Netjes dat ze gelijk vaste contracten doen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik had dus een soort van sollicitatie vandaag. Of in elk geval de start van dat proces. Een toffe rondleiding in het bedrijf, samen met een andere geïnteresseerde. Daarna een hapje en drankje. Was gezellig en volgens mij heb ik een goede beurt gemaakt. Ik mag de volgende fase (telefonische kennismaking) overslaan en krijg morgen een datum voor een gesprek![]()
Als ik hier word aangenomen, krijg ik (net als iedereen) gelijk een contract voor onbepaalde tijd.
Zeker. Dit is een heel fatsoenlijk bedrijf. Nadeel is wel dat ze maar 28 vrije dagen geven.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Netjes dat ze gelijk vaste contracten doen.
Wat een goeie solliequote:Op dinsdag 24 september 2024 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik had dus een soort van sollicitatie vandaag. Of in elk geval de start van dat proces. Een toffe rondleiding in het bedrijf, samen met een andere geïnteresseerde. Daarna een hapje en drankje. Was gezellig en volgens mij heb ik een goede beurt gemaakt. Ik mag de volgende fase (telefonische kennismaking) overslaan en krijg morgen een datum voor een gesprek![]()
Als ik hier word aangenomen, krijg ik (net als iedereen) gelijk een contract voor onbepaalde tijd.
wat voor soort bedrijf is dat dat er meteen een hapje en drankje bij zit ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker. Dit is een heel fatsoenlijk bedrijf. Nadeel is wel dat ze maar 28 vrije dagen geven.
Een bedrijf dat zichzelf goed wil verkopen aan potentiële werknemersquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor soort bedrijf is dat dat er meteen een hapje en drankje bij zit ?
misschien moet ik daar ook maar solliciteren dan.. doen ze aan remote werk ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een bedrijf dat zichzelf goed wil verkopen aan potentiële werknemers
Nee! Nog een nadeel, thuiswerken is alleen bij uitzondering.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
misschien moet ik daar ook maar solliciteren dan.. doen ze aan remote werk ?
Ik ga uit van wel een proeftijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een goeie @:lucky_strike En ook geen proeftijd? Voor hoeveel uur zou je daar gaan werken? En op locatie of ook thuis?
Vanavond een heerlijk etentje gehad met het eetclubje. Ik had vooraf gegrilde aubergine met oa hunnus, en iets wat leek op chili olie maar dan met nog iets en een soort pesto. Als hoofdgerecht had is kipsate, lekkere pittige saus erbij. Nagerecht eton mess, lekker maar niet heel bijzonder. Voorgerecht zou ik morgen zo weer eten en overmorgen ook
Dat maakt zeker een verschil! Ik was vertaler.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja dat ellebogenwerk is nog wel een dingetje. gelukkig zijn er niet veel mensen die doen wat ik doe, en ik hoop er niet achter te komen dat er een reden voor is![]()
er zit eea misschien, hopelijk in de "pijplijn" , nu vooral oude contacten aanslingeren via LinkedIn.. beetje schaamteloos, maar soms moet dat maar even
Hmm, dat kan precies uitkomen zoals ik nu doe: 27u op contract, 30u op rooster; elke week 3 uur verlofopbouw tijd-voor-tijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga uit van wel een proeftijd.
Ik weet nog niet voor hoeveel uur. Ik wil liefst 24 uur maar zij willen 30. Eerst maar eens kijken of ze me niet alleen heel aardig, maar ook een capabel persoon vinden.
Dat eten klinkt lekker! Aubergine is altijd een winnaar
Klinkt wel goed!quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker. Dit is een heel fatsoenlijk bedrijf. Nadeel is wel dat ze maar 28 vrije dagen geven.
Wie weet. Ik vind 30 uur werken vooral heel veel, gezien mijn gezondheid. Ik weet niet eens of ik 8 uur tussen de mensen en op een bureaustoel wel vol hou. Maar ja, er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm, dat kan precies uitkomen zoals ik nu doe: 27u op contract, 30u op rooster; elke week 3 uur verlofopbouw tijd-voor-tijd.
Is ook gangbaar hoor. Maar er zijn zat werkgevers die meer bieden. J heeft er 40 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klinkt wel goed!
25-28 dagen is toch best OK/gangbaar?
(Ik heb er 25, maar goed, mijn werkgever is dus niet echt een goed voorbeeld)
Daar is die proeftijd ook voorquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie weet. Ik vind 30 uur werken vooral heel veel, gezien mijn gezondheid. Ik weet niet eens of ik 8 uur tussen de mensen en op een bureaustoel wel vol hou. Maar ja, er is maar 1 manier om daar achter te komen
Sinds deze week weer. Daarvoor was het even rustig. Ik zit weer onder de bulten. Niet alleen van muggen, ik ging zaterdag met blote voet in slipper in een mierennest staanquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:38 schreef Barreltje het volgende:
Even iets totaal anders, hoe zit het bij jullie met de muggen? Wij hebben hier een ware invasie![]()
* Barreltje slaapt met een vliegenmeppert naast dr bed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |