abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215077520
Goedenacht!
Ik lag wakker en ben maar een rondje gaan lopen. Langs luid knagende bevers :D
Ik heb er ook een zien zwemmen O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215078100
Ik kom even inchecken want ik leef nog.

Kom ook gelijk weer uitchecken want we hebben 2 Hele Beste Weken in het verschiet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215078663
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 04:23 schreef sigme het volgende:
Goedenacht!
Ik lag wakker en ben maar een rondje gaan lopen. Langs luid knagende bevers :D
Ik heb er ook een zien zwemmen O+
Minder dat je wakker lag maar toch wel gaaf om de bevers zo mee te maken O+

Hier moet er ook eentje zitten maar we hebben hem nog niet gezien.
pi_215078850
Voorstel gekregen.

Voorstel geaccepteerd.

Ontslag ingediend.

Wooooooooooo *G*
pi_215078894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:09 schreef Tele6 het volgende:
Voorstel gekregen.

Voorstel geaccepteerd.

Ontslag ingediend.

Wooooooooooo *G*
*O*

Eindelijk duidelijkheid. w/

Straks komt mn.X thuis en ik ben er niet eens vanwege afspraak… 8)7
pi_215078971
Fijn @Tele6! *O*

Ik had al ruim week wat last van verkoudheid, niet per se neus vol maar wel holtes. Zondag bij hockey dus iets te diep gegaan, en ook heel slecht geslapen. Gister hele dag gehad dat als ik eenmaal zat of lag of stond/liep het prima ging, maar bij opstaan van zit/lig echt enorme bonzende hoofdpijn. En futloos ook gewoon. Afgelopen nacht gelukkig goed geslapen (op een slangen-nachtmerrie na), en de hoofdpijn bij opstaan is bijna weg *O* en voel me ook stuk beter. Heel fijn, want psych vandaag dus lopen-bus-trein-lopen enzo.
pi_215079058
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:09 schreef Tele6 het volgende:
Voorstel gekregen.

Voorstel geaccepteerd.

Ontslag ingediend.

Wooooooooooo *G*
*G* Gefeliciteerd!! :*
pi_215079080
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn @:Tele6! *O*

Ik had al ruim week wat last van verkoudheid, niet per se neus vol maar wel holtes. Zondag bij hockey dus iets te diep gegaan, en ook heel slecht geslapen. Gister hele dag gehad dat als ik eenmaal zat of lag of stond/liep het prima ging, maar bij opstaan van zit/lig echt enorme bonzende hoofdpijn. En futloos ook gewoon. Afgelopen nacht gelukkig goed geslapen (op een slangen-nachtmerrie na), en de hoofdpijn bij opstaan is bijna weg *O* en voel me ook stuk beter. Heel fijn, want psych vandaag dus lopen-bus-trein-lopen enzo.
Yes voor hoofdpijn weg *G*

Ik zit ook al de hele week tegen verkoudheid aan. Het is weer die tijd van het jaar. Bah :(
Gelukkig een super relaxte zondag gehad waarbij B naar mij toe kwam en brownies voor me ging bakken en we een legpuzzel afgemaakt hebben.
Vervolgens gister lekker lopen stressen. Ach ja :')

Succes bij psych :*
pi_215079140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Yes voor hoofdpijn weg *G*

Ik zit ook al de hele week tegen verkoudheid aan. Het is weer die tijd van het jaar. Bah :(
Gelukkig een super relaxte zondag gehad waarbij B naar mij toe kwam en brownies voor me ging bakken en we een legpuzzel afgemaakt hebben.
Vervolgens gister lekker lopen stressen. Ach ja :')

Succes bij psych :*
En voor jou beterschap!

Wat heerlijk jouw zondag!
Jammer van het stressen maandag, maar gelukkig is dat voorbij *O*

En ja, het heerst. Een teamgenoot had het ook al anderhalve week, mn moeder ook (die heb ik niet gezien in die tijd). Het is dan ook al wel drie hele dagen herfst :+

Ouders zijn weer in het land, donderdag gaan we uit lunchen voor een driegangen lunch hier in de buurt. Zin in :).
pi_215079143
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn, even flink met (zinnige) vuisten op tafel geslagen.
Artsen waren erg bezorgd geworden en verrast en geschrokken over al het werkaanbod van alle kanten met zo weinig mensen en wisten eigenlijk niet eens precies wat wij allemaal doen :D :N
pi_215079148
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
En voor jou beterschap!

En ja, het heerst. Een teamgenoot had het ook al anderhalve week, mn moeder ook (die heb ik niet gezien in die tijd). Het is dan ook al wel drie hele dagen herfst :+

Ouders zijn weer in het land, donderdag gaan we uit lunchen voor een driegangen lunch hier in de buurt. Zin in :).
Jasmijn & ik ? :9
pi_215079205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Jasmijn & ik ? :9
Nee, iets verder uit het centrum. Ik zal erna verklappen waar precies ;) . Je review over Jasmijn & ik zag er wel goed uit!

En fijn, van de artsen die kwamen helpen én ervaren wat jullie eigenlijk allemaal doen. Twee vliegen in één klap.
pi_215079266
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 11:00 schreef vlindertje89 het volgende:

Nee, iets verder uit het centrum. Ik zal erna verklappen waar precies ;) . Je review over Jasmijn & ik zag er wel goed uit!

En fijn, van de artsen die kwamen helpen én ervaren wat jullie eigenlijk allemaal doen. Twee vliegen in één klap.
^O^

Als er door ziek/zeer/vakanties maar 1 coll op die dag werkt waar er eigenlijk 5 coll moeten zijn en ze heeft 6 spreekuren mét alle telefoon, mail, verwijzingen, beter dichtbij, achterstanden en hoge spoed orders was het niet zo gek dat ze huilend achter de balie zat en dit is een echte bikkel ;(
Eindelijk is er ingegrepen ja ipv goed bedoelde schouderklopjes!

Gisteren hebben we gezegd tegen de afd. leider (baas van TL) als we weer zien dat er maar 1 zit komt die ook niet, dan weet je dat vast.
Los het op.
pi_215079278
En verder heb ik vandaag alleen bieb/wasje/bed verschonen/gezellig boodschappen samen op het programma O+
pi_215079343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 11:04 schreef Blues het volgende:

[..]
^O^

Als er door ziek/zeer/vakanties maar 1 coll op die dag werkt waar er eigenlijk 5 coll moeten zijn en ze heeft 6 spreekuren mét alle telefoon, mail, verwijzingen, beter dichtbij, achterstanden en hoge spoed orders was het niet zo gek dat ze huilend achter de balie zat en dit is een echte bikkel ;(
Eindelijk is er ingegrepen ja ipv goed bedoelde schouderklopjes!

Gisteren hebben we gezegd tegen de afd. leider (baas van TL) als we weer zien dat er maar 1 zit komt die ook niet, dan weet je dat vast.
Los het op.
Heel goed. Dat is inderdaad echt niet oké! Goed dat jullie nu gezamenlijk een standpunt innemen en het probleem bij management neerleggen op die manier, ipv over je eigen grenzen heen te gaan om het maar op te lossen. Hopelijk gaan zij dan nu ook daadwerkelijk handelen, nu ze (nog) zichtbaarder geconfronteerd worden met het probleem.
pi_215079347
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
En voor jou beterschap!

Ik had gister niet alleen stress over of m'n nieuwe werk eindelijk rond ging komen, maar er was ook dikke drama in de trainersgroepsapp. Het leek of mensen het onderling opgelost kregen maar toen werd ik van meerdere kanten persoonlijk geappt om hulp :X

Uiteindelijk gisteravond op training wat mensen aangesproken en een plan gemaakt voor hoe we dit gaan aanpakken de komende tijd.

Ik vind eigenlijk dat je je op vrijwilligerswerk ook collegiaal moet gedragen, iets van fatsoen en respect iig. En ik baal dat ik niet ingegrepen heb op het moment dat fatsoen en respect weg waren. Maar goed, mensen er IRL op aanspreken was denk ik een aardig alternatief.

Iig lekker een categorie vaardigheden aangeboord waar ik normaal niet kom. Oef :X
quote:

Driegangen lunch O+ O+ O+
Veel plezier alvast & eet smakelijk *G*
  dinsdag 24 september 2024 @ 11:17:02 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215079361
Honger. Nu al. Dit weekend mn OMAD verfucked en nu de repercussies...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215079400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 11:17 schreef fietsie het volgende:
Honger. Nu al. Dit weekend mn OMAD verfucked en nu de repercussies...
Lijfje schreeuwt om meer eten! :9
pi_215079414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 11:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik had gister niet alleen stress over of m'n nieuwe werk eindelijk rond ging komen, maar er was ook dikke drama in de trainersgroepsapp. Het leek of mensen het onderling opgelost kregen maar toen werd ik van meerdere kanten persoonlijk geappt om hulp :X

Uiteindelijk gisteravond op training wat mensen aangesproken en een plan gemaakt voor hoe we dit gaan aanpakken de komende tijd.

Ik vind eigenlijk dat je je op vrijwilligerswerk ook collegiaal moet gedragen, iets van fatsoen en respect iig. En ik baal dat ik niet ingegrepen heb op het moment dat fatsoen en respect weg waren. Maar goed, mensen er IRL op aanspreken was denk ik een aardig alternatief.

Iig lekker een categorie vaardigheden aangeboord waar ik normaal niet kom. Oef :X
[..]
Driegangen lunch O+ O+ O+
Veel plezier alvast & eet smakelijk *G*
Ik vind dat je je bijna altijd met iets van fatsoen en respect zou moeten gedragen :Y
Wat een gedoe zeg joh, met die trainers allemaal. Denk dat IRL aanspreken het meest effectief is :Y

Ik had twee weken geleden ook weer allemaal gezeik op de app van coach over scheidsrechters en vice versa en van andere mensen die aanwezig waren enz. Ik heb wel duidelijk een mening over wie fout zit, en ik weet dat bestuur die deelt, dus hen alle benodigde info gegeven om daar iets mee te kunnen doen. Ga ik mn vingers niet aan branden. Is het een keer een voordeel dat mijn functie bij deze club niet onder bestuur valt ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 september 2024 @ 11:44:29 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215079555
Feli Tele *O*

Hoewel nog vroeg. Restaurant voor kerst op werk is al geboekt. Café Picknick. We gaan er met Amerikaanse Schoolbus heen :D. Het restaurant ligt in het Niemandsland van Beverwijk.

Het restaurant stond al op mn lijst, maar nu betaalt de zaak :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215079666
Klinkt erg vermoeiend @Tele6 . Haal je nog wel plezier uit het trainerschap? (Ik snap ook wel dat je hier niet alle leuke momenten deelt, maar kan me voorstellen dat het soms wel veel gezeik is als veel mensen zich zo gedragen…)

En yeeeeh voor je nieuwe baan/contract *O*

Goed dat jullie nu samen een vuist maken @Blues
Zo zonde dat ze het zover laten komen, die workload is niet te doen joh. Zeker niet allemaal op hetzelfde moment, wat je vast voortdurend hebt met een telefoon die maar blijft gaan…… :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215079755
@Candaasje het geeft me een hoop voldoening vooral. Ik weet dat ik mijn gedeelte van het werk goed doe, en vind het mooi om nieuwe trainers goed op te leiden (zodat ze ook niet alle aso-manieren van de oude garde aanleren haha).
Ben wel al aan het afbouwen en overdragen, want ik verwacht niet genoeg tijd over te houden met m'n nieuwe werk met het heen en weer reizen. :)

Wat een ellende op jouw werk! Ik weet niet meer precies hoe het ervoor stond met je plannen voor Kaatjecity maar hoop dat alles goed gaat voor je :*
pi_215079783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:04 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje het geeft me een hoop voldoening vooral. Ik weet dat ik mijn gedeelte van het werk goed doe, en vind het mooi om nieuwe trainers goed op te leiden (zodat ze ook niet alle aso-manieren van de oude garde aanleren haha).
Ben wel al aan het afbouwen en overdragen, want ik verwacht niet genoeg tijd over te houden met m'n nieuwe werk met het heen en weer reizen. :)

Wat een ellende op jouw werk! Ik weet niet meer precies hoe het ervoor stond met je plannen voor Kaatjecity maar hoop dat alles goed gaat voor je :*
fijn te lezen dat het al het gedoe dus nog wel waard is! :)

2 oktober gesprek. Organisatie is dezelfde en het is daar helaas een niet minder grote puinhoop qua bestuur. Dus we gaan het zien. En anders kijk ik rustig verder, ook zit niet op een schopstoel. Ga dan wel minderen in uren, hou ik iets meer leven over :+
pi_215079792
De deur voor de douche is naar het schijnt heel aangekomen *O*
Driemaal is scheepsrecht!

Nu nog heel houden bij het plaatsten :+
pi_215079963
Yeah voor @Tele6 gefeliciteerd. Wanneer stoppen en beginnen?

En een extra yeah voor de artsen van @Blues dat de schellen van de ogen zijn gevallen, goed dat ze even zagen wat er aan de hand is en ook dat jullie samen een vuist maken.

Dat roofbouw plegen bij jullie is inderdaad in hun eigen vingers snijden @Candaasje

Ik ben naar huis gestuurd -O- te verkouden en weinig stem. Vannacht ook nauwelijks geslapen, pas toen ik bedacht had dat ik m’n hoofdeind naar boven moest zetten ging het beter. Spreekuur was ook rustig dus een deel van mijn werk van vanmiddag had ik al gedaan en collega neemt dat over.
Zo iets eten en dan een uurtje slapen. Vanavond een etentje dat al een paar keer verzet is. Eten moet ik toch dus ga ik maar gewoon.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 24 september 2024 @ 12:42:55 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215080023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat roofbouw plegen bij jullie is inderdaad in hun eigen vingers snijden @:candaasje
Tegen die tijd verkopen ze het weer aan de volgende investeerder
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215080129
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tegen die tijd verkopen ze het weer aan de volgende investeerder
Dat is wel een lastige, want mijn werkgever is de grootste binnen Europa (en UK) en natuurlijk kun je wel delen afstoten, maar dan krijgt Anicura weer een betere positie en dat willen ze ook niet zover ik weet.

Dat is dan verder natuurlijk niet mijn probleem, maar ik verwonder me wel om deze keuze. Normaal knikker je toch eerder degenen eruit die er het laatst zijn bijgekomen. Denk ik dan. Maar toch niet :D :')
  dinsdag 24 september 2024 @ 13:00:46 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215080158
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat is wel een lastige, want mijn werkgever is de grootste binnen Europa (en UK) en natuurlijk kun je wel delen afstoten, maar dan krijgt Anicura weer een betere positie en dat willen ze ook niet zover ik weet.

Dat is dan verder natuurlijk niet mijn probleem, maar ik verwonder me wel om deze keuze. Normaal knikker je toch eerder degenen eruit die er het laatst zijn bijgekomen. Denk ik dan. Maar toch niet :D :')
Dit is toch standaard praktijk sinds de overheid met een niet-oplossing voor tijdelijke contracten is gekomen? Net zoals de nieuwe huur regels maken dat particuliere verhuurders daarmee stoppen?

Als je gaat afdwingen dat na x-keren een tijdelijk contract vast wordt gaat personeel er dus per x-1 uit.
Want niet voor niets wil een bedrijf een deel flexibel hebben.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215080248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dit is toch standaard praktijk sinds de overheid met een niet-oplossing voor tijdelijke contracten is gekomen? Net zoals de nieuwe huur regels maken dat particuliere verhuurders daarmee stoppen?

Als je gaat afdwingen dat na x-keren een tijdelijk contract vast wordt gaat personeel er dus per x-1 uit.
Want niet voor niets wil een bedrijf een deel flexibel hebben.
Ze rekken het bij ons al tot de maximale drie jaar, dan heb je ondertussen echt al een hele lichting nieuwe tijdelijke contracten (en de doorloop is groot, dus zoveel oude vaste contracten op de werkvloer heb je ook weer niet). Ik vind niet dat dit op conto van de regering is hoor, echt gewoon op het horkerige gedrag van in dit geval mijn werkgever. Zij maken de keuze om de werkdruk nog hoger te maken met dit soort korte termijn visies.
  Moderator dinsdag 24 september 2024 @ 13:10:53 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215080285
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Na mn eerste jaar? of halfjaar hier dacht ik nog een jaar te krijgen. Uh nee, we gaan voor iemand of niet. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')