Nee werden of worden nog gewoon gebruikt in Nederland.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Nederland hebben we ze zelfs gewoon overgeslagen.
Juist als het dmv software is gedaan kan dit nog wel eens voor iedereen feest worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou de vraag is of er wellicht iets in het productieproces is toegevoegd of aangepast.
Dat hoeft niet eens het explosief zelf te zijn, maar kan ook een firmware zijn met een kleine aanpassing erin die het mogelijk maakt via een backdoor de batterij te laten oververhitten bijvoorbeeld.
M'n halve klas liep met piepers, zal rond 1995 geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het westen gebruikte die dingen rond de eeuwwisseling. In Nederland hebben we ze zelfs gewoon overgeslagen.
Voeding is wat anders dan de accu. De lithium accu's zijn heel brandbaar.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
De voeding in mijn pc is ooit eens ontploft, klinkt niet veel harder als een kanonslagje op oudjaarsavond.
Wat deden jullie met piepers dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n halve klas liep met piepers, zal rond 1995 geweest zijn.
Heb ze niet zien ontploffen, overigens.
Dan kon je opgepiept worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat deden jullie met piepers dan?
In de VS waren ze populair omdat er op iedere straathoek betaaltelefoons waren voordat iedereen een mobieltjequote:Op dinsdag 17 september 2024 17:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat deden jullie met piepers dan?
Abn Amro had mij ooit een gratis pager aangebodenquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In de VS waren ze populair omdat er op iedere straathoek betaaltelefoons waren voordat iedereen een mobieltje
kreeg. Als je iemand wou spreken dan stuurde je het telefoonnummer van waar je was naar iemands pager die dan vervolgens de dichtstbijzijnde telefoon opzocht en je op het verstuurde nummer belde.
Nadat iedereen een mobieltje had waren die dingen overbodig.
Niet zomaar. Wat ik bedoel is dat Israel dan bijvoorbeeld Apple's productielijn geinfiltreerd moet hebben om een backdoor in het productieproces zelf te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Juist als het dmv software is gedaan kan dit nog wel eens voor iedereen feest worden.
Ik ben te jong om die dingen ooit bewust meegemaakt te hebben. Meer dan een toon en een kort bericht kun je er niet op krijgen toch? Waarom dan zo'n ding meenemen naar een school? Als je vriendjes toch niks kunnen versturen.quote:
Ik heb het over storingsdienst.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben te jong om die dingen ooit bewust meegemaakt te hebben. Meer dan een toon en een kort bericht kun je er niet op krijgen toch? Waarom dan zo'n ding meenemen naar een school? Als je vriendjes toch niks kunnen versturen.
Eigenlijk wel gek hoe je met 5 jaar leeftijdsverschil zo'n technologie helemaal over kan slaan. Ik had dit nooit kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In de VS waren ze populair omdat er op iedere straathoek betaaltelefoons waren voordat iedereen een mobieltje
kreeg. Als je iemand wou spreken dan stuurde je het telefoonnummer van waar je was naar iemands pager die dan vervolgens de dichtstbijzijnde telefoon opzocht en je op het verstuurde nummer belde.
Nadat iedereen een mobieltje had waren die dingen overbodig.
Lachen. Dan weet je als ziekenhuis zeker dat ieder slachtoffer dat op dat moment hulp komt zoeken een Hezbollah strijder is.quote:
Vreselijk .....quote:
Dat is een functie die ik nog kan begrijpen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het over storingsdienst.
Als monteur kon je dan opgepiept worden bij een storing en moest je naar het bedrijf bellen.
Volgens Hezbollah zelf zijn het Hezbollah pagers.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef Breekfast het volgende:
In hoeverre zijn het echt "Hezbollah pagers" of pagers die toevallig ook vaak door Hezbollah worden gebruikt? In dat 2e scenario zijn er wellicht ook veel onschuldige slachtoffers? Of had Israel de mogelijkheid om te kiezen welke pagers wel ontploften en welke niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |