Ik kan het me niet precies meer herinneren, dit is best lang geleden en we waren beide onder invloed van drugsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel glijmiddel ofzo? Ik probeer me het echt voor te stellen maar van alles wat ik weet hoe een kunstmatige vagina eruit ziet en waar het van gemaakt is, lijkt me het echt lastig eenzelfde ervaring te hebben
Dus in de poeperd?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar de halve fun van beyonce naaien is die billen laten klappen, dus in elk geval achterlangs zou ik wel willen. Dan maar met de oogjes dichtgeknepen.
Ah dan kan dat een en ander wel beïnvloed hebben jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan het me niet precies meer herinneren, dit is best lang geleden en we waren beide onder invloed van drugs
Hoe weet jij dat het niet naar poes smaakt? Toch ervaring mee?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het smaakt niet naar poes gezien het kunstmatig is gemaakt of van een penis is gemaakt.
Je kan zelf toch ook wel bedenken dat het niet naar poes smaakt omdat er geen vaginaal vocht is?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het niet naar poes smaakt? Toch ervaring mee?
Misschien krijgen transgenders een soort irrigatiesysteem ingebouwd bij hun ombouw en mogen ze zelf de smaakjes kiezenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook wel bedenken dat het niet naar poes smaakt omdat er geen vaginaal vocht is?
Wie zegt dat zij dit horen? Was je erbij?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan maar het is gewoon een feit. Zelfs transgenders zitten in de regel niet te wachten op sex met een transgender.
Het kan eigenlijk niet vaak genoeg gezegd worden dat je als transgender niet automatisch door iedereen wordt beschouwd als persoon van je wensgeslacht, zeker niet waar het gaat om sex. Transgenders die in de hulpverlening belanden, krijgen helaas wel het beeld voorgeschoteld dat dat wel zo zou zijn. Een transgender die als man geboren is en zich laat ombouwen zodat hij op een vrouw lijkt, hoeft niet te verwachten dat de heteromannen en de lesbische vrouwen nu graag met hem willen daten, maar dat beeld wordt ze tijdens de behandelingen wel voorgehouden. Die komen dus bedrogen uit.
Nee, dat is niet zo. Gewoon glijmiddel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Misschien krijgen transgenders een soort irrigatiesysteem ingebouwd bij hun ombouw en mogen ze zelf de smaakjes kiezen
Dan een trans''vrouw''. Liever een nepkut dan een neplul.quote:
Ik heb nog nooit een trans gebeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het niet naar poes smaakt? Toch ervaring mee?
Ben je dan homo of erken je dat een omgebouwde vent toch meer vrouw dan man is en een omgebouwde vrouw meer man dan vrouw?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:10 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan een trans''vrouw''. Liever een nepkut dan een neplul.
Vanuit een soort van rare roeping om een gemarginaliseerde groep te pakken ofzo? Hoe werkt dat? Leef je leven en bemoei je met je eigen wanen, dwaallicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het kan eigenlijk niet vaak genoeg gezegd worden dat...
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trans gebeft.
Moet ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef SemperLibertas het volgende:
Dit topic is van een ongekend intellectueel hoog niveau
TransBevquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trans gebeft.
Liever niet. Ik bef liever een natuurlijke poes van een echte chick.quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Liever niet. Ik bef liever een natuurlijke poes van een echte chick.
Ben benieuwd hoeveel mensen seks zouden hebben met een transgender.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:14 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling.
Wat is verder je doel met dit topic?
Waarom, om je eigen mening te bevestigen? Voor een opdracht van school, zo vlak voor de zomervakantie?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen seks zouden hebben met een transgender.
Joh, hij is waarschijnlijk naar bed geweest met een transgender en vraagt zich nu af of hij dat stil moet houden of er een facebookpost aan moet weiden…quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:34 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waarom, om je eigen mening te bevestigen? Voor een opdracht van school, zo vlak voor de zomervakantie?
Het is net als met kunst eh? Je moet het echte van de repro's kunnen onderscheiden. Succes!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Liever niet. Ik bef liever een natuurlijke poes van een echte chick.
En dan is het nog de vraag: wil je eentje in Renaissance-uitvoering of toch liever een Gotische vagina? Of misschien wel Jugendstil?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is net als met kunst eh? Je moet het echte van de repro's kunnen onderscheiden. Succes!
Waarom doe je zo moeilijk? Het is toch best een interessant vraagstuk met veel verschillen ervaringen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:34 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waarom, om je eigen mening te bevestigen? Voor een opdracht van school, zo vlak voor de zomervakantie?
Voor sommigen geldt nu eenmaal dat je alleen mag zeggen dat een transvrouw een vrouw is. En deze discussie laat heel duidelijk zien dat een transvrouw zodra geslacht belangrijk is geen vrouw is. Je kan immers niet van geslacht veranderen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk? Het is toch best een interessant vraagstuk met veel verschillen ervaringen.
Cobra.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En dan is het nog de vraag: wil je eentje in Renaissance-uitvoering of toch liever een Gotische vagina? Of misschien wel Jugendstil?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou het zeker doen. Het gat maakt me niet uit al het maar een gat is. ik zou me ook laten pakken door een kunstpik
Maar dat zijn ze toch eigenlijk zelden? Nou kom ik ze in het openbaar sowieso niet tegen maar het is maar een enkeling waarbij het niet op valt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:21 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Als diegene volledig vrouwelijk is, waarom niet. Nee het hoeft van mij niet zo bekrompen.
Ze zijn zeldzaam inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:22 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze toch eigenlijk zelden? Nou kom ik ze in het openbaar sowieso niet tegen maar het is maar een enkeling waarbij het niet op valt.
Gewoon zien als 'een ervaring rijker'. Ook al hou je het voor jezelf, het is toch funny om te weten van 'goeie ouwe tijd'.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, hij is waarschijnlijk naar bed geweest met een transgender en vraagt zich nu af of hij dat stil moet houden of er een facebookpost aan moet weiden…
Ik weet nog dat die Nikkie de Jager uit de kast kwam als transgender. Iedereen in rep en roer terwijl ik zoiets had van 'Dat ziet iedere boerenlul toch, ik dacht dat iedereen dat al wist' Maar dat is me toch een partij een lelijk dik manwijf, ik kan me niet voorstellen dat je daar een harde van kan krijgenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Ze zijn zeldzaam inderdaad.
Maar een Nikkie de Jager of Kelly van der Veer zou ik geen nee tegen zeggen.
Misschien is de reden dat je ze niet in het openbaar tegenkomt wel dat het bij een hoop níét opvalt, op het eerste gezicht. Pas bij grondig bestuderen zijn de tekenen dan te vinden. Licht ongerelateerde sidenote: overigens gaat ook niet iedereen voor de geslachtsoperatie, dat is ook zo'n misvatting. Er zijn zat transmannen en transvrouwen waaraan het bijna niet te zien is, tot hun onderbroek uit gaat. Zeker bij vrouw naar man is dat best een ding, omdat een penis plaatsen een stuk lastiger is dan een vagina creëren + er is nogal wat infectiegevaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:22 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze toch eigenlijk zelden? Nou kom ik ze in het openbaar sowieso niet tegen maar het is maar een enkeling waarbij het niet op valt.
Ik duik er pas het bed mee in als ik ze als vrouw beschouw dus die twee liggen nogal dicht tegen elkaar en niet andersom.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:24 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
Dat was in dit topic ook gewoon de vraag niet. Dat was of je ermee het bed in zou duiken, niet of je ze als vrouw beschouwd.
Snap best dat het irritant pietlutten is, en in jouw ogen zeg je hier misschien hetzelfde als in de opmerking waarvan we beide weten waar ik naar verwees. In mijn ogen is deze comment van jou echter gewoon een fatsoenlijke uitleg bij het antwoord 'nee'. Geen losstaande snerende opmerking over je ideeën over die personen. Het verband viel natuurlijk op te maken, maar wordt niet gegeven.quote:Op zondag 30 juni 2024 01:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik duik er pas het bed mee in als ik ze als vrouw beschouw dus die twee liggen nogal dicht tegen elkaar en niet andersom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |