Met woord en werkelijk geweld elkaar niets aandoen. Maar de flyers van afgelopen nacht laten al zien dat bepaalde pro palestijnse/Hamas kant wat anders wil. En dan staat Halsema voor aap. Ik snap alleen niet geheel waarom men 2 x keer gaat 'staklen'op 1 dag die voor de ander moeilijk ligt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat betekent dat, elkaar heel houden? De ander niet in elkaar slaan?
Ik laat het meer afhangen van antisemitisme in het algemeen. En als we het zelfs hier in Nederland gedongen, het land van Anne Frank, hoe slecht moet het dan niet gesteld zijn met de rest van de wereld.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:16 schreef opgebaarde het volgende:
Dat jij je verdere opinie over wat 3.000 km verderop gebeurt laat afhangen of er in Nederland gedemonstreerd wordt klinkt nogal raar.
Extreem respectloos naar alle slachtoffers van een jaar geleden inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Smakeloos om juist op deze dag te willen gaan ‘demonstreren’.
Dit zijn de types die LGTB'ers for Palestina roepen. Totaal geen realistisch wereldbeeld.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Een bizarre inkijk in het hoofd van Asha te Broeke:
[ x ]
Elkaars menselijkheid willen blijven zien, maar wel op 7 oktober tegen Israël gaan protesteren terwijl het niet de dag was waarop de tegenaanval begon...
Zij heeft echt ergens een steekje los.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Een bizarre inkijk in het hoofd van Asha ten Broeke:
[ x ]
Elkaars menselijkheid willen blijven zien, maar wel op 7 oktober tegen Israël gaan protesteren terwijl het niet de dag was waarop de tegenaanval begon...
Omdat de demo op de Dam om 18:00 is afgelopen, niets leuker dan de deelnemers daar van lekker te intimideren als ze met de trein huiswaarts willen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:41 schreef Gia het volgende:
https://palestina-komitee(...)ns-centraal-station/
[..]
Waarom in Amsterdam pas half 7? Dan is de avondspits wel ongeveer voorbij.
Het woord "haten" zit ook in haar naam he?quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Een bizarre inkijk in het hoofd van Asha ten Broeke:
[ x ]
quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:26 schreef spoilert het volgende:
[..]
Omdat de demo op de Dam om 18:00 is afgelopen, niets leuker dan de deelnemers daar van lekker te intimideren als ze met de trein huiswaarts willen.
Een belangrijke vocale stem in het publieke debat: wetenschapsjournalist columnist voor de Volkskrant en beroepsactivist.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:29 schreef sp3c het volgende:
Wie is asha ten broeke en waarom komt haar matige mening steeds terug hier?
Hier een indruk van wat Palestijnen zelf denken over bepaalde vormen van protest:quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De 'palestijnen " die daar op afkomen willen gewoon problemen. Geen normaal mens gaat op een dag dat Hamas zo'n beetje SS tekeerging zelf 'herdenken'. Por Palestina kan op elke dag maar niet op elke plek. De plek is gezocht om te treiteren. Netto levert het niet meer op dan irritatie van reizigers wss.
Wat een mooie reactie.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier een indruk van wat Palestijnen zelf denken over bepaalde vormen van protest:
[ x ]
Ik zie maar 1 comment. Ik ben geen lid van X.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier een indruk van wat Palestijnen zelf denken over bepaalde vormen van protest:
[ x ]
Je kunt het bericht zelf toch lezen? De reacties eronder zijn gemengd: sommigen hebben waardering voor zijn bericht, anderen zien niet wat er mis mee is om de holocaust te "citeren".quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 comment. Ik ben geen lid van X.
Ze is ook autistisch waar ze niet van wil genezen:quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een belangrijke vocale stem in het publieke debat: wetenschapsjournalist columnist voor de Volkskrant en beroepsactivist.
Om dan te zeggen "zo denken Palestijnen". Zo denkt ieder normaal mens denk ik. Wel mooi om te lezen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt het bericht zelf toch lezen? De reacties eronder zijn gemengd: sommigen hebben waardering voor zijn bericht, anderen zien niet wat er mis mee is om de holocaust te "citeren".
Ah ja, je kunt inderdaad niet stellen dat één spreekt namens allen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Om dan te zeggen "zo denken Palestijnen". Zo denkt ieder normaal mens denk ik. Wel mooi om te lezen.
Klinkt toch netjes:quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:34 schreef Aether het volgende:
Betoging tegen Israëldemonstratie vanmiddag op Damrak, trams tijdelijk omgeleid
https://www.at5.nl/artike(...)-palestina-amsterdam
En gezichtsbedekkende kleding mag niet. Hopelijk wordt er gehandhaafd.quote:Bij het aanmelden hebben de tegendemonstranten aangegeven ‘luider te willen zijn dan de Israël manifestatie op de Dam die 1 jaar genocide aan het vieren zijn.' In de brief waarschuwt Halsema dat lawaai maken niet mag tijdens de minuut stilte die de pro-Israëldemonstranten willen houden. "Dat valt niet onder de bescherming van het demonstratierecht en is bovendien strafbaar."
Ik snap jouw sentiment, maar geweld is de oplossing niet.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog eens zover komt dat die antisemieten met harde hand worden aangepakt door tegenstanders. Eerlijk gezegd zouden ze van mij allemaal dood neer mogen vallen.
quote:Op geen van de demonstraties is gezichtsbedekkende kleding toegestaan 'met het kennelijke doel om de orde te verstoren of strafbare feiten te plegen'. Met andere woorden: demonstranten die zich daar niet mee bezig houden, mogen nog wél gezichtsbedekkende kleding dragen.
Stop antiautisme!quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:35 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ze is ook autistisch waar ze niet van wil genezen:
https://ashatenbroeke.nl/(...)en-van-mijn-autisme/
Ja, ik bedoelde dat er dus ook Palestijnen zijn die zelf iets vinden van het kapen van andermans belangrijke monumenten en momenten en dat dat haaks kan staan op wat mensen denken die zich opwerpen als spreekbuis van de Palestijnen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Om dan te zeggen "zo denken Palestijnen". Zo denkt ieder normaal mens denk ik. Wel mooi om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |