SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat![]()
En ik heb nog steeds lol
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:39 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goed! Heel goed
hoe is het met jou?Goed om te horen
![]()
Lekker dagje vrij en halve dag alleen thuis dus even lekker relaxOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heerlijk geniet er van!quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Goed om te horen
![]()
Lekker dagje vrij en halve dag alleen thuis dus even lekker relax![]()
![]()
LOL!quote:
Nee. Altijd als ik aan @Rob vraag wat hij wil eten, dan is het standaard ja als antwoord.
Dus ik vroeg net wat hij niet wilde eten, en toen was het antwoord bami. Hij had, omdat ie in vergadering zit, even niet door dat ik de vraag anders stelde dan normaal
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan blijven er nog honderden gerechten overquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL!
Nee. Altijd als ik aan @:Rob vraag wat hij wil eten, dan is het standaard ja als antwoord.
Dus ik vroeg net wat hij niet wilde eten, en toen was het antwoord bami. Hij had, omdat ie in vergadering zit, even niet door dat ik de vraag anders stelde dan normaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, de grap is dus dat hij vanavond bami wil. Hij had mijn vraag niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan blijven er nog honderden gerechten overIk heb er één en ik ben er trots op
Ik snap er veel vanquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is de progress voor wat ik aan het compileren ben
(ik ben niet erg creatief)![]()
![]()
file 47000 van de 52000quote:
Dus aangezien er nog 5 duizend files gecompileerd moeten worden ben ik er bijna xD
En dan kan ik eindelijk kijken of het werkt.![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
file 47000 van de 52000
Dus aangezien er nog 5 duizend files gecompileerd moeten worden ben ik er bijna xD
En dan kan ik eindelijk kijken of het werkt.oke dat schiet mooi op dus!
![]()
Yupquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh zooke dat schiet mooi op dus!
![]()
![]()
Nou, het is heel simpel: neem een 1, en tel daar een 1 bij op, en dan heb je een 2!quote:En als je daar weer een 1 bij doet, heb je een 3!
![]()
![]()
Wow, echt?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel: neem een 1, en tel daar een 1 bij op, en dan heb je een 2!En als je daar weer een 1 bij doet, heb je een 3!
![]()
![]()
Solly!quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ehhh....je hebt een paar stappen overgeslagen!
Geeft niet; het is ook best moeilijk!![]()
3They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
5They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
D-dayquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Had ik maar 49112 dropjesquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:07 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien beter met knikkers tellen.
Of met dropjes.![]()
Tellen we zetels ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je ook foute bedsokken?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mijn goeie bedsokken gevonden![]()
![]()
@-Springquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar we blij gemaakt werden met een dode mus.![]()
![]()
Iemand nog een leuk verhaaltje te vertellen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vet lauwe shit, ouwe!quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:38 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben even hier gekomen om te melden dat ik op dit moment op 50010 zit![]()
![]()
Thx voor deze update!quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:38 schreef KoningWouter het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:38 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
Ik zit nu op 177242quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:38 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
verkeerde account kreequote:Op dinsdag 17 september 2024 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog een leuk verhaaltje te vertellen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Negeer mijn DM's van net dan ook maarquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NeinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ze nodig, dus als iedereen over een uur weer terug komt
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Goed idee!quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
Heb ze nodig, dus als iedereen over een uur weer terug komt![]()
Ik moet wel even zeker weten dat jullie alleen ook jullie rust nemenquote:
Eetze hemaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is goedquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel even zeker weten dat jullie alleen ook jullie rust nemen![]()
![]()
Pak je even je dekentje erbij?quote:
quote:quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
Heb ze nodig, dus als iedereen over een uur weer terug komt![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
HulloDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Oja?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev is al over teveel mannen gegaan, het is nu een keertje klaar hoor
Nog niet eens een kwart dusquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Niet 2 x een halfquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog niet eens een kwart dus![]()
![]()
Zijne konijnlijkheid heeft net besloten dat @derrabbit deze maand wederom gewonnen heeft
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee anders ga ik over Mikey heen en aeque![]()
![]()
Da's niet prettig voor hen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee anders ga ik over Mikey heen en aeque![]()
Zij genieten er vast wel van, maar mag niet van Aardappelschotelquote:
teltopic?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je laat je toch niks verbieden door een vent?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zij genieten er vast wel van, maar mag niet van Aardappelschotel![]()
Girl powerrrrrr, tee-hee!![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
1Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
2Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kloptquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zij genieten er vast wel van, maar mag niet van Aardappelschotel![]()
![]()
3Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
2 444 66666 88888888Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik merk al dat ik hier te weinig meer kom; het is weer helemaal teruggevallen in smileydiarree en ander geneuzel.![]()
![]()
Ik luister heel braafquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Je laat je toch niks verbieden door een vent?![]()
Girl powerrrrrr, tee-hee!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Does liefquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, hier komen dan, ga ff eten voor me koken en daarna naar boven toe!![]()
![]()
We leven niet meer in de oude tijdquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, hier komen dan, ga ff eten voor me koken en daarna naar boven toe!
Ahhhh, de goede oude tijd ja, waar is die gebleven?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
We leven niet meer in de oude tijd![]()
![]()
Nee hoor, valt best mee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Ik merk al dat ik hier te weinig meer kom; het is weer helemaal teruggevallen in smileydiarree en ander geneuzel.
Tussen een paar periodes door is het nog steeds wel lekker kletsen
In het verleden om precies te zijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh, de klote oude tijd ja, waar is die gebleven?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, hier komen dan, ga ff eten voor me koken en daarna naar boven toe!
Gaat vlotjes!quote:
Bijna klaar....!
Laat jij dat tegen je zeggen?quote:
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev is al over teveel mannen gegaan, het is nu een keertje klaar hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm, ik wil de parkeerplaats afrijden, maar er is een vrachtwagen verkeerd gereden en die wil nu achterwaarts de parkeerplaats af, maar daar ligt gelijk een rotonde, hij is al bijna 10 minuten bezig
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Auw!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, ik wil de parkeerplaats afrijden, maar er is een vrachtwagen verkeerd gereden en die wil nu achterwaarts de parkeerplaats af, maar daar ligt gelijk een rotonde, hij is al bijna 10 minuten bezig![]()
![]()
drommelsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaja het is dts dus mag er in dit geval wel vrouwonvriendelijk gedaan wordenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaja het is dts dus mag er in dit geval wel vrouwonvriendelijk gedaan wordenJezus manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrouwquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
[..]
Jaja het is dts dus mag er in dit geval wel vrouwonvriendelijk gedaan wordenLigt echt aan wie en op wat voor manier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee absoluut verbottenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
[..]
Jaja het is dts dus mag er in dit geval wel vrouwonvriendelijk gedaan wordenJezus manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IS VERBOTENquote:![]()
Al een tijdje toch durf de klassieke tt van haags al niet meer te doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als racisme niet mag mag dit ook nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt echt aan wie en op wat voor manier..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Als racisme niet mag mag dit ook niet![]()
![]()
Alleen jij maakt het ervan dat ik dat zei omdat Liev een vrouw is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Als racisme niet mag mag dit ook niet
JIJ bent dus diegene die seksistisch bezig is![]()
![]()
vooral justink is verbottenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neger, wat?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Als racisme niet mag mag dit ook niet![]()
Je woorden ineens omdraaien werkt nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen jij maakt het ervan dat ik dat zei omdat Liev een vrouw is.
JIJ bent dus diegene die seksistisch bezig is
godver toch humor hierquote:
Dat doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Je woorden ineens omdraaien werkt niet
Misschien moet je gewoon stoppen met stompzinnige dingen aan te nemen/verzinnen en daarmee de sfeer te verzieken voor anderen
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2024 18:32:49 ]![]()
Nou die twee dingen met elkaar vergelijken is ook weer zoiets..quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Als racisme niet mag mag dit ook nietMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ken ToT al langer dan vandaag, als je al niet eens meer een grap mag maken..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het staat zelfs in de grondwetquote:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, handicap, seksuele gerichtheid of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:33 schreef drakin het volgende:
Het staat zelfs in de grondwet
[..]Er was dan ook geen sprake van discriminatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:33 schreef drakin het volgende:
Het staat zelfs in de grondwet
[..]En hoe precies heb ik Lovely gediscrimineerd op geslacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom!quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Ik ken ToT al langer dan vandaag, als je al niet eens meer een grap mag maken..
De zure opmerkingen komen deze keer echter uit een onverwachte hoek, jammer....![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er was dan ook geen sprake van discriminatieDit iddquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En hoe precies heb ik Lovely gediscrimineerd op geslacht?![]()
Is wel nodigquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef greysbones het volgende:
helllooooo
ik kom hier wat gezelligheid brengen![]()
![]()
Lovely gaf aan dat ze braaf luistert, dus ik wilde de proef op de som nemen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En hoe precies heb ik Lovely gediscrimineerd op geslacht?
Helaas luistert ze dus niet ZO braaf!
Maar nu is het ineens van REEEEEEEE!!! MYSOGENIE!!! CANCEL HEM!!!!!!!!![]()
Waarom moest ze naar boven? Zou je dat ook tegen een heer hier zeggen?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En hoe precies heb ik Lovely gediscrimineerd op geslacht?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Per tankerschip, graag.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef greysbones het volgende:
helllooooo
ik kom hier wat gezelligheid brengen
Bestel ik gelijk een stuk of 5 van om de leegte hier op te vullen!![]()
korte lontjes hebben jullie hier vandaag zegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mwa beter maar smiley's postenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom!
De zure opmerkingen komen deze keer echter uit een onverwachte hoek, jammer....
Dus Drakin denkt dat Lovely niet voor zichzelf kan denken, omdat Lovely vrouw is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Lovely gaf aan dat ze braaf luistert, dus ik wilde de proef op de som nemen.
Helaas luistert ze dus niet ZO braaf!
Maar nu is het ineens van REEEEEEEE!!! MYSOGENIE!!! CANCEL HEM!!!!!!!!
Volgens mij hebben we hier een woord voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: