abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 10:40:57 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215060941
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2024 10:35 schreef sigme het volgende:

Het is echt niet nodig om wolven dood te schieten om ze schuw te houden (integendeel, een dode wolf is niet schuw en leert niks). Maar je zal ze schuw moeten houden als je met ze wil samenleven.
Ook niet als ze twee of drie keer een kudde schapen hebben aangevallen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215060964
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ook niet als ze twee of drie keer een kudde schapen hebben aangevallen?
Om ze dan dood te schieten? Nee, dat helpt eigenlijk niet. Dan komt er daarna een andere wolf.
Nu we het al erg ver hebben laten komen kan het wel zijn dat we al *deze* wolven dit niet meer afleren en dat we dan dus of over moeten op totale bio-industrie of deze lichting wolven doodschieten. Dat is het domme van deze aanpak.

Wolven kunnen prima leren dat ze niet aan vee mogen komen door ze te beschieten met zoiets als een paintball. Ze zijn niet dom, dan gaan ze een deurtje verder en leven ze van wild. Wat precies de bedoeling zou moeten zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 10:45:25 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215060965
Misschien dat het zo erg door het voor/tegen komt en je niet met elkaars kamp geassocieerd wil worden, want met andere dieren nemen de voorstanders toch andere standpunten in.

Herinner me nog de ophef die was ontstaan toen een snoek in de vijver bij de WUR een stuk of 5 jonge zwaantjes had opgegeten. Dat was toch wel zo zielig.
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 10:50:04 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215060988
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2024 10:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Om ze dan dood te schieten? Nee, dat helpt eigenlijk niet. Dan komt er daarna een andere wolf.
Nu we het al erg ver hebben laten komen kan het wel zijn dat we al *deze* wolven dit niet meer afleren en dat we dan dus of over moeten op totale bio-industrie of deze lichting wolven doodschieten. Dat is het domme van deze aanpak.
Zou je dan niet de meest moordlustige exemplaren uit de genenpool halen en zo een andere populatie creëren? Naar het schijnt zijn het maar enkele exemplaren die vele schapen kapot hebben gescheurd.

quote:
Wolven kunnen prima leren dat ze niet aan vee mogen komen door ze te beschieten met zoiets als een paintball. Ze zijn niet dom, dan gaan ze een deurtje verder en leven ze van wild. Wat precies de bedoeling zou moeten zijn.
Tja dat mag dus niet, want dat is ook zielig...
  zondag 22 september 2024 @ 10:50:54 #106
63722 z80
I fink you freaky
pi_215060997
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2024 10:44 schreef sigme het volgende:

[..]

En juist het gebruik van een paintball, bedient door een mens, is verboden.
Er zijn wat clubjes geweest die, met succes helaas, deze oplossing hebben weten te verbieden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215061033
Zit wel een kern van waarheid in denk ik Ludolf, dat het zo wij versus zij is geworden.
Maar dat gaat natuurlijk op voor heel veel onderwerpen.

In dit geval wordt alleen er dus zoals Z al zei één zondebok (euh wolf :P ) bijgesleept en wordt aan beide kanten de nuance overboord geflikkerd.

Het idee was dus een lezing te geven met een ecoloog met wat meer kennis en ervaring, om juist ook weer eens een visie van een ander te horen. (Ik ben zelf verre van een expert namelijk, dus ben juist wel benieuwd naar welke methoden volgens hem effectief dan wel achterhaald zijn)

Maar goed, we gaan zien of het door kan gaan.
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 10:55:52 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215061043
Maar wat vind jij van paintball geweren dan @Candaasje ?
pi_215061092
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:55 schreef derLudolf het volgende:
Maar wat vind jij van paintball geweren dan @:Candaasje ?
Daar hoop ik dus achter te komen tijdens de lezing :D De ecoloog is namelijk in bepaalde gevallen géén tegenstander van deze methode, maar in het geval van ‘wolf Bram’ wél.

Ik ben dus heel benieuwd wat zijn beweegredenen zijn :) (Ik heb wel een beetje vermoedens, maar ik wil graag zijn verhaal horen)
pi_215061735
Het is een ingewikkeld vraagstuk geworden over Bor 🐺
Ik ben voor gericht en herhaaldelijk beheerst afschrikken met... met iets.
Kan internet uit voor die idioten die meteen bedreigingen gaan uiten }:| Meteen oppakken ook en er een goed gesprek mee voeren.

Ik ben benieuwd wat de ecoloog in petto heeft.
Succes met de lezing ^O^
pi_215061751
Goedemorgen.

Eh, middag. :')

Broertje en ik waren naar Within Temptation gisteren O+

@Clubsoda was je vrouw er ook? :D

Het was een super concert. Alleen nogal lauw publiek (voor een metalconcert dan). Mensen die vooraan gingen staan en vervolgens kletsen, op hun telefoon lezen, bier drinken. Alles behalve springen en klappen en meezingen. Terwijl dat toch is wat je doet als je vooraan staat bij een concert :?
Nou is iedereen vrij om te genieten van goede muziek op z'n eigen manier. Dus als jij het meest van muziek geniet door op je telefoon door Facebook te scrollen tijdens het luisteren, doe je ding?
pi_215061760
Vervolgens deed de NS een leuke met dat onze trein ineens van spoor 4 ipv 1 ging, over 1 minuut, dus iedereen rennen. Staan we op spoor 4, krijgen we te horen dat de trein niet gaat. Pak die over een halfuur maar. Dat was de laatste trein dus als die niet was gegaan, hadden we gezeten. Gelukkig ging die. Oef _O-
pi_215061772
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:13 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.

Eh, middag. :')

Broertje en ik waren naar Within Temptation gisteren O+

@:Clubsoda was je vrouw er ook? :D

Het was een super concert. Alleen nogal lauw publiek (voor een metalconcert dan). Mensen die vooraan gingen staan en vervolgens kletsen, op hun telefoon lezen, bier drinken. Alles behalve springen en klappen en meezingen. Terwijl dat toch is wat je doet als je vooraan staat bij een concert :?
Nou is iedereen vrij om te genieten van goede muziek op z'n eigen manier. Dus als jij het meest van muziek geniet door op je telefoon door Facebook te scrollen tijdens het luisteren, doe je ding?
Nee! Had ze wel gewild maar ze heeft in een maand Floor Jansen, Marco & Tarja (te lui om die achternamen op te zoeken), Epica en Charlotte Wessels op het programma staan dus dit was een beetje overkill :P wat een gek publiek :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215061774
@Candaasje wat ongelofelijk jammer dat dit soort dingen leiden tot bedreigingen. Waar is dat nou goed voor ;(
pi_215061782
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2024 11:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Daar hoop ik dus achter te komen tijdens de lezing :D De ecoloog is namelijk in bepaalde gevallen géén tegenstander van deze methode, maar in het geval van ‘wolf Bram’ wél.

Ik ben dus heel benieuwd wat zijn beweegredenen zijn :) (Ik heb wel een beetje vermoedens, maar ik wil graag zijn verhaal horen)
Ik snapte niet zo goed dat er een club naar de rechter ging om het Zenderen van de wolf tegen te gaan. Ik was volledig team Freek Vonk in deze, dat het èn nuttige wetenschap is èn een nare ervaring met de mens oplevert.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215061792
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik begreep toch zomaar een beetje meer van de wolventegenstanders toen die meneer van De Faunabescherming hoorde zeggen dat mensen zich niet moesten aanstellen over de confrontaties tussen wolven en kinderen en honden want dat gebeten meisje had immers 'geen érnstige bijtwonden' :') :') (edit: het letterlijke citaat was dat het 'alleen maar schrammen' zijn. Niets traumatisch of gevaarlijks aan voor een jong kind dus! )

Dat is toch wel wat naïef in sprookjes geloven en het totaal niet serieus nemen van de zorgen die er leven. Het is zo ontzettend onhandig om dingen zo te formuleren.
Wat ik er van begreep bleek dat kind achteraf überhaupt niet gebeten maar omver gebutst. Maar dat geeft wel minder leuke krantenkoppen.
pi_215061797
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 12:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee! Had wel gekund maar ze heeft in een maand Floor Jansen, Marco & Tarja (te lui om die achternamen op te zoeken), Epica en Charlotte Wessels op het programma staan dus dit was een beetje overkill :P wat een gek publiek :?
In één maand _O_

We gaan volgende maand naar Visions of Atlantis maar verder nog niks op het programma. Zitten ook een beetje vast aan "OV reisbaar vanuit onze regio" kortom 013, Effenaar, TivoliVredenburg of Doornroosje.

Ik denk dat het mensen waren die ooit Within Temptation op een festival gezien hadden en die dachten de goede oude tijd te herleven. Maar zo'n concert in een niet zo heel grote zaal is heel anders dan een festival. Je gaat niet ff je weekendplannen en de kwaliteit van het bier staan bespreken met je vriendengroep, er is een hele show en voor je 't weet is die weer voorbij. Kortom ze zullen het niet begrepen hebben denk ik.
pi_215061867
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:14 schreef Tele6 het volgende:
Vervolgens deed de NS een leuke met dat onze trein ineens van spoor 4 ipv 1 ging, over 1 minuut, dus iedereen rennen. Staan we op spoor 4, krijgen we te horen dat de trein niet gaat. Pak die over een halfuur maar. Dat was de laatste trein dus als die niet was gegaan, hadden we gezeten. Gelukkig ging die. Oef _O-
:o
  Moderator zondag 22 september 2024 @ 12:55:03 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215062050
Rondje fietsen, eerste stop Haren (D) voor een ijsje. Uiteraard een coupe, dat mag wel na 23km.
  zondag 22 september 2024 @ 13:01:21 #120
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215062089
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik moest hieraan denken

La Vacance de Monsieur Hulot
Als je deze film nooit gezien hebt, heb je wat gemist.
pi_215062107
@Tele6
Wij traden met ons popkoor altijd op in het patronaat.
Met lief enthousiast, aandachtig publiek want altijd eigen familie en vrienden.
Tot we een keer in een serie van 3 koren optraden.
Ook de voorste rijen, kletsen, op telefoon kijken en totaal niet naar ons en de andere koren.
Ik kan je vertellen dat is zo demotiverend en dan waren wij maar een 'amateurkoor'. Iedereen had het mega storend gevonden, ook de band en de geluismensen e.d
pi_215062122
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Ik moest hieraan denken

La Vacance de Monsieur Hulot
Als je deze film nooit gezien hebt, heb je wat gemist.
Dingen waarvan je het bestaan niet weet kan je ook niet missen.

:P
  zondag 22 september 2024 @ 13:13:59 #123
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215062197
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Dingen waarvan je het bestaan niet weet kan je ook niet missen.

:P
Hier de complete film, juweeltje

zondag 22 september 2024 @ 13:16:13 #124
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215062210
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:03 schreef Blues het volgende:
@:tele6
Wij traden met ons popkoor altijd op in het patronaat.
Met lief enthousiast, aandachtig publiek want altijd eigen familie en vrienden.
Tot we een keer in een serie van 3 koren optraden.
Ook de voorste rijen, kletsen, op telefoon kijken en totaal niet naar ons en de andere koren.
Ik kan je vertellen dat is zo demotiverend en dan waren wij maar een 'amateurkoor'. Iedereen had het mega storend gevonden, ook de band en de geluismensen e.d
Lied instuderen waar je telefoonkijkers afzeikt?
Stoppen met zingen en met zijn allen een ingestudeerde tekst opzegt?
pi_215062238
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2024 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Wat ik er van begreep bleek dat kind achteraf überhaupt niet gebeten maar omver gebutst. Maar dat geeft wel minder leuke krantenkoppen.
De vader heeft na die berichten foto's van de schade geplaatst. Hij was er wel vrij duidelijk over dat dat geen butswerk was.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215062251
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2024 11:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb deze nog op de luisterlijst staan: https://www.nporadio1.nl/(...)wolf-6-augustus-2024
pi_215062322
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2024 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik heb ook wel eens een kind omver gebutst. Komt wel heel dichtbij zo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215062354
Nog even genieten op t (schone) balkon. Van de week maar weer iets van kleur halen in de bakken wat lang meegaat. De geraniums (waar ik nu achter zit 😉) zijn nu echt wel op t eind, mag ook, 3e bloei, dat was een prima investering
We have far more in common than that which devides us..
pi_215062471
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2024 13:19 schreef sigme het volgende:

[..]
De vader heeft na die berichten foto's van de schade geplaatst. Hij was er wel vrij duidelijk over dat dat geen butswerk was.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)e-niets-wijst-op-een

En

https://nos.nl/artikel/25(...)sden-en-deelt-foto-s
pi_215062787
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog even genieten op t (schone) balkon. Van de week maar weer iets van kleur halen in de bakken wat lang meegaat. De geraniums (waar ik nu achter zit 😉) zijn nu echt wel op t eind, mag ook, 3e bloei, dat was een prima investering
Ik vind ze nog steeds leuk, geraniums. Hier bloeien de ooievaarsbekken (ook een geraniumsoort) al maanden O+

Tis nog warm net met lopen.
Alleen straks nog ff grasmaaien als rug het weer toelaat, dan ben ik weer helemaal het huis en buiten rond voor de natte moesson :D inzet.
pi_215062893
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik vind ze nog steeds leuk, geraniums. Hier bloeien de ooievaarsbekken (ook een geraniumsoort) al maanden O+

Tis nog warm net met lopen.
Alleen straks nog ff grasmaaien als rug het weer toelaat, dan ben ik weer helemaal het huis en buiten rond voor de natte moesson :D inzet.
Ik vind ze ook leuk, wel of wit of (zoals nu) knalrood, de roze varianten moet ik niet :D

We zijn ook weer naar binnengegaan. In de palle zon is het echt te warm, misschien straks wanneer de zon weg is weer even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 september 2024 @ 14:37:49 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215063387
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat bedoel ik toch? Ze is gebeten door een wild dier en dat is niet iets wat je mag verwachten hier.
Ja klopt, ik benadrukte alleen maar hoe traumatisch dat voor een kind kan zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, als een kleuter een schampschot van een wolf heeft dan kun je er op rekenen dat dat effect heeft op een kind.

En dan moet de daarbij ook nog eens meenemen dat wolven voor jonge kinderen door hun rol in sprookjes sowieso al heel eng zijn, dus dat maakt het extra vervelend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 september 2024 @ 15:24:09 #134
63722 z80
I fink you freaky
pi_215064185
Rondje met de fiets gemaakt. Ooij, Nijmegen, Berg en Dal en weer richting Kleve. Zo veel mogelijk de drukke plekken vermeden.
En net de eerste lading golden delicious van de boom gehaald. Anderhalve emmer. En er hangt nog voor ongeveer een emmer, maar die zijn nog niet rijp.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215064614
quote:
Los van het feit dat ik vind dat je als 'expert' niet op basis van tweedehands verhalen of beelden je mening moet geven: als ik een kind naar de BSO stuur verwacht ik niet dat het zo terugkomt. Sterker nog: mijn jongste heeft een paar keer een ander kind gebeten op de opvang (en die heeft 8 tanden) en dat veroorzaakte meer röring dan bepaalde mensen hier nu aan willen geven :') bovendien wat Leandra zegt: een jong kind denkt heus niet 'och, ik werd maar gebutst door een wolf, niets aan het handje!'

Ik begrijp heus dat de wolven zelf niet de oorzaak van het probleem zijn. Maar dit gebagatelliseer draagt echt niets bij aan een oplossing of geruststelling voor bezorgde mensen.
  zondag 22 september 2024 @ 16:10:43 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215064926
Dat idd, dat bagatelliseren komt vooral over als "we nemen jouw zorgen niet serieus".
En leuk als iemand hartje stad woont, maar als mijn (klein)kinderen door het bos naar school moeten fietsen dan vind ik dat toch wat minder als er wolven rondlopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215065629
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 15:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Los van het feit dat ik vind dat je als 'expert' niet op basis van tweedehands verhalen of beelden je mening moet geven: als ik een kind naar de BSO stuur verwacht ik niet dat het zo terugkomt. Sterker nog: mijn jongste heeft een paar keer een ander kind gebeten op de opvang (en die heeft 8 tanden) en dat veroorzaakte meer röring dan bepaalde mensen hier nu aan willen geven :') bovendien wat Leandra zegt: een jong kind denkt heus niet 'och, ik werd maar gebutst door een wolf, niets aan het handje!'

Ik begrijp heus dat de wolven zelf niet de oorzaak van het probleem zijn. Maar dit gebagatelliseer draagt echt niets bij aan een oplossing of geruststelling voor bezorgde mensen.
Volgens mij is er niemand die zegt dat er niets aan de hand is.

Maar als er in de media bij een politiek gevoelig onderwerp dit gebracht wordt als bijtincident, dan is toch op Ludolfs' opmerking "hoe kan je een beetje gebeten zijn?" In dit geval toch terecht te zeggen dat er niet gebeten is? Dat is toch op geen enkele manier gericht tégen dat kind?
pi_215066460
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 15:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je als ouder(s) zulke foto's van je kind doorspeelt aan de pers.
pi_215066485
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 15:24 schreef z80 het volgende:
Rondje met de fiets gemaakt. Ooij, Nijmegen, Berg en Dal en weer richting Kleve. Zo veel mogelijk de drukke plekken vermeden.
En net de eerste lading golden delicious van de boom gehaald. Anderhalve emmer. En er hangt nog voor ongeveer een emmer, maar die zijn nog niet rijp.
Ik woon helemaal niet bij jou in de buurt maar ik heb laatst dat fietspad tussen Kleve en Nederland gefietst en ik vond het wel mooi daar, snapte alleen niet dat mensen in de benauwde hitte gezellig op die spoorbaan gingen fietsen.
pi_215067298
:W groetjes vanaf een donkere slaapkamer, ik ga zo een derde poging doen om weg te sneaken bij een ik denk slapend buurmeisje. Vorige twee pogingen strandden door de intens krakende trap :(

Het was vies benauwd vanmiddag. Geen weer om in te gaan hockeyen rond drie uur. Maarja. We moesten nou eenmaal toen. Ik was in derde kwart iets té diep gegaan, toen ik niet gewisseld was, en na 7 min in het laatste kwart helemaal aan het trillen en niet lekker. Gelukkig had iemand wat te eten (ik had zelf net in kwart ervoor mn laatste dextro weggegeven..) en na een kwartiertje ging het wat beter. Wel beetje onrustig - ik voel me niet goed, daardoor spanning, daardoor last darmen en naar wc moeten, maar speelden veld 2 en dat was best eindje van clubhuis met wc's plus ik voelde me dus niet goed, dus daar helemaal heen lopen ook niet fijn, dus nog meer spanning |:( . Maar gelukkig hielp de haverreep en nam daarmee ook hoofd onrust af.

Kon daarna thuis na snelle douche aanschuiven bij avondeten met buurmeisje, dat was fijn. En als ze zo OK blijft als ik wegga, kan ik nog even op de bank liggen chillen tot de buurvrouwen thuis zijn :Y
pi_215067339
In de grote stad U zijn geen wolven - hoera - wel héél veel mensen. Poeh wat veel.
En langs de Singel gezellige partijen en bootjes en picnics.
De trein is ook altijd weer leuk om onderweg en de stad weer eens van een andere kant te zien.

Gejeu de boule’d..ons team verloor…veel plezier en gelachen…er waren veel muntjes over en die heb ik gedeald en geruild voor een fles wijn.
Wij kwamen terug met Zeven flessen wijn! Heerlijk Indisch gegeten.
Dat was een goed en onderhoudend vrijwilligersuitje.

@Blues één van de collega’s liep doelbewust voorop in de goede richting. Zij was eerder gids geweest. Laten zien en de link gegeven van jouw (😉) fb. Kende zij nog niet en gaat zich melden. :B
pi_215067371
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 20:07 schreef AnneX het volgende:
In de grote stad U zijn geen wolven - hoera - wel héél veel mensen. Poeh wat veel.
En langs de Singel gezellige partijen en bootjes en picnics.
De trein is ook altijd weer leuk om onderweg en de stad weer eens van een andere kant te zien.

Gejeu de boule’d..ons team verloor…veel plezier en gelachen…er waren veel muntjes over en die heb ik gedeald en geruild voor een fles wijn.
Wij kwamen terug met Zeven flessen wijn! Heerlijk Indisch gegeten.
Dat was een goed en onderhoudend vrijwilligersuitje.

@:Blues één van de collega’s liep doelbewust voorop in de goede richting. Zij was eerder gids geweest. Laten zien en de link gegeven van jouw (😉) fb. Kende zij nog niet en gaat zich melden. :B
Leuke dag in me stadsie ^O^ In en uitchecken ging oké?

Mooi voor het nieuwe lid. We zitten inmiddels, na een dipje, op bijna 43.000 leden *G*
pi_215067422
@AnneX waar heb je Indisch gegeten?
Er zat ooit een goede toko in Hoog Catharijne, voor de verbouwing, en bij de lange viestraat. Beide zijn niet meer ;(

Ik zit inmiddels beneden. Wegsneaken mislukte, maar bij weer boven wilde ze drinken, dus gezegd dat ik beneden even ging kijken en zij alvast moest proberen te gaan slapen. Toen ik beneden was zag ik haar op de zij draaien op babyfoon, en dan gaat ze meestal echt slapen, en dat gebeurde inderdaad. Hoera!
pi_215067480

Na pruimen, peren, tomaat, courgette, rucola, en wat tuinkruiden nu ook walnoot uit de tuin *O*
pi_215067505
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2024 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]

Na pruimen, peren, tomaat, courgette, rucola, en wat tuinkruiden nu ook walnoot uit de tuin *O*
Hoe is het qua fruitbomen in de nieuwe tuin?
pi_215067540
Ik heb het grootste deel van de zondag besteed aan de kledingwissel van kind 2. Alle kasten uitgemest en alles ligt op verschillende stapels klaar om binnenkort het huis te verlaten. Kast weer vol met passende kleren. O+ nu moet ik alleen het cv-hok nog uitmesten want daar liggen nog stapels baby- en zwangerschapskleding :X sommige dingen draag ik al 12 jaar met me mee dus dat moet zo langzamerhand écht de deur maar eens uit.
pi_215067582
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe is het qua fruitbomen in de nieuwe tuin?
Nu nog niets. We hebben wel een randje bos daar. Wil wel van alles neer gaan zetten.

We zitten wat hoger (hier 60 meter, daar +-880 meter bovenkant tuin, 800 meter onderkant tuin), dus even uitvogelen wat het daar gaat doen. Heel koud wordt het er niet, maar het kan wel eens vriezen en ook sneeuw is goed mogelijk daar.

in elk geval perzik, peer, pruim en appel zouden gewoon goed moeten gaan. Ik heb al een sinaasappelboompje dus die ga ik gewoon proberen.

Ik hoop dat citrus en vijg gewoon kan daar maar dat zal er een beetje om hangen. De curry tree moet in elk geval in de kas.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 22-09-2024 20:37:55 (Vijg niet vijf) ]
pi_215067801
Hebben jullie al enig idee wanneer jullie erin kunnen? Is de administratieve rompslomp klaar?
pi_215067807
Ik ontving onderstaande mail van mijn vrijwilligerswerk.

SPOILER
Week of twee geleden kwam de vraag voor het eerst binnen: groepje cliënten (met namen erbij) wil graag naar die activiteit, wie kan er mee? Ik kan niet ivm mijn werk dus heb niet gereageerd.

Hoe lezen jullie bovenstaande mail?

SPOILER
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215067843
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 20:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuke dag in me stadsie ^O^ In en uitchecken ging oké?

Mooi voor het nieuwe lid. We zitten inmiddels, na een dipje, op bijna 43.000 leden *G*
Ja hoor moeiteloos.
Er waren nog 5 ervaren treinreizigers in het clubje. Veel gingen op de fiets of ebike.
Net gecheckt: de terugreis is al afgeschreven ¤ 2,60 😂

@vlindertje89 dit was catering, vanuit Ede. https://www.willys2go.nl/
Ook sympathiek: wat over is van de catering opdrachten, wordt gedeeld met dak- en thuislozen, hoorde ik.
In ons dorp is het ook goed authentiek Indisch eten, alleen op woensdag.
Als je het wilt weten, heb ik een linkje.
pi_215067855
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ontving onderstaande mail van mijn vrijwilligerswerk.

SPOILER
Week of twee geleden kwam de vraag voor het eerst binnen: groepje cliënten (met namen erbij) wil graag naar die activiteit, wie kan er mee? Ik kan niet ivm mijn werk dus heb niet gereageerd.

SPOILER
Jouw conclusie onder 2e spoiler is imho terecht.
pi_215067970
De toon had flink anders gekund
pi_215068119
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Hebben jullie al enig idee wanneer jullie erin kunnen? Is de administratieve rompslomp klaar?
Het plan was eind oktober naar de notaris, maar de gestor die de verkoper hier bij helpt heeft niet altijd even veel haast :)
pi_215068723
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik snap dat je het je aantrekt. Ik lees het als een feitelijke vaststelling. Ze hadden het nog wat kunnen opleuken, maar er staat imho weinig verkeerds in.
pi_215069532
Goedemorgen!

Op mijn fietstochtje gistermiddag.
pi_215069879
Goedemorgen! Vol weekend gehad dus nu weer rustig aan het werk.
pi_215070698
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2024 07:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

[ afbeelding ]
Op mijn fietstochtje gistermiddag.
Mooi O+

Goedemorgen allemaal :W
pi_215071601
Ik ga maar niet reageren op de mail, ook al denk ik dat de toonzetting anders had gekund. Ga maar uit van geen opzet.

Nieuwe mopper *O*
Zorgwerkgever is pro actief qua arbo beleid ^O^
Dus ik kreeg eerst ongevraagd een afspraak gepland (in de ochtend) op een werkdag bij mijn andere werkgever. Konden zij niet weten, aangegeven, met mijn weekdagen dat ik voor hen werk erbij.
Nu staat er een nieuwe afspraak. Op een werkdag bij hen. Weer in de ochtend. Want dat laatste is logisch… dat je bij een werkplanning waarbij het zwaartepunt in de ochtend ligt zulke kantoorafspraken in de ochtend plant :')
En aangezien het voor de centrale planners niet te doen is mensen een deel van de ochtend in te plannen… ben ik de volle vijf uur van die ochtend niet beschikbaar voor hen. Door een gesprek van max 30 minuten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 september 2024 @ 12:31:06 #159
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215071607
Even heel kort, want zo de auto in voor een ritje van 1200km...

De eerste keer dat een niet-border collie heeft gewonnen, Mariela en Willem bovenaan de lijst, beste paar van Argentinie *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_215071881
Feliz cumpleaños Argentinië kampioenuh 🎉

En de zevende covid vaccinatie zit erin. In een kerk 😉genoeg parkeerplaatsen.
pi_215072441
Enig: het Bieb lokaal is nu half handenarbeid lokaal voor groep 8.
De samenwerking in knutsel en opruimen 😎
  maandag 23 september 2024 @ 14:18:08 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215072680
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 13:13 schreef AnneX het volgende:
Feliz cumpleaños
Argentinië kampioenuh 🎉

En de zevende covid vaccinatie zit erin. In een kerk 😉genoeg parkeerplaatsen.

Dat betekent "gefeliciteerd met je verjaardag" :P
cumpleaños = verjaardag ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215072774
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat betekent "gefeliciteerd met je verjaardag" :P
cumpleaños = verjaardag ;)
Joh 😉 de boodschap is duidelijk.

Nu jij…😎
pi_215073049
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 14:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Joh 😉 de boodschap is duidelijk.

Nu jij…😎
Dat is toch geen aardige reactie op Whiskers die gewoon een tip geeft?
pi_215073075
Ondertussen dringt mijn teamleider hier aan op dat ik officieel opzeg maar in Vlindertjecity is het contract nog niet rond. Ik heb het aanbod nog niet eens ontvangen.

Toch maar alvast opzeggen hier?

Ik heb ze vrijdag nog nagevraagd of alles wel liep en ze waren ermee bezig en al mijn documenten hadden ze in goede orde ontvangen. Maar geen enkele indicatie over hoe lang dit nog duurt. Weet niet of aandringen überhaupt helpt of waar ik moet aandringen.
pi_215073512
Thuis na een drukke dag.

Gefeliciteerd @flipsen mooi resultaat na al het harde werken. Veilige terugreis.

@Tele6 Ik zou morgenmiddag nog even contact opnemen en aangeven waarom, in de middag want dan hebben ze 2 werkdagen na vrijdag de tijd gehad.
Heb dat ooit eens bij een interne baanwisseling gehad, kwam maar geen nieuw contact. Toen aangegeven dat ik op de wisseldag gewoon naar m’n oude plek zou gaan als het niet geregeld was. Dat werkte :o Maar was natuurlijk makkelijker want zelfde werkgever
  maandag 23 september 2024 @ 17:20:11 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215074025
zo, ik heb me vandaag maar even geprostitudinges op LinkedIn.
Iedereen een berichtje sturen dat ik voor ze kan werken .. alles om maaraan klanten te komen.. bah wat heb ik een hekel aan dat gedeelte van ondernemer zijn zeg!

morgen nog even een dagje naar een beurs in Hamburg.. vooruit maar weer..

maar goed.. het is voor een goed doel enzo :X

verder een *O* voor Argentinie. en een roosvicee voor tele :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215074460
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 12:31 schreef flipsen het volgende:
Even heel kort, want zo de auto in voor een ritje van 1200km...

[ afbeelding ]

De eerste keer dat een niet-border collie heeft gewonnen, Mariela en Willem bovenaan de lijst, beste paar van Argentinie *O*
Zijn jullie dat. flipsen? *O*

En zo ver rijden voor een hondenevenement :o Even heen en terug _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215074673
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 15:11 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen dringt mijn teamleider hier aan op dat ik officieel opzeg maar in Vlindertjecity is het contract nog niet rond. Ik heb het aanbod nog niet eens ontvangen.

Toch maar alvast opzeggen hier?

Ik heb ze vrijdag nog nagevraagd of alles wel liep en ze waren ermee bezig en al mijn documenten hadden ze in goede orde ontvangen. Maar geen enkele indicatie over hoe lang dit nog duurt. Weet niet of aandringen überhaupt helpt of waar ik moet aandringen.
Nee!

Informeren bij je nieuwe wg hoe het zit met je contract, omdat ook zij er vanaf <datum> last van krijgen omdat je door de vertraging de opzegtermijn en dus beoogde startdatum bij hen niet haalt is nooit verkeerd ;)
pi_215074872
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 18:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee!

Informeren bij je nieuwe wg hoe het zit met je contract, omdat ook zij er vanaf <datum> last van krijgen omdat je door de vertraging de opzegtermijn en dus beoogde startdatum bij hen niet haalt is nooit verkeerd ;)
^
pi_215075689

Wel een bord, geen beren :{w

Wel een pootafdruk waarbij ik twijfel tussen grote hond of wolf.
pi_215076913
Vanmorgen begonnen met vergadering, daarna papierwerk, toen cursus gevolgd en als toetje zelf cursus gegeven. Beetje gaar na een 9-9 dag.
pi_215076975
Productief dagje!
Welk onderwerp bij cursus?
pi_215076987

Onder boomwortels een kerststal met een door de slakken opgevroten Jezus en een gehavende maria.
pi_215077000
Drukke dag @cat- astrophe

Hoe ging het vandaag @Blues ?

Jullie wonen daar ook echt “op vakantie”
pi_215077097
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:

Hoe ging het vandaag @:blues ?

Met mij goed ^O^

SPOILER
Ik kwam vol energie thuis :? *O* :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 24-09-2024 00:40:08 ]
pi_215077128
Wat fijn, even flink met (zinnige) vuisten op tafel geslagen.
pi_215077142
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2024 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Onder boomwortels een kerststal met een door de slakken opgevroten Jezus en een gehavende maria.
Ik zou zeggen hond, wolf is wat meer ovaal qua vorm.

(De lezing gaat trouwens door. *O* We hebben een klein aantal gasten waarvan het een beetje de vraag is of ze een naamgenoot op FB hebben met wat andere standpunten (anti vaccin, pro zwarte piet, etc) maar het grootste deel van de gasten komt in elk geval echt uit interesse en niet om te rellen. :) we staan ook op het ‘risicobord’ van de politie. )

In wilde eigenlijk teruglezen, maar ik duik m’n nest in :O ( al sinds 4:15 uur wakker, dus ik vind dat het moet kunnen)
pi_215077144
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2024 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

O+
pi_215077302
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2024 23:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik zou zeggen hond, wolf is wat meer ovaal qua vorm.

(De lezing gaat trouwens door. *O* We hebben een klein aantal gasten waarvan het een beetje de vraag is of ze een naamgenoot op FB hebben met wat andere standpunten (anti vaccin, pro zwarte piet, etc) maar het grootste deel van de gasten komt in elk geval echt uit interesse en niet om te rellen. :) we staan ook op het ‘risicobord’ van de politie. )

In wilde eigenlijk teruglezen, maar ik duik m’n nest in :O ( al sinds 4:15 uur wakker, dus ik vind dat het moet kunnen)
Dank!

En mooi dat de lezing door gaat.
pi_215077520
Goedenacht!
Ik lag wakker en ben maar een rondje gaan lopen. Langs luid knagende bevers :D
Ik heb er ook een zien zwemmen O+
pi_215078100
Ik kom even inchecken want ik leef nog.

Kom ook gelijk weer uitchecken want we hebben 2 Hele Beste Weken in het verschiet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215078663
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 04:23 schreef sigme het volgende:
Goedenacht!
Ik lag wakker en ben maar een rondje gaan lopen. Langs luid knagende bevers :D
Ik heb er ook een zien zwemmen O+
Minder dat je wakker lag maar toch wel gaaf om de bevers zo mee te maken O+

Hier moet er ook eentje zitten maar we hebben hem nog niet gezien.
pi_215078850
Voorstel gekregen.

Voorstel geaccepteerd.

Ontslag ingediend.

Wooooooooooo *G*
pi_215078894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:09 schreef Tele6 het volgende:
Voorstel gekregen.

Voorstel geaccepteerd.

Ontslag ingediend.

Wooooooooooo *G*
*O*

Eindelijk duidelijkheid. w/

Straks komt mn.X thuis en ik ben er niet eens vanwege afspraak… 8)7
pi_215078971
Fijn @Tele6! *O*

Ik had al ruim week wat last van verkoudheid, niet per se neus vol maar wel holtes. Zondag bij hockey dus iets te diep gegaan, en ook heel slecht geslapen. Gister hele dag gehad dat als ik eenmaal zat of lag of stond/liep het prima ging, maar bij opstaan van zit/lig echt enorme bonzende hoofdpijn. En futloos ook gewoon. Afgelopen nacht gelukkig goed geslapen (op een slangen-nachtmerrie na), en de hoofdpijn bij opstaan is bijna weg *O* en voel me ook stuk beter. Heel fijn, want psych vandaag dus lopen-bus-trein-lopen enzo.
pi_215079058
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:09 schreef Tele6 het volgende:
Voorstel gekregen.

Voorstel geaccepteerd.

Ontslag ingediend.

Wooooooooooo *G*
*G* Gefeliciteerd!! :*
pi_215079080
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Tele6! *O*

Ik had al ruim week wat last van verkoudheid, niet per se neus vol maar wel holtes. Zondag bij hockey dus iets te diep gegaan, en ook heel slecht geslapen. Gister hele dag gehad dat als ik eenmaal zat of lag of stond/liep het prima ging, maar bij opstaan van zit/lig echt enorme bonzende hoofdpijn. En futloos ook gewoon. Afgelopen nacht gelukkig goed geslapen (op een slangen-nachtmerrie na), en de hoofdpijn bij opstaan is bijna weg *O* en voel me ook stuk beter. Heel fijn, want psych vandaag dus lopen-bus-trein-lopen enzo.
Yes voor hoofdpijn weg *G*

Ik zit ook al de hele week tegen verkoudheid aan. Het is weer die tijd van het jaar. Bah :(
Gelukkig een super relaxte zondag gehad waarbij B naar mij toe kwam en brownies voor me ging bakken en we een legpuzzel afgemaakt hebben.
Vervolgens gister lekker lopen stressen. Ach ja :')

Succes bij psych :*
pi_215079140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Yes voor hoofdpijn weg *G*

Ik zit ook al de hele week tegen verkoudheid aan. Het is weer die tijd van het jaar. Bah :(
Gelukkig een super relaxte zondag gehad waarbij B naar mij toe kwam en brownies voor me ging bakken en we een legpuzzel afgemaakt hebben.
Vervolgens gister lekker lopen stressen. Ach ja :')

Succes bij psych :*
En voor jou beterschap!

Wat heerlijk jouw zondag!
Jammer van het stressen maandag, maar gelukkig is dat voorbij *O*

En ja, het heerst. Een teamgenoot had het ook al anderhalve week, mn moeder ook (die heb ik niet gezien in die tijd). Het is dan ook al wel drie hele dagen herfst :+

Ouders zijn weer in het land, donderdag gaan we uit lunchen voor een driegangen lunch hier in de buurt. Zin in :).
pi_215079143
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn, even flink met (zinnige) vuisten op tafel geslagen.
Artsen waren erg bezorgd geworden en verrast en geschrokken over al het werkaanbod van alle kanten met zo weinig mensen en wisten eigenlijk niet eens precies wat wij allemaal doen :D :N
pi_215079148
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
En voor jou beterschap!

En ja, het heerst. Een teamgenoot had het ook al anderhalve week, mn moeder ook (die heb ik niet gezien in die tijd). Het is dan ook al wel drie hele dagen herfst :+

Ouders zijn weer in het land, donderdag gaan we uit lunchen voor een driegangen lunch hier in de buurt. Zin in :).
Jasmijn & ik ? :9
pi_215079205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Jasmijn & ik ? :9
Nee, iets verder uit het centrum. Ik zal erna verklappen waar precies ;) . Je review over Jasmijn & ik zag er wel goed uit!

En fijn, van de artsen die kwamen helpen én ervaren wat jullie eigenlijk allemaal doen. Twee vliegen in één klap.
pi_215079266
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:

Nee, iets verder uit het centrum. Ik zal erna verklappen waar precies ;) . Je review over Jasmijn & ik zag er wel goed uit!

En fijn, van de artsen die kwamen helpen én ervaren wat jullie eigenlijk allemaal doen. Twee vliegen in één klap.
^O^

Als er door ziek/zeer/vakanties maar 1 coll op die dag werkt waar er eigenlijk 5 coll moeten zijn en ze heeft 6 spreekuren mét alle telefoon, mail, verwijzingen, beter dichtbij, achterstanden en hoge spoed orders was het niet zo gek dat ze huilend achter de balie zat en dit is een echte bikkel ;(
Eindelijk is er ingegrepen ja ipv goed bedoelde schouderklopjes!

Gisteren hebben we gezegd tegen de afd. leider (baas van TL) als we weer zien dat er maar 1 zit komt die ook niet, dan weet je dat vast.
Los het op.
pi_215079278
En verder heb ik vandaag alleen bieb/wasje/bed verschonen/gezellig boodschappen samen op het programma O+
pi_215079343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 11:04 schreef Blues het volgende:

[..]
^O^

Als er door ziek/zeer/vakanties maar 1 coll op die dag werkt waar er eigenlijk 5 coll moeten zijn en ze heeft 6 spreekuren mét alle telefoon, mail, verwijzingen, beter dichtbij, achterstanden en hoge spoed orders was het niet zo gek dat ze huilend achter de balie zat en dit is een echte bikkel ;(
Eindelijk is er ingegrepen ja ipv goed bedoelde schouderklopjes!

Gisteren hebben we gezegd tegen de afd. leider (baas van TL) als we weer zien dat er maar 1 zit komt die ook niet, dan weet je dat vast.
Los het op.
Heel goed. Dat is inderdaad echt niet oké! Goed dat jullie nu gezamenlijk een standpunt innemen en het probleem bij management neerleggen op die manier, ipv over je eigen grenzen heen te gaan om het maar op te lossen. Hopelijk gaan zij dan nu ook daadwerkelijk handelen, nu ze (nog) zichtbaarder geconfronteerd worden met het probleem.
pi_215079347
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
En voor jou beterschap!

Ik had gister niet alleen stress over of m'n nieuwe werk eindelijk rond ging komen, maar er was ook dikke drama in de trainersgroepsapp. Het leek of mensen het onderling opgelost kregen maar toen werd ik van meerdere kanten persoonlijk geappt om hulp :X

Uiteindelijk gisteravond op training wat mensen aangesproken en een plan gemaakt voor hoe we dit gaan aanpakken de komende tijd.

Ik vind eigenlijk dat je je op vrijwilligerswerk ook collegiaal moet gedragen, iets van fatsoen en respect iig. En ik baal dat ik niet ingegrepen heb op het moment dat fatsoen en respect weg waren. Maar goed, mensen er IRL op aanspreken was denk ik een aardig alternatief.

Iig lekker een categorie vaardigheden aangeboord waar ik normaal niet kom. Oef :X
quote:

Driegangen lunch O+ O+ O+
Veel plezier alvast & eet smakelijk *G*
  dinsdag 24 september 2024 @ 11:17:02 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215079361
Honger. Nu al. Dit weekend mn OMAD verfucked en nu de repercussies...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215079400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 11:17 schreef fietsie het volgende:
Honger. Nu al. Dit weekend mn OMAD verfucked en nu de repercussies...
Lijfje schreeuwt om meer eten! :9
pi_215079414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 11:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik had gister niet alleen stress over of m'n nieuwe werk eindelijk rond ging komen, maar er was ook dikke drama in de trainersgroepsapp. Het leek of mensen het onderling opgelost kregen maar toen werd ik van meerdere kanten persoonlijk geappt om hulp :X

Uiteindelijk gisteravond op training wat mensen aangesproken en een plan gemaakt voor hoe we dit gaan aanpakken de komende tijd.

Ik vind eigenlijk dat je je op vrijwilligerswerk ook collegiaal moet gedragen, iets van fatsoen en respect iig. En ik baal dat ik niet ingegrepen heb op het moment dat fatsoen en respect weg waren. Maar goed, mensen er IRL op aanspreken was denk ik een aardig alternatief.

Iig lekker een categorie vaardigheden aangeboord waar ik normaal niet kom. Oef :X
[..]
Driegangen lunch O+ O+ O+
Veel plezier alvast & eet smakelijk *G*
Ik vind dat je je bijna altijd met iets van fatsoen en respect zou moeten gedragen :Y
Wat een gedoe zeg joh, met die trainers allemaal. Denk dat IRL aanspreken het meest effectief is :Y

Ik had twee weken geleden ook weer allemaal gezeik op de app van coach over scheidsrechters en vice versa en van andere mensen die aanwezig waren enz. Ik heb wel duidelijk een mening over wie fout zit, en ik weet dat bestuur die deelt, dus hen alle benodigde info gegeven om daar iets mee te kunnen doen. Ga ik mn vingers niet aan branden. Is het een keer een voordeel dat mijn functie bij deze club niet onder bestuur valt ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 september 2024 @ 11:44:29 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215079555
Feli Tele *O*

Hoewel nog vroeg. Restaurant voor kerst op werk is al geboekt. Café Picknick. We gaan er met Amerikaanse Schoolbus heen :D. Het restaurant ligt in het Niemandsland van Beverwijk.

Het restaurant stond al op mn lijst, maar nu betaalt de zaak :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215079666
Klinkt erg vermoeiend @Tele6 . Haal je nog wel plezier uit het trainerschap? (Ik snap ook wel dat je hier niet alle leuke momenten deelt, maar kan me voorstellen dat het soms wel veel gezeik is als veel mensen zich zo gedragen…)

En yeeeeh voor je nieuwe baan/contract *O*

Goed dat jullie nu samen een vuist maken @Blues
Zo zonde dat ze het zover laten komen, die workload is niet te doen joh. Zeker niet allemaal op hetzelfde moment, wat je vast voortdurend hebt met een telefoon die maar blijft gaan…… :{

SPOILER
pi_215079755
@Candaasje het geeft me een hoop voldoening vooral. Ik weet dat ik mijn gedeelte van het werk goed doe, en vind het mooi om nieuwe trainers goed op te leiden (zodat ze ook niet alle aso-manieren van de oude garde aanleren haha).
Ben wel al aan het afbouwen en overdragen, want ik verwacht niet genoeg tijd over te houden met m'n nieuwe werk met het heen en weer reizen. :)

Wat een ellende op jouw werk! Ik weet niet meer precies hoe het ervoor stond met je plannen voor Kaatjecity maar hoop dat alles goed gaat voor je :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')