SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het regent gele en rode kaarten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
hee, is dat jouw schuld? nee toch?quote:
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar LovelyAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tuurlijk niet..quote:Op zondag 22 september 2024 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hee, is dat jouw schuld? nee toch?
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar Lovely
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
gelukkig. wist ik wel hoorquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik zit nog steeds op het terras. nog een koffie nemen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bier? nee, dat maar niet.quote:
maar dat het je mag smaken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Altijd doenquote:Op zondag 22 september 2024 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ik zit nog steeds op het terras. nog een koffie nemen?♡♡♡♡![]()
zodra de bediening langskomtquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Biertje, tis tenslotte zondagquote:Op zondag 22 september 2024 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ik zit nog steeds op het terras. nog een koffie nemen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ZO schuur gedeeltelijk opgeruimd ppfff zoveel weg en het lijkt of er niets weg is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Haha ja dat valt altijd tegen hequote:Op zondag 22 september 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
ZO schuur gedeeltelijk opgeruimd ppfff zoveel weg en het lijkt of er niets weg is![]()
![]()
Nog meer weg doen .quote:Op zondag 22 september 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
ZO schuur gedeeltelijk opgeruimd ppfff zoveel weg en het lijkt of er niets weg is
Dolfje Weerwolfje aan het lezen.
Het enige waar ik mee worstel is het begrijpend lezen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja echt, ben al de hele week aan het ruimen, zowieso al drie grote zakken weg, veel naar de weggeefhoek hier in het buurtcentrum DIngen ook weggegooid maar het lijkt of je niets gedaan hebtquote:
Ik ga zo maar eens wandelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is het nog lekker weer voor om te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja preciesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed nummer jaquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi JKI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee, ben aan het ontkateren.quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Jazeker.quote:Op zondag 22 september 2024 15:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aii.. dat kan prima met deze TT danI'm surrounded by morons!
Be jij het bolken nog steeds niet zat, dat had ik vaak wel tegen het einde van een race?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ging ook gewoon door, maar het eind van de maand was het wel zo ppppfffff volgende maand doe ik niet meer mee
Maar dat deed ik dus wel weer
Soms welquote:Op zondag 22 september 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Be jij het bolken nog steeds niet zat, dat had ik vaak wel tegen het einde van een race?maar kan nu ook wel iets rustiger aan doen
![]()
Snap ik, dat had ik ook altijd. Maar de volgende maand als je dan weer punten haalde was de zin weer terugquote:Op zondag 22 september 2024 15:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Soms welmaar kan nu ook wel iets rustiger aan doen
Dat is DTS hequote:Op zondag 22 september 2024 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, dat had ik ook altijd. Maar de volgende maand als je dan weer punten haalde was de zin weer terug![]()
![]()
Op vakantie waren er heel veel, maar hier heb ik er weinig gezienquote:Op zondag 22 september 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
Bijna geen wespen gezien en nu ineens 3![]()
Jip het laatst is door de zure appel heen bijten en de nieuwe maand is weer fris beginnenquote:
quote:Op zondag 22 september 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip het laatst is door de zure appel heen bijten en de nieuwe maand is weer fris beginnen![]()
![]()
![]()
Normaal idd veel meerquote:Op zondag 22 september 2024 16:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op vakantie waren er heel veel, maar hier heb ik er weinig gezien
Ene kant wel,vooral als je buiten op een terras zit..quote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja en dat ze steeds op je eten of drinken afkomenquote:Op zondag 22 september 2024 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene kant wel,vooral als je buiten op een terras zit..![]()
![]()
Nou dat dus..quote:Op zondag 22 september 2024 16:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dat ze steeds op je eten of drinken afkomen
Wespen bouwen vanaf eind juli hun wespennesten af. Op dat moment zijn de meeste larven dan ook volgroeid, en daar heb je meteen de oorzaak voor de overlast van wespen in augustus en september. Die larven scheiden namelijk een zoetstof af waar de volwassen wespen normaal hun maaltijden van maken.
Zonder larven moeten ze op andere plekken op zoek naar nectar. En met steeds minder planten in bloei, vinden ze hun sugar buzz sneller in het blikje cola op je terras. Net omdat ze zo hongerig zijn, zijn de wespen agressiever en steken ze sneller.Uw ADH vitamine Worst
Ze maken zich klaar voor de winter en gaan opzoek naar een overwinteringsplekTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Weer iets geleerdquote:Op zondag 22 september 2024 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Wespen bouwen vanaf eind juli hun wespennesten af. Op dat moment zijn de meeste larven dan ook volgroeid, en daar heb je meteen de oorzaak voor de overlast van wespen in augustus en september. Die larven scheiden namelijk een zoetstof af waar de volwassen wespen normaal hun maaltijden van maken.
Zonder larven moeten ze op andere plekken op zoek naar nectar. En met steeds minder planten in bloei, vinden ze hun sugar buzz sneller in het blikje cola op je terras. Net omdat ze zo hongerig zijn, zijn de wespen agressiever en steken ze sneller.![]()
![]()
Internet zegt v niet maar zijn oude onderzoeken.. ik zou zeggen v wel maarja..quote:Op zondag 22 september 2024 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze hebben ook zenuwen toch♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 16:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé JustinK! Een interessante vraag. Slakken hebben een eenvoudig zenuwstelsel, maar ze zijn niet in staat om pijn te voelen zoals wij dat doen. Ze reageren wel op schadelijke stimuli en kunnen zich terugtrekken of hun gedrag aanpassen als ze bedreigd worden.
Er is discussie onder wetenschappers over wat "pijn" precies betekent bij verschillende diersoorten, inclusief ongewervelde dieren zoals slakken. Maar over het algemeen wordt aangenomen dat slakken geen gevoel van pijn ervaren op de manier waarop meer ontwikkelde dieren dat doen.
Dus terwijl ze reacties vertonen die vergelijkbaar lijken met ons begrip van pijn, maken ze gebruik van andere mechanismen voor bescherming zonder daadwerkelijk lijden te ervaren)*
Heb je nog meer vragen hierover of wil je ergens anders over praten? Laat het me weten!![]()
Sja.. Nova hequote:Op zondag 22 september 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het een raar antwoord.![]()
quote:Ik vind dit nogal een aannamequote:Dus terwijl ze reacties vertonen die vergelijkbaar lijken met ons begrip van pijn, maken ze gebruik van andere mechanismen voor bescherming zonder daadwerkelijk lijden te ervarenTrotste mama van Ambar
Nova roept ook maar watquote:Op zondag 22 september 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit nogal een aanname![]()
Ze haalt haar info ergens van internet gok ik.quote:Trotste mama van Ambar
Ja is gewoon AI gebaseerd op Chat GPT 3.5quote:Op zondag 22 september 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze haalt haar info ergens van internet gok ik.![]()
Ik was met iets bezig en ik weet het weer
Trotste mama van Ambar
Anders nova vragen om te helpen herinnerenquote:Op zondag 22 september 2024 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was met iets bezig en ik weet het weerUw ADH vitamine Worst
appel?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jawel hoor? ff rustig weekend na storingsdienst 24/7. en maandag nog vrijquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik was het voor de vogeltjes wat beter aan het makenTrotste mama van Ambar
Oh dat is wel lekker. En nog mooi weer ookquote:Op zondag 22 september 2024 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel hoor? ff rustig weekend na storingsdienst 24/7. en maandag nog vrij![]()
![]()
vertel aangezien het niet alle volgels leggen in mei een ei ?quote:Op zondag 22 september 2024 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was het voor de vogeltjes wat beter aan het makenDo what you love, love what you do!![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Voedsel voor ze beschikbaar maken?quote:Op zondag 22 september 2024 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
vertel aangezien het niet alle volgels leggen in mei een ei ?Trotste mama van Ambar
Gember is lekker
I'm surrounded by morons!
Vogels zijn niet zo te spreken over gemberTrotste mama van Ambar
Ik heb ze er nooit over horen piepenquote:Op zondag 22 september 2024 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Vogels zijn niet zo te spreken over gember![]()
nou voor alsnog denk ik niet dat bijvoeren nut heeftquote:Op zondag 22 september 2024 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voedsel voor ze beschikbaar maken?
Do what you love, love what you do!![]()
nee, nu ergens aan het water...quote:
bootjes kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bijvoeren heeft het hele jaar nut.quote:Op zondag 22 september 2024 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou voor alsnog denk ik niet dat bijvoeren nut heeftTrotste mama van Ambar
ik meisje kijken die weer aan het appen is.... damnquote:Op zondag 22 september 2024 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee, nu ergens aan het water...
bootjes kijken.Do what you love, love what you do!![]()
Ah ok, ook lekkerquote:Op zondag 22 september 2024 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee, nu ergens aan het water...
bootjes kijken.Hier is de zon al wel een tijdje weg... en daar?
![]()
hier volop zon en bijna een wolkenloze lucht. echt heerlijk nazomerweerquote:Op zondag 22 september 2024 17:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah ok, ook lekkerHier is de zon al wel een tijdje weg... en daar?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jij zit met een biertje in de tuin nu te bolken?quote:Op zondag 22 september 2024 17:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah ok, ook lekkerHier is de zon al wel een tijdje weg... en daar?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh nog lekker ff genietenquote:Op zondag 22 september 2024 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hier volop zon en bijna een wolkenloze lucht. echt heerlijk nazomerweer![]()
![]()
quote:
ja, morgen wordt het al slechter.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hebben jullie wel eens iemand heel leuk gevonden? en dat het niet werkte ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Nee ik zit binnenquote:Op zondag 22 september 2024 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jij zit met een biertje in de tuin nu te bolken?![]()
![]()
de uitsmijter is praktisch uitgewerkt. misschien weer even wat eten ergens. of een patatje met een milkshake
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Patatquote:Op zondag 22 september 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
de uitsmijter is praktisch uitgewerkt. misschien weer even wat eten ergens. of een patatje met een milkshake![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
de uitsmijter is praktisch uitgewerkt. misschien weer even wat eten ergens. of een patatje met een milkshakequote:![]()
ja, heb ik wel zin in.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als ik hier om patat vraag, krijg ik nietsTrotste mama van Ambar
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
hier patat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 september 2024 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik hier om patat vraag, krijg ik nietsquote:![]()
* Homijn komt even wat puntjes scoren
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ja het gaat hier net weer even over patat, dus vergeet je punten maar....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 september 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
de uitsmijter is praktisch uitgewerkt. misschien weer even wat eten ergens. of een patatje met een milkshake
♡♡♡♡![]()
Owja... nou zal er verder niet naar vragen dan, maar hoop dat je je snel beter voeltquote:Op zondag 22 september 2024 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm nee
Maar als ik de hele tijd zeg hoe t gaat reageren mensen niet aardig..![]()
![]()
ja, dat hoop ik ookquote:Op zondag 22 september 2024 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owja... nou zal er verder niet naar vragen dan, maar hoop dat je je snel beter voelt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij reageert aardig dus dan mag hetquote:Op zondag 22 september 2024 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owja... nou zal er verder niet naar vragen dan, maar hoop dat je je snel beter voelt
Thanks for asking
♡♡♡♡![]()
Niet. Ik wil gewoon nu punten, klaar.quote:Op zondag 22 september 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kom je net op het verkeerde momentMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja en ik wil patat nu, klaar.quote:Op zondag 22 september 2024 17:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Niet. Ik wil gewoon nu punten, klaar.![]()
Puntjes? Waar?quote:Op zondag 22 september 2024 17:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Niet. Ik wil gewoon nu punten, klaar.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die heb ik al leeg gehaald aan puntjesquote:Op zondag 22 september 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
In de supermarkt ofzo? Weet ik 't![]()
Dan heb je al genoegquote:Op zondag 22 september 2024 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik al leeg gehaald aan puntjes![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Homijn het volgende:
ONZ / Praat hier over patat (of friet)
TR gemachtquote:Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Homijn het volgende:
ONZ / Praat hier over patat (of friet)![]()
I saw what you did there!quote:Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Homijn het volgende:
ONZ / Praat hier over patat (of friet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het helpt alleen nog nietMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Moet ik een hulpdienst voor je bellen?quote:
Nee, ik doe dit wel op eigen krachtquote:Op zondag 22 september 2024 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik een hulpdienst voor je bellen?
quote:Op zondag 22 september 2024 17:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit wel op eigen kracht
Bedankt meneer de politiemanquote:Op zondag 22 september 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok dan wens ik u een fijne dag mevrouwMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Welke warmte?quote:Op zondag 22 september 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-niet-meer-van-start
https://www.nu.nl/algemee(...)-vanwege-warmte.html
Toch niet voor niets @:Dotteke![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 17:47 schreef Homijn het volgende:
ONZ / Praat hier over patat (of friet)![]()
![]()
24 hierquote:Op zondag 22 september 2024 18:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gekke mensen, 21 graden is niet warm
Ik heb hier nog een paar hoeken waar het zelfs 90 graden isquote:
Boh, niet gaan hardlopen daar danquote:Op zondag 22 september 2024 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar hoeken waar het zelfs 90 graden is![]()
Ga daar maar staan danquote:Op zondag 22 september 2024 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar hoeken waar het zelfs 90 graden is
Oh dus beter blijf ik lekker binnenquote:Op zondag 22 september 2024 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf heet bent![]()
Wel goed om vocht snel te verliezenquote:Op zondag 22 september 2024 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Boh, niet gaan hardlopen daar danOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of je komt naar hierquote:Op zondag 22 september 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dus beter blijf ik lekker binnen![]()
![]()
![]()
Doe ik meestal op de wc, maar als jij dat liever in de hoek doet....quote:Op zondag 22 september 2024 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel goed om vocht snel te verliezen![]()
![]()
Het zaad van je maat in je naad kan geen kwaadquote:Op zondag 22 september 2024 18:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker fappen met je maat
Hebben jullie wel genoeg bier koud staan? We moeten wel goed gehydrateerd blijven tussendoor
Ik snap er niets van. Zo warm was het toch niet?quote:Op zondag 22 september 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-niet-meer-van-start
https://www.nu.nl/algemee(...)-vanwege-warmte.html
Toch niet voor niets @:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Warm genoeg voor blijkbaar om voor problemen te zorgenquote:Op zondag 22 september 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Zo warm was het toch niet?![]()
Ja schijnbaar.quote:Op zondag 22 september 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Warm genoeg voor blijkbaar om voor problemen te zorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan wel even iemand langs sturen om voor wat warme windjes te zorgen
Ik heb een neutraal gevoel bij de huidige temperatuurwaarnemingUw ADH vitamine Worst
Snap dat ook niet..quote:Op zondag 22 september 2024 18:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dachten ze bij de Dam tot Damloop anders over♡♡♡♡![]()
Ik ben vrij vandaag hequote:Op zondag 22 september 2024 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan wel even iemand langs sturen om voor wat warme windjes te zorgenUw ADH vitamine Worst
Je mag ook over patates frites pratenquote:Op zondag 22 september 2024 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een neutraal gevoel bij de huidige temperatuurwaarneming♡♡♡♡![]()
We hebben ook een weekend ploegquote:
Ik ookquote:Op zondag 22 september 2024 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ik mee had gedaan dan had ik ook gezondheidsproblemen gekregen♡♡♡♡![]()
Liever door mijn slokdarm persen dan erover ouwehoerenquote:Op zondag 22 september 2024 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag ook over patates frites pratenUw ADH vitamine Worst
En daarna door een andere darm en spier persenquote:Op zondag 22 september 2024 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever door mijn slokdarm persen dan erover ouwehoeren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: