.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:31 schreef SwJ het volgende:
Je stelt dit als een feit. Dan heb je er dus onderzoek naar gedaan. Kun je dat onderzoek hier posten?
En verder: waar om lijkt je dat niet slecht?
En als Beyonce een vuistdikke kloppende erectie had?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee wel met negerin. Maar ook niet alle, maar Beyonce wel bv.
"Is gewoon zo!"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan maar het is gewoon een feit.
Vaginale seks? Had je dat op dat moment echt niet door?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb het ooit gedaan met een transgender, maar ik hoorde pas achteraf dat zij geboren was als man, ik heb er geen spijt van of nare gevoelens over
Vaginale seks inderdaad en ik had niks doorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 01:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaginale seks? Had je dat op dat moment echt niet door?
OT, nee, vind geen enkele beschikbare variatie van een man een aantrekkelijk idee
Dan mag ze haar broek aanhouden, maar zou ik haar alsnog passievol tussen de tieten neuken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En als Beyonce een vuistdikke kloppende erectie had?
Maar de halve fun van beyonce naaien is die billen laten klappen, dus in elk geval achterlangs zou ik wel willen. Dan maar met de oogjes dichtgeknepen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan mag ze haar broek aanhouden, maar zou ik haar alsnog passievol tussen de tieten neuken.
Veel glijmiddel ofzo? Ik probeer me het echt voor te stellen maar van alles wat ik weet hoe een kunstmatige vagina eruit ziet en waar het van gemaakt is, lijkt me het echt lastig eenzelfde ervaring te hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 05:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vaginale seks inderdaad en ik had niks door
Ik kan het me niet precies meer herinneren, dit is best lang geleden en we waren beide onder invloed van drugsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel glijmiddel ofzo? Ik probeer me het echt voor te stellen maar van alles wat ik weet hoe een kunstmatige vagina eruit ziet en waar het van gemaakt is, lijkt me het echt lastig eenzelfde ervaring te hebben
Dus in de poeperd?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar de halve fun van beyonce naaien is die billen laten klappen, dus in elk geval achterlangs zou ik wel willen. Dan maar met de oogjes dichtgeknepen.
Ah dan kan dat een en ander wel beïnvloed hebben jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan het me niet precies meer herinneren, dit is best lang geleden en we waren beide onder invloed van drugs
Hoe weet jij dat het niet naar poes smaakt? Toch ervaring mee?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het smaakt niet naar poes gezien het kunstmatig is gemaakt of van een penis is gemaakt.
Je kan zelf toch ook wel bedenken dat het niet naar poes smaakt omdat er geen vaginaal vocht is?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het niet naar poes smaakt? Toch ervaring mee?
Misschien krijgen transgenders een soort irrigatiesysteem ingebouwd bij hun ombouw en mogen ze zelf de smaakjes kiezenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook wel bedenken dat het niet naar poes smaakt omdat er geen vaginaal vocht is?
Wie zegt dat zij dit horen? Was je erbij?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan maar het is gewoon een feit. Zelfs transgenders zitten in de regel niet te wachten op sex met een transgender.
Het kan eigenlijk niet vaak genoeg gezegd worden dat je als transgender niet automatisch door iedereen wordt beschouwd als persoon van je wensgeslacht, zeker niet waar het gaat om sex. Transgenders die in de hulpverlening belanden, krijgen helaas wel het beeld voorgeschoteld dat dat wel zo zou zijn. Een transgender die als man geboren is en zich laat ombouwen zodat hij op een vrouw lijkt, hoeft niet te verwachten dat de heteromannen en de lesbische vrouwen nu graag met hem willen daten, maar dat beeld wordt ze tijdens de behandelingen wel voorgehouden. Die komen dus bedrogen uit.
Nee, dat is niet zo. Gewoon glijmiddel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Misschien krijgen transgenders een soort irrigatiesysteem ingebouwd bij hun ombouw en mogen ze zelf de smaakjes kiezen
Dan een trans''vrouw''. Liever een nepkut dan een neplul.quote:
Ik heb nog nooit een trans gebeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het niet naar poes smaakt? Toch ervaring mee?
Ben je dan homo of erken je dat een omgebouwde vent toch meer vrouw dan man is en een omgebouwde vrouw meer man dan vrouw?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan een trans''vrouw''. Liever een nepkut dan een neplul.
Vanuit een soort van rare roeping om een gemarginaliseerde groep te pakken ofzo? Hoe werkt dat? Leef je leven en bemoei je met je eigen wanen, dwaallicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het kan eigenlijk niet vaak genoeg gezegd worden dat...
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trans gebeft.
Moet ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef SemperLibertas het volgende:
Dit topic is van een ongekend intellectueel hoog niveau
TransBevquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Liever niet. Ik bef liever een natuurlijke poes van een echte chick.quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Liever niet. Ik bef liever een natuurlijke poes van een echte chick.
Ben benieuwd hoeveel mensen seks zouden hebben met een transgender.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:14 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling.
Wat is verder je doel met dit topic?
Waarom, om je eigen mening te bevestigen? Voor een opdracht van school, zo vlak voor de zomervakantie?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen seks zouden hebben met een transgender.
Joh, hij is waarschijnlijk naar bed geweest met een transgender en vraagt zich nu af of hij dat stil moet houden of er een facebookpost aan moet weiden…quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:34 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waarom, om je eigen mening te bevestigen? Voor een opdracht van school, zo vlak voor de zomervakantie?
Het is net als met kunst eh? Je moet het echte van de repro's kunnen onderscheiden. Succes!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Liever niet. Ik bef liever een natuurlijke poes van een echte chick.
En dan is het nog de vraag: wil je eentje in Renaissance-uitvoering of toch liever een Gotische vagina? Of misschien wel Jugendstil?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is net als met kunst eh? Je moet het echte van de repro's kunnen onderscheiden. Succes!
Waarom doe je zo moeilijk? Het is toch best een interessant vraagstuk met veel verschillen ervaringen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:34 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waarom, om je eigen mening te bevestigen? Voor een opdracht van school, zo vlak voor de zomervakantie?
Voor sommigen geldt nu eenmaal dat je alleen mag zeggen dat een transvrouw een vrouw is. En deze discussie laat heel duidelijk zien dat een transvrouw zodra geslacht belangrijk is geen vrouw is. Je kan immers niet van geslacht veranderen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk? Het is toch best een interessant vraagstuk met veel verschillen ervaringen.
Cobra.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En dan is het nog de vraag: wil je eentje in Renaissance-uitvoering of toch liever een Gotische vagina? Of misschien wel Jugendstil?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou het zeker doen. Het gat maakt me niet uit al het maar een gat is. ik zou me ook laten pakken door een kunstpik
Maar dat zijn ze toch eigenlijk zelden? Nou kom ik ze in het openbaar sowieso niet tegen maar het is maar een enkeling waarbij het niet op valt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:21 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Als diegene volledig vrouwelijk is, waarom niet. Nee het hoeft van mij niet zo bekrompen.
Ze zijn zeldzaam inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:22 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze toch eigenlijk zelden? Nou kom ik ze in het openbaar sowieso niet tegen maar het is maar een enkeling waarbij het niet op valt.
Gewoon zien als 'een ervaring rijker'. Ook al hou je het voor jezelf, het is toch funny om te weten van 'goeie ouwe tijd'.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, hij is waarschijnlijk naar bed geweest met een transgender en vraagt zich nu af of hij dat stil moet houden of er een facebookpost aan moet weiden…
Ik weet nog dat die Nikkie de Jager uit de kast kwam als transgender. Iedereen in rep en roer terwijl ik zoiets had van 'Dat ziet iedere boerenlul toch, ik dacht dat iedereen dat al wist' Maar dat is me toch een partij een lelijk dik manwijf, ik kan me niet voorstellen dat je daar een harde van kan krijgenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Ze zijn zeldzaam inderdaad.
Maar een Nikkie de Jager of Kelly van der Veer zou ik geen nee tegen zeggen.
Misschien is de reden dat je ze niet in het openbaar tegenkomt wel dat het bij een hoop níét opvalt, op het eerste gezicht. Pas bij grondig bestuderen zijn de tekenen dan te vinden. Licht ongerelateerde sidenote: overigens gaat ook niet iedereen voor de geslachtsoperatie, dat is ook zo'n misvatting. Er zijn zat transmannen en transvrouwen waaraan het bijna niet te zien is, tot hun onderbroek uit gaat. Zeker bij vrouw naar man is dat best een ding, omdat een penis plaatsen een stuk lastiger is dan een vagina creëren + er is nogal wat infectiegevaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:22 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze toch eigenlijk zelden? Nou kom ik ze in het openbaar sowieso niet tegen maar het is maar een enkeling waarbij het niet op valt.
Ik duik er pas het bed mee in als ik ze als vrouw beschouw dus die twee liggen nogal dicht tegen elkaar en niet andersom.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:24 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
Dat was in dit topic ook gewoon de vraag niet. Dat was of je ermee het bed in zou duiken, niet of je ze als vrouw beschouwd.
Snap best dat het irritant pietlutten is, en in jouw ogen zeg je hier misschien hetzelfde als in de opmerking waarvan we beide weten waar ik naar verwees. In mijn ogen is deze comment van jou echter gewoon een fatsoenlijke uitleg bij het antwoord 'nee'. Geen losstaande snerende opmerking over je ideeën over die personen. Het verband viel natuurlijk op te maken, maar wordt niet gegeven.quote:Op zondag 30 juni 2024 01:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik duik er pas het bed mee in als ik ze als vrouw beschouw dus die twee liggen nogal dicht tegen elkaar en niet andersom.
Niet geopereerd? Dus nog met mannelijk geslachtsdeel?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Man naar vrouw, ja mits passable en niet geopereerd
Vrouw naar man, nee dankje
Ja klopt. Had misschien even moeten verduidelijken dat het specifiek die operatie is. Iets in het gezicht of bijvoorbeeld borstimplantaten maakt me niet uit.quote:Op maandag 1 juli 2024 05:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Niet geopereerd? Dus nog met mannelijk geslachtsdeel?
Vanwaar die voorkeur als ik vragen mag? Uit interesse: jij was toch hetero?quote:Op maandag 1 juli 2024 08:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt. Had misschien even moeten verduidelijken dat het specifiek die operatie is. Iets in het gezicht of bijvoorbeeld borstimplantaten maakt me niet uit.
Het schijnt dat er nog best veel mannen zijn die zichzelf als heteroseksueel beschouwen die vallen op she-males.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Vanwaar die voorkeur als ik vragen mag? Uit interesse: jij was toch hetero?
Oh dat heb ik nooit echt geclaimd. Maar het is vooral omdat ik het resultaat van verschillende geslachtsoperaties heb gezien en ik denk als ik dan moet kiezen, dan heb ik liever een penis.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Vanwaar die voorkeur als ik vragen mag? Uit interesse: jij was toch hetero?
Gezien in het echt? Hoe kom je zoveel transgenders tegen waarvan je ook nog eens de genitaliën mag zienquote:Op maandag 1 juli 2024 09:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit echt geclaimd. Maar het is vooral omdat ik het resultaat van verschillende geslachtsoperaties heb gezien en ik denk als ik dan moet kiezen, dan heb ik liever een penis.
Puur mijn eigen voorkeur, ik wil hier niet mee bashen op transgenders die zich laten opereren en zich daarna meer valid voelen.
Oh nee niet in het echt, gewoon op internet. Ervaringen, before/afters enzo. Zitten ook echt wel goede resultaten bij. Ken in het echt wel één transgender die post op is, maar niet gevraagd of ik even mocht kijkenquote:Op maandag 1 juli 2024 10:04 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Gezien in het echt? Hoe kom je zoveel transgenders tegen waarvan je ook nog eens de genitaliën mag zien
Heb je wel eens seks gehad met een piemel?
Oké. Reden dat ik er naar vroeg is omdat wel meer mannen fantaseren over seks met een transgender vrouw. Maar als je dan ook echt zo’n penis voor je gezicht hebt lijkt me dat toch anders. Hoe ervaarde jij dat?quote:Op maandag 1 juli 2024 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh nee niet in het echt, gewoon op internet. Ervaringen, before/afters enzo. Zitten ook echt wel goede resultaten bij. Ken in het echt wel één transgender die post op is, maar niet gevraagd of ik even mocht kijken
Tweede vraag, ja. Nouja vooral met de persoon waar die piemel aan vast zat, niet met een losse.
Hoor ik vaker idd. Nouja misschien zijn die mannen meer hetero dan ik ofzo. Heb er zelf geen probleem mee, was precies als hoe ik het me voorstelde zeg maar. Maarja ik zweef sowieso een beetje over het hele spectrum.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Oké. Reden dat ik er naar vroeg is omdat wel meer mannen fantaseren over seks met een transgender vrouw. Maar als je dan ook echt zo’n penis voor je gezicht hebt lijkt me dat toch anders. Hoe ervaarde jij dat?
Dat vind ik 2 afzichtelijke kerels. Daar is nou niks vrouwelijks aan. Als ik kan zien dat het een vent is geweest, en dat kan ik bij die 2 zou ik er al niet mee naar huis gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Nou, gezien de TS is het obsessie.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Fok bestaat te lang. Alle normale vragen zijn op.
Ook een goede suggestie.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat vind ik 2 afzichtelijke kerels. Daar is nou niks vrouwelijks aan. Als ik kan zien dat het een vent is geweest, en dat kan ik bij die 2 zou ik er al niet mee naar huis gaan.
Bij Loiza Lamers zou ik er nog in kunnen trappen maar zodra ik er achter kom dat het een vent is geweest kan ik er helemaal niks meer mee.
Wel gebaft?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hahaha, krijg je alsnog na de daad dat "ze" een uur na blijft mekkeren XDquote:Op maandag 24 juni 2024 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Man naar vrouw, ja mits passable en niet geopereerd
Vrouw naar man, nee dankje
En de enige mogelijkheid dat iemand volledig vrouwelijk is, is als diegene als vrouw geboren is. En bekrompen, pardon?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:21 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Als diegene volledig vrouwelijk is, waarom niet. Nee het hoeft van mij niet zo bekrompen.
Zelfde geldt voor mij.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En de enige mogelijkheid dat iemand volledig vrouwelijk is, is als diegene als vrouw geboren is. En bekrompen, pardon?
OT: Ik ben een heterosexuele cisman, derhalve val ik enkel op cisvrouwen
Whehe, dat is een eng ventje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:38 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Als rapper Sjors het kan, dan waarom niet. LETS GOOOOOOOO
Meer kan bijna niet, aangezien de gemiddelde homo een bodycount heeft waar Julio Iglesias het Spaans benauwd van krijgtquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:12 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Mtf transgenders hebben zeer vaak hiv. Deze groep neukt erop los, nog meer dan homo gemeenschap
Er zijn leukere hobby's.quote:
Hoezo voel jij je aangesproken als ik een manier van denken bekrompen vind?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En de enige mogelijkheid dat iemand volledig vrouwelijk is, is als diegene als vrouw geboren is. En bekrompen, pardon?
OT: Ik ben een heterosexuele cisman, derhalve val ik enkel op cisvrouwen
Nou waarom zou dat nou zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:00 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je aangesproken als ik een manier van denken bekrompen vind?
Ik reageer niet eens op jou.
Jij noemt het niet willen slapen met een transgender bekrompen. Dan spreek je indirect mij aan, en dan geef ik daar mijn mening over, dat ik dat nonsens vind.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:00 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je aangesproken als ik een manier van denken bekrompen vind?
Ik reageer niet eens op jou.
Nee dat lees je verkeerd.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:39 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij noemt het niet willen slapen met een transgender bekrompen. Dan spreek je indirect mij aan, en dan geef ik daar mijn mening over, dat ik dat nonsens vind.
Nee, dan heb het inderdaad precies goed gelezen, en dus blijf ik bij mijn mening, het feit dat jij dat bekrompen vind, dat vind ik vrij bizar. Ben jij van de politie die bepaalt waar ik op moet vallen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Nee dat lees je verkeerd.
Veel mensen denken bekrompen daarin. Een transpersoon die de volledige transitie heeft gehad is gewoon vrouw, alleen zijn er genoeg mensen die er niks van willen weten en die vind ik bekrompen ja.
En nee ik spreek hiermee niemand direct of indirect aan.
Degenen die zich wel aangesproken voelen zullen daar vast een reden voor hebben.
Nee je begrijpt het niet maar dat geeft niet. Ik zeg ook nergens dat je erop moet vallen, je moet het allemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee, dan heb het inderdaad precies goed gelezen, en dus blijf ik bij mijn mening, het feit dat jij dat bekrompen vind, dat vind ik vrij bizar. Ben jij van de politie die bepaalt waar ik op moet vallen?
Maar over acceptie van transmensen hebben we het hier helemaal niet. Ik accepteer ze prima hoor, maar ik val er gewoon niet op. Net als dat ik niet op cismannen val. En jij mag best je mening hebben, maar ik mag ook weer een mening over jou mening hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:57 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het niet maar dat geeft niet. Ik zeg ook nergens dat je erop moet vallen, je moet het allemaal zelf weten.
Ik doel meer op de acceptatie van deze personen door met name hetero's. En ja, er zijn er bij die een bekrompen mening op nahouden.
En om je vraag terug te sturen, ben jij van de politie die bepaalt wat mijn mening is?
Absoluut, zijn we het daarover eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En jij mag best je mening hebben, maar ik mag ook weer een mening over jou mening hebben
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Een transpersoon man die de volledige transitie heeft gehad is gewoon vrouw,
Nee, je kan niet van geslacht veranderen. Je kan hoogstens met hormonen en plastische chirurgie op het oog een vrouwelijk lichaam krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Veel mensen denken bekrompen daarin. Een transpersoon die de volledige transitie heeft gehad is gewoon vrouw, alleen zijn er genoeg mensen die er niks van willen weten en die vind ik bekrompen ja.
Degenen die zich wel aangesproken voelen zullen daar vast een reden voor hebben.
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Nee. Een omgebouwde vent blijft bij mij een omgebouwde vent.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zouden jullie seks hebben met iemand die een transgender is?
Het zal mij een kutzorg zijn wie jij aanspreekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met of een transgender zich vrouw voelt, ook al was het eerst een man?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Het zal mij een kutzorg zijn wie jij aanspreekt.
Ik maak 100% zelf uit tot wie ik me aangetrokken voel en in bed wil liggen.
En ook voor 100% niet en om wat voor reden dan ook.
Daar heb jij gewoon geen ene sodemieter mee te maken.
Al naar de titel van dit topic gekeken? Vandaar mijn antwoord.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met of een transgender zich vrouw voelt, ook al was het eerst een man?
Heeft toch niks met jou te maken. Wat een agressieve reactie trouwens.
Misschien even rustig het topic doorlezen wat er verder nog allemaal besproken wordt?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Al naar de titel van dit topic gekeken? Vandaar mijn antwoord.
Iemand kan zich nog zo anders voelen, geslachtskenmerken operatief veranderen en hormonen slikken, het lijf blijft gewoon zoals de sekse bij de geboorte.quote:
Ja, laten we die discussie hier voeren. Top idee!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Iemand kan zich nog zo anders voelen, geslachtskenmerken operatief veranderen en hormonen slikken, het lijf blijft gewoon zoals de sekse bij de geboorte.
Ja, dat ben ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien even rustig het topic doorlezen wat er verder nog allemaal besproken wordt?
Niemand dwingt je sex te hebben met een transgender. Zo reageer je wel.
Huh? Dat lijkt mij toch vrij on topic. Dat is de reden waarom het een discussie is, toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, laten we die discussie hier voeren. Top idee!
Waar kom jij ineens vandaan en waarom reageer jij zo fel. Voel je je zo aangesproken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Het zal mij een kutzorg zijn wie jij aanspreekt.
Ik maak 100% zelf uit tot wie ik me aangetrokken voel en in bed wil liggen.
En ook voor 100% niet en om wat voor reden dan ook.
Daar heb jij gewoon geen ene sodemieter mee te maken.
Ditquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Huh? Dat lijkt mij toch vrij on topic. Dat is de reden waarom het een discussie is, toch?
Het lijf blijft dus letterlijk niet hetzelfde hoe je het ook wendt of keert (en los van meningen), want dat raakt doorgaans operatief bewerkt en zelfs zonder operatie vinden er zeer kenmerkende veranderingen plaats die horen bij het andere geslacht. Wat niet bewerkt kan worden blijft wel hetzelfde, delen van de binnen- en buitenkant van het lijf, maar zeker niet in zijn geheel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Iemand kan zich nog zo anders voelen, geslachtskenmerken operatief veranderen en hormonen slikken, het lijf blijft gewoon zoals de sekse bij de geboorte.
Als man dingen van je afslopen en opknutselen maakt je nooit een vrouw. En een vrouw kan nooit een man worden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Het lijf blijft dus letterlijk niet hetzelfde hoe je het ook wendt of keert (en los van meningen), want dat raakt doorgaans operatief bewerkt en zelfs zonder operatie vinden er zeer kenmerkende veranderingen plaats die horen bij het andere geslacht. Wat niet bewerkt kan worden blijft wel hetzelfde, delen van de binnen- en buitenkant van het lijf, maar zeker niet in zijn geheel.
En als er nou op het id-,bewijs het geslacht is veranderd naar vrouw?quote:
Een homofiel denkt er alleen aan, maar doet het niet. Ik denk dat je in de war bent met een homoseksueel.quote:
Nope..quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:38 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Een homofiel denkt er alleen aan, maar doet het niet. Ik denk dat je in de war bent met een homoseksueel.
Net als een pedofiel en pedoseksueel
Jawel hoor. Jij bent duidelijk niet op de hoogte. Verdiep je er eens in zou ik zeggen. Anders kom je zo dom over namelijk!quote:
Dat je van iets houdt betekent niet dat je er geen seks mee hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:57 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij bent duidelijk niet op de hoogte. Verdiep je er eens in zou ik zeggen. Anders kom je zo dom over namelijk!
Homoseksuelen zijn homofiel en pedoseksuelen zijn pedofiel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:38 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Een homofiel denkt er alleen aan, maar doet het niet. Ik denk dat je in de war bent met een homoseksueel.
Net als een pedofiel en pedoseksueel
Je kan veel er zo overtuigend mogelijk als iets laten uitzien tegenwoordig, dat betekent nog niet dat het dat ook isquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Het lijf blijft dus letterlijk niet hetzelfde hoe je het ook wendt of keert (en los van meningen), want dat raakt doorgaans operatief bewerkt en zelfs zonder operatie vinden er zeer kenmerkende veranderingen plaats die horen bij het andere geslacht. Wat niet bewerkt kan worden blijft wel hetzelfde, delen van de binnen- en buitenkant van het lijf, maar zeker niet in zijn geheel.
Nou, het onderscheid bij pedofiel en pedoseksueel is meer juridisch van aard.quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:57 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij bent duidelijk niet op de hoogte. Verdiep je er eens in zou ik zeggen. Anders kom je zo dom over namelijk!
Die speelt dan ook vals.quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:39 schreef Alicia76 het volgende:
Als ik Loiza Lamers zie dan denk ik.... hmmm ik denk het wel.
Nee toch niet..quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:57 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Je begrijpt de reactie niet, want daar sprak ik helemaal niet over. Ik meng me niet eens in die discussie en ga daar ook nu niet op in. Het afslopen en opknutselen zorgt voor veranderingen, punt. Of daarmee het doel is bereikt is een ander verhaal.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Als man dingen van je afslopen en opknutselen maakt je nooit een vrouw. En een vrouw kan nooit een man worden.
Allemaal helemaal prima als je je wel een man of vrouw of wat dan ook voelt en zo wilt gedragen. Elke cel je in je lijf die je hebt bewijst het tegendeel
Dus een afgehakte penis is geen verandering? Die zit er eigenlijk gewoon nog maar ik zie hem gewoon niet? Ik spreek over feiten, niet over gevoelens of de echtheid ervan. Een afgehakte vinger is ook echt verdwenen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je kan veel er zo overtuigend mogelijk als iets laten uitzien tegenwoordig, dat betekent nog niet dat het dat ook is
Je begreep zelf mijn post niet denk ikquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Je begrijpt de reactie niet, want daar sprak ik helemaal niet over. Ik meng me niet eens in die discussie en ga daar ook nu niet op in. Het afslopen en opknutselen zorgt voor veranderingen, punt. Of daarmee het doel is bereikt is een ander verhaal.
Ja die afgehakte lul ben je in principe gewoon kwijt ja. Wat is precies je punt?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:55 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
Dus een afgehakte penis is geen verandering? Die zit er eigenlijk gewoon nog maar ik zie hem gewoon niet? Ik spreek over feiten, niet over gevoelens of de echtheid ervan. Een afgehakte vinger is ook echt verdwenen.
Sekse verandert inderdaad niet, is een feit, maar niet het feit waar ik over sprak. Ben het trouwens niet eens met je oneens, ik vul je gewoon aan met een detail dat het lijf weldegelijk bewerkt raakt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Je begreep zelf mijn post niet denk ik
"het lijf blijft gewoon zoals de sekse bij de geboorte."
Dat is nogal een feit. Sekse verandert niet, een man blijft een man en vrouw een vrouw
Dat het lijf dus weldegelijk bewerkt raakt, zoals ik nu ongeveer zo'n 10 keer heb moeten benoemen. Dat was het enige punt, al te lezen in mijn eerste reactie. Dat heeft verder niets te maken met de hele transgender discussie zelf.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja die afgehakte lul ben je in principe gewoon kwijt ja. Wat is precies je punt?
Even gegoogled, want nee, ik wist dus niet wie dat was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 03:39 schreef Alicia76 het volgende:
Als ik Loiza Lamers zie dan denk ik.... hmmm ik denk het wel.
Hoeveel zouden homo’s er gemiddeld neuken dan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Meer kan bijna niet, aangezien de gemiddelde homo een bodycount heeft waar Julio Iglesias het Spaans benauwd van krijgt
Kelly tegen jou ook niet. Werkt namelijk als prostituee dus kan je neuken als je wil.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Precies dit, dus waarom blijf je het dan steeds benoemen? Geloof niet dat ik iemand het tegendeel heb zien beweren ergensquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:39 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Sekse verandert inderdaad niet, is een feit, maar niet het feit waar ik over sprak. Ben het trouwens niet eens met je oneens, ik vul je gewoon aan met een detail dat het lijf weldegelijk bewerkt raakt.
[..]
Dat het lijf dus weldegelijk bewerkt raakt, zoals ik nu ongeveer zo'n 10 keer heb moeten benoemen. Dat was het enige punt, al te lezen in mijn eerste reactie. Dat heeft verder niets te maken met de hele transgender discussie zelf.
Omdat mensen het niet begrijpen en ernaar blijven vragen. Zij vallen in herhaling en dan kan ik enkel dat antwoord geven. Is hier trouwens niet de plek om daar verder nog heel uitgebreid op in te gaan IMO.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:52 schreef MultiBanaan het volgende:
dus waarom blijf je het dan steeds benoemen?
Jawel, dat was een antwoord op de post waar ik het eerst op reageerde. Toen jij je erin ging mengen (wat mag) kwam je met commentaar dat totaal niet aansloot op wat ik bedoelde, dus kwam ik nog even met een voorbeeld daarvan. That's all.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Geloof niet dat ik iemand het tegendeel heb zien beweren ergens
Klopt, maar homofielen hoeven geen seks te hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Pedofielen hoeven geen seks te hebben met jeugd van onder de 16. Homoseksuelen en pedoseksuelen wel. Snap je het verschil?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Homoseksuelen zijn homofiel en pedoseksuelen zijn pedofiel.
Lekker kortzichting. Je stemt vast PVV.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Nee hoor die hoeven dat ook niet. Seks hebben blijft een keuze en met wie je seks hebt ook.quote:Op dinsdag 17 september 2024 04:29 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Klopt, maar homofielen hoeven geen seks te hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Pedofielen hoeven geen seks te hebben met jeugd van onder de 16. Homoseksuelen en pedoseksuelen wel. Snap je het verschil?
Politiek boeit me niet, dus geen idee waarom je dat zegt of waar het op slaat. Ik stem niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 04:30 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Lekker kortzichting. Je stemt vast PVV.
Het is meer het onderscheid tussen wel of niet praktiserend.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee hoor die hoeven dat ook niet. Seks hebben blijft een keuze en met wie je seks hebt ook.
Die zijn er niet meer.quote:
Liever een vrouw die omgebouwd is tot man?quote:
Ga ze zoeken dan!quote:
Doe ik ook nooit.quote:
Heb wel een staf.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent toch zeker sinterklaas niet
Lekker oud grapjen.quote:
Mijn staf? Echt nie!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |