Niet geopereerd? Dus nog met mannelijk geslachtsdeel?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Man naar vrouw, ja mits passable en niet geopereerd
Vrouw naar man, nee dankje
Ja klopt. Had misschien even moeten verduidelijken dat het specifiek die operatie is. Iets in het gezicht of bijvoorbeeld borstimplantaten maakt me niet uit.quote:Op maandag 1 juli 2024 05:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Niet geopereerd? Dus nog met mannelijk geslachtsdeel?
Vanwaar die voorkeur als ik vragen mag? Uit interesse: jij was toch hetero?quote:Op maandag 1 juli 2024 08:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt. Had misschien even moeten verduidelijken dat het specifiek die operatie is. Iets in het gezicht of bijvoorbeeld borstimplantaten maakt me niet uit.
Het schijnt dat er nog best veel mannen zijn die zichzelf als heteroseksueel beschouwen die vallen op she-males.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Vanwaar die voorkeur als ik vragen mag? Uit interesse: jij was toch hetero?
Oh dat heb ik nooit echt geclaimd. Maar het is vooral omdat ik het resultaat van verschillende geslachtsoperaties heb gezien en ik denk als ik dan moet kiezen, dan heb ik liever een penis.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Vanwaar die voorkeur als ik vragen mag? Uit interesse: jij was toch hetero?
Gezien in het echt? Hoe kom je zoveel transgenders tegen waarvan je ook nog eens de genitaliën mag zienquote:Op maandag 1 juli 2024 09:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit echt geclaimd. Maar het is vooral omdat ik het resultaat van verschillende geslachtsoperaties heb gezien en ik denk als ik dan moet kiezen, dan heb ik liever een penis.
Puur mijn eigen voorkeur, ik wil hier niet mee bashen op transgenders die zich laten opereren en zich daarna meer valid voelen.
Oh nee niet in het echt, gewoon op internet. Ervaringen, before/afters enzo. Zitten ook echt wel goede resultaten bij. Ken in het echt wel één transgender die post op is, maar niet gevraagd of ik even mocht kijkenquote:Op maandag 1 juli 2024 10:04 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Gezien in het echt? Hoe kom je zoveel transgenders tegen waarvan je ook nog eens de genitaliën mag zien
Heb je wel eens seks gehad met een piemel?
Oké. Reden dat ik er naar vroeg is omdat wel meer mannen fantaseren over seks met een transgender vrouw. Maar als je dan ook echt zo’n penis voor je gezicht hebt lijkt me dat toch anders. Hoe ervaarde jij dat?quote:Op maandag 1 juli 2024 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh nee niet in het echt, gewoon op internet. Ervaringen, before/afters enzo. Zitten ook echt wel goede resultaten bij. Ken in het echt wel één transgender die post op is, maar niet gevraagd of ik even mocht kijken
Tweede vraag, ja. Nouja vooral met de persoon waar die piemel aan vast zat, niet met een losse.
Hoor ik vaker idd. Nouja misschien zijn die mannen meer hetero dan ik ofzo. Heb er zelf geen probleem mee, was precies als hoe ik het me voorstelde zeg maar. Maarja ik zweef sowieso een beetje over het hele spectrum.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Oké. Reden dat ik er naar vroeg is omdat wel meer mannen fantaseren over seks met een transgender vrouw. Maar als je dan ook echt zo’n penis voor je gezicht hebt lijkt me dat toch anders. Hoe ervaarde jij dat?
Dat vind ik 2 afzichtelijke kerels. Daar is nou niks vrouwelijks aan. Als ik kan zien dat het een vent is geweest, en dat kan ik bij die 2 zou ik er al niet mee naar huis gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Ze zijn zeldzaam inderdaad.
Maar een Nikkie de Jager of Kelly van der Veer zou ik geen nee tegen zeggen.
Nou, gezien de TS is het obsessie.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Fok bestaat te lang. Alle normale vragen zijn op.
Ook een goede suggestie.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat vind ik 2 afzichtelijke kerels. Daar is nou niks vrouwelijks aan. Als ik kan zien dat het een vent is geweest, en dat kan ik bij die 2 zou ik er al niet mee naar huis gaan.
Bij Loiza Lamers zou ik er nog in kunnen trappen maar zodra ik er achter kom dat het een vent is geweest kan ik er helemaal niks meer mee.
Wel gebaft?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trans gebeft.
Hahaha, krijg je alsnog na de daad dat "ze" een uur na blijft mekkeren XDquote:Op maandag 24 juni 2024 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Man naar vrouw, ja mits passable en niet geopereerd
Vrouw naar man, nee dankje
En de enige mogelijkheid dat iemand volledig vrouwelijk is, is als diegene als vrouw geboren is. En bekrompen, pardon?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:21 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Als diegene volledig vrouwelijk is, waarom niet. Nee het hoeft van mij niet zo bekrompen.
Zelfde geldt voor mij.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En de enige mogelijkheid dat iemand volledig vrouwelijk is, is als diegene als vrouw geboren is. En bekrompen, pardon?
OT: Ik ben een heterosexuele cisman, derhalve val ik enkel op cisvrouwen
Whehe, dat is een eng ventje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:38 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Als rapper Sjors het kan, dan waarom niet. LETS GOOOOOOOO
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |