Nee excuses, heb het verkeerd gelezen. Ze gebruiken voor de zekerheid maar de pagers in de ziekenhuizen en ambulances niet meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan dat hele bericht waar het in zou staan niet vinden op nu.nl..
Ik zag een aantal kinderen voorbij komen. Als je er toevallig naast staat.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:53 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden voor een burger om zo'n pager te hebben. Die worden dus door deze terroristen gebruikt, elk nieuws bericht spreekt over Hezbollah leden.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik moest direct aan pagers denken maar door die foto in combinatie met het het woord piepers begon ik te twijfelen.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:16 schreef Hathor het volgende:
In 2024 nog met een pieper op zak lopen.
Aantal jaar geleden gebruikten ze die dingen ook gewoon nog bij de brandweer. Dan ook natuurlijk ambulance.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo gebruikt een dokter of een ambulancebroeder niet gewoon een smartphone?
Waarschijnlijk omdat de piepers van tijd tot tijd gerouleerd worden.quote:
Ik heb nog een pieper gehad hoor als tiener, een gele. Die kreeg je gratis als je een abn jongeren rekening opende.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het westen gebruikte die dingen rond de eeuwwisseling. In Nederland hebben we ze zelfs gewoon overgeslagen.
Nog steeds hoor. P2000 is gewoon een semafoon.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden gebruikten ze die dingen ook gewoon nog bij de brandweer. Dan ook natuurlijk ambulance.
Weet niet hoe het nu zit, maar zo gek is zo'n ding niet hoor.
Uiteraard zaait het terroristische Israëlische regime ook graag dood en verderf onder burger- en ziekenhuispersoneel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees in een bericht van nu.nl dat ze ook in ziekenhuizen en op ambulances werden gebruikt en dat vind ik niet zo tof.
opgepiept worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat deden jullie met piepers dan?
Met welke strijders willen ze dat gaan doen?quote:
Je hebt een pieper en een pager. Op een pieper zie je alleen het telefoonnummer staan van degene die je gebeld heeft zodat je zelf een telefooncel kon zoeken en terugbellen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben te jong om die dingen ooit bewust meegemaakt te hebben. Meer dan een toon en een kort bericht kun je er niet op krijgen toch? Waarom dan zo'n ding meenemen naar een school? Als je vriendjes toch niks kunnen versturen.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets door de jaren heen. @:rambodirk
Dat denk ik ook. En zou je zo'n batterij zichzelf al kunnen laten opblazen dan gaat dat tijd kosten en niet binnen een oogwenk van een seconde. Er zal wel een explosief in gestopt zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, deze zijn overduidelijk gemodificeerd, zal iets van een explosief zoals C4 in gezeten hebben.
Accu's in telefoons kunnen wel een steekvlam geven maar dan moet je ze eerst aardig mishandelen of sluiting veroorzaken. Dit waren geen accu's, of in ieder geval geen standaard accu's of batterijen.
Sowieso zou je bij een brandende lithium-accu in veruit de meeste gevallen nog genoeg tijd hebben gehad om hem aan de kant te gooien.
Gezien het aantal gewonden moeten het wel echt onverwachte explosies geweest zijn.
Binnenkort dan maar wat kermits naar die regio verschepen. Ik begreep dat Hezbollah ze had besteld omdat de telefoons een veiligheidsrisico vormden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden gebruikten ze die dingen ook gewoon nog bij de brandweer. Dan ook natuurlijk ambulance.
Weet niet hoe het nu zit, maar zo gek is zo'n ding niet hoor.
Nee. Gewoon met piepers hoor!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:14 schreef Momo het volgende:
Term bestaat nog steeds wel voor politie en zorgmedewerkers etc. "Ik kan komen maar ik kan opgepiept worden door werk". Al zal dat oppiepen gebeuren via smartphone tegenwoordig waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |