abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215079666
Klinkt erg vermoeiend @Tele6 . Haal je nog wel plezier uit het trainerschap? (Ik snap ook wel dat je hier niet alle leuke momenten deelt, maar kan me voorstellen dat het soms wel veel gezeik is als veel mensen zich zo gedragen…)

En yeeeeh voor je nieuwe baan/contract *O*

Goed dat jullie nu samen een vuist maken @Blues
Zo zonde dat ze het zover laten komen, die workload is niet te doen joh. Zeker niet allemaal op hetzelfde moment, wat je vast voortdurend hebt met een telefoon die maar blijft gaan…… :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215079755
@Candaasje het geeft me een hoop voldoening vooral. Ik weet dat ik mijn gedeelte van het werk goed doe, en vind het mooi om nieuwe trainers goed op te leiden (zodat ze ook niet alle aso-manieren van de oude garde aanleren haha).
Ben wel al aan het afbouwen en overdragen, want ik verwacht niet genoeg tijd over te houden met m'n nieuwe werk met het heen en weer reizen. :)

Wat een ellende op jouw werk! Ik weet niet meer precies hoe het ervoor stond met je plannen voor Kaatjecity maar hoop dat alles goed gaat voor je :*
pi_215079783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:04 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje het geeft me een hoop voldoening vooral. Ik weet dat ik mijn gedeelte van het werk goed doe, en vind het mooi om nieuwe trainers goed op te leiden (zodat ze ook niet alle aso-manieren van de oude garde aanleren haha).
Ben wel al aan het afbouwen en overdragen, want ik verwacht niet genoeg tijd over te houden met m'n nieuwe werk met het heen en weer reizen. :)

Wat een ellende op jouw werk! Ik weet niet meer precies hoe het ervoor stond met je plannen voor Kaatjecity maar hoop dat alles goed gaat voor je :*
fijn te lezen dat het al het gedoe dus nog wel waard is! :)

2 oktober gesprek. Organisatie is dezelfde en het is daar helaas een niet minder grote puinhoop qua bestuur. Dus we gaan het zien. En anders kijk ik rustig verder, ook zit niet op een schopstoel. Ga dan wel minderen in uren, hou ik iets meer leven over :+
pi_215079792
De deur voor de douche is naar het schijnt heel aangekomen *O*
Driemaal is scheepsrecht!

Nu nog heel houden bij het plaatsten :+
pi_215079963
Yeah voor @Tele6 gefeliciteerd. Wanneer stoppen en beginnen?

En een extra yeah voor de artsen van @Blues dat de schellen van de ogen zijn gevallen, goed dat ze even zagen wat er aan de hand is en ook dat jullie samen een vuist maken.

Dat roofbouw plegen bij jullie is inderdaad in hun eigen vingers snijden @Candaasje

Ik ben naar huis gestuurd -O- te verkouden en weinig stem. Vannacht ook nauwelijks geslapen, pas toen ik bedacht had dat ik m’n hoofdeind naar boven moest zetten ging het beter. Spreekuur was ook rustig dus een deel van mijn werk van vanmiddag had ik al gedaan en collega neemt dat over.
Zo iets eten en dan een uurtje slapen. Vanavond een etentje dat al een paar keer verzet is. Eten moet ik toch dus ga ik maar gewoon.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 24 september 2024 @ 12:42:55 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215080023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat roofbouw plegen bij jullie is inderdaad in hun eigen vingers snijden @:candaasje
Tegen die tijd verkopen ze het weer aan de volgende investeerder
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215080129
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tegen die tijd verkopen ze het weer aan de volgende investeerder
Dat is wel een lastige, want mijn werkgever is de grootste binnen Europa (en UK) en natuurlijk kun je wel delen afstoten, maar dan krijgt Anicura weer een betere positie en dat willen ze ook niet zover ik weet.

Dat is dan verder natuurlijk niet mijn probleem, maar ik verwonder me wel om deze keuze. Normaal knikker je toch eerder degenen eruit die er het laatst zijn bijgekomen. Denk ik dan. Maar toch niet :D :')
  dinsdag 24 september 2024 @ 13:00:46 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215080158
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat is wel een lastige, want mijn werkgever is de grootste binnen Europa (en UK) en natuurlijk kun je wel delen afstoten, maar dan krijgt Anicura weer een betere positie en dat willen ze ook niet zover ik weet.

Dat is dan verder natuurlijk niet mijn probleem, maar ik verwonder me wel om deze keuze. Normaal knikker je toch eerder degenen eruit die er het laatst zijn bijgekomen. Denk ik dan. Maar toch niet :D :')
Dit is toch standaard praktijk sinds de overheid met een niet-oplossing voor tijdelijke contracten is gekomen? Net zoals de nieuwe huur regels maken dat particuliere verhuurders daarmee stoppen?

Als je gaat afdwingen dat na x-keren een tijdelijk contract vast wordt gaat personeel er dus per x-1 uit.
Want niet voor niets wil een bedrijf een deel flexibel hebben.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215080248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dit is toch standaard praktijk sinds de overheid met een niet-oplossing voor tijdelijke contracten is gekomen? Net zoals de nieuwe huur regels maken dat particuliere verhuurders daarmee stoppen?

Als je gaat afdwingen dat na x-keren een tijdelijk contract vast wordt gaat personeel er dus per x-1 uit.
Ze rekken het bij ons al tot de maximale drie jaar, dan heb je ondertussen echt al een hele lichting nieuwe tijdelijke contracten (en de doorloop is groot, dus zoveel oude vaste contracten op de werkvloer heb je ook weer niet). Ik vind niet dat dit op conto van de regering is hoor, echt gewoon op het horkerige gedrag van in dit geval mijn werkgever. Zij maken de keuze om de werkdruk nog hoger te maken met dit soort korte termijn visies.
  Moderator dinsdag 24 september 2024 @ 13:10:53 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215080285
quote:

[..]

Na mn eerste jaar? of halfjaar hier dacht ik nog een jaar te krijgen. Uh nee, we gaan voor iemand of niet. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215080421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeah voor @:tele6 gefeliciteerd. Wanneer stoppen en beginnen?

En een extra yeah voor de artsen van @:blues dat de schellen van de ogen zijn gevallen, goed dat ze even zagen wat er aan de hand is en ook dat jullie samen een vuist maken.

Dat roofbouw plegen bij jullie is inderdaad in hun eigen vingers snijden @:candaasje

Ik ben naar huis gestuurd -O- te verkouden en weinig stem. Vannacht ook nauwelijks geslapen, pas toen ik bedacht had dat ik m’n hoofdeind naar boven moest zetten ging het beter. Spreekuur was ook rustig dus een deel van mijn werk van vanmiddag had ik al gedaan en collega neemt dat over.
Zo iets eten en dan een uurtje slapen. Vanavond een etentje dat al een paar keer verzet is. Eten moet ik toch dus ga ik maar gewoon.
17 okt laatste dag hier. 1 nov start nieuwe baan *G*

Ik ga vanavond een aftelkalender knutselen. Met stickers 8-)

Beterschap :*
pi_215080467
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 11:54 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt erg vermoeiend @:Tele6 . Haal je nog wel plezier uit het trainerschap? (Ik snap ook wel dat je hier niet alle leuke momenten deelt, maar kan me voorstellen dat het soms wel veel gezeik is als veel mensen zich zo gedragen…)

En yeeeeh voor je nieuwe baan/contract *O*

Goed dat jullie nu samen een vuist maken @:Blues
Zo zonde dat ze het zover laten komen, die workload is niet te doen joh. Zeker niet allemaal op hetzelfde moment, wat je vast voortdurend hebt met een telefoon die maar blijft gaan…… :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een.....management. Wat een kapitaalverlies. En zero consideratie voor de mensen op de werkvloer. Wat een kutwerkgever. Maar dat vind ik al heel lang. Het is dat het werk zelf vast enorm leuk is en je collega's fijn en de patiënten fantastisch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215080603
quote:

[..]

Als je een gokclubje beleggingsmaatschappij bent is vast personeel een risico. En sta niet gek te kijken als zowel evidensia als anicura ooit door dezelfde club gekocht worden.

Twee nagenoeg dezelfde bedrijven kopen, personeel en vestigingen halveren en dus meer winst voor het gokclubje is wat ooit bij één van mijn oud werkgevers geflikt is. Werd het heel gezellig van op de werkvloer.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215081188
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mooiste dag van het jaar :P *O* fijn dat alles rond is! ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 24 september 2024 @ 15:29:09 #215
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_215081194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

En glitters?
pi_215081259
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2024 15:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! *O*

En glitters?
Goed idee! *G*
  dinsdag 24 september 2024 @ 15:53:24 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215081345
Hmpff @Candaasje wat een toestand weer..

Naast de geldzorgen die nu ook zorgen dst ik s nacht wakker lig vind ik dat een van de grootste persoonlijke financiële vraagstukken. Want ik wil graag investeren, maar dan wel in bedrijven die "het goede doen", bedrijven met een morele ambitie.. ik vind het nog niet heel makkelijk om uit te vinden welke bedrijven dat WEL en welke dat NIET zijn..

Verder was de beurs in Hamburg DRUK, en ben ik nog niet zo ver dat ik mezelf (en mn bedrijf) goed kan verkopen.. dus nu even een koppies thee met 2 plakken
gebak, want ik kon niet kiezen :+

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 24 september 2024 @ 15:55:36 #218
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215081367
Ik heb net gisteravond een blije plaskalender geknutseld voor m'n peuter waar hij dinostickers op mag plakken :D

Respect voor jou @Barreltje dat je het wel gewoon probeert!
Ik ben zelf vrij snel afgehaakt als freelancer omdat het mezelf verkopen en het ellebogenwerk echt niks voor mij was.
pi_215082409
Vervolgens is er weer gedoe met de trainers en nu vind ik het niet leuk meer. Nu heb ik de voorzitter van de club over me heen omdat ik gister in alle gedoe vergeten ben om materiaal op te ruimen. Dus ze appt dat ze ons er *nogmaals* aan moet herinneren dat het *NIET de bedoeling is* dat we materiaal laten liggen, en nog een alinea vol frustraties over achtergelaten materiaal. Volgens mij is het de eerste keer in maanden dat iemand wat laat liggen, en ik was net zo blij dat ik gister de hele dramabende zo goed opgelost had.
Ik snap het niet. Is ze nou zo gefrustreerd over andere dingen en is dit de druppel? Of ben ik vergeten dat we mega problemen hebben met opruimen van materiaal? Of vat ik het sterker op dan ze bedoelt en schrijft ze eigenlijk "Hey allemaal, er was wat materiaal blijven liggen, kunnen jullie ff in de gaten houden dat je 't opruimt na training?" en hallucineer ik de gefrustreerde alinea's.
pi_215082889
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 18:18 schreef Tele6 het volgende:
Vervolgens is er weer gedoe met de trainers en nu vind ik het niet leuk meer. Nu heb ik de voorzitter van de club over me heen omdat ik gister in alle gedoe vergeten ben om materiaal op te ruimen. Dus ze appt dat ze ons er *nogmaals* aan moet herinneren dat het *NIET de bedoeling is* dat we materiaal laten liggen, en nog een alinea vol frustraties over achtergelaten materiaal. Volgens mij is het de eerste keer in maanden dat iemand wat laat liggen, en ik was net zo blij dat ik gister de hele dramabende zo goed opgelost had.
Ik snap het niet. Is ze nou zo gefrustreerd over andere dingen en is dit de druppel? Of ben ik vergeten dat we mega problemen hebben met opruimen van materiaal? Of vat ik het sterker op dan ze bedoelt en schrijft ze eigenlijk "Hey allemaal, er was wat materiaal blijven liggen, kunnen jullie ff in de gaten houden dat je 't opruimt na training?" en hallucineer ik de gefrustreerde alinea's.
Weet je: dit is een prima vraag. Ook prima verwoord. Stuur 'm aan haar. Dat schept duidelijkheid.
Misschien spuwt ze vervolgens een hele lading gal over je uit en vind je het Echt Niet Leuk Meer. Maar meer waarschijnlijk komen jullie nader tot elkaar en mopperen jullie even samen over alles O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 september 2024 @ 19:39:23 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_215083182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 13:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

De bedrijven boden geen vaste contracten meer aan. Ook niet na 10 verlengingen.
Daar is tegen opgetreden, en terecht. Met een max aantal tijdelijke contracten bij 1 werkgever.
Nu ook nog de zogenaamde zzp constructe de nek om draaien. Je bent in dienst, of je bent zzper. Maar als zzper heb je meerdere werkgevers. En niet wat er nu gebeurd. voor 1 werkgever werken zonder zekerheid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215083858
Universiteitspersoneel, met name junior docenten, gebeurt dit ook mee. Die zijn dan na 4 jaar (is een uitzondering, als je meteen contract krijgt voor 4 jaar mag dat in dit geval) helemaal ingewerkt op alle vakken en goed opgeleid, en vervolgens moeten ze weg, want beleid is geen vaste contracten voor niet-gepromoveerde docenten. Dus dan gaan ze naar de volgende uni. Als we het over kapitaalvernietiging hebben..

Wel shit, @Candaasje, zeker omdat jullie sowieso al te weinig personeel hebben. Verstandig dat jullie ook serieus nadenken over een keer het werk neerleggen. Het is zo moeilijk, omdat je de consequenties daarvan voor patiënten helemaal niet wil, maar ook heel frustrerend dat het blijkbaar nodig lijkt te zijn voordat hogerop de ernst en urgentie van het probleem ingezien wordt.. ik hoop voor je op een positieve uitkomst in Kaatjecity, zodat je in elk geval minder reistijd hebt. Of kom bij mijn dierenartspraktijk werken O+ nog minder reistijd! En geen nachtdiensten! (En dus wss voor jou ook veel minder leuk en minder uitdagend, maar egoïstisch vanuit mezelf gedacht vind ik het een top idee ;) ).
pi_215083930
Verder had ik een vermoeiende dag. Psych afspraak was emotioneel, heb denk ik 45 vd 60 min zitten janken, en daardoor behoorlijk energievretend. Ook niet heel bevorderlijk voor het snot in mn hoofd :+ . Op terugweg ging ik een taartje voor mezelf halen van de echt goede bakker (Bond en Smolders O+ ), en toen liep ik langs de manneke pis frieten. En ik had nog niet geluncht. Aardappelen zijn gezond toch? ;) . Ik had nog heel braaf een kleine besteld, maar kreeg een normale :D was best druk, hij was vrij kortaf/gestresst, dus maar niks van gezegd. Frietje rondlopend opgegeten, was echt heel lekker wel dus goede beslissing. Daarna taartje gehaald, die thuis gegeten en toen twee uur met de katjes op de bank geslapen. Dat was fijn :). Hockey afgezegd want futloos en mentaal moe, en morgen weer 11u en 15.30u werkgroepen geven. Dus lekker op tijd naar bed zo en dan hopelijk morgen weer bijgetrokken.
  dinsdag 24 september 2024 @ 21:07:04 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215084048
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 15:55 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb net gisteravond een blije plaskalender geknutseld voor m'n peuter waar hij dinostickers op mag plakken :D

Respect voor jou @:Barreltje dat je het wel gewoon probeert!
Ik ben zelf vrij snel afgehaakt als freelancer omdat het mezelf verkopen en het ellebogenwerk echt niks voor mij was.
mja dat ellebogenwerk is nog wel een dingetje. gelukkig zijn er niet veel mensen die doen wat ik doe, en ik hoop er niet achter te komen dat er een reden voor is :D

er zit eea misschien, hopelijk in de "pijplijn" , nu vooral oude contacten aanslingeren via LinkedIn.. beetje schaamteloos, maar soms moet dat maar even :o
pi_215084251
Goed bezig, @Barreltje! Lijkt me inderdaad ook erg lastig, maar ^O^ voor het tóch doen ook al voelt het oncomfortabel! Hopelijk levert het snel wat op :Y
pi_215084439
Nou, ik had dus een soort van sollicitatie vandaag. Of in elk geval de start van dat proces. Een toffe rondleiding in het bedrijf, samen met een andere geïnteresseerde. Daarna een hapje en drankje. Was gezellig en volgens mij heb ik een goede beurt gemaakt. Ik mag de volgende fase (telefonische kennismaking) overslaan en krijg morgen een datum voor een gesprek :o

Als ik hier word aangenomen, krijg ik (net als iedereen) gelijk een contract voor onbepaalde tijd.
Spoilers!
pi_215084608

Ook nog van gisteren :)
pi_215084617
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik had dus een soort van sollicitatie vandaag. Of in elk geval de start van dat proces. Een toffe rondleiding in het bedrijf, samen met een andere geïnteresseerde. Daarna een hapje en drankje. Was gezellig en volgens mij heb ik een goede beurt gemaakt. Ik mag de volgende fase (telefonische kennismaking) overslaan en krijg morgen een datum voor een gesprek :o

Als ik hier word aangenomen, krijg ik (net als iedereen) gelijk een contract voor onbepaalde tijd.
Netjes dat ze gelijk vaste contracten doen.
pi_215084646
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Netjes dat ze gelijk vaste contracten doen.
Zeker. Dit is een heel fatsoenlijk bedrijf. Nadeel is wel dat ze maar 28 vrije dagen geven.
Spoilers!
pi_215084669
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat een goeie sollie ^O^
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:01:39 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215084693
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeker. Dit is een heel fatsoenlijk bedrijf. Nadeel is wel dat ze maar 28 vrije dagen geven.
wat voor soort bedrijf is dat dat er meteen een hapje en drankje bij zit ? :o
pi_215084703
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]
wat voor soort bedrijf is dat dat er meteen een hapje en drankje bij zit ? :o
Een bedrijf dat zichzelf goed wil verkopen aan potentiële werknemers *)
Spoilers!
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:15:16 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215084829
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Een bedrijf dat zichzelf goed wil verkopen aan potentiële werknemers *)
misschien moet ik daar ook maar solliciteren dan.. doen ze aan remote werk ? :P
pi_215084848
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]
misschien moet ik daar ook maar solliciteren dan.. doen ze aan remote werk ? :P
Nee! Nog een nadeel, thuiswerken is alleen bij uitzondering.
Spoilers!
pi_215084859
Wat een goeie @Lucky_Strike En ook geen proeftijd? Voor hoeveel uur zou je daar gaan werken? En op locatie of ook thuis?

Vanavond een heerlijk etentje gehad met het eetclubje. Ik had vooraf gegrilde aubergine met oa hunnus, en iets wat leek op chili olie maar dan met nog iets en een soort pesto. Als hoofdgerecht had is kipsate, lekkere pittige saus erbij. Nagerecht eton mess, lekker maar niet heel bijzonder. Voorgerecht zou ik morgen zo weer eten en overmorgen ook :D
pi_215084879
Mmmm Kaat :9
pi_215084895
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een goeie @:lucky_strike En ook geen proeftijd? Voor hoeveel uur zou je daar gaan werken? En op locatie of ook thuis?

Vanavond een heerlijk etentje gehad met het eetclubje. Ik had vooraf gegrilde aubergine met oa hunnus, en iets wat leek op chili olie maar dan met nog iets en een soort pesto. Als hoofdgerecht had is kipsate, lekkere pittige saus erbij. Nagerecht eton mess, lekker maar niet heel bijzonder. Voorgerecht zou ik morgen zo weer eten en overmorgen ook :D
Ik ga uit van wel een proeftijd.

Ik weet nog niet voor hoeveel uur. Ik wil liefst 24 uur maar zij willen 30. Eerst maar eens kijken of ze me niet alleen heel aardig, maar ook een capabel persoon vinden.

Dat eten klinkt lekker! Aubergine is altijd een winnaar :9
Spoilers!
pi_215084927
De soort pesto was zhug. Ga ik ook eens maken. En de chiliolie waarschijnlijk harissa in olie
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:24:12 #239
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215084940
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]
mja dat ellebogenwerk is nog wel een dingetje. gelukkig zijn er niet veel mensen die doen wat ik doe, en ik hoop er niet achter te komen dat er een reden voor is :D

er zit eea misschien, hopelijk in de "pijplijn" , nu vooral oude contacten aanslingeren via LinkedIn.. beetje schaamteloos, maar soms moet dat maar even :o
Dat maakt zeker een verschil! Ik was vertaler.
pi_215084942
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ga uit van wel een proeftijd.

Ik weet nog niet voor hoeveel uur. Ik wil liefst 24 uur maar zij willen 30. Eerst maar eens kijken of ze me niet alleen heel aardig, maar ook een capabel persoon vinden.

Dat eten klinkt lekker! Aubergine is altijd een winnaar :9
Hmm, dat kan precies uitkomen zoals ik nu doe: 27u op contract, 30u op rooster; elke week 3 uur verlofopbouw tijd-voor-tijd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215084955
Nog even een mooi plaatje van eergister.
pi_215084999
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Klinkt wel goed!

25-28 dagen is toch best OK/gangbaar?

(Ik heb er 25, maar goed, mijn werkgever is dus niet echt een goed voorbeeld :+ )
pi_215085030
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Hmm, dat kan precies uitkomen zoals ik nu doe: 27u op contract, 30u op rooster; elke week 3 uur verlofopbouw tijd-voor-tijd.
Wie weet. Ik vind 30 uur werken vooral heel veel, gezien mijn gezondheid. Ik weet niet eens of ik 8 uur tussen de mensen en op een bureaustoel wel vol hou. Maar ja, er is maar 1 manier om daar achter te komen :)
Spoilers!
pi_215085041
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Klinkt wel goed!

25-28 dagen is toch best OK/gangbaar?

(Ik heb er 25, maar goed, mijn werkgever is dus niet echt een goed voorbeeld :+ )
Is ook gangbaar hoor. Maar er zijn zat werkgevers die meer bieden. J heeft er 40 bijvoorbeeld.
Spoilers!
pi_215085043
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wie weet. Ik vind 30 uur werken vooral heel veel, gezien mijn gezondheid. Ik weet niet eens of ik 8 uur tussen de mensen en op een bureaustoel wel vol hou. Maar ja, er is maar 1 manier om daar achter te komen :)
Daar is die proeftijd ook voor :)
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:38:06 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215085065
Even iets totaal anders, hoe zit het bij jullie met de muggen? Wij hebben hier een ware invasie :o
* Barreltje slaapt met een vliegenmeppert naast dr bed..
pi_215085078
Bij de laatste werkgever (werkte 32 uur) had ik 19 dagen. Die daarvoor volgens mij ongeveer 35 en die daarvoor was helemaal idioot, 48. 28 vrij,12 adv en 8 waren oa van 40->38 uur en nog iets. Was gewoon niet op te krijgen
pi_215085081
Muggen invasie check
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:41:42 #249
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215085092
Heb 30 vakantiedagen en 12 wettelijke feestdagen hier, een thuiswerkcontact (individueel) maar het hele bedrijf mag als het werk het toelaat ook 6 weken per jaar binnen de eu in het buitenland home office doen. Dus je kan ook een huisje op fuerta Ventura huren en van daar werken.
Thuiswerken is sowieso geen probleem.
Het kan mij niet schelen waar mijn teamleden werken, als ze hun werk maar doen (en monitoren kan ik wel maar mag ik niet van de betriebsrat)
pi_215085259
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:38 schreef Barreltje het volgende:
Even iets totaal anders, hoe zit het bij jullie met de muggen? Wij hebben hier een ware invasie :o
* Barreltje slaapt met een vliegenmeppert naast dr bed..
Sinds deze week weer. Daarvoor was het even rustig. Ik zit weer onder de bulten. Niet alleen van muggen, ik ging zaterdag met blote voet in slipper in een mierennest staan :')
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')