Die ligt ergens in een hoekje met de duim in de mond in foetushouding te huilen. Net als Pieter trouwens.quote:
Het is (zoals ze dat mooi zeggen) fucked if you do, fucked if you don't. Ze kunnen ook maar moeilijk zeggen: 'Ach, doe dit noodwet maar gewoon, gaan we het over iets anders hebben.'quote:Op donderdag 19 september 2024 22:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja van Dijk had de truc al uitgelegd toch. Dat dit gewoon een stunt is om de hele algemene beschouwingen ook over migratie te laten gaan.
Echt om te kotsen dat op deze manier PVV populariteit probeert te winnenn. Zo overduidelijk dat ze dus helemaal niets willen doen voor hun stemmers.
quote:
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
was er nog iets nieuws gekomen uit de ongelakte stukken?
Volgens mij is ze zich aan het voorbereiden met veel deo, water en misschien sterke drankquote:
Hij kon niet beslissen hoe/of hij zijn kleding uit moest doen?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heel raar inderdaad, waarom draagt Omtzigt een shirt in bad?
Kun je lang wachten, als ze haar nog willen horen moeten ze een hoofdelijke stemming aanvragen, dan zegt ze wel 'voor' of 'tegen'. Als ze slim is komt er nu verder niks meer uit, gewoon achterover leunen en kijken welke kant het op valt.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:03 schreef Szura het volgende: Nicolientje, we wachten op een interruptie
Haha je laat je wel een beetje kennen nuquote:Op donderdag 19 september 2024 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat mij niet verbaast, is dat je totaal niet doorhebt dat het precies dat soort wereldvreemd, ideologisch, polariserend en elitair denken is dat links nu al decennia de das om doet.
Enige wat nog ontbreekt is een lofzang op XR en een diversiteitscirkel-therapie.
Die ander, die is vooral heel dom en eng en haatdragend.
Succes ermee.
Ff peukie doen, lekker schijten, koffie halen en hopen dat dit onderwerp klaar is bij terugkomst.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef Starhopper het volgende:
Van der Plas heeft er geen zin meer in en gaat plassen
Jimmy legt al tijden de vinger op de zere plek.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef JAM het volgende:
[..]
Het is (zoals ze dat mooi zeggen) fucked if you do, fucked if you don't. Ze kunnen ook maar moeilijk zeggen: 'Ach, doe dit noodwet maar gewoon, gaan we het over iets anders hebben.'
Dan had hij beter kunnen opstappen en weer alleen verder of een echte baan nemen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:04 schreef Stefanovich het volgende:
Ik denk dat omtzigt hierom thuis zit, die kan hier helemaal niet akkoord mee gaan. Maar zijn partij blijkbaar wel. En daar is hij kapot van. En de ironie is dat hij dit zelf mogelijk gemaakt heeft. Hij wordt gek thuis nu.
Ik schat eerder andersom: hypocriete Omtzigt is voor, maar de rest incl zijn ministers is minder hypocriet.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef Stefanovich het volgende:
Ik denk dat omtzigt hierom thuis zit, die kan hier helemaal niet akkoord mee gaan. Maar zijn partij blijkbaar wel. En daar is hij kapot van. En de ironie is dat hij dit zelf mogelijk gemaakt heeft. Hij wordt gek thuis Nu. Zal ik ff langs z’n huis fietsen? Ff checken of ik geschreeuw naar de tv hoor.
Hij probeert ze een beetje uit elkaar te spelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bontenbal is wel geniaal bezig hoor.
Die was er al mee akkoord want hoofdlijnen akkoord. Ik denk dat een hoop mensen, inclusief in de kamer, missen dat het overduidelijk is dat sommige partijen er mee akkoord zijn gegaan als gunst/gift richting de PVV wetende dat het er juridisch toch niet door zou komen. Vandaar het zinnetje juridisch goed onderbouwd.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:04 schreef Stefanovich het volgende:
Ik denk dat omtzigt hierom thuis zit, die kan hier helemaal niet akkoord mee gaan. Maar zijn partij blijkbaar wel. En daar is hij kapot van. En de ironie is dat hij dit zelf mogelijk gemaakt heeft. Hij wordt gek thuis nu.
Die wil die noodwet wel, dus logisch dat hij die discussie wil afkappen.quote:
Die brandt hier haar vingers niet aan. Die is achter de schermen door haar coalitie genoten al op haar vingers getikt dat ze het inzien van de stukken steunde.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar Vroonhoven heeft hier geen mening over ofzo?
Zou ook kunnen. Dat hoop ik eigenlijk ook, dan stapt de NSC er ook eerder uit.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik schat eerder andersom: hypocriete Omtzigt is voor, maar de rest incl zijn ministers is minder hypocriet.
Hij ging hier uitdrukkelijk wel mee akkoord. Het stond in het plan dat hij mede opgesteld had.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef Stefanovich het volgende:
Ik denk dat omtzigt hierom thuis zit, die kan hier helemaal niet akkoord mee gaan. Maar zijn partij blijkbaar wel. En daar is hij kapot van. En de ironie is dat hij dit zelf mogelijk gemaakt heeft. Hij wordt gek thuis Nu. Zal ik ff langs z’n huis fietsen? Ff checken of ik geschreeuw naar de tv hoor.
De oppositie heeft gewoon groot gelijk. Dit is een principieel punt.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die was er al mee akkoord want hoofdlijnen akkoord. Ik denk dat een hoop mensen, inclusief in de kamer, missen dat het overduidelijk is dat sommige partijen er mee akkoord zijn gegaan als gunst/gift richting de PVV wetende dat het er juridisch toch niet door zou komen. Vandaar het zinnetje juridisch goed onderbouwd.
Deze hele exercitie van de oppositie is gewoon vermoeiend en totaal zinloos. Kabinet moet het onderzoeken want staat in het hoofdlijnen akkoord, zelf weten ze ook al lang dat het er niet komt, maar ja. Ze moeten het onderzoeken.
Juist. Maar de linkse oppositie schiet helemaal in de stress. Want noodwet vanwege asielcrisis is natuurlijk ongehoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:08 schreef Timwonnacott het volgende:
Deze hele exercitie van de oppositie is gewoon vermoeiend en totaal zinloos. Kabinet moet het onderzoeken want staat in het hoofdlijnen akkoord, zelf weten ze ook al lang dat het er niet komt, maar ja. Ze moeten het onderzoeken.
Hij spijkert de boel wel lekker dicht.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij probeert ze een beetje uit elkaar te spelen.
Ouwehand staat er naast.quote:
Ik help hopen dat dat daadwerkelijk de insteek is.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die was er al mee akkoord want hoofdlijnen akkoord. Ik denk dat een hoop mensen, inclusief in de kamer, missen dat het overduidelijk is dat sommige partijen er mee akkoord zijn gegaan als gunst/gift richting de PVV wetende dat het er juridisch toch niet door zou komen. Vandaar het zinnetje juridisch goed onderbouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |