Heel suf inderdaad. Ik snap niet dat de productie nog altijd denkt dat het bevorderlijk is voor het programma en de beleving thuis om een deel van de groep uit te sluiten van het spel. De hele dynamiek wordt daardoor een stuk minder. De afgezonderde spelers zijn niet relevant voor de groep en wat de groep meemaakt, is niet relevant voor hen. Zij doen mee voor spek en bonen. Ze hadden net zo goed thuis kunnen blijven. De beelden van hun eiland zijn hartstikke saai.quote:Op maandag 16 september 2024 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat Titanen eiland tot nu toe een beetje suf eigenljk.
Nu alleen nog de OP.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:00 schreef D. het volgende:
Ik heb nog geen aflevering gezien, en weet ook niet of ik me er nog aan ga wagen, maar ik zag het topic in mijn AT en heb even de TT aangepast (van 2023 nar 2024)
Dat stomme gedoe van rood ook wel.quote:Op zondag 22 september 2024 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
Fawry not sorrydat hij er maar snel uit mag gaan.
er hangt nu iemand een heel eind naar voren en wordt vastgehouden door de rest. Dat levert al snel wat extra meter touw opquote:Op zondag 22 september 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel apart dat ze nu verder met dat hulptouw kunnen.
Blijkbaar hoeft dat niet.quote:Op zondag 22 september 2024 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doet die Fawry niks hij moet toch ook op die ton.
Kan post niet meer wijzigenquote:
Julie is gewoon Miss Robinson 2024.quote:Op zondag 22 september 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Unlikeable Ymre doet niks.
Dat geweldige badpak van Julie.
Leuk als hij erin gezet wordt.quote:Op zondag 22 september 2024 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan post niet meer wijzigen
[ afbeelding ]
Heb wel vervangend plaatje voor in de op.
Dat geweldige lichaam van Julie in dat badpak ookquote:Op zondag 22 september 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Unlikeable Ymre doet niks.
Dat geweldige badpak van Julie.
Jij hij mocht weer niet meedoenquote:Op zondag 22 september 2024 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Moest Sergio als laatste een steentje pakken?
Als laatste een steentje pakken betekent ook dat het steentje onderin het zakje vastgehouden kan zijn. En zo het laatste steentje bewust voor hem.quote:Op zondag 22 september 2024 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij hij mocht weer niet meedoen
Oh zoquote:Op zondag 22 september 2024 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als laatste een steentje pakken betekent ook dat het steentje onderin het zakje vastgehouden kan zijn. En zo het laatste steentje bewust voor hem.
Weggestemd door het andere eiland.quote:Op zondag 22 september 2024 21:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb aflevering 1 gemist, hoe zijn die 2 mannen op titaneneiland beland?
Dus niet vallen.quote:Op zondag 22 september 2024 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ze vallen hebben ze een buttplug
Ahhhh achsoquote:Op zondag 22 september 2024 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weggestemd door het andere eiland.
En ook het zoveelste jaar dat dit zo gaat...quote:Op zondag 22 september 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu al op beide kampen dat bij de eerste eilandraad de zwakkere vrouwen opperen om niet op elkaar te stemmen maar op een man.
Wat is de verdeling winnaars Robinson man/vrouw?quote:Op zondag 22 september 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu al op beide kampen dat bij de eerste eilandraad de zwakkere vrouwen opperen om niet op elkaar te stemmen maar op een man.
Op zich ook wel logisch toch? Ik zou het eigenlijk ook best vinden als Sergio afvalt.quote:Op zondag 22 september 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson_(Nederland)quote:Op zondag 22 september 2024 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is de verdeling winnaars Robinson man/vrouw?
Ze is al zo skinnyquote:Op zondag 22 september 2024 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker die pizza eten en Rikkie niks geven.
Idd, lief van haar.quote:Op zondag 22 september 2024 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een dappere vrouw, die Justine. Zij oppert niet dat iedereen dan maar op Joy moet stemmen en kiest hierdoor voor een battle tegen Sergio.
Hup Justine! Je kan het.
Jamie denk ikquote:Op zondag 22 september 2024 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha wie was de dame die op Justine stemde
Titanen komen eerder terug. Anders slaan die prijzen nergens op.quote:Op zondag 22 september 2024 21:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb het idee dat bij de samensmelting een afvaller en 1 van de 2 titanen terugkomen.
De titanen keren terug bij de herindeling denk ik.quote:Op zondag 22 september 2024 21:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb het idee dat bij de samensmelting een afvaller en 1 van de 2 titanen terugkomen.
Ze winnen toch iets voor hun bondje of verwar ik het met een samensmelting?quote:Op zondag 22 september 2024 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De titanen keren terug bij de herindeling denk ik.
Na een paar weken krijg je eerst de herindeling van de kampen en ongeveer drie afleveringen daarna de samensmelting soms is de herindeling eerder wanneer het ene kamp veel sterker is als het andere kamp.quote:Op zondag 22 september 2024 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze winnen toch iets voor hun bondje of verwar ik het met een samensmelting?
Maar ook raar. Als ze met zijn allen Joy/Sergio weg zouden stemmen, zouden ze in de meerderheid blijven en elkaar rugdekking kunnen blijven geven.quote:Op zondag 22 september 2024 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een dappere vrouw, die Justine. Zij oppert niet dat iedereen dan maar op Joy moet stemmen en kiest hierdoor voor een battle tegen Sergio.
Hup Justine! Je kan het.
ja, ditquote:Op zondag 22 september 2024 23:07 schreef Hoylei het volgende:
Had zo het gevoel bij die immuniteitsproef dat de productie de touwen na 1,5 uur maar verlengd hebben, omdat het te lang duurde....
Ze kwamen opeens wel erg dicht bij de stokjes!
quote:Op zondag 22 september 2024 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Hup Justine! Je kan het.
En verschrikkelijk naïef.quote:
quote:Op zondag 22 september 2024 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is de verdeling winnaars Robinson man/vrouw?
quote:
Ze bevestigde dat in het voorstukje voor volgende week, dus neem aan van wel.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:18 schreef Cirilico het volgende:
Staat nou vast dat Oussima degene is die op Justine stemde?
Het viel mij eerder al op iig dat ze Billy probeerde te fatshamen.
Wat een doos.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze bevestigde dat in het voorstukje voor volgende week, dus neem aan van wel.
Ze is niet al te snugger blijkt. Dit kost haar de kop. In deze fase van de expeditie is het juist zaak om vertrouwen op te bouwen, dat ga je later nodig hebben.
wat een dumbass bitch.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze is niet al te snugger blijkt. Dit kost haar de kop. In deze fase van de expeditie is het juist zaak om vertrouwen op te bouwen, dat ga je later nodig hebben.
Echt heerlijk ja. Ook hoe ze daarna nog zegt dat ze niet emotioneel is omdat ze eruit wordt gestuurd maar omdat het uitgerekend een vrouw is die zich niet aan haar principes houdtquote:Op maandag 23 september 2024 12:56 schreef Document1 het volgende:
Die Justine dacht het allemaal wel even te regelen.Die zat met zo’n zelfvoldane smoel. Heerlijk.
Die Sergio is echt een cuck en ik hoop dat hij de volgende proef weer niet mee doet en dan full retard gaat. Verder verwacht ik dat Hamza ook langzaam aan z’n verstand verliest. Helemaal nu die vuursteen kwijt is.
Ik zie er trouwens best een cameraman voor aan om per ongeluk in het zand getrapt te hebben als je hem gewoon maar ergens op een steen neerlegt.
Ik denk niet dat elke kandidaat echt meedoet om per se die eindstreep te halen. En dat een kandidaat realistisch is dat dat (winnen of finale) ook niet lukt. En dus gewoon stemmen wie je weg wil hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je zag na het verlies heel die groep uit elkaar vallen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:59 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Echt heerlijk ja. Ook hoe ze daarna nog zegt dat ze niet emotioneel is omdat ze eruit wordt gestuurd maar omdat het uitgerekend een vrouw is die zich niet aan haar principes houdttuurlijk meid
Snapte haar frustratie richting Timor overigens wel. Vind hem ontiegelijk irritant met zijn hyperfocus. Alleen maar gedreven willen zijn en totaal niet aan het genieten van de ervaring. Doet de sfeer in de groep ook niet echt goed lijkt het. Zou mooi zijn als ze zich tegen hem keren en eruit stemmen.
Compleet andere ogenquote:Op dinsdag 24 september 2024 17:46 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die Timor echt enorm vindt lijken op Zineb Fallouk.
Konden wel zus/broer zijn.
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Denk het niet alleenquote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer opnieuw hopen dat Billy eruit gaat.
Misschien straks op de eilandraad.quote:Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verbaas me dat ze geen nieuwe vuursteen kregen
Titaneneiland zou daarna wel verder gaan als afvallerseiland.quote:Op zondag 29 september 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep. Was ook waar ik aan dacht.
Dit dus maar vrees tevergeefsquote:Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer opnieuw hopen dat Billy eruit gaat.
Nieuwsgierig naar het onbekendequote:Op zondag 29 september 2024 21:06 schreef Koen66 het volgende:
Een extra stem moet je nooit nee tegen zeggen. Ik kies voor zandloper
Kans dat 1 stem het verschil maakt, bij een sterke speler, is ook klein.quote:Op zondag 29 september 2024 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet tactisch van Kieran je hebt geen idee in wat voor kamp je komt extra stem is dan altijd handig.
Ikquote:Op zondag 29 september 2024 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zal er op Billy hebben gestemd?
Dan is er herindeling met Thomas en Kiran als captains, denk ik. Hele nieuwe situatie.quote:Op zondag 29 september 2024 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan dan volgende week eruit.
Marijn of Fary.quote:Op zondag 29 september 2024 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt toch afvallers eiland?quote:Op zondag 29 september 2024 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Afvallerseiland?
- Nee Hamza er is geen afvallerseiland
![]()
![]()
- Hamza… jij mag… naar titaneneiland
![]()
Meedoen met alles ipv luie hond zijn, vind ik nog belangrijker.quote:Op zondag 29 september 2024 21:33 schreef lars91 het volgende:
[..]
Je vuursteen niet kwijtraken is ook wel een basisvoorwaarde voor een Robinson.
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 29 september 2024 21:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het wordt toch afvallers eiland?
Dit dus. Een nieuwe vuursteen zouden ze sowieso wel krijgen.quote:Op zondag 29 september 2024 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meedoen met alles ipv luie hond zijn, vind ik nog belangrijker.
Echt he? Wat een lapzwans.quote:Op zondag 29 september 2024 21:38 schreef superniger het volgende:
Aan de Farja heb je niks aan in proeven.
Nee. Gewoon een asportief en lui type.quote:Op maandag 30 september 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Wat een lapzwans.
Doet geen ene reet, presteert nieet bij de proeven, praat alleen over z'n frietpan.
Geeft dat ook allemaal zelf toe. Waarom oe je dan mee aan dit programma?
Is dat een soort "Cool" attitude? Ik kan er echt niks mee, met die gast.
De uren extra uitleg door een extra apart team is er uit geedit voor TV.quote:Op zondag 29 september 2024 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Wel grappig dat ze de meest ingewikkelde opdrachten zo snel snappen, bij een WIDM snappen ze vaak geen kont van de opdrachten
Ik vermoed dat deze eliminatie overdag was zodat ze op tijd weer terug waren op het eiland om met de nieuwe vuursteen warm avondeten te kunnen maken.quote:Op zondag 29 september 2024 21:35 schreef Koen66 het volgende:
Wtf deden ze het overdag en liepen ze toch met fakkels
Hebben ze wel eens uitgelegd, er is een simpel hutje bij eilanddraadlocatie, geen eten of andere luxe daar.quote:Op maandag 30 september 2024 11:33 schreef Montagui het volgende:
Je ziet de afvallers in de uitzending daarna overdag naar titanen/afvallers eiland gaan.
Waar blijven ze de nacht ervoor, dus na de stemming?
Marijnquote:Op zondag 29 september 2024 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat denk ik niet. Het zal alles te maken hebben met het weer. Ze mogen in het donker niet varen, behalve voor spoed (zie https://www.vriendin.nl/n(...)-expeditie-robinson/). Je zag op het voorstukje dat het heel slecht weer werd (tot nu toe hebben ze volgens mij donders veel geluk gehad) en ook dan varen ze niet. Door de eilandraad naar de middag te verplaatsen hadden ze de kans om de kandidaten voor het donker terug op hun eiland te krijgen.quote:Op maandag 30 september 2024 11:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze eliminatie overdag was zodat ze op tijd weer terug waren op het eiland om met de nieuwe vuursteen warm avondeten te kunnen maken.
Inderdaad, door Kaj. Hier te vinden: https://www.vriendin.nl/n(...)-expeditie-robinson/quote:Op maandag 30 september 2024 11:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens uitgelegd, er is een simpel hutje bij eilanddraadlocatie, geen eten of andere luxe daar.
Jammer ja ik vind het ook wel een leuke gastquote:Op maandag 30 september 2024 01:02 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Wat een overdreven emoties aan het einde. Een beetje Rose en Jack aan het einde van de Titanic. Aan de andere kant moet ik toegeven dat ik de emotie van Hamza ook wel weer aandoenlijk en sympathiek vond. Ik gun 't 'm wel.
Die marijn of wie het ook is heeft wel een fantastische reetquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:08 schreef Sorella het volgende:
Ik erger me aan de dames met die bikinibroekjes aan, trek verdorie een gewone korte broek aan.
Waarom?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:08 schreef Sorella het volgende:
Ik erger me aan de dames met die bikinibroekjes aan, trek verdorie een gewone korte broek aan.
wtfquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billy heeft vanaf 2015 geen honger meer geleden zo te zien.
Ik zou de volgende keer lekker voor eten kiezen ipv een vlot of een val. Als ze nog langer op dat eiland zouden blijven is het haast al tijd voor de samensmeltingquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:18 schreef Staaf het volgende:
Ik begrijp nog steeds de meerwaarde van heel dat titanengebeuren niet. Gaan die dingen die ze hebben gewonnen nu echt zo’n meerwaarde zijn? En waarom moesten Thomas en Kiran hier apart voor zitten?
`quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:18 schreef Staaf het volgende:
Ik begrijp nog steeds de meerwaarde van heel dat titanengebeuren niet. Gaan die dingen die ze hebben gewonnen nu echt zo’n meerwaarde zijn? En waarom moesten Thomas en Kiran hier apart voor zitten?
Kom je aan met een vlot, een hangmat, een bbq, 8 vuurstenen, een opblaas kameel en een all you can eat buffet.... om vervolgens meteen naar de laatste eilandraad voor de samensmelting te moeten en er uit te vliegen. Nou dan ben je bedankt, als Titaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer lekker voor eten kiezen ipv een vlot of een val. Als ze nog langer op dat eiland zouden blijven is het haast al tijd voor de samensmelting
Oh ja een BBQ wtf...Die vissies die daar ze vangen flikkeren zo door het rooster heenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je aan met een vlot, een hangmat, een bbq, 8 vuurstenen, een opblaas kameel en een all you can eat buffet.... om vervolgens meteen naar de laatste eilandraad voor de samensmelting te moeten en er uit te vliegen. Nou dan ben je bedankt, als Titaan
Kan ook extra motivatie zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:26 schreef Cirilico het volgende:
Dat wordt nog leuk als Sergio straks hoort dat ie is weggedaan.Far zal het weinig uitmaken.
Geen zin in…quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:35 schreef lars91 het volgende:
Farja wist dat ze niet naar huis waren. Nou knap hoor. Sherlock.
Ik ben benieuwd of ze nog een leuk bedrag krijgen met deze deelname.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:38 schreef lars91 het volgende:
Wist Farja überhaupt aan welk programma hij mee ging doen ?
Ik snap het ook niet helemaal. Of hij wil de baas zijn en hoopt dat deze vrouwen dus op elkaar stemmen bij een verlies.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:43 schreef superniger het volgende:
Veel domme keuzes van Kieran bij het kiezen van zijn team.
We zullen zien of zijn team inderdaad een stuk zwakker is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:43 schreef superniger het volgende:
Veel domme keuzes van Kieran bij het kiezen van zijn team.
Een opblaaskameel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je aan met een vlot, een hangmat, een bbq, 8 vuurstenen, een opblaas kameel en een all you can eat buffet.... om vervolgens meteen naar de laatste eilandraad voor de samensmelting te moeten en er uit te vliegen. Nou dan ben je bedankt, als Titaan
Ik verwacht meer problemen bij die haantjesclubquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
We zullen zien of zijn team inderdaad een stuk zwakker is.
Zou ook voor het eerst zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
“Laat zien dat je in de strijd zit.” - Farja
Daarom. Wat een lolbroek.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ook voor het eerst zijn.
Vind ik toch een beetje zielig.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:03 schreef lars91 het volgende:
Nou exit Sergio. Elke andere stem zou ridicuul zijn
Dit denk ik ook indd, prima als hij vertrektquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:03 schreef lars91 het volgende:
Nou exit Sergio. Elke andere stem zou ridicuul zijn
Ik snap het wel als het gebeurt. Maar ja.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:05 schreef lars91 het volgende:
[..]
Je spreekt af om geen tactische wapens te pakken en dat doe je wel.
Mooie reden om op hem te stemmen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:05 schreef lars91 het volgende:
[..]
Je spreekt af om geen tactische wapens te pakken en dat doe je wel.
Ja maar niets is wat het lijkt en drastische veranderingen dit seizoenquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wraakeiland.
Gewoon afvallerseiland.
Het is geen Wie is de Mol? hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:09 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ja maar niets is wat het lijkt en drastische veranderingen dit seizoen![]()
![]()
Nee i know toch hoor ik het Nicolette een paar keer zeggenquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is geen Wie is de Mol? hoor.
Hahaha ik dacht er net ook aanquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er opeens een Marokkaan alleen met een Transgender op WraakEiland.
Waarschijnlijk psv-fan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:37 schreef lars91 het volgende:
Wat een verschrikkelijke aansteller zeg. Hij heeft echt een extreem calimerocomplex.
Die gast heeft bord voor zijn kopquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:40 schreef lars91 het volgende:
Kan iemand hem vertellen dat hij dwars door de afspraken heen ging tijdens een proef.
Ymre dus want andere team heeft de zandloper.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week Ymre/Farja en Rikkie exit.
Die zandloper is veel te overpoweredquote:Op zondag 6 oktober 2024 21:43 schreef lars91 het volgende:
[..]
Ymre dus want andere team heeft de zandloper.
Maar waarom is het een zandloper? Had net zo goed een baksteen kunnen zijn. Zou toch iets met tijd te maken hebben.quote:
Omdat je met een zandloper de tijd controleert en daarmee dus jezelf meer tijd hebt gegeven om de proef alsnog te winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar waarom is het een zandloper? Had net zo goed een baksteen kunnen zijn. Zou toch iets met tijd te maken hebben.
Ik dacht dat ze met de zandloper de proef voor het andere team op pauze konden zetten ofzo, of een time out....quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar waarom is het een zandloper? Had net zo goed een baksteen kunnen zijn. Zou toch iets met tijd te maken hebben.
Het zal toch ook niet zo zijn dat als ze een proef verliezen dat ze achteraf dat ding kunnen inzetten. Of van te voren en dan de kantjes ervan aflopen. Of helemaal niet mee doenquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:46 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze met de zandloper de proef voor het andere team op pauze konden zetten ofzo, of een time out....
Deze betekenis snap ik ook niet zo goed, alsof ze dit pas later hebben bedacht ofzo
Flutnaam inderdaad. En hoezo 'te gast op Titaneneiland'? Dus niet. Geen gast en geen titaneneiland.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wraakeiland.
Gewoon afvallerseiland.
Ik heb het idee dat het na de proef uit de hoge hoed komt en het andere team totaal verrast is... want ja het is TV hé, een schok effect....quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal toch ook niet zo zijn dat als ze een proef verliezen dat ze achteraf dat ding kunnen inzetten. Of van te voren en dan de kantjes ervan aflopen. Of helemaal niet mee doen![]()
Wat ik begrepen heb kunnen ze na een verloren proef deze inzetten em dan wordt de nederlaag ongedaan gemaaktquote:Op zondag 6 oktober 2024 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal toch ook niet zo zijn dat als ze een proef verliezen dat ze achteraf dat ding kunnen inzetten. Of van te voren en dan de kantjes ervan aflopen. Of helemaal niet mee doen![]()
Ja zo begreep ik het ook maar vandaar mijn vraag waarom het een zandloper is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb kunnen ze na een verloren proef deze inzetten em dan wordt de nederlaag ongedaan gemaakt
Het enige wat ik kan bedenken is dat met het ongedaan maken van een nederlaag in principe de tijd wordt terug gezetquote:Op zondag 6 oktober 2024 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo begreep ik het ook maar vandaar mijn vraag waarom het een zandloper is.
Mmm.. ja zoiets zal het wel zijn. Nou we gaan het belevenquote:Op zondag 6 oktober 2024 23:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat met het ongedaan maken van een nederlaag in principe de tijd wordt terug gezet
Maar dan heeft de proef niet plaatsgevonden en het andere team niet alsnog verloren..... dat zou minder erg zijn...quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat met het ongedaan maken van een nederlaag in principe de tijd wordt terug gezet
Het had beter een middelvinger kunnen zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo begreep ik het ook maar vandaar mijn vraag waarom het een zandloper is.
Dit is het, weet ik zeker. Heerlijke twist. Ik zou express geen reet doen en dan aan het eind die zandloper inzetten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Maar dan heeft de proef niet plaatsgevonden en het andere team niet alsnog verloren..... dat zou minder erg zijn...
Ik dacht te horen dat ze de overwinning van het andere team overnemen waardoor die alsnog naar de eilandraad moeten
Dat zal het andere team opvallen, Thomas is ook niet gek tenslotte. Dan is het voordeel dus een stuk minder groot.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit is het, weet ik zeker. Heerlijke twist. Ik zou express geen reet doen en dan aan het eind die zandloper inzetten.
Is er 1 iemand in Nederland die dat niet wist? Dat was toch overduidelijk sinds dag 1?quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Afvallerseiland/wraakeiland, oude wijn in nieuwe zakken. Ik wist dat het dat zou worden uiteindelijk.
Joh.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Is er 1 iemand in Nederland die dat niet wist? Dat was toch overduidelijk sinds dag 1?
Zijn oogwit is ook helemaal geel, rare gastquote:Op maandag 7 oktober 2024 16:45 schreef wolfrolf het volgende:
wat een simpel sukkeltje is sergio toch
sociaal totaal gehandicapt
en dan verbolgen zijn dat je weggestempt wordt
linkeroog in zijn rechterbroekzak zeg ik je
read the room doofus
Moet er wel nog een keer komen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:31 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maar als ze wel (een beetje) hun best doen en winnen, kunnen ze de zandloper een andere keer inzetten...
Och ja de samensmelting.... 1 of 2 team proeven dan nog waarschijnlijkquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:03 schreef lily het volgende:
[..]
Moet er wel nog een keer komen.
Die samensmelting komt ook nog neem ik aan. Geen idee natuurlijk wanneer.
Maar goed; Kiran zei al voordat hij de brief voorlas; ik wil dat jullie je sowieso altijd voor 110% inzetten maar…
Team Kiran trouwens hier!
(En die Marijn is ook een toffe)
Denk wel meer, ze zijn nu met 7 en 8 in een team. Denk eerder nog 3/4 proeven.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Och ja de samensmelting.... 1 of 2 team proeven dan nog waarschijnlijk
'internationaal topmodel'quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:18 schreef roos94 het volgende:
Ymre hebben ze uit een vooroorlogse begraafplaats opgegraven? Die wil je snachts niet in een donker pad tegen komen, dan krijg je een acuut infarct.
Nee joh. De samensmeltingsproef eindigt normaliter met 10 kandidaten, er zitten er op dit moment nog 18 kandidaten in het spel. Dus dat is nog veeeeel te vroeg. Pas als we rond de 12 zitten komt de samensmelting aan bod.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Och ja de samensmelting.... 1 of 2 team proeven dan nog waarschijnlijk
Vroeger was het de herindeling.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee joh. De samensmeltingsproef eindigt normaliter met 10 kandidaten, er zitten er op dit moment nog 18 kandidaten in het spel. Dus dat is nog veeeeel te vroeg. Pas als we rond de 12 zitten komt de samensmelting aan bod.
"De mix" (echt, zo heette het nooit volgens mij) was wel heel vroeg dit jaar. Maar de teams raakten heel erg uit balans dus kon denk ik niet echt anders.
2 weken denk ik?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:10 schreef lily het volgende:
De samensmelting is doorgaans op de helft van de expeditie.
Geen idee waar ze op dit moment zitten.
Ik weet niet hoeveel donkere mensen jij in je leven kent, maar dat is vrij normaal.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zijn oogwit is ook helemaal geel, rare gast
Ik kijk echt anders tegen mummeltje aan vanwege haar laatste woorden. Dat ze toegaf dat dit normaliter niks voor haar is, maar dat zo voor de opvoeding van haar dochter ook wilde laten zien dat je soms dingen moet proberen uit je comfort zone. En dat deed ze. Maar er zijn grenzen. Als je lijf niet meer wil, hou je de eer aan jezelf en stop je. En da's prima.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk die mummelbek afgevoerd, dat kon echt niet meer. En op de dag van vandaag nog klagen over haar deelname, dat het zoooo zwaarrrrr is en dat ze haast niet meer op schoenen kan lopen vandaag de dag. Wat een gelul, wat een hysterica!
Sergio zat weer drama te maken. Hij wist toch hoe de kaarten geschud waren, dat gaf hijzelf nog toe in een quote op beeld, voor de eilandraad.Beetje naief om te denken dat lopend veenlijkje Ymre weg gestemd zou worden.
Afvallerseiland/wraakeiland, oude wijn in nieuwe zakken. Ik wist dat het dat zou worden uiteindelijk.
Die Timor, wat een dominee is dat nog steeds.
En dat gaat prima dus zo te zien. Doen beide niet moeiljk.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit er opeens een Marokkaan alleen met een Transgender op WraakEiland.
Geen meelij mee. Opgejorist!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk echt anders tegen mummeltje aan vanwege haar laatste woorden. Dat ze toegaf dat dit normaliter niks voor haar is, maar dat zo voor de opvoeding van haar dochter ook wilde laten zien dat je soms dingen moet proberen uit je comfort zone. En dat deed ze. Maar er zijn grenzen. Als je lijf niet meer wil, hou je de eer aan jezelf en stop je. En da's prima.
Dus nee dit is geen gedoodverfde standaard ER kandidaat. Vanaf t begin al niet.
Maar chapeau dat ze het toch geprobeerd heeft.
0 stemmenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:34 schreef Ang3l het volgende:
En yes, Sergio eruit
Niet dat ik iets met die Ymre heb, maar ik vond het wel leuk om te zien hoe hij met en enorm bord voor zijn kop dacht dat ie wel safe zat. Met je afspraken en bondjes die je zelf ook helemaal niet nakomt. Zoals iemand hier boven al zei: read the room!
Is het trouwens bekend wat er in dat zakje zat dat hij, tegen afspraak in, ha dgepakt? Ben ff in slaap gevallen
Dat maakt toch niks uit? Ze hebben toch gewonnen sowiesoquote:Op maandag 7 oktober 2024 09:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zal het andere team opvallen, Thomas is ook niet gek tenslotte. Dan is het voordeel dus een stuk minder groot.
Ik heb ook geen medelijden, want het is niet zielig.quote:
Sinds wanneer kan je je opgeven voor ER als “bekende Nederlander”?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik niet, want je weet waar je je voor opgeeft.
Precies. Alsof Kimmylien wist dat ze volledig op ging blazen van allergiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:18 schreef Marcoss het volgende:
Je weet waar je aan meedoet, maar je weet niet hoe je daar lichamelijk op gaat reageren
had Rob Geus toch gelijk: "geloof me maar, dat wordt heus wel aangevuld hoor".quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:39 schreef Kinga het volgende:
"de voorraden zijn bijgevuld" wat is dit voor slappe ER weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat 2 mooie momenten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Alsof Kimmylien wist dat ze volledig op ging blazen van allergie
Wie gaat naast paardenbek Nicolette aka slechtste presentatrice van expeditie Robinsonquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:36 schreef superniger het volgende:
Doei Art.
https://www.nu.nl/media/6(...)n-rtl-naar-sbs6.html
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:36 schreef superniger het volgende:
Doei Art.
Jij met je mooie hoofd voor TV dan denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie gaat naast paardenbek Nicolette aka slechtste presentatrice van expeditie Robinson
Het moet een man zijn en geen vrouwquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij met je mooie hoofd voor TV dan denk ik.
Jammer, ik had liever Nicolette zien gaan. Het is een lieverd maar jeetje…quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:36 schreef superniger het volgende:
Doei Art.
Is altijd al zo geweest na de herindeling toch ?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:39 schreef Kinga het volgende:
"de voorraden zijn bijgevuld" wat is dit voor slappe ER weer.
Edson vind ik leuk maar niet rustig genoeg voor Robinson.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
Sowieso een verversing van de presentatie en dus ook vertrek van Nicolette lijkt me niet onverstandig.... Nicolette doet dit nu te lang het voelt als een sleur....
Doe wat verfrissends zoals bijvoorbeeld Edson wat nu rond gaat...... welke vrouw zou daar bij passen voor de presentatie? En nee niet die monotone Monica Geuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |