Dingen waarvan je het bestaan niet weet kan je ook niet missen.quote:Op zondag 22 september 2024 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik moest hieraan denken
La Vacance de Monsieur Hulot
Als je deze film nooit gezien hebt, heb je wat gemist.
Hier de complete film, juweeltjequote:Op zondag 22 september 2024 13:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Dingen waarvan je het bestaan niet weet kan je ook niet missen.
Lied instuderen waar je telefoonkijkers afzeikt?quote:Op zondag 22 september 2024 13:03 schreef Blues het volgende:
@:tele6
Wij traden met ons popkoor altijd op in het patronaat.
Met lief enthousiast, aandachtig publiek want altijd eigen familie en vrienden.
Tot we een keer in een serie van 3 koren optraden.
Ook de voorste rijen, kletsen, op telefoon kijken en totaal niet naar ons en de andere koren.
Ik kan je vertellen dat is zo demotiverend en dan waren wij maar een 'amateurkoor'. Iedereen had het mega storend gevonden, ook de band en de geluismensen e.d
De vader heeft na die berichten foto's van de schade geplaatst. Hij was er wel vrij duidelijk over dat dat geen butswerk was.quote:Op zondag 22 september 2024 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep bleek dat kind achteraf überhaupt niet gebeten maar omver gebutst. Maar dat geeft wel minder leuke krantenkoppen.
Ik heb deze nog op de luisterlijst staan: https://www.nporadio1.nl/(...)wolf-6-augustus-2024quote:Op zondag 22 september 2024 11:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Daar hoop ik dus achter te komen tijdens de lezingDe ecoloog is namelijk in bepaalde gevallen géén tegenstander van deze methode, maar in het geval van ‘wolf Bram’ wél.
Ik ben dus heel benieuwd wat zijn beweegredenen zijn(Ik heb wel een beetje vermoedens, maar ik wil graag zijn verhaal horen)
Ik heb ook wel eens een kind omver gebutst. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zondag 22 september 2024 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep bleek dat kind achteraf überhaupt niet gebeten maar omver gebutst. Maar dat geeft wel minder leuke krantenkoppen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)e-niets-wijst-op-eenquote:Op zondag 22 september 2024 13:19 schreef sigme het volgende:
[..]
De vader heeft na die berichten foto's van de schade geplaatst. Hij was er wel vrij duidelijk over dat dat geen butswerk was.
Ik vind ze nog steeds leuk, geraniums. Hier bloeien de ooievaarsbekken (ook een geraniumsoort) al maandenquote:Op zondag 22 september 2024 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog even genieten op t (schone) balkon. Van de week maar weer iets van kleur halen in de bakken wat lang meegaat. De geraniums (waar ik nu achter zit 😉) zijn nu echt wel op t eind, mag ook, 3e bloei, dat was een prima investering
Ik vind ze ook leuk, wel of wit of (zoals nu) knalrood, de roze varianten moet ik nietquote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind ze nog steeds leuk, geraniums. Hier bloeien de ooievaarsbekken (ook een geraniumsoort) al maanden![]()
Tis nog warm net met lopen.
Alleen straks nog ff grasmaaien als rug het weer toelaat, dan ben ik weer helemaal het huis en buiten rond voor de natte moessoninzet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja klopt, ik benadrukte alleen maar hoe traumatisch dat voor een kind kan zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 10:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch? Ze is gebeten door een wild dier en dat is niet iets wat je mag verwachten hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, als een kleuter een schampschot van een wolf heeft dan kun je er op rekenen dat dat effect heeft op een kind.
En dan moet de daarbij ook nog eens meenemen dat wolven voor jonge kinderen door hun rol in sprookjes sowieso al heel eng zijn, dus dat maakt het extra vervelend.
Los van het feit dat ik vind dat je als 'expert' niet op basis van tweedehands verhalen of beelden je mening moet geven: als ik een kind naar de BSO stuur verwacht ik niet dat het zo terugkomt. Sterker nog: mijn jongste heeft een paar keer een ander kind gebeten op de opvang (en die heeft 8 tanden) en dat veroorzaakte meer röring dan bepaalde mensen hier nu aan willen gevenquote:
Volgens mij is er niemand die zegt dat er niets aan de hand is.quote:Op zondag 22 september 2024 15:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik vind dat je als 'expert' niet op basis van tweedehands verhalen of beelden je mening moet geven: als ik een kind naar de BSO stuur verwacht ik niet dat het zo terugkomt. Sterker nog: mijn jongste heeft een paar keer een ander kind gebeten op de opvang (en die heeft 8 tanden) en dat veroorzaakte meer röring dan bepaalde mensen hier nu aan willen gevenbovendien wat Leandra zegt: een jong kind denkt heus niet 'och, ik werd maar gebutst door een wolf, niets aan het handje!'
Ik begrijp heus dat de wolven zelf niet de oorzaak van het probleem zijn. Maar dit gebagatelliseer draagt echt niets bij aan een oplossing of geruststelling voor bezorgde mensen.
Ik snap niet dat je als ouder(s) zulke foto's van je kind doorspeelt aan de pers.quote:Op zondag 22 september 2024 15:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik vind dat je als 'expert' niet op basis van tweedehands verhalen of beelden je mening moet geven: als ik een kind naar de BSO stuur verwacht ik niet dat het zo terugkomt. Sterker nog: mijn jongste heeft een paar keer een ander kind gebeten op de opvang (en die heeft 8 tanden) en dat veroorzaakte meer röring dan bepaalde mensen hier nu aan willen gevenbovendien wat Leandra zegt: een jong kind denkt heus niet 'och, ik werd maar gebutst door een wolf, niets aan het handje!'
Ik begrijp heus dat de wolven zelf niet de oorzaak van het probleem zijn. Maar dit gebagatelliseer draagt echt niets bij aan een oplossing of geruststelling voor bezorgde mensen.
Ik woon helemaal niet bij jou in de buurt maar ik heb laatst dat fietspad tussen Kleve en Nederland gefietst en ik vond het wel mooi daar, snapte alleen niet dat mensen in de benauwde hitte gezellig op die spoorbaan gingen fietsen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:24 schreef z80 het volgende:
Rondje met de fiets gemaakt. Ooij, Nijmegen, Berg en Dal en weer richting Kleve. Zo veel mogelijk de drukke plekken vermeden.
En net de eerste lading golden delicious van de boom gehaald. Anderhalve emmer. En er hangt nog voor ongeveer een emmer, maar die zijn nog niet rijp.
Leuke dag in me stadsiequote:Op zondag 22 september 2024 20:07 schreef AnneX het volgende:
In de grote stad U zijn geen wolven - hoera - wel héél veel mensen. Poeh wat veel.
En langs de Singel gezellige partijen en bootjes en picnics.
De trein is ook altijd weer leuk om onderweg en de stad weer eens van een andere kant te zien.
Gejeu de boule’d..ons team verloor…veel plezier en gelachen…er waren veel muntjes over en die heb ik gedeald en geruild voor een fles wijn.
Wij kwamen terug met Zeven flessen wijn! Heerlijk Indisch gegeten.
Dat was een goed en onderhoudend vrijwilligersuitje.
@:Blues één van de collega’s liep doelbewust voorop in de goede richting. Zij was eerder gids geweest. Laten zien en de link gegeven van jouw (😉) fb. Kende zij nog niet en gaat zich melden.
Hoe is het qua fruitbomen in de nieuwe tuin?quote:Op zondag 22 september 2024 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Na pruimen, peren, tomaat, courgette, rucola, en wat tuinkruiden nu ook walnoot uit de tuin
Nu nog niets. We hebben wel een randje bos daar. Wil wel van alles neer gaan zetten.quote:Op zondag 22 september 2024 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het qua fruitbomen in de nieuwe tuin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Week of twee geleden kwam de vraag voor het eerst binnen: groepje cliënten (met namen erbij) wil graag naar die activiteit, wie kan er mee? Ik kan niet ivm mijn werk dus heb niet gereageerd.
Hoe lezen jullie bovenstaande mail?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja hoor moeiteloos.quote:Op zondag 22 september 2024 20:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuke dag in me stadsieIn en uitchecken ging oké?
Mooi voor het nieuwe lid. We zitten inmiddels, na een dipje, op bijna 43.000 leden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |