SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat![]()
En ik heb nog steeds lol
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:39 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goed! Heel goed
hoe is het met jou?Goed om te horen
![]()
Lekker dagje vrij en halve dag alleen thuis dus even lekker relaxOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heerlijk geniet er van!quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Goed om te horen
![]()
Lekker dagje vrij en halve dag alleen thuis dus even lekker relax![]()
![]()
LOL!quote:
Nee. Altijd als ik aan @Rob vraag wat hij wil eten, dan is het standaard ja als antwoord.
Dus ik vroeg net wat hij niet wilde eten, en toen was het antwoord bami. Hij had, omdat ie in vergadering zit, even niet door dat ik de vraag anders stelde dan normaal
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan blijven er nog honderden gerechten overquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL!
Nee. Altijd als ik aan @:Rob vraag wat hij wil eten, dan is het standaard ja als antwoord.
Dus ik vroeg net wat hij niet wilde eten, en toen was het antwoord bami. Hij had, omdat ie in vergadering zit, even niet door dat ik de vraag anders stelde dan normaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, de grap is dus dat hij vanavond bami wil. Hij had mijn vraag niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan blijven er nog honderden gerechten overIk heb er één en ik ben er trots op
Ik snap er veel vanquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is de progress voor wat ik aan het compileren ben
(ik ben niet erg creatief)![]()
![]()
file 47000 van de 52000quote:
Dus aangezien er nog 5 duizend files gecompileerd moeten worden ben ik er bijna xD
En dan kan ik eindelijk kijken of het werkt.![]()
Oh zoquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
file 47000 van de 52000
Dus aangezien er nog 5 duizend files gecompileerd moeten worden ben ik er bijna xD
En dan kan ik eindelijk kijken of het werkt.oke dat schiet mooi op dus!
![]()
Yupquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh zooke dat schiet mooi op dus!
![]()
![]()
Nou, het is heel simpel: neem een 1, en tel daar een 1 bij op, en dan heb je een 2!quote:En als je daar weer een 1 bij doet, heb je een 3!
![]()
![]()
Wow, echt?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel: neem een 1, en tel daar een 1 bij op, en dan heb je een 2!En als je daar weer een 1 bij doet, heb je een 3!
![]()
![]()
Solly!quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ehhh....je hebt een paar stappen overgeslagen!
Geeft niet; het is ook best moeilijk!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: