abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215084439
Nou, ik had dus een soort van sollicitatie vandaag. Of in elk geval de start van dat proces. Een toffe rondleiding in het bedrijf, samen met een andere geïnteresseerde. Daarna een hapje en drankje. Was gezellig en volgens mij heb ik een goede beurt gemaakt. Ik mag de volgende fase (telefonische kennismaking) overslaan en krijg morgen een datum voor een gesprek :o

Als ik hier word aangenomen, krijg ik (net als iedereen) gelijk een contract voor onbepaalde tijd.
Spoilers!
pi_215084608

Ook nog van gisteren :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215084617
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, ik had dus een soort van sollicitatie vandaag. Of in elk geval de start van dat proces. Een toffe rondleiding in het bedrijf, samen met een andere geïnteresseerde. Daarna een hapje en drankje. Was gezellig en volgens mij heb ik een goede beurt gemaakt. Ik mag de volgende fase (telefonische kennismaking) overslaan en krijg morgen een datum voor een gesprek :o

Als ik hier word aangenomen, krijg ik (net als iedereen) gelijk een contract voor onbepaalde tijd.
Netjes dat ze gelijk vaste contracten doen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215084646
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Netjes dat ze gelijk vaste contracten doen.
Zeker. Dit is een heel fatsoenlijk bedrijf. Nadeel is wel dat ze maar 28 vrije dagen geven.
Spoilers!
pi_215084669
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat een goeie sollie ^O^
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:01:39 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215084693
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeker. Dit is een heel fatsoenlijk bedrijf. Nadeel is wel dat ze maar 28 vrije dagen geven.
wat voor soort bedrijf is dat dat er meteen een hapje en drankje bij zit ? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215084703
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]
wat voor soort bedrijf is dat dat er meteen een hapje en drankje bij zit ? :o
Een bedrijf dat zichzelf goed wil verkopen aan potentiële werknemers *)
Spoilers!
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:15:16 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215084829
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Een bedrijf dat zichzelf goed wil verkopen aan potentiële werknemers *)
misschien moet ik daar ook maar solliciteren dan.. doen ze aan remote werk ? :P
pi_215084848
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]
misschien moet ik daar ook maar solliciteren dan.. doen ze aan remote werk ? :P
Nee! Nog een nadeel, thuiswerken is alleen bij uitzondering.
Spoilers!
pi_215084859
Wat een goeie @Lucky_Strike En ook geen proeftijd? Voor hoeveel uur zou je daar gaan werken? En op locatie of ook thuis?

Vanavond een heerlijk etentje gehad met het eetclubje. Ik had vooraf gegrilde aubergine met oa hunnus, en iets wat leek op chili olie maar dan met nog iets en een soort pesto. Als hoofdgerecht had is kipsate, lekkere pittige saus erbij. Nagerecht eton mess, lekker maar niet heel bijzonder. Voorgerecht zou ik morgen zo weer eten en overmorgen ook :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_215084879
Mmmm Kaat :9
pi_215084895
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een goeie @:lucky_strike En ook geen proeftijd? Voor hoeveel uur zou je daar gaan werken? En op locatie of ook thuis?

Vanavond een heerlijk etentje gehad met het eetclubje. Ik had vooraf gegrilde aubergine met oa hunnus, en iets wat leek op chili olie maar dan met nog iets en een soort pesto. Als hoofdgerecht had is kipsate, lekkere pittige saus erbij. Nagerecht eton mess, lekker maar niet heel bijzonder. Voorgerecht zou ik morgen zo weer eten en overmorgen ook :D
Ik ga uit van wel een proeftijd.

Ik weet nog niet voor hoeveel uur. Ik wil liefst 24 uur maar zij willen 30. Eerst maar eens kijken of ze me niet alleen heel aardig, maar ook een capabel persoon vinden.

Dat eten klinkt lekker! Aubergine is altijd een winnaar :9
Spoilers!
pi_215084927
De soort pesto was zhug. Ga ik ook eens maken. En de chiliolie waarschijnlijk harissa in olie
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:24:12 #239
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215084940
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]
mja dat ellebogenwerk is nog wel een dingetje. gelukkig zijn er niet veel mensen die doen wat ik doe, en ik hoop er niet achter te komen dat er een reden voor is :D

er zit eea misschien, hopelijk in de "pijplijn" , nu vooral oude contacten aanslingeren via LinkedIn.. beetje schaamteloos, maar soms moet dat maar even :o
Dat maakt zeker een verschil! Ik was vertaler.
pi_215084942
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ga uit van wel een proeftijd.

Ik weet nog niet voor hoeveel uur. Ik wil liefst 24 uur maar zij willen 30. Eerst maar eens kijken of ze me niet alleen heel aardig, maar ook een capabel persoon vinden.

Dat eten klinkt lekker! Aubergine is altijd een winnaar :9
Hmm, dat kan precies uitkomen zoals ik nu doe: 27u op contract, 30u op rooster; elke week 3 uur verlofopbouw tijd-voor-tijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215084955
Nog even een mooi plaatje van eergister.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215084999
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Klinkt wel goed!

25-28 dagen is toch best OK/gangbaar?

(Ik heb er 25, maar goed, mijn werkgever is dus niet echt een goed voorbeeld :+ )
pi_215085030
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Hmm, dat kan precies uitkomen zoals ik nu doe: 27u op contract, 30u op rooster; elke week 3 uur verlofopbouw tijd-voor-tijd.
Wie weet. Ik vind 30 uur werken vooral heel veel, gezien mijn gezondheid. Ik weet niet eens of ik 8 uur tussen de mensen en op een bureaustoel wel vol hou. Maar ja, er is maar 1 manier om daar achter te komen :)
Spoilers!
pi_215085041
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Klinkt wel goed!

25-28 dagen is toch best OK/gangbaar?

(Ik heb er 25, maar goed, mijn werkgever is dus niet echt een goed voorbeeld :+ )
Is ook gangbaar hoor. Maar er zijn zat werkgevers die meer bieden. J heeft er 40 bijvoorbeeld.
Spoilers!
pi_215085043
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wie weet. Ik vind 30 uur werken vooral heel veel, gezien mijn gezondheid. Ik weet niet eens of ik 8 uur tussen de mensen en op een bureaustoel wel vol hou. Maar ja, er is maar 1 manier om daar achter te komen :)
Daar is die proeftijd ook voor :)
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:38:06 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215085065
Even iets totaal anders, hoe zit het bij jullie met de muggen? Wij hebben hier een ware invasie :o
* Barreltje slaapt met een vliegenmeppert naast dr bed..
pi_215085078
Bij de laatste werkgever (werkte 32 uur) had ik 19 dagen. Die daarvoor volgens mij ongeveer 35 en die daarvoor was helemaal idioot, 48. 28 vrij,12 adv en 8 waren oa van 40->38 uur en nog iets. Was gewoon niet op te krijgen
pi_215085081
Muggen invasie check
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 september 2024 @ 22:41:42 #249
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215085092
Heb 30 vakantiedagen en 12 wettelijke feestdagen hier, een thuiswerkcontact (individueel) maar het hele bedrijf mag als het werk het toelaat ook 6 weken per jaar binnen de eu in het buitenland home office doen. Dus je kan ook een huisje op fuerta Ventura huren en van daar werken.
Thuiswerken is sowieso geen probleem.
Het kan mij niet schelen waar mijn teamleden werken, als ze hun werk maar doen (en monitoren kan ik wel maar mag ik niet van de betriebsrat)
pi_215085259
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 22:38 schreef Barreltje het volgende:
Even iets totaal anders, hoe zit het bij jullie met de muggen? Wij hebben hier een ware invasie :o
* Barreltje slaapt met een vliegenmeppert naast dr bed..
Sinds deze week weer. Daarvoor was het even rustig. Ik zit weer onder de bulten. Niet alleen van muggen, ik ging zaterdag met blote voet in slipper in een mierennest staan :')
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')