Tja, zat er al even aan te komen. Zelenski’s plan kan zo maar eens onderhandelingen betekenen. Het zal eerder een laatste poging tot zijn dan substantile winst.quote:
Trump zegt zo vaak wat. Is die muur met Mexico al betaald door Mexico?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:23 schreef Idisrom het volgende:
Toevallig net nu Delenlill er niet is, komt Denys met een van zijn beste video's .
Iets stoppen is een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:35 schreef oheng het volgende:
[..]
Trump zegt zo vaak wat. Is die muur met Mexico al betaald door Mexico?
Trump doet, net als in zijn vorige regeerperiode, bitter weinig. Vooral veel drama en bakkeleien met rechtbanken, advocaten, media en de democraten.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:39 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Iets stoppen is een stuk makkelijker.
Ik ben weer begonnen met werken, dus kan niet elke dag nog 4-5 uur besteden aan artikelen lezen, filmpjes kijken, hier posten en zo. Mogelijk dat ik op vrije dagen en zo wat actiever ben. Maar voor nu blijf ik mee lezen, en af en toe posten.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:23 schreef Idisrom het volgende:
Toevallig net nu Delenlill er niet is, komt Denys met een van zijn beste video's .
Het is makkelijker om iets te saboteren, bijvoorbeeld de steun aan Oekrane, dan iets voor elkaar te krijgen, bijvoorbeeld het bouwen van een muur.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:35 schreef oheng het volgende:
[..]
Trump zegt zo vaak wat. Is die muur met Mexico al betaald door Mexico?
Is Hillary al achter slot en grendel?
Succes met je nieuwe baan in elk gevalquote:Op woensdag 25 september 2024 18:49 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met werken, dus kan niet elke dag nog 4-5 uur besteden aan artikelen lezen, filmpjes kijken, hier posten en zo. Mogelijk dat ik op vrije dagen en zo wat actiever ben. Maar voor nu blijf ik mee lezen, en af en toe posten.
Bedankt!quote:Op woensdag 25 september 2024 18:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Succes met je nieuwe baan in elk geval![]()
Heb je iets leuks gevonden wat bij je past?
Als je je ei maar kwijt kunt. 🐣quote:Op woensdag 25 september 2024 19:06 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Bedankt!
Hopelijk wel, ben een hele andere kant op gegaan, zit nu in de trainings/opleidingsfase. Ben al lang blij dat ik berhaupt weer aan het werk kan gaan.
De Duitsers gaan hem wel krijgen:quote:Op donderdag 19 september 2024 09:43 schreef AgLarrr het volgende:
Moooh wat een mooi ding. @:AchJa Krijgen wij die ook?
bundeswehr.dequote:Hter des Himmels: Der Skyranger 30 fr die mobile Luftabwehr im Nahbereich
Die Bundeswehr bekommt bis 2028 insgesamt 19 neue Flugabwehrpanzer vom Typ Skyranger 30. Das erste Exemplar soll bis Ende des Jahres zulaufen. Das Rstungsunternehmen Rheinmetall stellte die Kombination aus einem Geschtzturm mit 30-Millimeter-Kanone und einem Radpanzer Boxer nun in Zrich zum ersten Mal in Aktion vor.
Mwaah, dan wij toch ook?quote:Op woensdag 25 september 2024 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Duitsers gaan hem wel krijgen:
[..]
bundeswehr.de
Wij willen er volgens Duitse bronnen 72 aanschaffen:quote:
Nee dit zijn infanteriegevechtsvoertuig en geen luchtdoelartilleriequote:Op woensdag 25 september 2024 22:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wij willen er volgens Duitse bronnen 72 aanschaffen:
https://www.hartpunkt.de/(...)ka-boxer-beschaffen/
Edit: andere geschutskoepel, wel zelfde type doelen; vliegende.
Succes met je nieuwe baan/opleiding.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:06 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Bedankt!
Hopelijk wel, ben een hele andere kant op gegaan, zit nu in de trainings/opleidingsfase. Ben al lang blij dat ik berhaupt weer aan het werk kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |