Enkele sites waar weermodellen zijn te vinden:quote:Al duizenden jaren proberen mensen verwachtingen te maken over aankomende weersomstandigheden, door te kijken naar wolkenformaties, de zon of de reactie van dieren en planten. Maar anno 2007 kan iedereen via het world wide web aan digitale informatie komen over voorspellingen van internationale weermodellen. De belangrijkste zijn het Europese ECMWF en het Amerikaanse GFS (T850, T2M, Wetterzentrale kaarten). Maar ook op de sites van het KNMI en Meteo Consult zijn uiteraard voorspellingen te vinden.
WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? [kepler]
Dit topic wordt ook gebruikt voor de volgende vrijdag. Elke zondag om 23.59 uur is dan altijd de deadline om het weer van de volgende vrijdag te voorspellen.quote:1 Min. temp (graden C):
2 Max. temp (graden C):
3 Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Windsnelheid (m/s):
6 Windrichting (graden):
7 Luchtdruk (hPa):
Nee die bestaan niet.quote:Op zondag 22 september 2024 07:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Grappig dat plaatje, nooit geweten dat er tussen N en NW ook nog NNW bestaat.
NNO, ONO, OZO, ZZO, ZZW, WZW en WNW zijn ook nieuw voor mij, weer wat geleerd![]()
Maar waarom bestaat er dan niet nog een tussenvariant als NNNW of WNNW, of zelfs NNNNW of WNNNW en NWNNW en WWNNW?
Of bestaan die wel, maar staan die niet op het plaatje?
Van harte gefeliciteerd allemaalquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
We hebben weer een nieuwe uitslag, week 38 gaat in de boeken van de meest spannendste week tot nu toe, maar liefst 7 mensen zitten in de 2 punten, overige 3 zitten in de 4 punten. De plek 1 en 2 scheelt maar 0,3 punten Maar ook plek 5 en 6 scheelt 0,1 punten! In ieder geval heeft iedereen het goed gedaan!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 2,02 punten is geworden: @:GarlandBriggs
Op de 2de plek met 2,05 punten is geworden: @:Houtenbeen
Op de 3de plek met 2,25 punten is geworden: @:SpeedyGJGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Ondanks iedereen heel dicht bij elkaar zitten hebben we deze week toch geen gedeelde plek!
Misser van de week
Tja wat moet ik hier van maken, we hebben eigenlijk 3 buitenbeetjes als we het zo bekijken, @:Starhopper , @:Frutsel pakken dan ook een 2de en 3de plek van de misser van de week![]()
Maar de 1ste gaat toch echt naar: @:Butz0rs vooral de minima en windrichting zat jij ernaast, volgende keer hopelijk wat beter
Beste prestatie:
Temp max: @:Houtenbeen met 0,1 graden verschil.
Temp min: @:SpeedyGJ / @:INViCTuS met 0,8 graden verschil.
Neerslag: Iedereen met 0mm verschil.
Zon uren: @:GarlandBriggs met 0,1 uren verschil.
Gem wind: @:GarlandBriggs met 0km/h verschil.
Windrichting: 7 users met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Aloa met 0.2hpa verschil.
Dankjequote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Ik moet ff beter mijn best gaan doen
Hahaha echt nietquote:Op zondag 22 september 2024 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dankje
Nee joh dan kan ik je nog inhalen met het eind klassement
Oopsquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:43 schreef GarlandBriggs het volgende:
lekker hoor. Welkome verrassing want had het niet gedacht.
De andere podiumplekken ook gefeliciteerd.
Voor @:dick_laurent toch een speciale derde plaats!
Arme Miss Hobje
Whutquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:43 schreef GarlandBriggs het volgende:
lekker hoor. Welkome verrassing want had het niet gedacht.
De andere podiumplekken ook gefeliciteerd.
Voor @:dick_laurent toch een speciale derde plaats!
Arme Miss Hobje
Opheldering:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Whut![]()
Gefeliciteerd en @:aloa ook
Komende week Kirk
Dit gaat een slechte score voor iedereen worden denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ja volgende week Kirk, dit wordt echt een heel complexe situatie, waar dat ding ook heen gaat het heeft gevolgen voor de vrijdag!
Ohhh die had ik dus ff gemist, snapte er al niets van. Eind goed, al goedquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Opheldering:
Ik had GarlandBriggs op 1, Starhopper op 2, Dick_laurent op 3![]()
Sla me neer want ik heb geen idee waar ik dit in godsnaam vandaan haalde, mogelijk had ik de ingevoerde verwachtingen voor me en niet de uitslagdat is de enige verklaring die ik kan bedenken
En ja volgende week Kirk, dit wordt echt een heel complexe situatie, waar dat ding ook heen gaat het heeft gevolgen voor de vrijdag!
Daar ben ik ook bang voor, uiteindelijk zal toch iemand beetje aan het rechte eind krijgen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit gaat een slechte score voor iedereen worden denk ik.
Haha geeft niks daarom even die ophelderingquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhh die had ik dus ff gemist, snapte er al niets van. Eind goed, al goed![]()
Enne later vandaag ga ik er ff goed voor zitten
Misschien is 5 strafpunten incasseren en dan morgen om 11.59 de voorspelling plaatsen wel verstandigerquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wacht nog even omdat ik em best wel lastig vind te pijlen, en dat zie je ook terug bij jullie ingevoerde verwachtingen. Dit wordt weer een leuke om in te lijsten
Met een risico dat ik het ga vergeten (Werk) en 100 strafpunten moet gaan pakken. Gezien mijn positie in het totaal klassement ga ik die gok niet nemenquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien is 5 strafpunten incasseren en dan morgen om 11.59 de voorspelling plaatsen wel verstandiger![]()
Mijn min temp afwijking is kleiner dan aloaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oops ik had Aloa 2x in de lijst staan, heb de afbeelding aangepast
Bedankt voor het melden heb het aangepastquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:48 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Mijn min temp afwijking is kleiner dan aloa![]()
Ook de naam bij gemiddelde wind en zonuren klopt niet (meer).
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:55 schreef Starhopper het volgende:
Omg! Eerste![]()
![]()
![]()
Yeah!
Gefeliciteerd ook andere winnaars![]()
![]()
Is voorspelling voor 18 oktober.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:30 schreef quirina het volgende:
1 Min. temp (graden C):14
2 Max. temp (graden C):19
3 Neerslag (mm):3
4 Zon (uren):4
5 Windsnelheid (m/s):2
6 Windrichting (graden):ZO
7 Luchtdruk (hPa):1014
Had niet veel uitgemaakt denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2024 00:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik had de wind nog ff aangepast (op tijd)
Zal vast allebei zijn geweestquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
Weerstation Haaksbergen was wrsch dronken zondag...Of ik was dronken...of allebei
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:00 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:Frutsel en @:quirina en mijzelf![]()
Morgen weer ff goed voor zitten
@:SpeedyGJ mooi stukje weer thanks
Wat een pussy @dick_laurentquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een herinnering![]()
@:Aloa / @:Butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu / @:Quirina
P.S: Dick_Laurent doet niet meer mee met de wekelijkse voorspellingen helaas, hij heeft zich gisteren bij me afgemeld.
Gefeliciteerd!!! Ook de nummer 2 en 3 gefeliciteerdquote:
De luchtdrukquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanavond ben ik er niet dus dat effe op tijd invullen
1 Min. temp (graden C): 10,8
2 Max. temp (graden C): 14,5
3 Neerslag (mm): 0.5
4 Zon (uren): 1
5 Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Windrichting (graden): ZW
7 Luchtdruk (hPa):10243,9
Ja dat is geen probleem, ik zal je even uit de lijst halenquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:14 schreef quirina het volgende:
Haha wow.
Voorlopig even geen tijd. Mag ik me afmelden?
Euh dit had me echt mega punten gegevenquote:
Geeft niets, ga zo door zou ik zeggenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik doe het niet zo al te bestop deze manier ga Aloa en MissHobje niet inhalen
![]()
Het is tijd om de ultimate machine weer naar voren te halen
Yeps heb je goed gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:05 schreef aloa het volgende:
Het kan verkeren. Van de laatste plekje in de maandvoorspelling naar de eerste plek in de dagvoorspelling
Maar daar heb je nu niks aanquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
De zon laat ons vandaag gelukkig niet in de steek
Ja dat heb je nog knap gedaan! Je had 2de kunnen staan. Ik mag je bedanken voor de 3de plekquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd winnaars!!!![]()
![]()
Ondanks de strafpuntjes toch nog 4eIk ben blij
Ga zo door, dan kunnen we nog wat inlopenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd winnaars![]()
Moet weer ff focussen, valt niet mee op vakantie![]()
![]()
Nog een week dan kom ik weer terugquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yeps heb je goed gedaan
[..]
Maar daar heb je nu niks aan![]()
[..]
Ja dat heb je nog knap gedaan! Je had 2de kunnen staan. Ik mag je bedanken voor de 3de plek
[..]
Ga zo door, dan kunnen we nog wat inlopen
Extra week om even in te halenquote:Op zondag 3 november 2024 07:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nog een week dan kom ik weer terug
Het is niet echt herfst buitenquote:Op zondag 3 november 2024 11:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Extra week om even in te halenhopelijk even met goeie voorsprong maar gezien het stabiele weer zal dat wel niet gaan ben ik bang
Kan alleen maar beter wordenquote:Op zondag 3 november 2024 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mededeling:
Ik wees op weerwoord dat er gisteren wel zon heeft geschenen in De Bilt maar dat de data 0 uren aangeeft? Als dit zo is en er wordt met terugwerkende kracht als nog toegevoegd dan moet ik dat hier uiteraard ook toepassen. Ik wacht dit even af
Edit:
Ik heb even gekeken naar stations rondom De Bilt, dit station van Zeist geeft wel duidelijke indruk dat de zon heeft geschenen, houd er rekening mee dat ik volgende week met een update kom, dit gaat duidelijk verschuivingen geven![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk moeten jullie wel vandaag de gegevens doorgeven voor volgende week![]()
Ik heb gekeken met 7 zonuren, IK wordt er niet vrolijk van maar andere users kunnen hier heel wat van profiterenquote:Op zondag 3 november 2024 14:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter wordentop! Kreeg ook al bericht van de buuf dat er wel zon was dus het was weer verbazend van het knmi
Zalig warm? 12 graden is best koudquote:Op zondag 3 november 2024 20:36 schreef MissHobje het volgende:
Nog steeds vanuit een zalig warm Marsa Alam:
1 Min. temp (graden C): 4.9
2 Max. temp (graden C): 12
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 5
5 Windsnelheid (m/s): 2.3
6 Windrichting (graden): ZO
7 Luchtdruk (hPa):1026,6
Hier overdag 29 en snachts 23quote:Op zondag 3 november 2024 21:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zalig warm? 12 graden is best koud
Dat zie ik niet terug in je verwachtingquote:
Dat is wel heel jammer, ik heb altijd een wekker op zondag aanstaan om 23:30, mocht ik druk zijn dat wordt ik hier als nog aan herinnerdquote:Op maandag 4 november 2024 23:42 schreef INViCTuS het volgende:
Heel die herinneringen gemist natuurlijk.
Daar wou ik net op terug komen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:12 schreef aloa het volgende:
Er staat nog steeds 0 uren zon voor vrijdag 1 november.
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op maandag 4 november 2024 07:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zie ik niet terug in je verwachting
quote:
Ondanks onze complete gefaalde verwachting zitten we wel allemaal heel dicht op elkaar, heb de gegevens even ingevuld naar actualiteit maar een record score zit er na lange niet inquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:29 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij wordt dit geen beste vandaag![]()
Ik heb de neerslag goed gegoktquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondanks onze complete gefaalde verwachting zitten we wel allemaal heel dicht op elkaar, heb de gegevens even ingevuld naar actualiteit maar een record score zit er na lange niet in
Zoals iedereen, dus bijzonder is dat nietquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoals iedereen, dus bijzonder is dat niet
Alsnog spannend dusquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondanks onze complete gefaalde verwachting zitten we wel allemaal heel dicht op elkaar, heb de gegevens even ingevuld naar actualiteit maar een record score zit er na lange niet in
Zondagavond 23:30 slaap ik sowieso welquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer, ik heb altijd een wekker op zondag aanstaan om 23:30, mocht ik druk zijn dat wordt ik hier als nog aan herinnerdop die manier voorkom ik te laat zijn.
Welkom terug! Ongetwijfeld een fijne vakantie gehad in Egypte (als ik me goed herinner).quote:Op zaterdag 9 november 2024 05:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alsnog spannend dus![]()
Ben weer in het land dus het weekend ga ik er goed voor zitten
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 november 2024 05:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alsnog spannend dus![]()
Ben weer in het land dus het weekend ga ik er goed voor zitten
Ja dat is wel heel zonde van die 2 weken, je was wel lekker bezigquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zondagavond 23:30 slaap ik sowieso wel. maar nu gewoon kats vergeten omdat ik op mobiel de pop up herinneringen niet zag en in Seoul zat. Wel zonde want nu heb ik er 3 gemist. Kost me punten
[..]
Welkom terug! Ongetwijfeld een fijne vakantie gehad in Egypte (als ik me goed herinner).
Ik ook weer, dus vul 'm ook maar weer gewoon in op zondagavond met info. 2 weken geleden ging dat zonder op zaterdag dus niet zo goed
Ja zonde!! Zul je net zien. Hoe was Seoul?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zondagavond 23:30 slaap ik sowieso wel. maar nu gewoon kats vergeten omdat ik op mobiel de pop up herinneringen niet zag en in Seoul zat. Wel zonde want nu heb ik er 3 gemist. Kost me punten
[..]
Welkom terug! Ongetwijfeld een fijne vakantie gehad in Egypte (als ik me goed herinner).
Ik ook weer, dus vul 'm ook maar weer gewoon in op zondagavond met info. 2 weken geleden ging dat zonder op zaterdag dus niet zo goed
quote:Op zondag 10 november 2024 16:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even een herinnering voor iedereen, behalve Aloa en MissHobje die mogen deze week wel even overslaan![]()
@:aloa / @:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu
Okequote:Op zondag 10 november 2024 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
1 Min. temp (graden C): 25,1
2 Max. temp (graden C): 35,2
3 Neerslag (mm): 145
4 Zon (uren): 2
5 Windsnelheid (m/s): 50
6 Windrichting (graden): NW
7 Luchtdruk (hPa): 902
Ben jij ff blij dat je het niet vergeten bent om aan te passenquote:Op zondag 10 november 2024 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Natuurlijk meende ik niks van die overzicht hahaheb em aangepast
Ik had em al klaar staan, als er wel wat tussen kwam had ik alleen op enter hoeven drukkenquote:Op maandag 11 november 2024 08:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ben jij ff blij dat je het niet vergeten bent om aan te passen
Ik had ZO gedaan, ik zou Z doen omdat het nog niet helemaal duidelijk was....had ik dat nou maar gedaan!quote:Op maandag 11 november 2024 14:13 schreef Frutsel het volgende:
Zaterdag stand er nog een mooie ONO wind voor vrijdag.
Nu gewoon ZW
Kansloos weer dit
Internetstoringquote:Op maandag 11 november 2024 16:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik had em al klaar staan, als er wel wat tussen kwam had ik alleen op enter hoeven drukken dus vergeten doe ik echt niet
4G / eventueel 0.5 punten dan maar incasseren. Ik zal voor de lol eens die gegevens erbij zetten voor me zelf om te kijken hoeveel punten ik zou pakkenquote:
Gefeliciteerd @butz0rs en @ Starhopper en ikzelfquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Dames en heren, het is weer tijd voor de 46ste uitslag van dit jaar! Ook deze keer hebben weer prima weg geleverd en dat zien we terug aan de scores want die zijn prima te noemen vooral bij de nummer 1. We zien ook Helaas moest 1 iemand met 3 punten pakken omdat die verdoemde windrichting toch een hele andere kant opging. Wie dit zijn gaan we nu zien![]()
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 1.95 punten is geworden: @:Butz0rs
Op de 2de plek met 2.98 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 3de plek met 3.33 punten is geworden: @:StarhopperGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week!
Misser van de week
Deze week pakt @:Frutsel de misser van de week trofee, de windrichting blies jou helemaal naar beneden waardoor jij helemaal onderaan komt te staan. Hopelijk is volgende week de windrichting wel jou vriend![]()
Beste prestatie:
Temp max: @:Starhopper met 0,0 graden verschil.
Temp min: @:Butz0rs met 0,0 graden verschil.
Neerslag: 8 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:Aloa met 0,6 uren verschil.
Gem wind: @:SpeedyGJ met 0,0km/h verschil.
Windrichting: @:Starhopper met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Butz0rs met 0,3hpa verschil.
We zien voor het eerst dat er 2 van de 7 elementen juist zijn geraden door 1 van jullie! Knappe prestatie dames en heren, jongens en meisjes
Was het niet vergetenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zonde!! Zul je net zien. Hoe was Seoul?
Morgen niet vergeten he!
.ik zat met de tijd daar ook bijna mis maar was gelukt (voordeel 2 uur later daar en laatste week uur later) en ja Egypte..was fantastisch..
Ja dat had ik al voorspeldquote:Op zaterdag 16 november 2024 10:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Misser van de week
Deze week pakt @:Frutsel de misser van de week trofee, de windrichting blies jou helemaal naar beneden waardoor jij helemaal onderaan komt te staan. Hopelijk is volgende week de windrichting wel jou vriend![]()
En daarom altijd bij herinneringen effe checken of je gegevens nog goed zijnquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat had ik al voorspeld![]()
Dat krijg je van op zaterdag wat getalletjes overnemen
Veelal vaak geen tijd, te druk en vergetenquote:Op zondag 17 november 2024 01:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En daarom altijd bij herinneringen effe checken of je gegevens nog goed zijn
Ja die heb je goed gedaan deze keerquote:
OMG! YESSSS!!!!!!!!!!!!!!!! IK KAN NOG DERDE WORDEN??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! IK GA HEEL ERG MIJN BEST DOEN NUquote:Op zondag 17 november 2024 14:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik gooi alvast de eerste herinnering in![]()
@:Butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu / @:12beaufort
Succes jongens en meisjes, dames en heren! We hebben nog 6 voorspellingen te gaan. Mensen die extra hun best moeten doen zijn:
Aloa VS MissHobje - Puntenverschil: 8.03
Frutsel VS Starhopper - Puntenverschil: 7
Starhopper - GarlandBriggs - Puntenverschil: 10.66
Voor mij is het bijna niet meer in te halen, ik had namelijk een foutje ontdekt waarbij excel 1 week niet mee nam door alleen maar een . voor de cijfergoed ik heb dat recht gezet en helaas was dat wel een week waar we veel punten hadden
Ook de rest lopen zover uit elkaar dat inhalen helaas niet meer gaat lukken tenzij iemand nog een week gaat missen
Nouuu dat dan ook nog nietquote:Op zondag 17 november 2024 14:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
OMG! YESSSS!!!!!!!!!!!!!!!! IK KAN NOG DERDE WORDEN??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! IK GA HEEL ERG MIJN BEST DOEN NU![]()
Ooh ik zag geen 4e persoon staan. Dus ik dacht dat ik misschien nog 3e kon wordenquote:Op zondag 17 november 2024 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nouuu dat dan ook nog nietje staat momenteel 5de maar als jij 7 punten inloopt op Frutsel kan het zomaar zijn dat je nog 4de wordt.
Verschil met mij is 97.51 punten, of je moet de komende weken zo goed scoren en ik bizar laag, of ik moet met mijn domme kop een week gaan vergetendit zijn de enige opties waardoor jij nog 3de kan worden
Nou! Doordat jij dacht dat er geen 4e persoon stond en dacht je daardoor 3e kon worden, dacht ik dat ik daardoor nog, met wat fortuin, 4e kon worden doordat ik dacht in dat geval een plek op te schuiven...maar dat was verkeerd gedachtquote:Op zondag 17 november 2024 14:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh ik zag geen 4e persoon staan. Dus ik dacht dat ik misschien nog 3e kon worden![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 14:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh ik zag geen 4e persoon staan. Dus ik dacht dat ik misschien nog 3e kon worden![]()
Daarom zei ik ook: De mensen die nog wat hun best moeten doen, ik heb niks over plaatsen gehadquote:Op zondag 17 november 2024 15:47 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Nou! Doordat jij dacht dat er geen 4e persoon stond en dacht je daardoor 3e kon worden, dacht ik dat ik daardoor nog, met wat fortuin, 4e kon worden doordat ik dacht in dat geval een plek op te schuiven...maar dat was verkeerd gedacht
Net even gekeken, je hebt dit jaar 3x gemist. echter die laatst gemiste maakt uiteindelijk niks uit met jou plaats want zelfs met 100 aftrek blijf je veilig staan gezien persoon daarna bijna 1000 punten achter staatquote:Op zondag 17 november 2024 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb laatst een week gemist, dus dat kost weer punten
Thanksiequote:Op zondag 17 november 2024 09:11 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd mede-podiumtijgers @:butz0rs en @:Misshobje![]()
![]()
Ohhh dat is wel jammerquote:Op maandag 18 november 2024 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Aloa is op #anoniem dus die kunnen we schrappen vermoed ik
Alweer?quote:Op maandag 18 november 2024 09:43 schreef Frutsel het volgende:
En dat gaan we dus niet zomaar doen. account is weg. Je mailt maar en dan zullen we zien of er nog iets te regelen valt. Ik ben gekke henkie niet he.quote:Op maandag 18 november 2024 13:03 schreef 12Beaufort het volgende:
aloa is nu dit account.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was![]()
Sorry voor de verwarring.
quote:Op maandag 18 november 2024 09:43 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2024 09:43 schreef Frutsel het volgende:
quote:
Het is jammer hoe het momenteel gaat maar wil even melden dat we dit verder laten rusten en het topic overzichtelijk houden. Indien vragen kun je terecht in het feedback topic of stuur elkaar een dm of privé berichtquote:
Spannond!quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb de gegevens naar verwachting ingevuld en kom momenteel op deze scores uit![]()
1,58
1,60
2,23
2,87
3,45
4,07
4,73
4,83
5,42
Als dit werkelijkheid wordt gaan er 2 users een record score neerzettendus 2 mensen zitten goed in de race, maar gezien we nog een aantal dagen hebben zal er zeker nog wel dingen veranderen. Maar al met al worden dit toch spannende dagen!
Records zijn gevlogenquote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Records zijn gevlogenin plaats daarvan krijgen we een hele spannende uitslag! Het zit echt heel dicht op elkaar, alleen de luchtdruk en windrichting is nog even gokken dus die gaan voor de uitslag zorgen!
Max temp hebben we gehad, en ik zie geen <0 graden komen voor vanavond dus ook die 0.0 graden kunnen we invoeren.
Neerslag: Neerslag is voorbij en dus kan die balans worden opgemaakt.
Zonuren kan ik wel invullen want donker![]()
3,05
4,68
4,68
5,30
5,42
5,42
5,70
5,73
5,82
Gezien ik morgen naar Duitsland ga zal de uitslag pas later op de dag komen, tot die tijd moet ik jullie in spanning houden
Wow! Een heel verschil met eerder deze weekquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Dagje Duitsland weer gehad en dat betekent dus een nieuwe uitslaghet is best spannend geworden want de scores liggen best dicht bij elkaar! Laten we snel gaan kijken wie er heeft gewonnen!
(Sorry tijdgebrek
)
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 4,82 punten is geworden: @:Houtenbeen
Op de 2de plek met 4,95 punten is geworden: @:Starhopper
Op de 3de plek met 5,48 punten is geworden: @:FrutselGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Misser van de week
@:Butz0rs pakt deze week de misser van de week trofee! De grootste punten happer was toch wel de neerslag, hopelijk volgende week droog zodat die neerslag jou niet in de steek laat![]()
Beste prestatie:
Temp max: @:Frutsel met 0,1 graden verschil.
Temp min: @:Starhopper met 0,2 graden verschil.
Neerslag: @:GarlandBriggs met 2,5mm verschil.
Zon uren: @:Houtenbeen met 0,1 uren verschil.
Gem wind: @:Aloa / @:INViCTuS @:MissHobje met 0,1km/h verschil.
Windrichting: @:Houtenbeen / @:Starhopper / @:GarlandBriggs met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Frutsel met 1,0hpa verschil.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe spannend wil je deze week doen zeg![]()
4,50
4,70
4,82
5,10
5,15
5,25
6,47
7,77
7,83
Windsnelheid - windrichting - luchtdruk is geschat natuurlijk maar elk verandering kan weer plaatsverschuivingen veroorzakenwe gaan het zien
Het is nog spannender gewordenquote:
Omg ik hoop op goed nieuwsquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is nog spannender gewordenuitslag komt eraan
Woow! Dat ligt heel dicht bijelkaar!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 09:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Week 48 weer voorbij en met nog 5 weken te gaan beloven dit spannende weken te worden, wie pakt de minste punten en wie pakt de meeste of gaat als nog 1 vergeten?Deze week is het in ieder geval weer heeeel spannend, want vrijwel iedereen ligt heel dicht op elkaar, vooral tot de 5de plek zit iedereen in de 4 punten! Laten we snel gaan kijken wie de winst pakt!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 4,60 punten is geworden: @:12Beaufort
Op de 2de plek met 4,62 punten is geworden: @:GarlandBriggs
Op de 3de plek met 4,70 punten is geworden: @:StarhopperGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Misser van de week
Deze trofee gaat deze week naar: @:INViCTuS ! De zonuren en luchtdruk hebben dankzij de korte verschillen in de punten jou toch op de laatste plek gezet.
Beste prestatie:
Temp max: @:GarlandBriggs met 0,4 graden verschil.
Temp min: @:Starhopper met 0,8 graden verschil.
Neerslag: 7 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:12Beaufort met 0,9 uren verschil.
Gem wind: @:SpeedyGJ met 0,0km/h verschil.
Windrichting: @:Frutsel met 1 richting verschil.
Luchtdruk: @:GarlandBriggs met 0,0hpa verschil.
Lekker bezig hoor, flinke inhaal slagquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Woow! Dat ligt heel dicht bijelkaar!!![]()
3e plekkie
![]()
![]()
Gefeliciteerd ook medepodiumtijgers![]()
![]()
Ja en ik van mijn 5de plekkie, had ik die zonuren en temperatuur nou maar zo gelaten toen ik em had ingevuldquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:48 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:12Beaufort @:GarlandBriggs en @:Starhopper![]()
Ik baal wel van mijn 4e plekkie
Welkom terugquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:05 schreef Stephan5 het volgende:
Mogge! Op 6 december krijgen we dit weerbeeld.![]()
1 Min. temp (graden C): 3,1
2 Max. temp (graden C): 12,7
3 Neerslag (mm): 4.0 mm
4 Zon (uren): 1,5 u
5 Windsnelheid (m/s): 2,6
6 Windrichting (graden): ZW
7 Luchtdruk (hPa): 1004 hPa
Ja dit keer waren de verschillen heel klein inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
2ezeer nice..had net zo goed 6e kunnen zijn. Wat een kleine verschillen!
Podium monsters.... gefeliciteerd!
@MissHobje wat doet u nu?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Foutje opgelost, @:MissHobje ontsnapt aan de laatste plek
Jaja gefeliciteerd maar weerquote:
Hmmmm je bent te laat, aanpassen kan tot 23:00, wist je dat nog niet? Dit kost je 1 strafpunt 😉😝quote:Op maandag 9 december 2024 01:14 schreef MissHobje het volgende:
@:SpeedyGJ had (op tijd) nog beetje aangepast
De luchtdrukquote:Op maandag 9 december 2024 01:14 schreef MissHobje het volgende:
@:SpeedyGJ had (op tijd) nog beetje aangepast
Hmm sinterklaas is net het land uit, ik geef je mee aan de kerstmanquote:Op maandag 9 december 2024 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmmm je bent te laat, aanpassen kan tot 23:00, wist je dat nog niet? Dit kost je 1 strafpunt 😉😝
Scheelt, dan waren er meer te laat, meer kansen voor Starhopper en mijquote:Op maandag 9 december 2024 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmmm je bent te laat, aanpassen kan tot 23:00, wist je dat nog niet? Dit kost je 1 strafpunt 😉😝
Tja dan gaat het tot volgend jaar duren voor je de uitslag hebtquote:Op maandag 9 december 2024 09:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm sinterklaas is net het land uit, ik geef je mee aan de kerstman
Yups dus dat worden hoop strafpunten hahaquote:Op maandag 9 december 2024 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt, dan waren er meer te laat, meer kansen voor Starhopper en mij
Jah! Ik had mijn voorspelling niet moeten aanpassen: daar had ik minder zon en lagere maxquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oef, met 0 uren zon hebben we weer een misser in handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |