Meer kan bijna niet, aangezien de gemiddelde homo een bodycount heeft waar Julio Iglesias het Spaans benauwd van krijgtquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:12 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Mtf transgenders hebben zeer vaak hiv. Deze groep neukt erop los, nog meer dan homo gemeenschap
Er zijn leukere hobby's.quote:
Hoezo voel jij je aangesproken als ik een manier van denken bekrompen vind?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En de enige mogelijkheid dat iemand volledig vrouwelijk is, is als diegene als vrouw geboren is. En bekrompen, pardon?
OT: Ik ben een heterosexuele cisman, derhalve val ik enkel op cisvrouwen
Nou waarom zou dat nou zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:00 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je aangesproken als ik een manier van denken bekrompen vind?
Ik reageer niet eens op jou.
Jij noemt het niet willen slapen met een transgender bekrompen. Dan spreek je indirect mij aan, en dan geef ik daar mijn mening over, dat ik dat nonsens vind.quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:00 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je aangesproken als ik een manier van denken bekrompen vind?
Ik reageer niet eens op jou.
Nee dat lees je verkeerd.quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:39 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij noemt het niet willen slapen met een transgender bekrompen. Dan spreek je indirect mij aan, en dan geef ik daar mijn mening over, dat ik dat nonsens vind.
Nee, dan heb het inderdaad precies goed gelezen, en dus blijf ik bij mijn mening, het feit dat jij dat bekrompen vind, dat vind ik vrij bizar. Ben jij van de politie die bepaalt waar ik op moet vallen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Nee dat lees je verkeerd.
Veel mensen denken bekrompen daarin. Een transpersoon die de volledige transitie heeft gehad is gewoon vrouw, alleen zijn er genoeg mensen die er niks van willen weten en die vind ik bekrompen ja.
En nee ik spreek hiermee niemand direct of indirect aan.
Degenen die zich wel aangesproken voelen zullen daar vast een reden voor hebben.
Nee je begrijpt het niet maar dat geeft niet. Ik zeg ook nergens dat je erop moet vallen, je moet het allemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee, dan heb het inderdaad precies goed gelezen, en dus blijf ik bij mijn mening, het feit dat jij dat bekrompen vind, dat vind ik vrij bizar. Ben jij van de politie die bepaalt waar ik op moet vallen?
Maar over acceptie van transmensen hebben we het hier helemaal niet. Ik accepteer ze prima hoor, maar ik val er gewoon niet op. Net als dat ik niet op cismannen val. En jij mag best je mening hebben, maar ik mag ook weer een mening over jou mening hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:57 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het niet maar dat geeft niet. Ik zeg ook nergens dat je erop moet vallen, je moet het allemaal zelf weten.
Ik doel meer op de acceptatie van deze personen door met name hetero's. En ja, er zijn er bij die een bekrompen mening op nahouden.
En om je vraag terug te sturen, ben jij van de politie die bepaalt wat mijn mening is?
Absoluut, zijn we het daarover eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En jij mag best je mening hebben, maar ik mag ook weer een mening over jou mening hebben
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Een transpersoon man die de volledige transitie heeft gehad is gewoon vrouw,
Nee, je kan niet van geslacht veranderen. Je kan hoogstens met hormonen en plastische chirurgie op het oog een vrouwelijk lichaam krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Veel mensen denken bekrompen daarin. Een transpersoon die de volledige transitie heeft gehad is gewoon vrouw, alleen zijn er genoeg mensen die er niks van willen weten en die vind ik bekrompen ja.
Degenen die zich wel aangesproken voelen zullen daar vast een reden voor hebben.
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Nee. Een omgebouwde vent blijft bij mij een omgebouwde vent.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zouden jullie seks hebben met iemand die een transgender is?
Het zal mij een kutzorg zijn wie jij aanspreekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met of een transgender zich vrouw voelt, ook al was het eerst een man?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Het zal mij een kutzorg zijn wie jij aanspreekt.
Ik maak 100% zelf uit tot wie ik me aangetrokken voel en in bed wil liggen.
En ook voor 100% niet en om wat voor reden dan ook.
Daar heb jij gewoon geen ene sodemieter mee te maken.
Al naar de titel van dit topic gekeken? Vandaar mijn antwoord.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met of een transgender zich vrouw voelt, ook al was het eerst een man?
Heeft toch niks met jou te maken. Wat een agressieve reactie trouwens.
Misschien even rustig het topic doorlezen wat er verder nog allemaal besproken wordt?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Al naar de titel van dit topic gekeken? Vandaar mijn antwoord.
Iemand kan zich nog zo anders voelen, geslachtskenmerken operatief veranderen en hormonen slikken, het lijf blijft gewoon zoals de sekse bij de geboorte.quote:
Ja, laten we die discussie hier voeren. Top idee!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Iemand kan zich nog zo anders voelen, geslachtskenmerken operatief veranderen en hormonen slikken, het lijf blijft gewoon zoals de sekse bij de geboorte.
Ja, dat ben ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien even rustig het topic doorlezen wat er verder nog allemaal besproken wordt?
Niemand dwingt je sex te hebben met een transgender. Zo reageer je wel.
Huh? Dat lijkt mij toch vrij on topic. Dat is de reden waarom het een discussie is, toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, laten we die discussie hier voeren. Top idee!
Waar kom jij ineens vandaan en waarom reageer jij zo fel. Voel je je zo aangesproken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Het zal mij een kutzorg zijn wie jij aanspreekt.
Ik maak 100% zelf uit tot wie ik me aangetrokken voel en in bed wil liggen.
En ook voor 100% niet en om wat voor reden dan ook.
Daar heb jij gewoon geen ene sodemieter mee te maken.
Ditquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Huh? Dat lijkt mij toch vrij on topic. Dat is de reden waarom het een discussie is, toch?
Het lijf blijft dus letterlijk niet hetzelfde hoe je het ook wendt of keert (en los van meningen), want dat raakt doorgaans operatief bewerkt en zelfs zonder operatie vinden er zeer kenmerkende veranderingen plaats die horen bij het andere geslacht. Wat niet bewerkt kan worden blijft wel hetzelfde, delen van de binnen- en buitenkant van het lijf, maar zeker niet in zijn geheel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Iemand kan zich nog zo anders voelen, geslachtskenmerken operatief veranderen en hormonen slikken, het lijf blijft gewoon zoals de sekse bij de geboorte.
Als man dingen van je afslopen en opknutselen maakt je nooit een vrouw. En een vrouw kan nooit een man worden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Het lijf blijft dus letterlijk niet hetzelfde hoe je het ook wendt of keert (en los van meningen), want dat raakt doorgaans operatief bewerkt en zelfs zonder operatie vinden er zeer kenmerkende veranderingen plaats die horen bij het andere geslacht. Wat niet bewerkt kan worden blijft wel hetzelfde, delen van de binnen- en buitenkant van het lijf, maar zeker niet in zijn geheel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |