Misschien is 5 strafpunten incasseren en dan morgen om 11.59 de voorspelling plaatsen wel verstandigerquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wacht nog even omdat ik em best wel lastig vind te pijlen, en dat zie je ook terug bij jullie ingevoerde verwachtingen. Dit wordt weer een leuke om in te lijsten
Met een risico dat ik het ga vergeten (Werk) en 100 strafpunten moet gaan pakken. Gezien mijn positie in het totaal klassement ga ik die gok niet nemenquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien is 5 strafpunten incasseren en dan morgen om 11.59 de voorspelling plaatsen wel verstandiger![]()
Mijn min temp afwijking is kleiner dan aloaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oops ik had Aloa 2x in de lijst staan, heb de afbeelding aangepast
Bedankt voor het melden heb het aangepastquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:48 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Mijn min temp afwijking is kleiner dan aloa![]()
Ook de naam bij gemiddelde wind en zonuren klopt niet (meer).
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:55 schreef Starhopper het volgende:
Omg! Eerste![]()
![]()
![]()
Yeah!
Gefeliciteerd ook andere winnaars![]()
![]()
Is voorspelling voor 18 oktober.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:30 schreef quirina het volgende:
1 Min. temp (graden C):14
2 Max. temp (graden C):19
3 Neerslag (mm):3
4 Zon (uren):4
5 Windsnelheid (m/s):2
6 Windrichting (graden):ZO
7 Luchtdruk (hPa):1014
Had niet veel uitgemaakt denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2024 00:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik had de wind nog ff aangepast (op tijd)
Zal vast allebei zijn geweestquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
Weerstation Haaksbergen was wrsch dronken zondag...Of ik was dronken...of allebei
Dankjewelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:00 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:Frutsel en @:quirina en mijzelf![]()
Morgen weer ff goed voor zitten
@:SpeedyGJ mooi stukje weer thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |