Heel suf inderdaad. Ik snap niet dat de productie nog altijd denkt dat het bevorderlijk is voor het programma en de beleving thuis om een deel van de groep uit te sluiten van het spel. De hele dynamiek wordt daardoor een stuk minder. De afgezonderde spelers zijn niet relevant voor de groep en wat de groep meemaakt, is niet relevant voor hen. Zij doen mee voor spek en bonen. Ze hadden net zo goed thuis kunnen blijven. De beelden van hun eiland zijn hartstikke saai.quote:Op maandag 16 september 2024 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat Titanen eiland tot nu toe een beetje suf eigenljk.
Nu alleen nog de OP.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:00 schreef D. het volgende:
Ik heb nog geen aflevering gezien, en weet ook niet of ik me er nog aan ga wagen, maar ik zag het topic in mijn AT en heb even de TT aangepast (van 2023 nar 2024)
Dat stomme gedoe van rood ook wel.quote:Op zondag 22 september 2024 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
Fawry not sorrydat hij er maar snel uit mag gaan.
er hangt nu iemand een heel eind naar voren en wordt vastgehouden door de rest. Dat levert al snel wat extra meter touw opquote:Op zondag 22 september 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel apart dat ze nu verder met dat hulptouw kunnen.
Blijkbaar hoeft dat niet.quote:Op zondag 22 september 2024 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doet die Fawry niks hij moet toch ook op die ton.
Kan post niet meer wijzigenquote:
Julie is gewoon Miss Robinson 2024.quote:Op zondag 22 september 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Unlikeable Ymre doet niks.
Dat geweldige badpak van Julie.
Leuk als hij erin gezet wordt.quote:Op zondag 22 september 2024 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan post niet meer wijzigen
[ afbeelding ]
Heb wel vervangend plaatje voor in de op.
Dat geweldige lichaam van Julie in dat badpak ookquote:Op zondag 22 september 2024 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Unlikeable Ymre doet niks.
Dat geweldige badpak van Julie.
Jij hij mocht weer niet meedoenquote:Op zondag 22 september 2024 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Moest Sergio als laatste een steentje pakken?
Als laatste een steentje pakken betekent ook dat het steentje onderin het zakje vastgehouden kan zijn. En zo het laatste steentje bewust voor hem.quote:Op zondag 22 september 2024 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij hij mocht weer niet meedoen
Oh zoquote:Op zondag 22 september 2024 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als laatste een steentje pakken betekent ook dat het steentje onderin het zakje vastgehouden kan zijn. En zo het laatste steentje bewust voor hem.
Weggestemd door het andere eiland.quote:Op zondag 22 september 2024 21:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb aflevering 1 gemist, hoe zijn die 2 mannen op titaneneiland beland?
Dus niet vallen.quote:Op zondag 22 september 2024 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ze vallen hebben ze een buttplug
Ahhhh achsoquote:Op zondag 22 september 2024 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weggestemd door het andere eiland.
En ook het zoveelste jaar dat dit zo gaat...quote:Op zondag 22 september 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu al op beide kampen dat bij de eerste eilandraad de zwakkere vrouwen opperen om niet op elkaar te stemmen maar op een man.
Wat is de verdeling winnaars Robinson man/vrouw?quote:Op zondag 22 september 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu al op beide kampen dat bij de eerste eilandraad de zwakkere vrouwen opperen om niet op elkaar te stemmen maar op een man.
Op zich ook wel logisch toch? Ik zou het eigenlijk ook best vinden als Sergio afvalt.quote:Op zondag 22 september 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson_(Nederland)quote:Op zondag 22 september 2024 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is de verdeling winnaars Robinson man/vrouw?
Ze is al zo skinnyquote:Op zondag 22 september 2024 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker die pizza eten en Rikkie niks geven.
Idd, lief van haar.quote:Op zondag 22 september 2024 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een dappere vrouw, die Justine. Zij oppert niet dat iedereen dan maar op Joy moet stemmen en kiest hierdoor voor een battle tegen Sergio.
Hup Justine! Je kan het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |