Enkele sites waar weermodellen zijn te vinden:quote:Al duizenden jaren proberen mensen verwachtingen te maken over aankomende weersomstandigheden, door te kijken naar wolkenformaties, de zon of de reactie van dieren en planten. Maar anno 2007 kan iedereen via het world wide web aan digitale informatie komen over voorspellingen van internationale weermodellen. De belangrijkste zijn het Europese ECMWF en het Amerikaanse GFS (T850, T2M, Wetterzentrale kaarten). Maar ook op de sites van het KNMI en Meteo Consult zijn uiteraard voorspellingen te vinden.
WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? [kepler]
Dit topic wordt ook gebruikt voor de volgende vrijdag. Elke zondag om 23.59 uur is dan altijd de deadline om het weer van de volgende vrijdag te voorspellen.quote:1 Min. temp (graden C):
2 Max. temp (graden C):
3 Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Windsnelheid (m/s):
6 Windrichting (graden):
7 Luchtdruk (hPa):
Nee die bestaan niet.quote:Op zondag 22 september 2024 07:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Grappig dat plaatje, nooit geweten dat er tussen N en NW ook nog NNW bestaat.
NNO, ONO, OZO, ZZO, ZZW, WZW en WNW zijn ook nieuw voor mij, weer wat geleerd
Maar waarom bestaat er dan niet nog een tussenvariant als NNNW of WNNW, of zelfs NNNNW of WNNNW en NWNNW en WWNNW?
Of bestaan die wel, maar staan die niet op het plaatje?
Van harte gefeliciteerd allemaalquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
We hebben weer een nieuwe uitslag, week 38 gaat in de boeken van de meest spannendste week tot nu toe, maar liefst 7 mensen zitten in de 2 punten, overige 3 zitten in de 4 punten. De plek 1 en 2 scheelt maar 0,3 punten Maar ook plek 5 en 6 scheelt 0,1 punten! In ieder geval heeft iedereen het goed gedaan!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 2,02 punten is geworden: @:GarlandBriggs
Op de 2de plek met 2,05 punten is geworden: @:Houtenbeen
Op de 3de plek met 2,25 punten is geworden: @:SpeedyGJ
Gefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Ondanks iedereen heel dicht bij elkaar zitten hebben we deze week toch geen gedeelde plek!
Misser van de week
Tja wat moet ik hier van maken, we hebben eigenlijk 3 buitenbeetjes als we het zo bekijken, @:Starhopper , @:Frutsel pakken dan ook een 2de en 3de plek van de misser van de week
Maar de 1ste gaat toch echt naar: @:Butz0rs vooral de minima en windrichting zat jij ernaast, volgende keer hopelijk wat beter
Beste prestatie:
Temp max: @:Houtenbeen met 0,1 graden verschil.
Temp min: @:SpeedyGJ / @:INViCTuS met 0,8 graden verschil.
Neerslag: Iedereen met 0mm verschil.
Zon uren: @:GarlandBriggs met 0,1 uren verschil.
Gem wind: @:GarlandBriggs met 0km/h verschil.
Windrichting: 7 users met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Aloa met 0.2hpa verschil.
Dankjequote:Op zondag 22 september 2024 15:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd allemaal
Ik moet ff beter mijn best gaan doen
Hahaha echt nietquote:Op zondag 22 september 2024 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dankje
Nee joh dan kan ik je nog inhalen met het eind klassement
Oopsquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:43 schreef GarlandBriggs het volgende:
lekker hoor. Welkome verrassing want had het niet gedacht.
De andere podiumplekken ook gefeliciteerd.
Voor @:dick_laurent toch een speciale derde plaats!
Arme Miss Hobje
Whutquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:43 schreef GarlandBriggs het volgende:
lekker hoor. Welkome verrassing want had het niet gedacht.
De andere podiumplekken ook gefeliciteerd.
Voor @:dick_laurent toch een speciale derde plaats!
Arme Miss Hobje
Opheldering:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Whut
Gefeliciteerd en @:aloa ook
Komende week Kirk
Dit gaat een slechte score voor iedereen worden denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ja volgende week Kirk, dit wordt echt een heel complexe situatie, waar dat ding ook heen gaat het heeft gevolgen voor de vrijdag!
Ohhh die had ik dus ff gemist, snapte er al niets van. Eind goed, al goedquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Opheldering:
Ik had GarlandBriggs op 1, Starhopper op 2, Dick_laurent op 3
Sla me neer want ik heb geen idee waar ik dit in godsnaam vandaan haalde, mogelijk had ik de ingevoerde verwachtingen voor me en niet de uitslag dat is de enige verklaring die ik kan bedenken
En ja volgende week Kirk, dit wordt echt een heel complexe situatie, waar dat ding ook heen gaat het heeft gevolgen voor de vrijdag!
Daar ben ik ook bang voor, uiteindelijk zal toch iemand beetje aan het rechte eind krijgen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 01:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit gaat een slechte score voor iedereen worden denk ik.
Haha geeft niks daarom even die ophelderingquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhh die had ik dus ff gemist, snapte er al niets van. Eind goed, al goed
Enne later vandaag ga ik er ff goed voor zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |