Kan me voorstellen dat ze in de volgende vergadering van die terroristenclub wel wat chagrijniger zijn dan gemiddeld ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Zwaar gewonden/invaliden zijn nadeliger voor een strijdende partij, dan dodelijke slachtoffers. Dit heeft ook een preventieve werking.
Ik krijg niet de indruk dat daar heel veel communicatie bij nodig is, enige wat ze doen is blind raketten Israel injagenquote:Op woensdag 18 september 2024 09:19 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik zet er mijn geld op dat Israël die pagers niet te lang in het veld wou laten. Er hoeft maar één wiseguy erachter te komen dat er een explosief in die piepers zit, dan zijn een uur later al die piepers weggegooid en is je actie mislukt.
Op het moment dat ze die pagers hadden verdeeld, was het op de knop drukken en gniffelen.
Het lange-termijneffect van deze actie is natuurlijk het belangrijkste: Hezbollah is nu praktisch ontdaan van effectieve communicatiemiddelen, want mobiele telefoons hadden ze ook niet. En het opzetten van een nieuw communicatienetwerk neemt tijd in beslag. Dit zal misschien de aanvallen op Noord-Israël al wel doen afnemen, want hoe coördineer je dat nu?
quote:Op woensdag 18 september 2024 08:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan kom je bij je 72 maagden aan zonder testikels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door sp3c op 18-09-2024 09:25:11 ]
quote:Op woensdag 18 september 2024 09:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Online staat veel beeldmateriaal. De teelballen lijken niet geraakt te zijn, meestal buik of dijbeen.
Die gast heeft lekker veel pijn zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat er best wel wat paniek is nu onder de Hezbollah leden, want hoe de fuck heeft dit kunnen gebeuren?quote:Op woensdag 18 september 2024 09:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze in de volgende vergadering van die terroristenclub wel wat chagrijniger zijn dan gemiddeld ja.
Ze zullen ook wel wat vragen hebben voor de betrokkenen bij dat pieperproject.
quote:Op woensdag 18 september 2024 09:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Online staat veel beeldmateriaal. De teelballen lijken niet geraakt te zijn, meestal buik of dijbeen.
Auw! Maar denk dat hier nog wel bovenop is te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
Is wat mij betreft geheel de verantwoording van de vader en kun je Israël niet aanrekenen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dus? Dan is dat kind ineens geen onschuldig slachtoffer meer?
Had ze maar andere ouders uit moeten zoeken ofzo?
Zover ik het heb kunnen zien zijn het vaak dit soort nare brandwonden. Flinke littekens en veel pijn maar uitgeschakeld niet...quote:Op woensdag 18 september 2024 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Auw! Maar denk dat hier nog wel bovenop is te komen.
Grappig, zo denk ik over de meeste moslims.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beste troubadour, als het loopt als een eend, kwaakt als een eend, dan is het eend.²
Dat lijkt me ook niet nodig. Kan me niet voorstellen dat dit allemaal terroristen zijn die actief zijn met raketten schieten op Israël.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zover ik het heb kunnen zien zijn het vaak dit soort nare brandwonden. Flinke littekens en veel pijn maar uitgeschakeld niet...
Het kan misschien afschrikwekkend werken, al zal het de enorme woede daar niet minder maken vrees ik.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nodig. Kan me niet voorstellen dat dit allemaal terroristen zijn die actief zijn met raketten schieten op Israël.
Allemaal radertjes in een groter geheel…
Vergeet niet dat het al jaren erg slecht gaat in Libanon, de economie ligt op z’n gat. Voor zulke jongens is het misschien aantrekkelijk geld te verdienen door het een en ander te doen voor Hezbollah. Het hele land is er niet mee opgeschoten als duizenden mensen zwaargewond zijn. Maar dat is dus ook niet het geval zo te zien.
Arme hezbollah-ledenquote:Op woensdag 18 september 2024 09:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nodig. Kan me niet voorstellen dat dit allemaal terroristen zijn die actief zijn met raketten schieten op Israël.
Vergeet niet dat het al jaren erg slecht gaat in Libanon, de economie ligt op z’n gat. Voor zulke jongens is het misschien aantrekkelijk geld te verdienen door het een en ander te doen voor Hezbollah. Het hele land is er niet mee opgeschoten als duizenden mensen zwaargewond zijn. Maar dat is dus ook niet het geval zo te zien.
Ja, ik denk dat dit beter is dan grote bombardementen uitvoeren op Beirut en andere gebieden.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan misschien afschrikwekkend werken, al zal het de enorme woede daar niet minder maken vrees ik.
Dat is altijd het vervelende bijeffect aan dit soort contra-acties (die ik overigens volledig begrijp) helaas.
Die woede was er toch al.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan misschien afschrikwekkend werken, al zal het de enorme woede daar niet minder maken vrees ik.
Dat is altijd het vervelende bijeffect aan dit soort contra-acties (die ik overigens volledig begrijp) helaas.
Zijn mannen aansturen lijkt mequote:Op woensdag 18 september 2024 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Wat doet de Iraanse ambassadeur eigenlijk met een pager die door Hezbollah is aangeschaft en verspreid onder de Hezbollah-leden?
#DURFTEVRAGEN
Niet alles op jezelf betrekken man.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Grappig, zo denk ik over de meeste moslims.
Let's plug a bomb in everyone's arsequote:Op woensdag 18 september 2024 09:44 schreef MadMaster het volgende:
I control your mind when I get a little deeper.
Make your heart pump like the sound of a beeper.
Heb hem nu in mijn handquote:Op woensdag 18 september 2024 09:46 schreef xzaz het volgende:
Durven jullie je mobiel nog in je zak te houden?
Het zijn mensen die een organisatorische functie hebben binnen Hezbollah want daar hebben ze zo een crypto pieper voor, in leger termen, officierenquote:Op woensdag 18 september 2024 09:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |