abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215060747
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 09:54 schreef Tjoent het volgende:
Geen idee of dit al is geplaatst maar als dit dezelfde figuur is, waar het sterk op lijkt, woonde ie eerst in Hoogland.
Waslijst aan ellende... en het k-woord voert uiteraard weer eens de boventoon.
https://www.rtvutrecht.nl(...)-vijf-maanden-cel-in

Dan stuiten ze op een derde man, Ayoub M. Als ze hem vragen zijn ID-bewijs te laten zien, beledigt hij de agenten met leuzen als "vieze kankerlijers, ik neuk jullie kankermoeders". Ook hier wordt hij weer in de boeien geslagen en in een onopvallende dienstwagen gezet, waarna de agenten verder onderzoek in de wijk willen doen.
Tot hun grote verbazing zien ze hun eigen auto wegrijden. M. heeft zich op een of andere manier uit zijn gordel weten te wurmen en is ondanks de handboeien achter het stuur gekropen. Zijn rit met de politieauto blijft beperkt tot enkele meters; hij knalt al snel op een lantaarnpaal waarmee hij de auto total loss rijdt. De rechter wijst de vordering van ruim 14.000 euro van de politie wel af, omdat volgens haar niet duidelijk is of de leasemaatschappij of de politie zelf de schade op moest hoesten.

quote:
Inbraak moskee
Een maand later zet M. zijn zinnen opnieuw op een auto. Op 17 maart breekt hij 's avonds laat in bij de Mevlana Camii-moskee in Amersfoort. Daar pakt hij uit de la van de keuken 80 euro aan muntgeld en een autosleutel, die hij gebruikt om een rode personenauto op het parkeerterrein te stelen. Even later wordt hij door de politie aangehouden, die hem aantreft in de rode auto met het gestolen muntgeld.
Een paar dagen later zou hij een boa in Amersfoort voor 'kankerlijer' hebben uitgemaakt, maar dat acht de rechtbank onvoldoende bewezen
pi_215060757
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze hebben hem geen tbs met dwangverpleging gegeven, maar in een rechtzaak tegen hem was dat wel een optie. Hadden ze dat nu maar wel gedaan.
Een CM was ook wel genoeg geweest om tot een ZM te gaan en daarna richting Forensische psychiatrie.
  zondag 22 september 2024 @ 10:43:37 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215060957
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 09:54 schreef Tjoent het volgende:
Geen idee of dit al is geplaatst maar als dit dezelfde figuur is, waar het sterk op lijkt, woonde ie eerst in Hoogland.
Waslijst aan ellende... en het k-woord voert uiteraard weer eens de boventoon.
https://www.rtvutrecht.nl(...)-vijf-maanden-cel-in

Dan stuiten ze op een derde man, Ayoub M. Als ze hem vragen zijn ID-bewijs te laten zien, beledigt hij de agenten met leuzen als "vieze kankerlijers, ik neuk jullie kankermoeders". Ook hier wordt hij weer in de boeien geslagen en in een onopvallende dienstwagen gezet, waarna de agenten verder onderzoek in de wijk willen doen.
Tot hun grote verbazing zien ze hun eigen auto wegrijden. M. heeft zich op een of andere manier uit zijn gordel weten te wurmen en is ondanks de handboeien achter het stuur gekropen. Zijn rit met de politieauto blijft beperkt tot enkele meters; hij knalt al snel op een lantaarnpaal waarmee hij de auto total loss rijdt. De rechter wijst de vordering van ruim 14.000 euro van de politie wel af, omdat volgens haar niet duidelijk is of de leasemaatschappij of de politie zelf de schade op moest hoesten.

Dit is exact zoals ik het voor ogen had. Ik vind het eigenlijk nog verbazingwekkend vaak goed gaan aangezien ons land veel meer geesteszieke (verwarde) personen kent. Maar dit blijven gelukkig nog steeds incidenten.

Maar het onderstreept wel dat het islamitische karakter dat velen er achterzochten klinkklare onzin bleek. Gelukkig.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 10:45:59 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215060969
Dat is alleen nog helemaal niet gebleken

Enkel dat het joch goed gek is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 22 september 2024 @ 10:51:06 #55
13462 BansheeBoy
pi_215061004
Als iemand goed gek is, zoals je het zelf zegt, dan zijn zijn beweegredenen niet zo relevant:

• Begeleid wonen
• Medicatie
• Mastiek
• Meerdere incidenten (waaronder moeder neersteken)

Deze man was verward. Riep ik al vanaf dag een. Mooi om te zien dat de funderingen hiervoor nu ook extern door neutralen wordt aangeleverd.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 22 september 2024 @ 10:51:36 #56
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215061012
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 10:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit is exact zoals ik het voor ogen had. Ik vind het eigenlijk nog verbazingwekkend vaak goed gaan aangezien ons land veel meer geesteszieke (verwarde) personen kent. Maar dit blijven gelukkig nog steeds incidenten.

Maar het onderstreept wel dat het islamitische karakter dat velen er achterzochten klinkklare onzin bleek. Gelukkig.

Ik denk dat de islam ook een grote aantrekkingskracht op geestelijke gestoorden heeft. Daarom zie je vaak de combinatie islam/gestoord.

Laten we voorzichtig zijn hem geen moslim te noemen, dat is aan Allah om te beoordelen.
Please consider the environment before printing this post
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 10:55:19 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215061039
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Als iemand goed gek is, zoals je het zelf zegt, dan zijn zijn beweegredenen niet zo relevant:

• Begeleid wonen
• Medicatie
• Mastiek

Deze man was verward. Riep ik al vanaf dag een. Mooi om te zien dat de funderingen hiervoor nu ook extern door neutralen wordt aangeleverd.

De beweegredenen voor moord zijn niet relevant?

Geloof je dit serieus zelf?
  zondag 22 september 2024 @ 11:10:22 #58
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215061183
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:

• Begeleid wonen
• Medicatie
• Mastiek

Toch gaat het OM uitzoeken of er niet sprake is van een terroristisch motief. Dus juich niet te vroeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 22 september 2024 @ 11:13:47 #59
438527 MissButterflyy
pi_215061258
Religie kan zeker een rol spelen. Heel vaak zijn verwarde mensen ook bezig met het geloof, bv Els Borst was toch ook door een verwarde man neergestoken die helemaal into jezus was.
Plus dat er op het moment in Europa weer een opleving is van steekincidenten waar moslims bij betrokken zijn, het kan ook copycat gedrag zijn. Hij heeft veel slechte dingen gedaan en dacht nu uit naam van Allah iets goeds te doen. Dit is speculatie maar ze gaan het wel uitzoeken allemaal.

Wat moest hij in Rotterdam met twee vleesmessen? Hij woont dus in Amersfoort.
pi_215061304
Weinig aandacht in de Vaderlandse pers over dit incident zeg.
pi_215061320
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 11:19 schreef Alpha0 het volgende:
Het is een beetje een schandvlek waar men liever niet over praat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 22 september 2024 @ 11:25:53 #62
438527 MissButterflyy
pi_215061330
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 11:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is een beetje een schandvlek waar men liever niet over praat.
Mwah, er is verder niet veel nieuws, er zal weer meer nieuws naar buiten komen de komende tijd.
Waar wil je het verder dan over hebben? De verdachte is meteen opgepakt.
pi_215061344
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 11:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mwah, er is verder niet veel nieuws, er zal weer meer nieuws naar buiten komen de komende tijd.
Waar wil je het verder dan over hebben? De verdachte is meteen opgepakt.
Zijn geschiedenis, motieven, verwondingen en achtergronden. Er is een hoop extra info bekend geworden sinds zijn terreurdaad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 11:28:14 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215061346
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 11:19 schreef Alpha0 het volgende:
Dader is opgepakt, onderzoeken zijn gestart, valt niet zoveel meer te melden
  zondag 22 september 2024 @ 11:29:34 #65
438527 MissButterflyy
pi_215061352
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 11:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zijn geschiedenis, motieven, verwondingen en achtergronden. Er is een hoop extra info bekend geworden sinds zijn terreurdaad.
Er zijn verschillende nieuwsberichten geplaatst over zijn verleden.
Of had je gewild dat zijn moeder of zijn oude klasgenoten een verhaaltje vertellen over hem? :')
  zondag 22 september 2024 @ 13:17:02 #66
13462 BansheeBoy
pi_215062218
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 10:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
De beweegredenen voor moord zijn niet relevant?
Hij is gek, zeg je notabene zelf. Zowat alles wat ie zegt neem ik daarom met een korretje zout.

Moderator zondag 22 september 2024 @ 13:44:31 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215062520
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2024 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hij is gek, zeg je notabene zelf. Zowat alles wat ie zegt neem ik daarom met een korretje zout.

de beweegredenen voor moord zijn voor jou niet interessant????

ja of nee
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 13:45:38 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215062540
niet weer de grote bansheeshow pls

steekpartij op de erasmusbrug
  zondag 22 september 2024 @ 13:49:11 #69
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215062595
Als er een zwarte crimineel doodgaat in dat derdewereldland krijgt het nog meer aandacht dan een aanslag in Nederland, dat kunnen we wel concluderen nu.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215062632
Ja weet je, als ik gelovig zou zijn en een of andere gek zou in zijn verstrooide wanen dat geloof misbruiken om allerlei wandaden te plegen, dan zou ik kwaad zijn op de gek in kwestie omdat ie mijn geloof een slechte naam geeft. Verbolgenheid daaromtrent zie je echter nauwelijks, in plaats daarvan wordt de verontwaardiging op de buitenwereld gericht.

Introspectie.

Moderator zondag 22 september 2024 @ 13:51:55 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215062634
quote:
16s.gif Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Als er een zwarte crimineel doodgaat in dat derdewereldland krijgt het nog meer aandacht dan een aanslag in Nederland, dat kunnen we wel concluderen nu.
niet echt maar ok, bedankt
  zondag 22 september 2024 @ 13:52:24 #72
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215062641
quote:
88s.gif Op zondag 22 september 2024 13:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
niet echt maar ok, bedankt
Jawel echt
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 22 september 2024 @ 13:53:50 #73
13462 BansheeBoy
pi_215062664
quote:
88s.gif Op zondag 22 september 2024 13:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
de beweegredenen voor moord zijn voor jou niet interessant????
In algemene zin zijn deze wel degelijk interessant. Ik vind ze echter minder relevant als het een gek betreft. Kan niet zo zijn dat ik iemand enerzijds als gek beschouw en aan de andere kant hem toch serieus neem. Hij is gek.

pi_215062680
De Telegraaf heeft een lang artikel met meer informatie over het slachtoffer:

"De 32-jarige man die donderdagavond door de 22-jarige vermeende terreurverdachte Ayoub M. werd doodgestoken aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam, woonde nog maar een klein half jaar in de Maasstad. De Duitse stedenbouwkundige en landschapsontwerper Philipp maakte in april zijn langgekoesterde droom waar door te verhuizen van Hamburg naar Rotterdam."

In de Maasstad werkte hij bij een bureau dat zich bezighoudt met architectuur, stedenbouw en landschapsontwerp. Philipp richtte zich specifiek op thema’s als klimaatverandering, bodem- en waterbeheer, circulariteit en groene steden, zowel in Nederland als daarbuiten. „Ik ben nu zo enthousiast over wat er komen gaat – nieuwe mensen, nieuwe ideeën, nieuwe projecten. Als je ervoor openstaat, laten we dan contact maken en samen problemen oplossen!”, schreef hij in maart op zijn LinkedIn.

Philipp was eind augustus nog op zoek naar een kamer of appartement in Rotterdam of omgeving, blijkt uit een bericht op Facebook. De Duitser hield van tekenen, skaten en was geïnteresseerd in architectuurgeschiedenis en de natuur. In Rotterdam liep zijn tijdelijke huurovereenkomst af, en hij zocht nieuwe woonruimte voor maximaal 900 euro. „Ik sta ook open om samen met anderen op zoek te gaan naar appartementen.

Uit het niets werd de Duitser doodgestoken door vermoedelijk Ayoub M. uit Amersfoort, die meermalen ’Allahoe Akbar’ schreeuwde. M zou donderdagavond iets na achten ’s avonds dood en verderf bij de voet van de Erasmusbrug hebben gezaaid. Hij zou zijn moordtocht in de garage onder de brug zijn begonnen. Daar werd als eerste een 33-jarige man uit Zwitserland neergestoken. Dit slachtoffer raakte ernstig gewond en moest naar het ziekenhuis worden gebracht. Vrijdag mocht hij het hospitaal weer verlaten."

https://www.telegraaf.nl/(...)st-om-wat-komen-gaat
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 13:55:46 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215062688
quote:
16s.gif Op zondag 22 september 2024 13:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Jawel echt
nee totaal niet, er gaan zoveel zwarte criminelen dood ieder jaar, hoor je niks over tot allerlei randdebielen het halve land erom in de fik gaan lopen steken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')