Wat een pussy @dick_laurentquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een herinnering![]()
@:Aloa / @:Butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu / @:Quirina
P.S: Dick_Laurent doet niet meer mee met de wekelijkse voorspellingen helaas, hij heeft zich gisteren bij me afgemeld.
Gefeliciteerd!!! Ook de nummer 2 en 3 gefeliciteerdquote:
De luchtdrukquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanavond ben ik er niet dus dat effe op tijd invullen
1 Min. temp (graden C): 10,8
2 Max. temp (graden C): 14,5
3 Neerslag (mm): 0.5
4 Zon (uren): 1
5 Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Windrichting (graden): ZW
7 Luchtdruk (hPa):10243,9
Ja dat is geen probleem, ik zal je even uit de lijst halenquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:14 schreef quirina het volgende:
Haha wow.
Voorlopig even geen tijd. Mag ik me afmelden?
Euh dit had me echt mega punten gegevenquote:
Geeft niets, ga zo door zou ik zeggenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik doe het niet zo al te bestop deze manier ga Aloa en MissHobje niet inhalen
![]()
Het is tijd om de ultimate machine weer naar voren te halen
Yeps heb je goed gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:05 schreef aloa het volgende:
Het kan verkeren. Van de laatste plekje in de maandvoorspelling naar de eerste plek in de dagvoorspelling
Maar daar heb je nu niks aanquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
De zon laat ons vandaag gelukkig niet in de steek
Ja dat heb je nog knap gedaan! Je had 2de kunnen staan. Ik mag je bedanken voor de 3de plekquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:31 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd winnaars!!!![]()
![]()
Ondanks de strafpuntjes toch nog 4eIk ben blij
Ga zo door, dan kunnen we nog wat inlopenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd winnaars![]()
Moet weer ff focussen, valt niet mee op vakantie![]()
![]()
Nog een week dan kom ik weer terugquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yeps heb je goed gedaan
[..]
Maar daar heb je nu niks aan![]()
[..]
Ja dat heb je nog knap gedaan! Je had 2de kunnen staan. Ik mag je bedanken voor de 3de plek
[..]
Ga zo door, dan kunnen we nog wat inlopen
Extra week om even in te halenquote:Op zondag 3 november 2024 07:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nog een week dan kom ik weer terug
Het is niet echt herfst buitenquote:Op zondag 3 november 2024 11:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Extra week om even in te halenhopelijk even met goeie voorsprong maar gezien het stabiele weer zal dat wel niet gaan ben ik bang
Kan alleen maar beter wordenquote:Op zondag 3 november 2024 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mededeling:
Ik wees op weerwoord dat er gisteren wel zon heeft geschenen in De Bilt maar dat de data 0 uren aangeeft? Als dit zo is en er wordt met terugwerkende kracht als nog toegevoegd dan moet ik dat hier uiteraard ook toepassen. Ik wacht dit even af
Edit:
Ik heb even gekeken naar stations rondom De Bilt, dit station van Zeist geeft wel duidelijke indruk dat de zon heeft geschenen, houd er rekening mee dat ik volgende week met een update kom, dit gaat duidelijk verschuivingen geven![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk moeten jullie wel vandaag de gegevens doorgeven voor volgende week![]()
Ik heb gekeken met 7 zonuren, IK wordt er niet vrolijk van maar andere users kunnen hier heel wat van profiterenquote:Op zondag 3 november 2024 14:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter wordentop! Kreeg ook al bericht van de buuf dat er wel zon was dus het was weer verbazend van het knmi
Zalig warm? 12 graden is best koudquote:Op zondag 3 november 2024 20:36 schreef MissHobje het volgende:
Nog steeds vanuit een zalig warm Marsa Alam:
1 Min. temp (graden C): 4.9
2 Max. temp (graden C): 12
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 5
5 Windsnelheid (m/s): 2.3
6 Windrichting (graden): ZO
7 Luchtdruk (hPa):1026,6
Hier overdag 29 en snachts 23quote:Op zondag 3 november 2024 21:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zalig warm? 12 graden is best koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |