Dat is er nog steeds hoor. Er was één iemand die een kutopmerking maakte over een bepaalde tijd op de 10km. Die werd - zoals je dat maar beter kan doen met dat soort trollen - genegeerd.quote:Op maandag 23 september 2024 07:31 schreef Serinde het volgende:
[..]
+1
Wat is er gebeurd met respect voor medelopers en aanmoedigen van iedereen in dit topic?
Oké mooiquote:Op maandag 23 september 2024 07:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat is er nog steeds hoor. Er was één iemand die een kutopmerking maakte over een bepaalde tijd op de 10km. Die werd - zoals je dat maar beter kan doen met dat soort trollen - genegeerd.
Veel mensen lopen hard. De meesten niet niet. Doe je het wel, ben je goed bezig. Hoe snel je ook bent.
Maar fitheid zegt ook niet alles. Een kennis van me heeft goed getraind aan een wedstrijd meegedaan en kreeg een hitteberoerte.quote:Op zondag 22 september 2024 21:31 schreef Evangelion het volgende:
Misschien kunnen we een soort doktersbriefje dat je fit bent verplicht maken 🤔
Ik denk dat je een tegoed krijgt voor een ander event van Le Champion. Ik meen me te herinnneren dat mij ook eens zoiets is overkomen.quote:Op maandag 23 september 2024 08:06 schreef mignonne het volgende:
Anyhow. Volgend jaar doe ik denk ik nog wel een poging. Maar wellicht dat ik lid van le champion wordt? Ik las dat je dan in de startvakken in de ochtend mag starten, toch wel echt veel fijner. Nu zou ik om 15.35 starten (maar dus niet gestart uiteindelijk).
De sfeer leek me echt waanzinnig. Jammer dat ik die Ij tunnel gemist heb, het ziet er geweldig uit op de video's. De spullen moesten we ophalen in Zaandam, en dan loop je dus langs het parcours waar nog volop mensen rennen en finishen, voelde wel een tikje wrang maar goed, zag ook ambulances weg rijden dus nogmaals, terechte beslissing.
De sfeer in Zaandam was echt fantastisch en het festivalterrein achteraf zag er ook superleuk uit. Echt een feestje.
Komende week krijgen we een email van le champion stond er online. Ben benieuwd wat daar in gaat staan maar ik verwacht er niet veel van qua compensatie. Het zal best dicht getimmerd zijn in de voorwaarden.
Nee zeker niet voor niks! Ben ook heel blij dat ik het zo getraind heb. Maar dit was dan eigenlijk de climax geweest na al die weken training en dat valt dan een beetje tegen. Maar goed, vast genoeg andere leuke evenementen nog.quote:Op maandag 23 september 2024 08:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een tegoed krijgt voor een ander event van Le Champion. Ik meen me te herinnneren dat mij ook eens zoiets is overkomen.
Balen dat je niet kon starten zeg.![]()
Al zijn die maanden training natuurlijk niet voor niets geweest.
Ik ben ingehaald door iemand in een bananenpak, maar dat doet mij natuurlijk niks!quote:Op maandag 23 september 2024 07:31 schreef Serinde het volgende:
[..]
+1
Wat is er gebeurd met respect voor medelopers en aanmoedigen van iedereen in dit topic?
Lijkt mij lastig om reporter te zijn en niet te kunnen lezen.quote:Op zondag 22 september 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mis ik iets? Waar komt deze sneer naar dit topic vandaan?
quote:Op maandag 23 september 2024 08:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ingehaald door iemand in een bananenpak, maar dat doet mij natuurlijk niks!
Mwa. Voor de casual hardloper moet je er toch tijd voor vrij maken en dan wil je er toch wat voor terug. Hier in de omgeving heb je best wat evenementen. Zelf loop ik liever een rondje in Zaandam dan twee keer een rondje in Hem.quote:Op maandag 23 september 2024 08:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap alle overwegingen en ik vind het ergens vooral heel mooi dat zoveel mensen aan het hardlopen slaan. Ik hoop vooral dat ze ook een beetje de lol gaan inzien van kleine lokale evenementen, zonder bandjes en djs langs de kant, maar wel altijd een gezellig praatje bij de start, aardige vrijwilligers, goedkoop of gratis en nergens opstoppingen. Dan spreid de drukte zich wat meer en kunnen we allemaal naar mooie evenementen toetrainen.
Eén iemand maakt één, door niemand gelikete, post en daar wordt een heel topic op aangesproken? Laat me niet lachen.quote:Op maandag 23 september 2024 08:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig om reporter te zijn en niet te kunnen lezen.
Maar waarom denk je dat je er bij een klein evenement minder voor terug zou krijgen?quote:Op maandag 23 september 2024 08:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Voor de casual hardloper moet je er toch tijd voor vrij maken en dan wil je er toch wat voor terug. Hier in de omgeving heb je best wat evenementen. Zelf loop ik liever een rondje in Zaandam dan twee keer een rondje in Hem.
Vooral omdat ik iedereen in deze omgeving ken. En ik niet zo snel ben.quote:Op maandag 23 september 2024 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat je er bij een klein evenement minder voor terug zou krijgen?
De TT is zelfs zo hoor.quote:Op maandag 23 september 2024 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eén iemand maakt één, door niemand gelikete, post en daar wordt een heel topic op aangesproken? Laat me niet lachen.![]()
Als af-en-aan poster hier is mij wel duidelijk dat iedereen gewaardeerd wordt. Of je nou marathons loopt of aan het trainen bent om voor het eerst 5k uit te lopen. De laatste groep nog wel meer denk ik.
Ik ben een keer laatste geworden in een loop met 250 deelnemersquote:Op maandag 23 september 2024 09:38 schreef mignonne het volgende:
Ik persoonlijk vind een heel kleine lokale loop niet per se aantrekkelijk om te doen en dat heeft alles te maken met dat ik zelf niet zo snel ben. In een kleine loop met minder deelnemers ga ik veel minder op in de massa en kan ik niet genieten van de loop en de omgeving.
In zo'n geval loop ik liever alleen. Bij een groter evenement is dat gevoel er niet en geniet ik er ook van.
Ik liep vorig jaar een kleine halve marathon, loop ergens tussen de middenmoot en de snellen in, en liep alsnog het grootste deel in m'n eentje. Het is ook maar net wie er meedoet. Ik vond het wel relaxt dat ik makkelijk een bekertje kon pakken bij de verzorgingsposten en het was ook erg leuk dat alle aandacht naar mij ging toen ik finishte.quote:Op maandag 23 september 2024 09:38 schreef mignonne het volgende:
Ik persoonlijk vind een heel kleine lokale loop niet per se aantrekkelijk om te doen en dat heeft alles te maken met dat ik zelf niet zo snel ben. In een kleine loop met minder deelnemers ga ik veel minder op in de massa en kan ik niet genieten van de loop en de omgeving.
In zo'n geval loop ik liever alleen. Bij een groter evenement is dat gevoel er niet en geniet ik er ook van.
Spoel je ze regelmatig af? Zout kan het signaal ook verstoren?quote:Op maandag 23 september 2024 10:49 schreef CaLeX het volgende:
In 14 maanden ben ik al toe aan mijn 4de borstband van Garmin. Vorige twee zijn vervangen onder garantie, nu na 3 maanden geeft hij echt onrealistische waardes
Gisteren een loopje van 4km op 6:42 gemiddeld met 180 gem HR en een loopje van 6km op 6:49 met 178 (warming up/cooling down met een wedstrijd er tussen). Bij de cooling down heb ik de borstband maar afgedaan op een gegeven moment, anders had het nog hoger gelegen. Waar ik vorige week op 145 zat bij 6:03 (9km) gemiddeld.
Er is wel een update geweest bij garmin, maar aangezien ik niemand anders er over gehoord heb betwijfel ik of het daar aan ligt.
Heeft iemand een tip? of koop ik gewoon weer een nieuwe.
Na elke training en elke paar weken even mee onder de douche om te wassen met neutrale zeep.quote:Op maandag 23 september 2024 11:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Spoel je ze regelmatig af? Zout kan het signaal ook verstoren?
Hmm raar. Ik heb ook wel veel problemen gehad met Garmin borstbanden, ben op een gegeven moment over geschakeld op wahoo tickr en die bleef het langer goed doen. Maar het is een bekend probleem, nog los van het feit dat ze steeds meer gaan afzakken, schuurplekken veroorzaken etc.quote:Op maandag 23 september 2024 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Na elke training en elke paar weken even mee onder de douche om te wassen met neutrale zeep.
Haha dat laatste vind ik echt de hel. Ik vind het verschrikkelijk om in de spotlight te staan, dat haalt voor mij echt alle lol er uit. Even zo goed hoef ik dus ook absoluut niet op een podium, mij niet bellen hahaha.quote:Op maandag 23 september 2024 10:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik liep vorig jaar een kleine halve marathon, loop ergens tussen de middenmoot en de snellen in, en liep alsnog het grootste deel in m'n eentje. Het is ook maar net wie er meedoet. Ik vond het wel relaxt dat ik makkelijk een bekertje kon pakken bij de verzorgingsposten en het was ook erg leuk dat alle aandacht naar mij ging toen ik finishte.
Ach ik ben ook de langzaamste van mn vrienden (en moet er het meest voor trainenquote:Op maandag 23 september 2024 09:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vooral omdat ik iedereen in deze omgeving ken. En ik niet zo snel ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |