SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon naar de Appie gaan en karretje volladen met bieren die je niet kentquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kun je beter naar Duitslandquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon naar de Appie gaan en karretje volladen met bieren die je niet kent
Meer keus
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nah ben niet zo van bier, af en toe eens een proberen.. radler wel of fruitbierquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon naar de Appie gaan en karretje volladen met bieren die je niet kent
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Een tinyhousequote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bouw maar wat in die enorme tuin
Er is er geen een met bier, dus deze moet maar volstaan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ging al bij Greysie wonen hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bouw maar wat in die enorme tuin
Niet per se eigenlijk, daar eigenlijk vooral heel veel biermerken van enkele soorten bier, hier in NL veel bierstijlenquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je beter naar Duitsland
Meer keusUw ADH vitamine Worst
Pech voor jouquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ging al bij Greysie wonen hoor.
ik had er al eerder een claim op![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Klopt, maar ik ben leuker dus ik kreeg een urgentieverklaring.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pech voor jou
ik had er al eerder een claim op![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Met een beetje fantasie zie ik er speciaalbier inquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is er geen een met bier, dus deze moet maar volstaan.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben leuker dus ik kreeg een urgentieverklaring.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Allemaal weten we dat dat een dikke leugen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De leukste thuis is de deurkruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die geeft iedereen een hand.![]()
da's wel een stevige jongen maar wel heerlijk iddquote:Uw ADH vitamine Worst
die is net zo oud als 'trek eens aan mijn vinger'quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De leukste thuis is de deurkruk.
Die geeft iedereen een hand.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten allemaal dat ik hier de leukste Muis benTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Prrrtquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die is net zo oud als 'trek eens aan mijn vinger'![]()
CarranzaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er wordt hier hard gewerktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Buitenshuis zelfsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Magical monkey showThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was het een grote?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:40 schreef hemarookworst het volgende:
Aan half broodje genoeg vandaagOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed punt welquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe weet je dat degene zit?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Intuïtiequote:Op dinsdag 17 september 2024 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe weet je dat degene zit?![]()
DekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee klopt, maar dat is de enige logische verklaring. En een teek hoeft echt niet 24 uur te zitten om zn maaltijd te nemen (en de maaginhoud bij jou naar binnen te spuiten dus....) Zeker niet de soorten teken die we tegenwoordig ook in NL kennen, die vanuit het zuiden/mediterrane gebied via Duitsland nu bij ons zitten. Die hebben aan een half uur genoeg om zich vol te zuigen en weer te laten vallen....quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Via de mouwdat hoor ik niet zo vaak. En dan binnen enkele uren toch een infectie? Wauw.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wacht. Dus teken kotsen eigenlijk in je?![]()
![]()
Eh, ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:55 schreef aeque het volgende:
Wacht. Dus teken kotsen eigenlijk in je?![]()
![]()
Zo zou je het ook kunnen noemen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Nog ergere kutbeesten dan ik al dacht dus.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh, ja.
Zo zou je het ook kunnen noemen...
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hmja - alle beestjes bezig waarom ze hierom op aard' zijn...quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog ergere kutbeesten dan ik al dacht dus.
Zo even samen lunchenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
EEn dan komen ze ook nog uit het buitenland. Snel die grenzen dichtgooien.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja - alle beestjes bezig waarom ze hierom op aard' zijn...
Zeg dat tegen die teekquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon geen teken op je lichaam laten klimmen
Hoe zit het eigenlijk met mijn kleine mutsje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lex immersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dries boussataThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Igor korneevThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PitaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nog geen miniatuur breinaaldenquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met mijn kleine mutsje?
En je moest nog zeggen welke kleurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kip yambalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog steeds niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen miniatuur breinaalden
En je moest nog zeggen welke kleur![]()
Doe maar grijs of donkergroen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ook geschikt garen die op die dingen kunnen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog steeds niet.![]()
Doe maar grijs of donkergroen.
En ik kan niet eens breienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
TeriyakiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook geschikt garen die op die dingen kunnen.
En ik kan niet eens breien![]()
Kom je nu mee.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Krijg net en telefoontje dat mijn bank zoals ik hem samengesteld heb niet kan
Hanky panky shanghaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BabipangangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat boden ze wel zo aan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Krijg net en telefoontje dat mijn bank zoals ik hem samengesteld heb niet kanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, maar de fabriek zegt kan niet. Ik wilde twee electriche delen aan elkaar en dat kan niet dan krijg je ene te grote naad tussen de bankquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een electrische bankquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar de fabriek zegt kan niet. Ik wilde twee electriche delen aan elkaar en dat kan niet dan krijg je ene te grote naad tussen de bank![]()
![]()
Oh zo. Hm. 1 Elektrisch deel doen dan maar?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar de fabriek zegt kan niet. Ik wilde twee electriche delen aan elkaar en dat kan niet dan krijg je ene te grote naad tussen de bankOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja electrisch verstelbare zitting.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meen je nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Krijg net en telefoontje dat mijn bank zoals ik hem samengesteld heb niet kan![]()
![]()
JammerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat kon ook niet, kan alleen gekoppeld worden aan een hoekelementquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh zo. Hm. 1 Elektrisch deel doen dan maar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat werkt er al jaren en jaren vertelde ze vol trotsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik moest kiezen zou ik toch liever een traplift hebben. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja electrisch verstelbare zitting.
En nu ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kon ook niet, kan alleen gekoppeld worden aan een hoekelementThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat ligt niet lekker hoorquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen zou ik toch liever een traplift hebben. Gewoon omdat het kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kon ook niet, kan alleen gekoppeld worden aan een hoekelement![]()
Nu op zoek naar een andere?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kan je ergens anders bestellen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet ik gaan kijken kan wel zo bank kopen maar dan niet electrich verstelbaar moet je hem met de hand uitschuiven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja moet even weer terug naar de winkel,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat jammer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Krijg net en telefoontje dat mijn bank zoals ik hem samengesteld heb niet kan
Wel gelukkig nu, en niet een week voor de afleverdatum ......![]()
Een butler inhuren die het voor je doet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik gaan kijken kan wel zo bank kopen maar dan niet electrich verstelbaar moet je hem met de hand uitschuiven.
Ja kan de koop ongedaan maken, maar ik ben al een paar jaar op zoek naar een bank die voor mij lijf goed zit en de afgelopen weken ben ik bij velen geweest en deze zat gelijk goed.quote:
ppfff ff denken hoor wat ik ga doen. gedoe ook altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zou helemaal een stunt zijn geweestquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
Wat jammer.
Wel gelukkig nu, en niet een week voor de afleverdatum ......Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je tijd over tussen het bolkenquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Een butler inhuren die het voor je doet.
Echt he gewoon eng.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja elektrisch is dan fijner.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik gaan kijken kan wel zo bank kopen maar dan niet electrich verstelbaar moet je hem met de hand uitschuiven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohw ja hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je tijd over tussen het bolken
Een mooie zetelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dromen zijn bedrogquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat. Lieve Dot, ik hoop echt dat je je droombank vindt
Och tuurlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal nooit wakker worden op die bank, want hij komt nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
En als ik wakker word op die bank dan droom ik nog
Komt we uiteindelijk een beterequote:Op dinsdag 17 september 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal nooit wakker worden op die bank, want hij komt nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal nooit wakker worden op die bank, want hij komt niet
Straks inspectie van de vorige woning.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben zo klaar met dat zoeken, was b lij er een gevonden te hebben die ook goed zat voor mijn rugquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt we uiteindelijk een betere
Dat is nog niet zo makkelijk
Maar goed ik ga van de week wel even naar die winkel, vandaag ga ik dat niet meer reddenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker alles gelucht?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks inspectie van de vorige woning.![]()
Dacht dat je dat gisteren al hadquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks inspectie van de vorige woning.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja alles is helemaal schoon daar kan mooi sleutels inleveren.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gisteren had ik de afspraak gemaakt voor vandaag.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je dat gisteren al hadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is toch wel een vrij milde tekst voor een note.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zou hier een note voor krijgenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Uhu, maar net wat schotel zegt denk ik.. of degene zet gewoon een tr bij zo'n postquote:
O dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren had ik de afspraak gemaakt voor vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar een tr is toch niet meteen een note?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu, maar net wat schotel zegt denk ik.. of degene zet gewoon een tr bij zo'n post
Vaak niet nee..quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar een tr is toch niet meteen een note?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee hoor een tr is niet gelijk een notequote:Op dinsdag 17 september 2024 12:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar een tr is toch niet meteen een note?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker juist, koud karamel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Godver die twix was koud. Kiekenvlees.
Je hebt zo een blauw oog als je niet uit kijktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kiekenvlees?quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Godver die twix was koud. Kiekenvlees.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt zo een blauw oog als je niet uit kijkt
Tijd voor koffie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms gelijk 2 weken vakantiequote:Op dinsdag 17 september 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor een tr is niet gelijk een note![]()
Fijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja alles is helemaal schoon daar kan mooi sleutels inleveren.![]()
![]()
Stop net een slagroom truffel in mijn mondquote:
Ik stop wel wat anders in je m.....quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stop net een slagroom truffel in mijn mond
Nee, foei aeque. Foei. Gedraag je.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stop wel wat anders in je m.....
Nee, foei aeque. Foei. Gedraag je.ga af jij
Ja sorry, ik liet me bijna gaan.quote:
Screen maar even naar beneden gedaan, beetje warm wel met die zon..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Loyaliteit is ver te zoeken, heden ten dage.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier gelukkig lekker bewolktquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:06 schreef Lovely het volgende:
Screen maar even naar beneden gedaan, beetje warm wel met die zon..
Naar lapland verhuizen, daar heb je een half jaar helemaal geen zonquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja en vervolgens een half jaar alleen maar zon.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar lapland verhuizen, daar heb je een half jaar helemaal geen zon
de mij beloofde zon is er nog niet![]()
gelukkig ben ik zelf het zonnetje in huis![]()
Staat vast in de file denk ikquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
Dan op retraite gaan naar Antarctica gaan voor dat half jaar?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja en vervolgens een half jaar alleen maar zon.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
SCNELL BEL DE WOUTEN! BEL DE WOUTEN!quote:
Ah ja dat klinkt wel oke.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan op retraite gaan naar Antarctica gaan voor dat half jaar?
Die TR-polizei?quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SCNELL BEL DE WOUTEN! BEL DE WOUTEN!![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SCNELL BEL DE WOUTEN! BEL DE WOUTEN!![]()
ram schnel gebeld jonguhSmile, it's free therapy.![]()
Neequote:![]()
De Zon gijzelaar politie!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik hoor hier net een politie auto rijden. Wel toevallig allemaal
nou zegquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hoor hier net een politie auto rijden. Wel toevallig allemaal
wat ernstig![]()
gaat het met je jonguh?Smile, it's free therapy.![]()
Ik hoor hier de hele dag auto’s rijden
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op dinsdag 17 september 2024 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou zeg
wat ernstig![]()
gaat het met je jonguh?![]()
Ik heb het zo zwaar of schrijf je het als ik ben te zwaar
ShowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent te zwaarquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb het zo zwaar of schrijf je het als ik ben te zwaar![]()
![]()
dat laatste sowiesoquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb het zo zwaar of schrijf je het als ik ben te zwaar![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb het zo zwaar of schrijf je het als ik ben te zwaarOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat laatste sowieso![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga even mijn leed weg eten weerquote:![]()
Ik heb nog wel B&J voor je.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga even mijn leed weg eten weer![]()
ah gossiequote:Op dinsdag 17 september 2024 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga even mijn leed weg eten weer![]()
erme jonk
DaDat zijn moobs, geen tetten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah dus het is nu het Dikke Tetten Spelletjequote:Op dinsdag 17 september 2024 13:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit topic gaat nu over tetten
quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah dus het is nu het Dikke Tetten SpelletjeDaar staat het dus voor.
Ala sigaren peuken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan mag ik niet meedoenquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah dus het is nu het Dikke Tetten SpelletjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan ga je maar naar het Geen Dikke Tetten Spelquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:21 schreef Kissingbird het volgende:
discriminatie
ik hoef geen tetten te zien
ook dat wil ik nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar het Geen Dikke Tetten Spel
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar het Geen Dikke Tetten Spel
dat iemand met een toverstafje komt
uhm niet zijnde een pik zeg ik maar even erbij
Gezien de gemiddelde leeftijd hier zullen de mannen wel grotere tieten hebben als de vrouwen.
R.I.P DTS.![]()
Na de vijftigste verjaardag.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
want mannen krijgen allemaal tieten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Die waren er al vroeg bijquote:
R.I.P DTS.![]()
Titanen strijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah dus het is nu het Dikke Tetten Spelletje![]()
![]()
Suuuuuuurrrrreeeeee......quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
dat iemand met een toverstafje komt
uhm niet zijnde een pik zeg ik maar even erbij
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: